Sorteren

Reviews over Iseo

Prima camping om nog een keer hene te gaan

Tom
    2-10-2018

Last minute geboekt via touroperator, afhankelijk van wat je verwachting is kan het tegenvallen. Echter wij hebben de camping positief ervaren;

- Mooie zwembaden en (kiezel)strand (wat lang/ondiep afloopt)

- Op loopafstand van Iseo (zeer mooi plaatsje)

- Iseo meer zelf is een absolute aanrader, niet de drukte van het Gardameer

- Vriendelijk personeelijk en goed geholpen

- de muziek --> valt over te klagen maar helemaal geen last van (persoonlijk...)

- de pizza's, erg lekker

Minpunten;

- Het veelbesproken Sanitair, ja eerlijkheid gebiede niet het meest moderne en kan voor sommige mensen een afknapper zijn maar pak dan lekker een hotel of chalet/ (sta)caravan

- Toegang tot de zwembaden is (vanwege veiligheid) afgesloten na 20:00 uur, wat dan jammer is dat ook de toegang tot het meer niet meer mogelijk is (of je moet even buiten de camping om lopen)

Wij gaan snel nog een keer terug ❤️

Petra Lelieveld
    26-9-2018

Heerlijk relaxed sfeertje en superlief personeel. Op camping Covelo krijg je echt waar voor je geld.

mooie plek met een te gek meer

ellen
    31-8-2018

Top camping voor rustzoekers en watersporters. Aan groot meer. 1x per week een dansavond en verder rust. Klein restaurant met lekker simpel eten.

Erg leuk!

Carlijn
    31-8-2018

Een heerlijk meer, je loopt er een stuk makkelijker in als bij het gardameer. Mooi uitzicht.

Verder is het minder toeristisch.

Prima voor uitstapjes naar Milaan, Bergamo.

Niks mis mee.

Foxx
    26-8-2018

We waren hier voor de 4e keer en voor het eerst heb ik besproken omdat het iedere keer al behoorlijk vol was. Wij vinden deze camping, ondanks dat het vlakaan het spoor ligt, fantastisch! Vriendelijke mensen en prima sanitair en je kunt er ook nog lekker eten als je geen zin hebt om te koken, kortom wat wil je nog meer. Een aanrader!

Iseo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 136 reviews