We hebben een aantal aanbieders voor Iseo voor je op een rij gezet:

Reviews over Iseo

Geweldig!

Bianca,
    18-11-2018

We zijn voor het derde jaar naar deze camping geweest, het voelt als thuiskomen! Het ligt op een prachtige plek, direct aan het Iseomeer. Het is niet zo’n massale camping. Veel nationaliteiten, waaronder veel Nederlanders. Het ligt op loopafstand van het mooie dorpje Iseo, waar veel restaurantjes, barretjes en winkels zijn.

De service van de camping is top! Het personeel is vriendelijk en de camping wordt heel netjes gehouden. Toiletgebouwen zijn netjes.

Er is een voetbalkooi, een zwembad, leuke animatie, beachbar en een goed restaurant.

De oudere jeugd gaat vaak ‘s avonds het dorp in en de jongere jeugd heeft het erg gezellig bij de voetbalkooi en pingpongtafel. Om 23 uur moet alles rustig zijn, daar wordt ook voor gezorgd door de bewakers.

Kortom, een leuke camping op één van de mooiste plekken van Italië!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping om nog een keer hene te gaan

Tom,
    2-10-2018

Last minute geboekt via touroperator, afhankelijk van wat je verwachting is kan het tegenvallen. Echter wij hebben de camping positief ervaren;

- Mooie zwembaden en (kiezel)strand (wat lang/ondiep afloopt)

- Op loopafstand van Iseo (zeer mooi plaatsje)

- Iseo meer zelf is een absolute aanrader, niet de drukte van het Gardameer

- Vriendelijk personeelijk en goed geholpen

- de muziek --> valt over te klagen maar helemaal geen last van (persoonlijk...)

- de pizza's, erg lekker

Minpunten;

- Het veelbesproken Sanitair, ja eerlijkheid gebiede niet het meest moderne en kan voor sommige mensen een afknapper zijn maar pak dan lekker een hotel of chalet/ (sta)caravan

- Toegang tot de zwembaden is (vanwege veiligheid) afgesloten na 20:00 uur, wat dan jammer is dat ook de toegang tot het meer niet meer mogelijk is (of je moet even buiten de camping om lopen)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wij gaan snel nog een keer terug ❤️

Petra Lelieveld,
    26-9-2018

Heerlijk relaxed sfeertje en superlief personeel. Op camping Covelo krijg je echt waar voor je geld.

Gereisd met partner in september 2018

mooie plek met een te gek meer

ellen,
    31-8-2018

Top camping voor rustzoekers en watersporters. Aan groot meer. 1x per week een dansavond en verder rust. Klein restaurant met lekker simpel eten.

Gereisd met partner in juli 2018

Erg leuk!

Carlijn,
    31-8-2018

Een heerlijk meer, je loopt er een stuk makkelijker in als bij het gardameer. Mooi uitzicht.

Verder is het minder toeristisch.

Prima voor uitstapjes naar Milaan, Bergamo.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Iseo scoort een 7,7 uit 10, op basis van 136 reviews