Camping Panorama

+76/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 38 reviews
  • 7.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

38 Reviews over Panorama

• 8Gabriele & Jörg10-09-2019

schöner Campingplatz direkt am See

haben unseren Aufenthalt sehr genossen, Restaurants und Einkaufsmöglichkeiten in direkter Nähe, schöne Strandpromenade ...

• 7Staat v/h sanitair
  • 9littles07-08-2019

Schön gelegener Platz!

Sehr schön am See gelegen (nur durch Zaun und Fahrradweg getrennt). Sanitäre Anlagen sind einfach, aber immer sauber! Der Besitzer (schwäbischer Italiener) ist freundlich und immer hilfsbereit. Gute Restaurants (Preis/Leistung) sind in der Nähe und gut mit dem Auto zu erreichen.

• 8Ruud Linders08-08-2018

Prima camping voor paar dagen onbezorgd genieten

Zeer hartelijke ontvangst door jonge Duitse eigenaar. We zaten wat achter op het terrein. Dat maakte dat de kampeerplaats heel ruim bemeten was. Fijn ook dat de auto bij de caravan geparkeerd kon worden. Het uitzicht op het Comomeer met omliggende bergen is ronduit prachtig. Het dorp Dongo viel ons wat tegen. Hier was niet veel te beleven/ te zien.

• 9Michael K12-07-2018

Sehr schöner Campingplatz mit Zugang zum See

Sehr empfehlenswert aufgrund der Lage und des Übernachtungspreises. Freundliches und hilfsbereites Team am Campingplatz löst kleine und große Probleme bei Schwierigkeiten. Lugano und der Lago Maggiore lassen sich sehr gut von Dongo aus erreichen. Der Campingplatz hat eine einfache Ausstattung und ist sehr sauber. Das Seeufer mit Strand ist nur einen Meter vom Campingplatz entfernt.

• 9Beni & HP28-04-2018

Wunderbarer Standplatz für Wohnmobil am See

z.T. etwas in die Jahre gekommen aber sauber, ruhig (mind. Ende April) und gepflegt. Die neuen Besitzer sind sehr bemüht und hilfsbereit.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Familie uit Oost Nederland18-08-2017

Onze plek super, voorzieningen zeer matig

Erg aardige mensen om ons heen. Uit Nederland veel families die er jaren komen. Erg hartelijk en gastvrij. Campingeigenaren lijken t gehad te hebben met de camping, doen weinig aan onderhoud. Willen t hun gasten wel naar de zin maken. Plek van camping en onze plek vrijwel aan t meer is geweldig! Sanitair: altijd goed warm water, alleen niet hygiënisch. Niet dagelijks n goede schoonmaak. Vies. Eigen toiletpapier mee en dus ook maar sanitairreiniger. Verder in directe omgeving weinig voorzieningen. Wil je n uurtje rijden dan gave bergwNdelingen en mountainbiketochten te maken. Camping heeft eigen have , er zijn veel watersportliefhebbers. Vanwege hygiene en sterk verouderd toilet komen we niet terug. Voor omgeving enmligging aan t meer hief je t niet te laten. Camping met veel nationaliteiten, niet oer Nederlands. Dat was gaaf. Daardoor wel weinig aanspraak voir kinderen. Verl mensen blijven enkele dagen

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Manfred08-07-2017

Waren nur auf der Durchreise

Waren nur auf der Durchreise, sind aber sehr zuvorkommend empfangen worden. Sanitäranlagen sind sauber, leider ist kein Restaurant in der nähe, aber wenn mann flexibel ist, ist's OK, oder ein kleiner Spaziergang tut's auch. Preis / Leistung ist OK.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Ernest & Irma07-06-2017

Paradies für Camper

Wir sind seit 2009 Dauercamper am Campingplatz Panorama und genießen unsere Ferienwochen. Lage ist direkt am Comersee mit Kiesstrand und kleiner Liegewiese. Er ist ein kleiner gepflegter familiärer Campingplatz, der von sehr freundlichen und hilfs- bereiten Betreibern ( Sonja und Mario ) geführt wird. Sanitäranlagen sind sauber, Waschmaschinen und Trockner stehen auch zur Verfügung, sowie ein Spielplatz für Kinder. Warme und kalte Getränke ( super Espresso ) sind bei der Rezeption erhältlich.Pizzas sind an den Platz lieferbar, Einkaufsmöglichkeiten sind in nächster Nähe. Der Rad und Fußweg führt direkt am See entlang mit einmaligem
    PANORAMA dieser wunderschönen Landschaft. Freizeitmöglichkeiten: segeln, surfen, kiten, wandern, biken und vieles mehr. Der Jachthafen mit Bootsverleih und Anlegestelle für Boote sind unmittelbar angrenzend. Einziger Nachteil, daß im Oktober schon geschlossen ist, und somit die schönen Herbsttage am Comersee nicht zu genießen sind.

• 9Frank Waalboer uit Oss11-08-2016

Camping panorama in Dongo een ware beleving.

We zijn drie weken geweest met ons gezin! Op deze zeer prachtige aan het como gelegen camping panorama! Deze camping woord beheert door een zeer vriendelijken en betrokken en gast vrij echt paar mario en sonia! We hebben in die drie weken echt ervaren dat Mario en Sonia als voor hun gasten over hebben. Heel veel gezinnen komen daarom elk jaar weer terug op deze fantastisch camping! We kregen ook leuke bezienswaardige uit gaan tips vd vaste gasten die al jaren op deze camping staan! Waar je een geweldige sfeer beleeft van gezellig heid Het is een goed verzorgde en rustige camping om lekker tot rust tekomen! Het sanitair en de camping woord elk dag goed schoon gehouden! Als er bladeren voor je tent lagen ging Mario die bij mekaar harken en op ruimen wat een service was dat van hem! Camping panorama ligt heel centraal van hier kun prachtige wandelingen en auto tochten maken. Naast de camping zijn verschillende verhuur bedrijven waar boten en surf planken kunt huren! Mario en Sonia we hebben een prachtige vakantie gehad dankzij jullie gastvrijheid! En we komen volgend jaar zeker weer terug op jullie prachtige camping . We wensen jullie verder nog heel succes! Frank en Thea waalboer uit Oss

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Jacqueline23-07-2016

Niet voor herhaling vatbaar

Kleine plaatsjes maar wel met mooi uitzicht tot een asociale Nederlander zijn caravan pontificaal voor het uitzicht van iedereen neerzette! Dorpje stelt niets voor en op de camping is niets te doen, geen terrasje of iets dergelijks. Als onze jongens (9 jaar) in het speeltuintje speelden kregen ze al snel commentaar vd vampingbaas dat ze te druk deden. Voor onze dochter van 15 was er niets te doen. De camping is erg duur! Wij betaalde €61 per nacht en dan moet je ook nog voor de wifi betalen. Sanitair was niet geweldig, redelijk schoon maar het was nog rustig. Als ik terugga naar het Comomeer dan zeker niet naar deze camping.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Panorama info