Sorteren

vakanties Lesbos

Reviews over accommodaties in Lesbos

Bianca de Witte
    13-11-2018

Dat er in Lesbos geen vluchtelingen meer zijn, dat iedereen megavriendelijk is.

Zeker voor herhaling vatbaar

F scholtes
    7-11-2018

Mooi complex, gastvrije eigenaar plus personeel,goede ligging.vlakbij strand,loopafstand.

Prima verblijf, als je niet teveel wenst.

René Droger
    4-11-2018

Op de info op internet ziet het Harris er wel wat anders uit, zeker als je in het oude gedeelte terechtkomt. Dat viel eigenlijk wel tegen. Maar ook de wat nieuwere appartementen, staan dan weer wat dicht op het hoofdgebouw. Dus uiteindelijk als je door het oudere heenkijkt, zit je wel lekker rustig. Ook een ruim twee persoons-appartement. Veel Nederlanders in Anaxos en omgeving, daar moet je van houden. Maar voor mij en mijn reisgenoot was het prima. Veel aanspraak. Anaxos zelf is rustig en klein, dus je moet wel met de benenwagen, bus, scooter of auto het eiland Lesbos op. Genoeg te doen. En het strand in Anaxos is prettig, met een kleine boulevard.

Mooi, schoon, rustig en vriendelijk

Aislinn
    30-10-2018

Het verblijf is heel mooi met super vriendelijk personeel. In september was het heerlijk rustig, we lagen doorgaans helemaal alleen bij het zeer schone zwembad. Het verblijf is wel 2 km (20 minuten lopen) van het centrum over een zeer oneffen weg zonder verlichting. Het ontbijt was ietwat eentonig.

Heerlijke vakantie gehad

Henny Jongsma
    25-10-2018

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

All inclusive was matig, maar daar is de prijs dan ook naar.

Verder netjes en schoon en super vriendelijk personeel!

Wel raadzaam om een auto te huren om dit prachtige eiland te gaan verkennen