Sorteren

vakanties Lesbos

Reviews over accommodaties in Lesbos

prettig, gezellig verblijf in een mooie omgeving

anita
    15-9-2018

Mooi zwembad met gezellige ruimte om buiten te zitten.

Meestal lekker eten (1 keer vonden wij het hoofdgerecht niet lekker)

Wel veel gerechten op basis van gehakt en stoofpotjes.

Vis of de plaatselijke specialiteit sardines kregen we niet.

De muziek tijdens het eten was meestal Engelstalig (1 keer niet)

Spijtig, bij typische Griekse gerechten hoort toch ook Griekse muziek !.

Hoe langer hoe meer overheerst het Engels en gaat de eigenheid van de vakantiestreek weg. Niet alleen in Griekenland, maar ook in Spanje. Zonde.

De eigenaars en het personeel van het hotel waren wel vriendelijk, maar ze deden wel geen moeite om een praatje met ons te maken. Het was vrij oppervlakkig.

Dit in tegenstelling met de gasten die er al meer geweest waren en met de Engelstalige gasten.

De centrale ligging op het eiland was positief

Wij deden rondwandelingen op het eiland.

Om de vertrekpunten te kunnen bereiken hebben we een auto moeten huren.

Wat betreft de kamer. De doucheruimte was heel klein. Douchekop was ook veel te hoog geplaatst. Vele kleine mankementen in de kamer (gordijnroede die steeds naar beneden viel, slepende deuren)

Wij komen vermoedelijk nog wel terug naar Hotel Pela, maar boeken dan een kamer met ontbijt, zodat we ofwel à la carte kunnen eten in het hotel ofwel naar een restaurant in het dorp kunnen gaan.

Er was soms wel wat hondengeblaf. Maar dit was niet echt storend voor ons.

S'avonds was er wel lang gepraat en gelach aan de bar.

Gelukkig voor ons was ons raam niet naar de bar gericht en hadden wij er weinig last van.

Goed gelegen, standaard hotel

Ellen B
    15-9-2018

Hotel is super van ligging. Aangenaam zwembad, straat oversteken en je zit aan het strand. Een halve kilometer wandelen en je bent in het dorp, waar je voldoende restaurantjes vindt en enkele bars.

Kamer is standaard. Wordt grondig gekuist. Vliegenraam zodat je met raam open kan slapen.

Nadeel: september is einde seizoen... dwz dat er bepaalde dranken niet meer voorradig zijn en ze niet meer bijgevuld worden.

Ontbijt is een goede standaard. Wat ik miste was vers gesneden fruit. Hele appels en appelsienen waren er wel.

Twee weken is lang. We hebben twee maal een auto gehuurd om rond te toeren. Want er is geen animatie aan het hotel, dus het wordt snel saai.

Fantástisch appartement bij fijne hosts

Marjon en José
    14-9-2018

Voor de 3de keer hier in Toula bij Stella en Georgios. Heerlijk en schoon appartement met comfortabele bedden, goede verzorging een prachtig uitzicht op zee. De keukeninrichting is beperkt, maar hey... hier wil je ook niet koken met al die superleuke een betaalbare restaurantjes in Petra.

De balkons zijn wat klein, tenzij je in 2-kamer app 7 zit. Maar dan heb je uitzicht aan de achterzijde.