Sorteren

Geweldig😍👍

Hilfra Heus
    10-7-2018

In een woord.....Fantastisch!!!!

Lefteris Hondros en Olga, Heerlijke mensen,zo gastvrij. Lefteris is een Topkok,als je s'avonds geen zin meer om eruit te gaan dan kun je heerlijk en goedkoop eten bij Orfeas. Lefteris en Olga zijn hele hartelijke mensen waar je jezelf thuis voelt. Wij hebben in een bungalow vertoeft,simpel maar heerlijk,wij heb geen behoefte aan luxe. En het eiland Lesbos voelt voor ons als thuiskomen.

goed, maar......

Roland Moens
    4-7-2018

Wij verbleven in Sunrise hotel van 22 juni 2018 tot 29 juni.2018

Het hotel heeft een fantastische ligging, als je van een mooi zeezicht houdt.

Daarvoor moet je wel de bovenste kamers boeken, de trappen neem je er graag bij. (die zijn zoals aangegeven in de brochure).

Het morgenbuffet is goed, maar mag je niet vergelijken met de buffetten op de Canarische eilanden.

s' Middags kan je héél lekker eten aan het zwembad.

Bij het avondbuffet had de kok echter héél de week elke dag opnieuw een off-day.

Lauwe stoofschotels en verlepte groenten, een aanslag op de hygiëne. Is er dan geen voedsel controle agentschap in Griekenland. Deze buffetten zijn een kweekvijver van bacteriën. Een massale voedselvergiftiging is niet ver af bij zulke toestanden. Hier dient dringend aan gewerkt.

Tip voor de kattenliefhebbers: Kattenbrokjes kun je in de lokale supermarktjes kopen voor 1€ per kg. Geef elke ochtend en avond wat brokjes, aan de zwerfkatjes die zich in het hotel ophouden, dan komen ze niet meer schooien aan tafel, en gedragen zich nog zo lief.

Zonder de tegenslag van het avondbuffet toch een fijne vakantie gehad in het hotel.

Als ze dit belangrijk minpunt oplossen, is het hotel een aanrader.

Prima!

D
    3-7-2018

Theofilos superior is rustig gelegen in Petra, leuk tussen de locals, paar minuten lopen naar winkels, restaurants en zee. Zeer ruime schone kamer, wij hadden groot terras op begane grond aan het zwembad. Excursie naar West Lesbos via touroperator met goede zuid-Afrikaanse gids. Gezellig ontbijten bij Theofilos classic.

Lesbos scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1758 reviews