Reviews over Petra

Mooiste uitzicht ooit

TJ,
    2-12-2018

Als ik de slechte reviews lees dan vraag ik mij oprecht af of iedereen naar hetzelfde hotel is geweest. Ik ben in augustus 3 weken geweest en heb heerlijk Grieks gegeten, heb genoten van een prachtige oase waarin het zwembad was gesitueerd en ben verwend door personeel dat alles wel wilde doen voor de gasten.

Ik had de eerste nacht slecht geslapen door het harde bed. Dit hebben we gemeld en het werd meteen opgelost door een zachte topper toe te voegen aan het matras. Het eten was echt Grieks en als ik alleen al terug denk aan die heerlijke Pastitio....

Gastvrijheid staat voorop bij dit prachtige familie hotel. De kamers zijn smaakvol ingericht en op weg naar het zwembad kom je langs een ode aan oma Clara waarnaar het hotel is vernoemd.

Oke, het hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. We komen al jaren in Griekenland en dit is een bovengemiddeld goed hotel, zeker voor het geld! Niets dan fijne herrinneringen!

Mooi Grieks hotel met prachtig uitzicht, aanrader!

Suus,
    2-12-2018

Het hotel ziet er precies uit zoals op de foto`s. Prachtig gelegen boven op een berg waardoor je overal zeezicht hebt. Veel trappen lopen maar dit staat ook bij de hotelinfo beschreven. De kamer was exact zoals op de foto in (oud) Griekse stijl en super schoon. Het hotel heeft 3* maar wordt verkocht voor 4* (er zijn helemaal geen echte 4* hotels op Lesvos). Het zwembad was prachtig gelegen met heerlijk water. Ook bedjes genoeg. Petra was iets verder dan verwacht maar een taxi kost 5 / 6 euro en ben je er zo. Het eten is echt Grieks. Lekker en gevarieerd.Ontbijt met diverse keuzes en heerlijke yoghurt. Voor lunch en diner diverse salades, vijf bakken met warme gerechten waaronder altijd pasta en een bak met heerlijk vers fruit zoals meloen. Daarnaast nog één of twee desserts. Wij hebben hier drie weken prima gegeten. Het personeel doet goed zijn best en manager Dimitri is echt super. Prijs-kwaliteit is echt dik in orde! Wij komen terug!

Super om heerlijk te relaxen!!

Anneke van Dorst,
    28-11-2018

Geweldig hotel met super lieve werknemers. Prachtige rustige ligging vlakbij strand en leuke gezellige restaurantjes. Onze voorkeur gaat uit naar restaurant De Mermaid! Wij zijn al verschillende keren naar hotel Theofilos geweest!!

Voor herhaling vatbaar!

Vivian,
    26-11-2018

Lesbos is een prachtig eiland en Petra een gezellig dorpje. Sunset hotel is goed wat betreft prijs kwaliteit. De bedden liggen heerlijk, de badkamer is aan de kleine kant. De service van de medewerkers is super. Wij hebben genoten!

Niets moet alles mag!

Bea Burhenne,
    25-11-2018

Wat wilt u eten met het ontbijt? Hoe laat wilt u eten vanavond? Zo gastvrij zijn ze bij Anna Maria. Wat wil je nog meer... echt vakantie ! Je voelt je hier helemaal thuis. Niets moet alles mag.

Petra scoort een 8,2 uit 10, op basis van 515 reviews