We hebben een aantal aanbieders voor Petra voor je op een rij gezet:

Reviews over Petra

Relaxed

Simone,
    1-12-2018

Petra is een klein maar gezellig stadje met een ruime keuze aan restaurantjes. Als je bij een bar wat besteld kun je daar gratis op het strand liggen.

Een aanrader is het huren van een auto om het gebied eromheen te verkennen voor 1 tot 2 dagen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gezellig dorpje met een mooi strand

Sanne,
    17-11-2018

Hoewel we normaal gesproken elk jaar naar een andere bestemming willen, zijn we in de afgelopen jaren twee keer naar Petra geweest. Het is een gezellig dorpje met een mooi strand en verschillende strand- en eettentjes. De kerk op de berg is zeker een bezoekje waard, vooral 's avonds met de verlichting. Er zijn een aantal toeristenwinkeltjes om af te struinen, maar er is naar onze mening geen sprake van massatoerisme. Petra is daarnaast een goede uitvalsbasis om de rest van het eiland te verkennen. Vooral een scooter huren is erg leuk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar.

Gerardus van Dinther,
    18-10-2018

Rustig stadje(dorpje) met voldoende eetgelegenheden, strand, en gezellig kleine winkeltjes, pinautomaat en postkantoortje aanwezig. Rustig gelegen en van uit hier voldoende gelegenheid voor het huren van auto o.d. en bezichtiging van het eiland en vooral de omgeving van Petra . Voor jongeren minder geschikt wat betreft winkels en uitgaans mogelijkheden.

Gereisd met partner in september 2018

Voor herhaling vatbaar.

Philip,
    26-9-2018

Het dorp Petra was niet extreem groot maar van alle gemakken voorzien.

Het eiland had diverse variaties maar dan heb je wel een auto nodig.

Lekkere eet-tentjes die voor en habbekrats verse vis of een heerlijke vleesschotels serveren.

Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in september 2018

Mooie combinatie van rust en aanbod

Suna van Bekkum,
    9-9-2018

Klein schattig en rustig plaatsje waar rust, een fijn strand en winkels te vinden zijn.

Dichtbij Naxos en Molyvos. Alle ligbedden en parasols zijn gratis te gebruiken als je gebruik maakt van de consumpties van het bijbehorende restaurant.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Petra scoort een 8,2 uit 10, op basis van 515 reviews