Géén boekingskosten

Vis a Vis

ItaliëLiguriëSestri Levante

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Vis a Vis voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 12 reviews

• Sportfaciliteiten

12 Reviews over Vis a Vis

• 9vd Sande09-08-2014

Super!!

Net teug van een briljante vakantie en een prima hotel. Wat een geweldig uitzicht, nooit eerder heb ik mee gemaakt dat plaatjes zoveel overeenkomen met de realiteit!! Prima service en ontvangst, adembenemend uitzicht, briljant zwembad, leuk dorpje, ideaal met de lift omlaag naar het centrum, prima ontbijt. Tip; doe zeker de wandeling die start naast het hotel naar de top van de berg, even doorzetten maar wat een uitzicht!! Als echte Nederlander toch wat te zeuren, onze hotelkamer (kan niet oordelen over de andere kamers) was voor de prijs die we moesten betalen echt niet in verhouding, echt enorm gedateerd en ontzettend klein met name de badkamer en tevens heel gehorig maar goed hier ben je dan ook niet veel.

• 10gertrud greiderer24-04-2012

Hotel mit der schönsten Aussicht

Die Lage ist phänomenal, vom Speisezimmer aus über den ganzen Ort und auf beide Buchten bzw. übers Meer. Das Zimmer war etwas klein, aber sehr gut durchdacht eingerichtet, Balkon in feinster Sonnenlage! Schwimmbad hat uns einen sehr guten Eindruck gemacht, konnten es aber wetterbedingt leider nicht geniessen. Das Abendessen bei der Halbpension beinhaltet mehrere Gänge, die hervorragend zubereitet sind und teilweise mit Wahlmöglichkeit.

• 9Fam. Mulder03-09-2010

Verwen-en relaxvakantie!!

Wij verbleven hier van 18 t/m 25 augustus en er is van voorgaande reakties geen woord teveel verteld.Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel in allerlei opzichten. Fantastische keuken met dagverse produkten, dit konden wij 's morgens aanschouwen vanaf ons balkon. Wij danken de mensen van Vis a Vis voor hun geweldige gastvrijheid en zullen zeker terugkeren. Voorbeeld voor veel hotels! Proficiat! Henck en Jeanette Mulder

• 8Huub Smeets29-08-2010

Adembenemende locatie, top service en keuken!

Het Vis-a-Vis hotel ligt op een werkelijk prachtige locatie en biedt een prima totaal product. De kamers (met airco!) zijn aan de relatief kleine kant, maar verder van alle gemakken voorzien. Mogelijkheid bestaat uit het kiezen van een kamer met terras dan wel een klein tuintje. Kamers aan de oostzijde van het hotel bieden het comfort van middag schaduw.

De keuken van het hotel is perfect. Het ontbijtbuffet wordt buiten geserveerd bij goed weer. Verder heeft men keuze uit halfpension (aanrader!) waarbij het dessert in buffetvorm wordt gepresenteerd. Verder is men zeer flexibel als men iets wil bestellen buiten de kaart om. Vanaf het restaurant (4de etage) en het lounge café (5de etage en zwembad) heeft men een prachtig uitzicht over de 2 baaien.

Het zwembad is zeer netjes en wordt goed bijgehouden.

Verder ligt het hotel op loopafstand (via hotel lift) van het centrum van het stadje (zeker aan te raden).

Overal: prima kwaliteit, helaas ook tegen een dito prijskaartje

• 10Ouwerkerk10-08-2010

adembenemend uitzicht!

6 dagen verbleven in Vis a Vis! Zeer gemoedelijk en kindvriendeliijk hotel. En wat een adembenemend mooi uitzicht! We genieten nog steeds van de foto's! Met de lift naar beneden zit je zo in het gezellige centrum, heel centraal gelegen dus. Eten was grandioos. Zeer vriendelijk personeel. Kamers idd erg klein maar schoon en alles was aanwezig. Echte aanrader, wel prijzig maar t uitzicht, t eten en vriendelijke mensen maken alles goed. We hopen hier nog eens terug te komen.

• 9Niek16-08-2009

Waanzinnig uitzicht / prima service

Hotel Vis-a-vis ligt fantastisch op een heuvel in Sestri Levante. Het uitzicht vanaf de hoogste verdieping (waar het zwembad en het restaurant liggen) is geweldig, een panorama over de baaien van Sestri Levante en het schiereiland. Het eten is geweldig, halfpension is zeker aan te bevelen.

De kamers zijn niet erg groot (onze badkamer was zelfs krap), maar van alle gemakken voorzien. En eigenlijk is dat geen probleem, want je bent normaliter niet veel op je kamer.

Het is niet goedkoop, maar zeer de moeite waard.

Niek

• 10Carine22-05-2009

Schtterend hotel !!!

Schitterende locatie die we vorig jaar ontdekten en dees jaar terug naartoe gaan. vooral het uitzicht en de schitterende zonsondergang vanuit het restaurant. Ontbijt en avondeten zijn pareltjes voor italië.

nochtans gaan wij in volle seizoen, en nooit hebben wij één opmerking kunnen maken over de mogelijkheden dat het personeel en het hotel biedt. Trouwens zo'n locatie bovenop een rots is uniek en met de lift ben je zo in t centrum van Sestri levante. de beoordeling van één van de personen hier van nooit meer is totaal niet tercht, jammer dat men heel vaak op site's met beoordelingen heel dikwijls negatieve reactie's leest van mensen uit Nederland.

• 8martine bouckaert11-05-2009

Enorm prachtig gelegen

Hotel Vis a Vis heeft een prachtige ligging, bovenop een berg. Via een lift en ondergrondse gang ben je een 200 meter verwijderd van het idyllische stadscentrum van Siestre Levante. s'avonds bruist het hier van leven. Enorm minpunt aan hotel zijn de kamers! Piepklein en enorm verouderd. We hadden een kamer met tuin... keken uit op een muur en hadden samen met een groen terras, één witte ligzetel die ook een groene kleur had. Badkamer ook mini. Zwembad met bar is heel exclusief! Eten en uitzicht van restaurant, is op en top. Wie Portofino wil bezoeken doet dit best op een weekdag. Wij gingen er zondags opnieuw heen en stonden uren geblokkeerd in een file van 7 km. Terugdraaien was de enige optie. Zitten de parkeerplaatsen van Portofino vol, sluiten ze het dorp af. Beter met de boot!

• 8adriaan21-09-2008

nooit meer

hotel zit vol met groepsreizen om 6.30 ongeloofelijke drukte op de kamers en gangen : de groepen vertrekken / gaan op excursie. 's avonds : eetzaal voornamelijk gevuld met groepen . De aanbeveling in de gids : 'u komt hier voor u rust' klopt zeker niet. 1 dag eerder vertrokken om thuis tot rust te komen.

• 9Simone24-01-2008

Echt een aanrader! Wat een mooie plek. Zeer vriendelijke mensen en lekker eten! Wij gaan zeker nog eens terug

Hotel Vis a Vis info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• LigstoelenBeschikbaar