Sestri Levante

Reviews over Sestri Levante

fantastisch

fam. Schilder
    22-8-2017

Hier geen pretpark, maar de echte Italiaanse sfeer. Heerlijke gerechten vooral veel verse vis. Vriendelijk personeel, bij het bestellen van je cocktail of biertje een plank met allerlei vers gemaakte hapjes. de stranden liggen in een baai of aan de boulevard die goed verzorgd zijn. Luxe hotels aan de boulevard. Mooie winkels met groot aanbod van kleding tot biologische groentenwinkels met een keur aan streekprodukten. Helaas gaan veel winkels al tussen 8- 9 dicht.

Italie Optima Forma!

Karin Zwart- Verschoor
    9-6-2017

Sestri Levante is een gezellig kustplaatsje met een leuk centrum. Het is een prima uitvalsbasis voor bezoekjes aan Portofino, heel leuk vanuit Rapallo met de boot, Cinque Terre, eveneens per boot en Genua. Er zijn goede boot en trein verbindingen en het ligt fijn centraal. Het uitgaansleven is er gezellig. Leuke eethuisjes en een mooie boulevard.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving

marcel.hedy
    6-10-2015

Op camping geweest in Riva Trigoso, dorpje direct naast Sestri Levante. Prachtige uitval basis om van alles in de omgeving te gaan bezoeken, maar ook om heerlijk aan strand te liggen. Vriendelijke mensen, wel toeristische omgeving

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Sestri Levante

Johan
    7-8-2015

Autoreis naar Sestri levente en omgeving gemaakt, Alles aanwezig voor een heerlijk verblijf in Bella Italia. Ijs, cultuur, mooi strand (uitblinker, Riva) met de Cintque Terre om de hoek, per boot, trein eigen auto u zoekt het maar uit het kan beslist. Zwemmen in de baai van Riomaggiore (cinque terre) met stadsgezicht. Wilt u nog meer weten heerlijk!

Gereisd Met partner in januari 2015

Een erg leuk mediterane stadje

Ingrid Gerards
    5-6-2015

Klein gezellig stadje met leuke straatjes, winkeltjes en het Silentio strandje. Ook het grote strand met ontelbare strandstoelen, parasols, eettentjes etc. doet gezellig aan. Een mooie boulevard om rond het haventje te flaneren.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sestri Levante scoort een 8,3 uit 10, op basis van 62 reviews