Géén boekingskosten
ItaliëLiguriëImperiaAppartementen ImperiaAppartement Villa Giada Resort

Appartement Villa Giada Resort

ItaliëLiguriëImperia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Giada Resort voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 80 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

80 Reviews over Villa Giada Resort

• 10Sophie12-09-2019

Comfortabe, betaalbaar en ten zeerste aanbevolen!

Onze fietsgroep had een fantastische tijd! We hadden langs de kust van Italië gereden en besloten een paar dagen in de stad Imperial te blijven om te verkennen. Het was een geweldige plek om te rusten, heel rustig en omgeven door heuvels. We waren blij om te horen over de repain-winkel, omdat we er zeker van moesten zijn dat ze in orde waren om onze reis voort te zetten. We hielden van het gebied, het comfort en de gemeenschap!

• 8Meral04-05-2019

Fantastisch weekje!

Super groot schoon appartement voor 6 pers! Heerlijk avondeten in restaurant met super vriendelijk personeel. Ook bij receptie heel behulpzaam. Fantastisch uitzicht vanaf ons balkon. Mooi vakantiepark. Zijn n weekje eind april begin mei geweest. Niet zo druk. Super goed gehad! Lekker weer, 20 graden. Maar nog wel iets te koud voor te zwemmen. Veel uitstapjes gedaan naar verschillende badplaatsje. Hele mooie omgeving. Zeker n aanrader voor in het voorjaar (laagseizoen).

• 8Dhr. Jansen01-12-2018

Erg fijn verblijf gehad

Terrasvormig, fraaie appartementen, appartementen tegenover terras niet aan te bevelen, zeer vriendelijk personeel en leiding.

• 4Esther12-09-2018

Zoek een ander park

Vriendelijk personeel. Maar het park viel ons tegen. Erg klein, dicht op en naast elkaar. Aangekomen bij de receptie, blijkt dat je eigenlijk ook al bij het restaurant staat. We hebben daar 1 keer gegeten. Mogelijk om 19.00 uur en 20.15 uur. Wij maakten de vroege versie mee en kregen heel snel het eten en iedereen om ons heen ook. Rustig nazitten kon niet vanwege de volgende ronde. Ik zou daarom altijd de late ronde adviseren. Direct naast het restaurant, trappetje op, is zwembad 1. Klein maar fijn. Altijd nog wel een ligbed te vinden. Ons appartement met 2 slaapkamers was ‘bijzonder’ met een bed in de keuken die je onmogelijk kon gebruiken als bank. Geen woonkamer. Alleen dus keukendoeken om op te zitten. Omgeving was schilderachtig, maar omdat de SS1 altijd muurvast stond, zijn we vaker bij het appartement gebleven dan normaal. In een rustige periode kun je denk ik wel dagelijks leuke uitstapjes maken.

• 9Marc25-08-2018

Geweldig

Een hele fijne vakantie gehad in villa giada resort. Klein park met ruime appartement en mooie tuin. Fijn zwembad waar je altijd een ligbed had en vriendelijk personeel! Groot voetbalveld/tennisveld. Kortom een aanrader!

• 9Anita21-08-2017

Super, alles was goed

Een heerlijke vakantie, vlak bij de kust, je ligt boven op de berg en kijk over de autoweg naar de kust, geweldig uitzicht over de bergen

• 9Marcello7420-01-2017

En weer geweldig!

2015 beviel ons prima, dus 2016 was een must! Weekje geboekt een was wederom prima! Goede ontvangst, vriendelijk staff en eigenaar! Mooi was de gerenoveerde zwembad! De kinderen hebben genoten! Eindeloze basketbal toernooien! En de kok? Met zijn glimlach en goede kookkunsten was het heerlijk eten in het restaurant! Nogmaals, aanrader voor iedereen!

• 9Guido van Rijnsbergen14-01-2017

Genieten in Imperia

We hebben de jaarwisseling dit keer in Italië meegemaakt. Gekozen voor een knus en gezellig appartement met 1 slaapkamer in Villa Giada. Overdags hebben we de mooie omgeving van Imperia verkend, o.a. het oude centrum van Porto Maurizio en de haven en de leuke shops in Oneglia. Je kunt overal heerlijk eten, maar het dinner van Villa Giada met lokale producten is zeker niet verkeerd en een aanrader voor tussendoor, vooral als je samen met een goed wijntje ff 'thuis wil blijven'. Het ontbijt is gewoon goed.

We zijn zeker van plan om snel een keer terug te komen, benieuwd naar de zomer hier.

Dank jullie wel voor de gastvrijheid!

• 7Yvonne Senden18-08-2016

Prima, maar niet heel bijzonder

We zijn de 1ste week van augustus hier geweest. Mooi ruim appartement. Helaas met een niet werkende airco. Gemeld bij de receptie. Zijn meteen komen kijken met de klusjesman maar volgens hun werkte de airco gewoon. Misschien weten ze niet het verschil tussen een ventilator en een airco. Verder was het wel prima vertoeven hier. Veel uitstapjes gemaakt oa naar Monaco, Nice en San Remo. Ook vonden we de druipsteengrotten erg mooi. Normaal gesproken hebben we altijd all-in vakanties gehad dus wat dat aangaat zou ik dit niet meer boeken maar dit was vantevoren uiteraard bekend.

• 4Jaap10-08-2016

Slecht, onvriendelijk en duur

Slecht bereikbaar. Onvriendelijk personeel. Duur ontbijtservice. Kamers karig ingericht, slechte airco, geen lekkere stoelen of bank om op te zitten. Zijn twee dagem eerder weggegaan ondanks dat we vooraf betaald hadden.

Appartement Villa Giada Resort info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)