Imperia

Reviews over Imperia

Erg fijn verblijf gehad

Dhr. Jansen,
    1-12-2018

Terrasvormig, fraaie appartementen, appartementen tegenover terras niet aan te bevelen, zeer vriendelijk personeel en leiding.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

Marc,
    25-8-2018

Een hele fijne vakantie gehad in villa giada resort. Klein park met ruime appartement en mooie tuin. Fijn zwembad waar je altijd een ligbed had en vriendelijk personeel! Groot voetbalveld/tennisveld. Kortom een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Bijzonder klantvriendelijk

Ruud,
    14-7-2018

Kleine en goed onderhouden camping direct aan zee. Rustig gelegen. Zeer klantvriendelijke eigenaar en personeel. Een ouder sanitairblok (maar in top conditie en schoon) en een nieuw modern sanitairgebouw. De camping heeft een privé strand met gratis strandbedden (maar ook luxere strandbedden met parasol te huur). De camping biedt gratis fietsen aan! Op loopafstand van het historische dorp Cervo wat overigens weinig vertier biedt. Supermarkt(je) op 500m van de camping. Zwembad en restaurant zijn functioneel maar niet sfeervol.

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk!

Janneke,
    13-7-2018

Heerlijke camping! klein maar fijn. Mochten met de tent op een "parkeerplaats' staan wat eigenlijk het mooiste stuk van de camping was ;). Sanitair schoon en modern, prima douches en altijd warm water. In de nacht wel erg veel herrie van de (snel)weg! Vlabij zee en het schattige dorp Porto Maurizio op loopafstand. Een aanrader (als je een goede slaper bent)

Gereisd met partner in juni 2018

Super echte aanrader

Bram Peters,
    14-5-2018

Super vakantie. We zijn hier nu voor de vierde keer geweest en het was weer geweldig. We hadden een plek direct aan zee. De zee is voor kleine kinderen ( 3 en 4 jaar) ideaal. Door de kribben is er weinig golf slag en het water is tot ver in de zee ondiep waardoor de kids heerlijk kunnen spelen. Het personeel op de camping is erg vriendelijke en behulpzaam. Goed Restaurant naast de camping. we kijken nu al weer uit naar de volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
Imperia scoort een 7,9 uit 10, op basis van 69 reviews