Bed and Breakfast Il Nido Nella Bionda

Bed and Breakfast Il Nido Nella Bionda

8.7Fantastisch

Italië, Ligurië, Brugnato

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 371p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

18 reviews over Bed and Breakfast Il Nido Nella Bionda

• 9dkjjansen27-08-2017

Prima B&B

Il Nido nella Bionda is een prima uitvalsbasis voor wie vanuit een rustige basisplek het gebied Cinque Terre wil verkennen. Ook plaatsen als Genua, Pisa, Carrara en Lucca zijn makkelijk te bereiken. De eigenaren en personeel van Il Nido zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd, tuin en zwembad heerlijk, kamers prima. Enige minpuntje is dat de bedden wat kort zijn. Het dorpje Brugnato is schattig en biedt voldoende eetgelegenheden. Vooraf reserveren is in de zomermaanden wel aan te raden.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Hoppenbrouwers10-07-2017

Mooi, rustig, met zwembad en nabij het centrum.

Rustige B&B nabij het centrum van een sfeervol dorpje. Wij waren hier één week in de kamer op de begane grond met openslaande tuindeuren naar de heerlijke tuin met zwembad en ligstoelen. Er is een prima italiaans ontbijt en in het centrum zijn verschillende restaurantjes. De eigenaar spreekt goed Engels maar verder is het in de restaurants behelpen wanneer je de Italiaanse taal niet spreekt zoals wij. Wij hebben van hieruit de Cinque Terre bezocht. Levanto is in 30 minuten bereikbaar. Parkeren bij het station en de dorpjes bereik je met de trein. Wij hadden een 2 dagen kaart en konden hiermee ook 2 wandelingen maken. Corniglia – Vernazza en Vernazza – Monterosso. De overige routes zijn niet open. Wel de gratis route van Monterosso naar Levanto die overigens zwaar maar heel mooi is. Een dagje naar Lucca en Pisa (uurtje rijden) is ook leuk. Wij hebben op aanraden van de eigenaar in een uitstekend restaurant gegeten Ristoro del Pellegrino. Goed verstopt op de top van een heuvel waar de lokale bevolking eet. Tip: Sla voor de brug linksaf anders moet je door de smalle straatjes van het centrum rijden.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Marcelle19-06-2016

Helemaal top!

Afgelopen dagen vijf nachten verbleven in dit bed&breakfast. Wij hadden het geluk dat we een kamer op de begane grond hadden met openstaande deuren naar het terras en zwembad. Zeer ruime kamer en elke dag voorzien van (3) schone handdoeken per persoon. Elke ochtend hebben we een heerlijk ontbijt genuttigd. Brugnato is een prima plek om o.a. Cinque terre te bezoeken, maar ook Lucca of Pisa zijn nog te doen. Kortom, prima locatie gerund door zeer gastvrije mensen!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9nicolette curfs12-09-2015

fantastisch

fantastisch bb prachtige kamer ontbijt meer als geweldig leuk klein zwembad mooie tuin waar je lekker wat kunt drinken een echte aanrader

Gereisd met partner in september 2015

• 9J10-08-2015

Geweldig, huiselijk en mooi B&B

Heerlijke B&B met mooi zwembad en mooie tuin. Prima ontbijt gemaakt door 'oma', een gezellige hartelijke Italiaanse vrouw die graag een praatje maakt, ook als geen Italiaans spreekt. Haar zoon Marco is de enige van de familie die Engels spreekt, hij serveert bij het zwembad drankjes als je er om vraagt. Met drie minuten lopen ben je in het dorp, bij del borgo antico kun je heerlijk eten. Vraag Marco om voor je te reserveren want buiten zit het snel vol. Deze B&B is prima om de cinque terre te bezoeken. Wij hadden de kamer op de begane grond met openslaande deuren, helaas zonder airco. Het was een mooie ruime kamer met prima badkamer, alleen een erg hard en klein bed. Al met al een prima B&B, wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Jos29-06-2014

Gezellige, rustige B&B

Deze B&B wordt gerund door Marta en Franco en hun zoon Marco en schoondochter Anna. Deze mensen doen echt alles om het je naar de zin te maken. De kamers zijn ruim, netjes en schoon. Er is een grote tuin, waar je het prima ontbijt kunt gebruiken (kan ook binnen) en waar je ook een rustdag kunt doorbrengen. Marco spreekt redelijk Engels. Als je wilt serveert hij een biertje of glas wijn tegen een prettig prijsje, maar op je kamer is ook een koelkast waar je eventueel zelf iets in kunt leggen. In het dorpje zijn diverse uitstekende restaurantjes met redelijke prijzen. Je loopt er binnen 5 minuten naartoe. Brugnato is een uitstekende uitvalsbasis voor de Cinque Terre, maar ook Genua, Portofino, Carrara zijn dichtbij en plaatsen als Pisa en Lucca zijn ook nog wel te doen. Kortom, een geweldig vakantieverblijf!!

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Paullll31-07-2013

Verassend ruime B&B in een aardig dorpje

Wij verbleven met het gezin (5) in een huis/app iets verderop richting dorp (ca 100mtr), huis is ruim; ruime kamers, gang, keuken, badkamer; beetje on-italiaans zou ik haast zeggen.... Ontbijt was prima, lekker buiten op terras uitgebreid ontbijten, veel speelgoed in de tuin waar onze kinderen gebruik van mochten maken; zeer aardige mensen! Brugnato is ook geweldig dorpje, leuk om doorheen te struinen of lekker eten bij de 50's diners (jaha echt waar; ze hebben er een....)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Peter Legemate24-07-2013

Goed vertoeven

In juli een week verbleven in deze bed and breakfast. Ontzettende aardige mensen, goed ontbijt, wel erg gehorige en in ons geval een zeer warme kamer. geen airco aanwezig. maar overall een dikke 8

Gereisd met partner in juli 2013

• 10marja16-05-2013

super

dit b&b is geweldig qua ligging,ontbijt en vriendelijkheid van de eigenaren. Het ontbijt is geweldig en ze geven advies over de leukste uitstapjes in de omgeving. Een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2013

• 10van dorssen03-05-2013

genieten in deze bed en breakfest

Een kleine week verbleven in deze B&B. Genoten, prachtige kamers, prima service en zeer vriendelijke eigenaren. De omgeving is schitterend. Genoeg te doen en te beleven. We hebben hier genoten!

Gereisd met partner in januari 2013

Bed and Breakfast Il Nido Nella Bionda info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV