Brugnato

Reviews over Brugnato

historisch centrum

arija
    23-12-2014

Brugnato is een een rustig middeleeuws stadje, rijk aan historie en cultuur, met een mooi historisch centrum. In de 13e eeuw was Brugnato al een handelsplaats, en ook nu zijn er nog jaarlijks beurzen en markten, vooral rond Pasen. Het centrum is autovrij.

Gereisd Alleenreizend in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk rustig plaatsje

Jos
    29-6-2014

Brugnato is een klein, rustig plaatsje met vriendelijke inwoners. Het is niet toeristisch, dus weinig winkeltjes, terrassen e.d. Er zijn wel een aantal goede restaurantjes. Prima uitvalsbasis voor de Cinque Terre.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Brugnato scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews