Hotel Ascot

ItaliëEmilia RomagnaRimini

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ascot voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 15 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 15 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

15 Reviews over Ascot

• 9lirenka28-12-2010

leuk hotel

Zijn hier in 2004 geweest met onze dochters toen bijna 4 en 1 1/2 jaar oud. Vriendelijke bediening, alles was bij de hand, ook de zee was dichtbij. Lagen matjes zodat je geen hete voeten van het zand kreeg en waren veel winkels en restaurants in de buurt, een paar keer uit eten geweest. Ben benieuwd, hoe het hotel nu is, misschien iets voor later. Waren er dus in juni 2004, de datum weet ik niet meer precies, maar het was ergens tussen mid en eind juni.

• 9Eline Duijkers18-08-2010

Fantastisch hotel!

Vandaag teruggekomen van een vakantie in Rimini in hotel Ascot. Toen we daar kwamen leek ons het personeel erg onvriendelijk en chagrijnig, dit bleek alleen een eerste indruk te zijn. Als we 's morgens eerder wilde ontbijten ging het, als we 's avonds bij het eten niet kwamen waren ze erg geintereseerd wat we die dag gedaan hadden. Ze zijn erg betrokken bij je en willen je graag helpen. Ook als er iets is aan de kamer komen ze het repareren. Het eten is (zoals hier een beoordeling onder) heerlijk, genoeg keus, er zit altijd wel iets bij. De kamers hebben rolluiken, wat erg fijn is. De kamers aan de straatzijde zijn wel iets gehorig door de straat, ook wordt je 's morgens (rond 9 uur) wakker van de poetsvrouw die aan het stofzuigen is op de gang. Ik weet zo niet of het hotel kindvriendelijk is omdat ik niet met kinderen daar ben geweest, de keuze in het eten is niet echt geschikt voor kinderen, het saladebuffet/ toetjesbuffet daarin tegen wel. Ook het eten met zeezicht beviel ons goed.

• 5Ronald01-08-2010

Niet voor herhaling vatbaar

Op zich een prima hotel, goede service, goed eten, goede ligging, maar gehorig..... De andere kamer is met bordkarton van jouw kamer gescheiden, waardoor je dus helaas alles (!!) letterlijk kunt volgen. Verder is het eigenlijk standaard Italiaans. Als het nu nog goedkoop was, okay, maar dat was het dus niet. Kortom, niet voor herhaling vatbaar.

• 8M. van Bakel26-07-2010

Perfect hotel in Rimini

In mijn ogen één van de beste goed betaalbare hotels in Rimini. Perfecte ligging, direct aan het strand (met de mogelijkheid om niet te hoeven betalen bij een Banjo, aangezien er een vrij strand voor het hotel ligt). Goede kamers, zeer vriendelijk personeel, gratis fietsen bij het hotel. Eten is zowel 's ochtends als 's avonds uitmutend te noemen. Het diner (van 19.30 tot 21.00) bestaat uit vier gangen: de eerste gang is een uitgebreid Italiaans saladebuffet, de tweede en derde gang betreft een keuzemenu met dagelijks vier wisselende mogelijkheden (pasta en vlees of vis). De laatste gang is wederom in buffetvorm met diverse desserts en vers Italiaans schepijs.

Hotel ligt dicht bij het gezelligere en luxere Centrum van Riccione. Goed met de fiets en bus bereikbaar. Werkelijk een aanrader in Rimini. Wij waren aangenaam verrast

• 5ron29-10-2008

eens, maar nooit weer !

zeer doorleefde kamers-90% italiaanse oudere gasten-prostituees werken klanten af voor het strand van het hotel-zeer onvriendelijk personeel- receptiepersoneel spreekt uitsluitend italiaans-zeer vergeetachtig met gemaakte afspraken-klant onvriendelijk-geen animatie-extra toeslag voor kamers met zeezicht-terug in de tijd-verwaarloost-zeker GEEN waardig-verspilling van je zuur verdiende euroos-op de camping beter af geweest.iets voor "red mijn vakantie".

• 6ron28-10-2008

nooit meer !

slecht onderhouden kamer-zeer onvriendelijk personeel-geen animatie-90 % italiaanse gasten-ruime extra betaling voor kamer met zeezicht-receptie ongeintereseerd-niet klant vriendelijk-italianen hebben de voorkeur-prostituees handelen klanten af op het strand van het hotel !

• 8Fam Hack21-09-2008

Goed Hotel In deze klasse

Goed Hotel gelegen aan begin van de boulevard van miramare ,Zeer vriendelijk personeel goed eten ,Kamer is hinderlijk met geluid 1e verdieping Laatste dag kun je gebruik maken van avond eten voor dat je opgehaald wordt.

• 6Henk en Jeanette14-09-2008

Voor de 4 sterren valt dit hotel enorm tegen

We zijn van 3 sept tm 12 september 2008 in dit hotel geweest. Men mag verwachten van een 4 sterren hotel dat alles geweldig moet zijn maar helaas kom je van een koude kermis thuis. Het ontbijt was minimaal en erg eentonig. Het diner is niet in buffetvorm maar een dag van te voren via een beperkte menulijst door jezelf aan te vragen. Bestaat uit een saladebuffet/als voorgerecht een pastagerecht en als hoofdgerecht een keuze tussen een stukje vlees/vis met niets anders erbij. De kamers zijn niet bepaald schoon te noemen,vaak voorzien van enorme aantallen kleine vliegjes. Airco gaat s'avonds uit. Het hotel ligt aan het begin van een enorme lange(ca 6 km)winkelboelevard. Deze winkels staan alleen aan een zijde van de weg,een nadeel dus omdat je alles op de heenweg al gezien hebt. Een tip is om de terugweg via het strand te lopen. Al met al is dit hotel ons tegen gevallen.

• 10Maarten en Gert-Jan10-09-2008

Top hotel

Zeer vriendelijk personeel, mooie ligging, busstop voor de deur.mooi zoutwaterzwembad van goede kwaliteit.

• 8Fam-Rongen06-08-2008

Room facilities

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij