• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties Sorrento

Reviews over Sorrento

Voor herhaling vatbaar, zo ontzettend mooi!

Marru
    8-2-2018

Sorrento is een en al gezelligheid!

Erg leuke terrasjes waar je leuk wordt bediend en veel souvenierswinkeltjes.

Bekend om de heerlijke drank Limoncello!

Je kan gemakkelijk met de trein naar Napels

Heel mooi stadje

Els
    31-8-2017

Het is een zeer aangenaam en mooi stadje. 's avonds is te hoofdstraat verkeersvrij en leuk om te winkelen. Verschillende uitstappen mogelijk met bus, trein of boot.

Mooie stad en goede uitvalbasis voor uitstappen.

fam. Heyde
    4-8-2017

Prachtige stad met heel eigen karakter : mooie oude straatjes, veel bloemen, zicht op de vulkaan op op Capri. Geen zandstranden.

Mooi maar druk!

Elly
    3-7-2017

Sorrento en de omgeving zijn prachtig. Wij bezochten Sorrento in juni maar schrokken van de drukte heel veel verkeer over de weinige wegen. De stranden zijn klein en met kiezels en bomvol vooral in de weekenden is er geen doorkomen aan. Aan de andere kant zijn de stranden prachtig,maar pas op 30,00 euro voor 2 strandbedjes en een parasol is geen uitzondering. Wel goede restaurants en een prima uitvalbasis voor Pompeii.

Heel mooi !

Els
    7-1-2017

Sorrento is een heel gezellig stadje. Veel winkels en ook een heel leuke kleine straatjes met rustieke winkeltjes. Er is ook geen gebrek aan bars waar zowel jong als oud wel iets kan vinden.

Er zijn verschillende restaurants en pizzeria's die niet duur en toch heel lekker zijn. Je vindt er ook de ietwat duurdere restaurants die van je avond een uitermate culinair genoegen maken in een mooi interieur of een prachtige tuin. Daar is de klant zelfs meer dan koning.

Vanuit de haven kan je met de boot naar Amalfi, Capri, Ischia, Napoli.

Sorrento scoort een 8,2 uit 10, op basis van 128 reviews