vakanties Sorrento

Reviews over Sorrento

Fantastisch!

Kat,
    11-8-2018

Super hotel! Heel centraal gelegen. Zeer mooi kader, mooie tuin waar je kan ontbijten, vriendelijke bediening. Ruime kamer met heel goed bed. Grote badkamer. Ontbijt uitgebreid en lekker!

Geweldig

Marleen,
    11-8-2018

Heel goed hotel, buiten drukke stadscentrum van Sorrento, maar daardoor wel rustig gelegen (wel aan drukke weg). Het eten is geweldig, personeel super vriendelijk en behulpzaam. Kamers ruim en zeer net. Zeer correcte all-in, bvb geen 'namaak' frisdranken of alcohol, wel de echte en gekende merken. Hotel is wel afgestemd op Engelse toeristen, zoals overal in Sorrento blijkbaar. Niet door laten afschrikken, het zijn de "rustige en welgemanierde" Engelsen die hier vertoeven 😊. Trouwens, als Belgen werden we zeker niet anders behandeld, integendeel zelfs 😉. Pluspunt is ook de adults only. Voor ons de eerste keer, gewoonweg zalig die rust. Minpunt: de straat zonder degelijke voetpaden, wat een wandeling moeilijk maakt. Maar de shuttle van het hotel naar het centrum, maakt dit ruimschoots goed.

Heel mooi en goed .

Jan,
    10-8-2018

Goede ligging,goed ontbijt en diner,mooi uitzicht op de tuin hadden wij,kamer was goed maar een erg kleine douchecabine ,leuk zwembad met apart kindergedeelte,leuke ligplekken zowel in de zon als in de schaduw,Sorrento is een mooie stad met veel winkels en restaurants,treinstation ligt op een kwartiertje lopen en voor 14 euro heb je een retourtje Napels,vanuit Sorrento zijn wij naar de mooie Amalfhi kust geweest,naar Capri ,Pompeij en de Vessuvius allemaal mooi en goed te doen. In Hotel en Sorrento hebben wij een goed en mooie vakantie gehad.

Super

Bas,
    28-7-2018

We hebben al heel wat campings bezocht in ons leven, maar deze staat toch zeer hoog in onze lijst der favorieten. Sfeervol, relaxed, betaalbaar, uitstekende accommodatie, uitzicht om van te smullen, rustig, mooie omgeving...kortom een aanrader!

Mooi gelegen!

Anita,
    26-7-2018

Mooie gelegen camping met prachtig uitzicht. Plekken met veel schaduw, Aanrijroute erg druk en soms smal. Rotsstrand met veel trappen bereikbaar. Personeel vriendelijk. Veel excursiemogelijkheden vanaf de camping. Dames sanitair is luxer dan bij de mannen. Vloer is glad!!

Sorrento scoort een 8,3 uit 10, op basis van 128 reviews