Napels

We hebben een aantal aanbieders voor Napels voor je op een rij gezet:

vakanties Napels

We hebben een aantal aanbieders voor Napels voor je op een rij gezet:

Reviews over Napels

Even doorprikken voor een prima verblijf.

Mieke G.,
    30-4-2018

Het hotel staat in een onooglijk straatje, maar zodra je door de deur heen bent is het een prima hotel. Vriendelijke receptie, keurige kamer, mooie eetzaal. En een prima ontbijt. Een aanrader: goede prijs/kwaliteit verhouding. Dicht bij het centrum, musea en kerken op loopafstand. En ook dicht bij de metro. Een aanrader voor een stedentrip.

Gereisd met vrienden in april 2018

Prachtig hotel met schitterend dakterras!

Mekel,
    22-7-2017

Verbouwd klooster met schtterend dakterras, heerlijk zwembadje en uitzicht op de stad en de Vesuvius. Redelijk restaurant, wel overpriced. Heerlijk ontbijt. Enige minpunt is de Americanstyle coffee bij het ontbijt. Nergens in Italie zulke slechte koffie gedronken, onbegrijpelijk op zo'n toplocatie!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Perfecte uitvalbasis om Napels te ontdekken.

GB V,
    12-10-2016

Ideale ligging aan de boulevard (bijna geen verkeer). Veel op loopafstand. Hotel kent 2 naast elkaar gelegen gebouwen, als je zeezicht boekt heeft het ene gebouw een balkon met meubilair maar het andere gebouw heeft zo`n smal balkon dat er geen meubilair kan staan. Zeer goed ontbijt en vriendelijk personeel, zwembad stelt niet veel voor maar is fijn om een uurtje af te koelen.

Gereisd met partner in augustus 2016

prima hotel, goed gelegen, modern en proper

Johan,
    22-9-2016

hotel ligt vlak aan centraal station, dus ideaal voor uitstapjes en toch vlak bij centrum. Ook is het een zeer degelijk hotel met ruime kamers, dakterras en uitgebreid ontbijt. Vriendelijke bediening aan receptie en bij ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Goed hotel met een fantastische ligging

Josee,
    16-9-2016

Heerlijk hotel met fantastisch uitzicht. Heel goed ontbijt, fijne kamers. Zwembad stelt niets voor maar lekker om even af te koelen. Goede ligging bij de haven met de veerboten, net buiten het hectische centrum. Zeker een aanrader.

Gereisd anders in september 2016
Napels scoort een 6,8 uit 10, op basis van 232 reviews