Hotel Labranda Rocca Nettuno Tropea

Hotel Labranda Rocca Nettuno Tropeasterstersterster

8.6Fantastisch

Italië, Calabrië, Tropea

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Rocca Nettuno Tropea voor je op een rij gezet:

• Aan zee

85 reviews over Hotel Labranda Rocca Nettuno Tropea

• 2019
    9Ilona25-10-2019

Een heerlijk hotel!

We hebben een super vakantie gehad in dit hotel. Heel vriendelijk personeel en een leuk animatie team. Wij hadden een familiekamer, oftewel, een hele ruime bungalow (kamer 801) in de prachtige tuin met een fantastisch uitzicht. Het eten is ook erg lekker. Elke dag voldoende keuze uit voor iedereen. De ligging was ook prachtig, bovenop de kliffen met uitzicht op Sicilië aan de ene kant en Stromboli aan de andere kant. Korte wandelafstand tot het centrum van Tropea. Kortom; het was een top vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8C. Dooren13-06-2019

Prettig hotel met een mooie ligging.

Prettig hotel met een mooie ligging. Supervriendelijk personeel. Er is een annimatieteam dat de hele dag in de weer is om de gasten van allerhande vermaak te voorzien. Voldoende ruimte op het strand. Kamers iets gedateerd maar verder prima in orde. Ruime keuze in het restaurant waar de maaltijden vers worden bereid. Strandlakens meenemen hoeft niet, deze heeft het hotel voor u.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    9Monique04-05-2018

Super!

We hebben een verrassend goede vakantie gehad in dit hotel! Prima verzorging, niks op aan te merken zeker een aanrader.

LABRANDA Rocca Nettuno Tropea Team, Hotel Manager, 06-05-2018

Dear Guest, Heel erg bedankt voor de review! We very much appreciate your comments regarding your stay at the LABRANDA Rocca Nettuno Tropea. It is always a pleasure to receive positive feedback. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best regards LABRANDA Rocca Nettuno Tropea Team

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Vaes Louis en Ahlers Marita04-06-2017

ideale ligging om uitstappen te ondernemen

niet echt geschikt voor rolstoelen heel vriendelijk personeel - grote nette kamers eten was zeker goed - spijtig van het aanschuiven bij brood (is maar op 1 plaats in restaurant beschikbaar) heel fijne animatie - vooral Roberta voor de aqua gym iedere maandagavond wordt het ganse personeel aan je voorgesteld - is héél leuk

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Primusjan27-09-2016

Rustig en goed

Pluspunten: ligging (op een klif aan het strand), netheid, vriendelijkheid, accomodatie, plaatsen aan het zwembad zonder 'handdoekleggen' Minpunten: ondanks dezelfde keuzemogelijkheden, was de kwaliteit van het warme eten vorig jaar beter. De kamers aan straatzijde zijn 's morgens nogal lawaaierig als je met open raam slaapt. De airco maakte nogal lawaai en met open raam hoor je de units van de buren en het verkeer. Tuinzijde (vorig jaar) is veel beter. We hebben een zeer ontspannende rustige vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Sylvana26-08-2014

Zalige vakantie

"Hotel Nettuno Rocca in Tropa was een echte meevaller, ondanks we nogal sceptisch stonden tgo eten in buffetvorm. Dat was nergens voor nodig, alles was tot in de puntjes verzorgd en het eten werd zeer vaak aangevuld. Kelners waren beleefd, en het personeel op het resort ook. Oke, het zwembad was aan de zeer kleine kant, maar ik ga niet op vakantie om de hele dag aan een zwembad te liggen. het strand en de zee zijn veel te prachtig om dit te doen. Alleen het wandelen naar het centrum is een hele beproeving met twee kindjes, dus taxi is zeker aan te raden. Minpunt was onze kamer, die vrij laag lag in de bungalows waardoor we wateroverlast hebben gehad op het moment dat het heel zwaar regende.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9VAN NIEUWENHOVE05-08-2014

ECHTE AANRADER !

Wij zijn met onze zoon van 16 in juli voor 10 dagen naar Rocca Nettuno Tropea geweest. Het is een zeer mooi en vooral rustig hotel met soft animatie. Het eten is zeer lekker met elke dag een nieuwe pasta en verse pizza's. Dranken zijn zeer koel. Ook de a la carte resto's zijn de moeite waard. Zeer prachtige ligging en echt lekker ! Niet nodig om 's morgens op te staan voor handdoeken te leggen... Het personeel is zeer vriendelijk en wij hebben er enorm van genoten ! Dikke pluim voor dit hotel !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10tukan06-08-2013

2e keer succes!

we zijn de 2e keer geweest in dit heerlijk relaxt hotel. Beide keren hadden wij kamers in de gebouwen Nettuno1 t/m 3.(meest dichtbij de receptie). Deze zijn heel ruim en licht (tuinzijde). Kritiek richting service en eten is totaal ongegrond, want het personeel is heel vriendelijk en very polite (daar kunnen nederlanders veel van leren). Het eten is erg gevarieerd en in overvloed (koud en warm bufet). Kortom een aanrader! maar niet als je andere landgenoten zoekt, want die vind je hier heel sporadisch.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 3SN29-07-2013

Dit nooit meer

Dit is nu een hotel die je van bij het begin goed liggen heeft. Een familie kamer: het idee is goed. Twee kamers naast elkaar met klein gangetje tussenin maar de tweede kamer is een zwart kot. Een vuil baby plooibedje nodig? Hiervoor mag je nog eens 5 euro per dag betalen.

Eten trekt op niks en is altijd koud. Personeel is wel vriendelijk en doet zijn best. Koffie is degoutant. Maar dat had ik snel door. Je vraagt een tas aan het personeel, je geeft hen een fooi en je krijgt een lekker kop uit de keuken. Wijn is degoutant: één of ander sprankelend ding. Proseco is degoutant en niet koud. Wij hadden Ultra All Inclusive: je betaalt iets meer maar je krijgt niets meer. Er zijn drie categorieën drank: heel slecht, slecht en goed. Indien je iets goed wenst, moet je wel bij betalen.
    En niet te vergeten! Alles is Duits: het eten, ze spreken je aan in het Duits, alles staat vermeld in het Duits... Echt een schande

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 4Van Hecke05-07-2013

Nooit meer !

Dit hôtel is gewoonweg geen vier sterren waard. Receptie stelt niets voor en de nieuwe gasten moeten op de bereidwilligheid van het animatie team wachten om naar de kamer gebracht te worden, liefst in groep want anders neemt het teveel tijd in beslag. Het eten is gewoon iedere dag hetzelfde zodat je voor de dag nadien kan voorspellen wat het zal zijn. Ik vrees dat de crisis hier voor iets tussen zit. Kamers kunnen veel netter en in de tuin zijn de kamers in het leger groen geschilderd. Tijdens verblijf werd balkon geschilderd en de schimmel weggemoffeld ! kortom geen aanrader om dit hotel in brochures te zetten.

Gereisd met partner in juni 2013

3 tips over Hotel Labranda Rocca Nettuno Tropea

• tukan, 06-08-2013

leuke excursies naar Stromboli of Taormina (Sicilië)

• nicola scrugli, 29-07-2012

ik zou de kaarrt niet binnen in de scanner laten steken anders valt je deur dicht en kun je niet meer binnen

• VAN NIEUWENHOVE, 05-08-2014

In de omgeving zelf is er weinig te beleven. Tropea is wel op wandelafstand en de moeite waard. Wij hebben ook auto gehuurd om te verkennen...

1 vraag over Hotel Labranda Rocca Nettuno Tropea

• simone_1, 07-01-2016

Prosecco

Zit de prosecco bij de all inclusive in of vereist dat all inclusive plus?

Hotel Labranda Rocca Nettuno Tropea info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht