Hotel Labranda Rocca Nettuno Tropea

Hotel Labranda Rocca Nettuno Tropea
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Rocca Nettuno Tropea voor je op een rij gezet:

83 reviews over Hotel Labranda Rocca Nettuno Tropea in het Nederlands

Super!

Monique
4-5-2018

We hebben een verrassend goede vakantie gehad in dit hotel! Prima verzorging, niks op aan te merken zeker een aanrader.

LABRANDA Rocca Nettuno Tropea Team, Hotel Manager, 6-5-2018

Dear Guest,

Heel erg bedankt voor de review!

We very much appreciate your comments regarding your stay at the LABRANDA Rocca Nettuno Tropea. It is always a pleasure to receive positive feedback.

We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Best regards

LABRANDA Rocca Nettuno Tropea Team

ideale ligging om uitstappen te ondernemen

Vaes Louis en Ahlers Marita
4-6-2017

niet echt geschikt voor rolstoelen

heel vriendelijk personeel - grote nette kamers

eten was zeker goed - spijtig van het aanschuiven bij brood (is maar op 1 plaats in restaurant beschikbaar)

heel fijne animatie - vooral Roberta voor de aqua gym

iedere maandagavond wordt het ganse personeel aan je voorgesteld - is héél leuk

Rustig en goed

Primusjan
27-9-2016

Pluspunten: ligging (op een klif aan het strand), netheid, vriendelijkheid, accomodatie, plaatsen aan het zwembad zonder 'handdoekleggen'

Minpunten: ondanks dezelfde keuzemogelijkheden, was de kwaliteit van het warme eten vorig jaar beter. De kamers aan straatzijde zijn 's morgens nogal lawaaierig als je met open raam slaapt. De airco maakte nogal lawaai en met open raam hoor je de units van de buren en het verkeer. Tuinzijde (vorig jaar) is veel beter.

We hebben een zeer ontspannende rustige vakantie gehad.

Zalige vakantie

Sylvana
26-8-2014

"Hotel Nettuno Rocca in Tropa was een echte meevaller, ondanks we nogal sceptisch stonden tgo eten in buffetvorm. Dat was nergens voor nodig, alles was tot in de puntjes verzorgd en het eten werd zeer vaak aangevuld. Kelners waren beleefd, en het personeel op het resort ook. Oke, het zwembad was aan de zeer kleine kant, maar ik ga niet op vakantie om de hele dag aan een zwembad te liggen. het strand en de zee zijn veel te prachtig om dit te doen. Alleen het wandelen naar het centrum is een hele beproeving met twee kindjes, dus taxi is zeker aan te raden.

Minpunt was onze kamer, die vrij laag lag in de bungalows waardoor we wateroverlast hebben gehad op het moment dat het heel zwaar regende.

ECHTE AANRADER !

VAN NIEUWENHOVE
5-8-2014

Wij zijn met onze zoon van 16 in juli voor 10 dagen naar Rocca Nettuno Tropea geweest. Het is een zeer mooi en vooral rustig hotel met soft animatie. Het eten is zeer lekker met elke dag een nieuwe pasta en verse pizza's. Dranken zijn zeer koel. Ook de a la carte resto's zijn de moeite waard. Zeer prachtige ligging en echt lekker ! Niet nodig om 's morgens op te staan voor handdoeken te leggen... Het personeel is zeer vriendelijk en wij hebben er enorm van genoten ! Dikke pluim voor dit hotel !

2e keer succes!

tukan
6-8-2013

we zijn de 2e keer geweest in dit heerlijk relaxt hotel. Beide keren hadden wij kamers in de gebouwen Nettuno1 t/m 3.(meest dichtbij de receptie). Deze zijn heel ruim en licht (tuinzijde). Kritiek richting service en eten is totaal ongegrond, want het personeel is heel vriendelijk en very polite (daar kunnen nederlanders veel van leren). Het eten is erg gevarieerd en in overvloed (koud en warm bufet). Kortom een aanrader! maar niet als je andere landgenoten zoekt, want die vind je hier heel sporadisch.

Dit nooit meer

SN
29-7-2013

Dit is nu een hotel die je van bij het begin goed liggen heeft. Een familie kamer: het idee is goed. Twee kamers naast elkaar met klein gangetje tussenin maar de tweede kamer is een zwart kot.

Een vuil baby plooibedje nodig?

Hiervoor mag je nog eens 5 euro per dag betalen.

Eten trekt op niks en is altijd koud.

Personeel is wel vriendelijk en doet zijn best.

Koffie is degoutant. Maar dat had ik snel door. Je vraagt een tas aan het personeel, je geeft hen een fooi en je krijgt een lekker kop uit de keuken.

Wijn is degoutant: één of ander sprankelend ding.

Proseco is degoutant en niet koud.

Wij hadden Ultra All Inclusive: je betaalt iets meer maar je krijgt niets meer. Er zijn drie categorieën drank: heel slecht, slecht en goed. Indien je iets goed wenst, moet je wel bij betalen.

En niet te vergeten! Alles is Duits: het eten, ze spreken je aan in het Duits, alles staat vermeld in het Duits...

Echt een schande

Nooit meer !

Van Hecke
5-7-2013

Dit hôtel is gewoonweg geen vier sterren waard. Receptie stelt niets voor en de nieuwe gasten moeten op de bereidwilligheid van het animatie team wachten om naar de kamer gebracht te worden, liefst in groep want anders neemt het teveel tijd in beslag. Het eten is gewoon iedere dag hetzelfde zodat je voor de dag nadien kan voorspellen wat het zal zijn. Ik vrees dat de crisis hier voor iets tussen zit. Kamers kunnen veel netter en in de tuin zijn de kamers in het leger groen geschilderd. Tijdens verblijf werd balkon geschilderd en de schimmel weggemoffeld ! kortom geen aanrader om dit hotel in brochures te zetten.

Dit nooit meer ! waarschuwing

van hecke
4-7-2013

Hotel scoort op verschillende vlakken behoorlijk ondermaats. Receptie is ondermaats en totaal geen attentie voor de gasten. Bij aankomst wordt je op wachtrij gezet tot leden van animatie team zin hebben om je naar je kamer te leiden. Sommige gasten hebben het zelf kunnen uitzoeken. Eten is echt ondermaats en steeds hetzelfde ! Kamers zijn in de tuin slordig. Kortom echt geen vier sterren waard. Geen aanrader !!!!!!

Nigdy więcej

Eugeniusz
6-3-2013

Hotel Rocca Nettuno jest dla osób pragnących spokojnie wypoczywać.Dobre jedzenie, ale trochę monotonne.Dobre animacje,ale po tygodniu pobytu śnią się po nocach . Trochę daleko do plaży kamienistej, drogą przez las, z dobrym barem i muzyką mechaniczną i naturalną ( cykady - super!!!). Pokoje ok. Obsługa nosi bagaże.Więc dlaczego " nigdy więcej"? Ostatniego dnia, obsługa przewożąc mój bagaż, zabrała sobie mój aparat fotograficzny. Widocznie 2 euro za szt. to za małe wynagrodzenie. Wiem, wiem nie powinienem zostawiać go w bagażu podręcznym i dawać go do przeniesienia, Ale to nie dzika Afryka, ale Europa, Włochy- kolebka cywilizacji, 4 gwiazdki, to do czegoś zobowiązuje.Zorientowałem się na lotnisku, po odprawie. Zgłosiłem to do dyrekcji hotelu e milem po powrocie do kraju, z prośbą o wyjaśnienie i choćby o pamiątkowe zdjęcia hotelu, płytę z animacjami,folder lub cokolwiek.Żadnej odpowiedzi do dzisiaj. UWAGA!!! Obsługa hotelowa w tym hotelu kradnie, a dyrekcja to toleruje i nie reaguje.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Rocca Nettuno Tropea in Tropea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Rocca Nettuno Tropea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Rocca Nettuno Tropea scoort een 8.51 uit 10 op basis van 83 reviews.