Senggigi

We hebben een aantal aanbieders voor Senggigi voor je op een rij gezet:

vakanties Senggigi

We hebben een aantal aanbieders voor Senggigi voor je op een rij gezet:

Reviews over Senggigi

Dorp is een beetje gedateerd.

Lizet,
    24-8-2017

Richting batu balong tempel zijn de accomodaties wel oke en is de ligging ook prachtig. Mooie zonsondergang,

Sengigi zelf vonden we wat rommelig en gedateerd. Niet echt een levendig uitgaansgebied. Een drukke weg dichtbij de kust. Veel verkopers op het strand.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Aardige badplaats

Roger,
    8-9-2015

Aardige badplaats op Lombok. Vergeleken met de badplaatsen op Bali is het er redelijk rustig en kleinschalig. Een doorlopende weg waarlangs restaurantjes, wat barretjes en winkels. Strand is prachtig en niet druk. Langs het strand liggen wat restaurants, maar ook enkele resorts. Prima uitvalsbasis.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijke elax vakantie

Bam,
    30-11-2014

We hadden een eigen chauffeur die ons het hele eiland heeft laten zien. Eten deden we in de bungalow met een eigen kok. Dit kostte ons 5 euro per dag.

Het eiland is erg verwaarloosd en niet op toeristen ingesteld. We zijn met locals op pad gegaan. Zij wisten de plekken te vinden, Echter veel restaurants dicht. Zelfs 3 dagen zonder benzine gezeten. De bewoners van Lombok zijn erg arm!!! Na Lombok zijn we 2 weken met de Katharina wezen zeilen langs de kleine Sunda-eilanden. Dit was geweldig.

Gereisd met partner in mei 2007

Senggigi ligt centraal aan de oostkust

Gast,
    19-11-2014

Van hier uit is het makkelijk met lokale vissersbootjes (net buiten het hotel) naar alle drie de Gilli-eilandne te gaan. Of naar het zuiden: Kuta en omgeving. Tevens is het makkelijk het binnenland in te reizen.naar de watervallen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Leuk plaatsje

Kelly Borremans,
    29-8-2014

Veel leuke restaurantjes waar je lekker en zeer goedkoop kunt eten.

Ook is het lekker vertoeven bij een van de restaurantjes direct aan het strand.

Natuur is erg mooi en in tegenstelling tot andere eilanden in Indonesie kun je hier wel met een scooter of huurauto makkelijk deelnemen aan het verkeer en genieten van de omgeving.

Gereisd met partner in april 2014
Senggigi scoort een 6,4 uit 10, op basis van 99 reviews