Sorteren

Bezoek het strand en de vele restaurantjes aan het strand, Tip!! Cafe Bumbu

Aardige badplaats

Roger
    8-9-2015

Aardige badplaats op Lombok. Vergeleken met de badplaatsen op Bali is het er redelijk rustig en kleinschalig. Een doorlopende weg waarlangs restaurantjes, wat barretjes en winkels. Strand is prachtig en niet druk. Langs het strand liggen wat restaurants, maar ook enkele resorts. Prima uitvalsbasis.

Wij zaten in Mangsit, niet Senggigi

jvz1000
    7-6-2015

Prachtig scooter-tochten gemaakt door Lombok, vooral langs de kustweg is prachtig!

Veel te beleven....

Hermine Hijmans
    18-3-2015

We hebben een drankje gedronken op schitterend terras aan het strand en vervolgens heerlijk gegeten in Singgigi

Heerlijk rustig en niet erg toeristisch

Jan en Wilma Boom
    8-2-2015

In november was het laag seizoen en erg rustig. Leuke eettentjes aan het strand. Heerlijk dineren met de voeten in het zand en fakkels.

Senggigi scoort een 7,7 uit 10, op basis van 99 reviews