Sorteren

Reviews over accommodaties in Lombok

Goede prijs kwaliteit

Rachella
    10-11-2018

Mooi hotel, Netjes schoon, lief personeel en goeie locatie dichtbij goeie restaurants en koffietentjes. En centrum en strand makkelijk bereikbaar via shuttlebus. Wel gehorig af en toe.

Helemaal perfect!

Danilo Soumokil
    3-11-2018

Wat voor ons het belangrijke was is dat ons verblijf nog beter in het echt eruit zag dan op de foto’s! We hadden een super fijne kamer met balkon en uitzicht op de zee. Het personeel was zo hartelijk en ook de service was top! De kamer werd elke dag gecontroleerd en indien nodig schoongemaakt. Als kers op de taart is het ook heel mooi dat je zo dicht bij de kust zit. We hebben echt genoten en komen zeker terug als we weer maar Lombok gaan!

Fijn resort. Om weer terug te komen!

Ria beumer
    11-10-2018

Het resort is prachtig en het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Het eten is prima. Geen negatieve punten

mooi perk

Herbert
    1-10-2018

zeer vriendelijke mensen en park is zeer mooi

genoten, komen volgrnd jaar graag

peter kroon
    1-10-2018

alles goed tip: ook luie stoel op terras jacuzz villa 25 en betere bank voor wie tv wil kijken