vakanties Lombok

Reviews over accommodaties in Lombok

vriendelijk

Kennykleuskens,
    13-1-2019

alles was prima en netjes in orde

Een paradijsje

Gerardvandijk,
    15-12-2018

De staf was zeer lief voor me.

Ik miste alleen wat EHBO voorzieningen.

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Maarten,
    1-12-2018

Prima uitvalsbasis om al het moois op Bali te ontdekken! Klein zwembad, en shuttleservice naar de stranden en clubs.

Goede prijs kwaliteit

Rachella,
    10-11-2018

Mooi hotel, Netjes schoon, lief personeel en goeie locatie dichtbij goeie restaurants en koffietentjes. En centrum en strand makkelijk bereikbaar via shuttlebus. Wel gehorig af en toe.

Helemaal perfect!

Danilo Soumokil,
    3-11-2018

Wat voor ons het belangrijke was is dat ons verblijf nog beter in het echt eruit zag dan op de foto’s! We hadden een super fijne kamer met balkon en uitzicht op de zee. Het personeel was zo hartelijk en ook de service was top! De kamer werd elke dag gecontroleerd en indien nodig schoongemaakt. Als kers op de taart is het ook heel mooi dat je zo dicht bij de kust zit. We hebben echt genoten en komen zeker terug als we weer maar Lombok gaan!