• Type accommodatie

Lombok

Reviews over accommodaties in Lombok

Graha beach bestaat niet meer. Het heet nu Aruna

peter, 4-11-2016

Het oude gedeelte van Aruna (Graha Beach) is er nog en de huisjes zijn nog even comfortabel als vroeger. Ernaast is een 5 verdiepingen hotel gebouwd met 120 kamers.

Daar kan ik geen oordeel over geven want ik heb er niet gelogeerd.

Ten gevolge van de nieuwbouw en de daarbij behorende organisatie is er veel veranderd. Zo is er tamelijk veel "oud " personeel ontslagen of in lagere functies geplaatst (wel met een iets hoger salaris) en is heel veel nieuw en vooral jong personeel bijgekomen (waaronder veel trainees).Communicatie met dit jonge personeel is vaak lastig omdat ze heel slecht Engels spreken, wat vaak tot misverstanden lijdt. Vroeger in het oude Graha kon je prettig ontbijten aan het

strand met een lekker verkoelend windje. Nu kan er alleen ontbeten worden in de grote ontbijtzaal, waar nog geen airco is en je na een halfuur wegdrijft. Wel is er een

veel uitgebreider ontbijtbuffet dan vroeger. Vroeger kreeg je bij aankomst een schaaltje

fruit op de kamer en vaak een bloemetje na het schoonmaken, dat lijkt ook voorbij.

Het Chinese Naga restaurant wat bij het hotel hoorde is afgebroken. Het restaurant

aan het strand heeft nog alleen een heel summier menu. Als je van het uitgebreide menu gebruik wil maken, moet je naar de grote eetzaal (zonder airco).

Voor ons als Oud-gebruikers/gasten is het er niet op vooruitgegaan en er zit nog meer verandering aan te komen. We hopen ten goede

Geweldige accomodatie!

Steven, 20-9-2016
    De accomodatie is best prijzig maar gezien de luxe en het zeer uitgebreidde ontbijt de moeite waard!
Lombok scoort een 7,4 uit 10, op basis van 244 reviews