We hebben een aantal aanbieders voor Kuta voor je op een rij gezet:

Reviews over Kuta

De stad op het eiland!

Soraya,
    17-4-2018

Leuke gezellige stad. Veel te zien, onwijs tof om scooter te rijden en de stad en omgeving te leren kennen. Er bevinden zich diverse Prachtige verblijven. Van hotel, tot privé Villa. Een aanrader om daar te verblijven!

Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijke plek voor een paar dagen ontspannen

Linda,
    15-9-2014

Ik zag dat de beoordelingen op Zoover van Kuta Lombok vrij oud waren en sommige zelfs Kuta Bali betreffen. Graag geef ik mijn recente ervaring (sept 2014).

Kuta Lombok is een heel relaxte plaats. Het is echt heel klein en daarom lekker rustig. Ik hoop dat het hier zo blijft, maar waarschijnlijk gaan ze ook hier resorts bouwen om een wat groter graantje van het toerisme mee te pikken.

Er is een aantal leuke restaurantjes, een handvol surfshops en een hoop winkeltjes met dezelfde spullen. Verder is er weinig te doen, behalve alle geweldige en bijna lege stranden in de omgeving bezoeken. En juist daarom is het de moeite waard om hierheen te gaan.

Gereisd met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie maar grote plek

Ayto,
    18-1-2014

Kuta is heel groot en in de vakantie is het knetter's druk. Lopen was nog sneller dan met de taxi. Kuta heeft een groot strand met grote golfen voor surfers. Met leuke restaurants en het hardrock cafe is het een goeie plek voor het 'uitgaansleven' voor hele jonge kinderen is het niet veel aan om er een lange tijd te blijven. Verder is het wel redelijk betaalbaar.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Heel primitief

Linda,
    27-1-2012

We rijden nu door de hoofdstraat zegt onze host bij aankomst. Hoofdstraat ??? Ik zie alleen maar rieten en bamboe huisjes en winkeltjes. Heel erg terug in de tijd, wij vinden het geweldig maar er is niet veel te beleven. Op weg naar een excursie kwamen we 's morgens [1 of 2 dorpjes verder] op de lokale markt. Je moet hier stoppen en overheen wandelen. Echt alles is te koop en ligt door elkaar, mooie kleuren, vriendelijke mensen. Geen kraampjes maar op een kleedje op de grond. Pony en wagen is het vervoermiddel op Lombok, alles en iedereen gaat in de wagen. Tuurlijk zijn er auto's maar de pony's en wagen zijn soms in de meerderheid lijkt.

Gereisd met partner in oktober 2011

Geen spijt van bezoek!

pluknroos,
    5-1-2012

Wij hadden spijt dat we Kuta maar voor een nacht konden bezoeken. Het strand is prachtig en vooral met zonsondergang hangt er een ontspannen atmosfeer en kun je genieten van de lichtjes in de verte, over het water.

Het uitgaan is geweldig en biedt een mix van talloze nationaliteiten. Onze ervaring was dat iedereen zeer relaxed, aanspreekbaar en vrolijk was. Dus helemaal geen nare sfeer zoals sommige mensen beweren. Binnen no-time sta je met een groep onbekenden te dollen alsof je ze al jaren kent.

Overdag is Kuta te warm en de verkopers zijn te opdringerig. Leef hier dus zoals het hoort: overdag op het strand of zwembad, s'avonds in de clubs. En dan heb je echt een toptijd. En natuurlijk niet vergeten om de rest van het prachtige eiland te bewonderen zoals Amed of Ubud.

Gereisd met vrienden in augustus 2011
Kuta scoort een 5,4 uit 10, op basis van 16 reviews