Singaraja

We hebben een aantal aanbieders voor Singaraja voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Singaraja voor je op een rij gezet:

Reviews over Singaraja

Hotel met een warm hart.

Mieke Janssen,
    29-4-2014

Een accommodatie die door jonge mensen met een warm hart wordt gerund. Je in een mooie omgeving verzorgt tot in de puntjes de rust van Bali ervaart. We zijn er met tranen in de ogen vertrokken.

Gereisd met vrienden in maart 2014

Een paradijs

MarcelLubberts,
    29-7-2013

Villa Manuk is prachtig opgezet. Het bestaat uit twee grote villa's en je kunt ook alleen een onder- of bovenverdieping huren. De twee verdiepingen hebben een eigen ingang, dus genoeg privacy. Vanuit de villa kijk je over de rijstvelden. Er zit ook een heerlijk zwembad bij en vooral de omgeving is prachtig. Met twee scooters zijn we naar een geweldige waterval gereden en we hebben een ceremonie meegemaakt in een tempel waar we lopend naar toe gingen. Vraag de aardige Duitse eigenaresse om tips. Eten kun je 's ochtends alvast bestellen voor 's avonds.

Gereisd met partner in augustus 2010

een paradijs als je van rust houdt!

t.van sonsbeek,
    8-6-2012

Waka shorea ligt in een natuurreservaat.

Wij waren daar 3 dagen. Als je van rust houd is dit de ideale plek. De apen, herten en wilde zwijnen en niet te vergeten verschillende soorten vogels vind je vlak bij je cottage. Wil je een rondleiding door het reservaat dan kost dat 20 dollar p.p.

Het ontbijt is erg goed.

De mensen zijn erg beleefd en aardig.

Een paradijsje!

Gereisd met partner in mei 2012

Wauw! Wat een prachtige locatie!

Heidi Verhees,
    7-3-2012

Sananda Bungalows is een prachtige, rustgevende plek om naartoe te gaan! De mensen zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ik voelde me er meteen op mijn gemak en er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niet denk aan de super mooie vakantie die we daar gehad hebben. Ik zal er zeker nog een keertje terug gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Wat een mooie plek !

peter,
    4-8-2011

Dde bungalows liggen een stukje van de drukte van het strand van Lovina. Alleen de rit er naar toe is al super. Rijstvelden, kleine dorpjes, pasars en het échte leven op Bali met op de achtergrond de groene bergen. Gastvrouw en haar team zijn zeer gastvrij zonder de gebruikelijke onderdanigheid. Bungalows zijn ruim en met veel privacy. Badkamers die deels binnen zijn en deels buiten geven het mystieke gevoel van Bali (stille kracht beeld) Gezond en heerlijk eten. Ruimte voor spiritualiteit en ook groepen die trainingen of meditatie willen hebben alle faciliteiten bij de hand.

Was daar met mijn zoon en hebben een goede tijd gehad in Sananda.

Heb veel gereisd en voor de rustzoekers, die ook comfort willen is dit een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011
Singaraja scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews