Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°25°
Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss Belresort Watu Jimbar voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar in het Nederlands

fantastich

Perkas
26-8-2018

Geweldige reis gehad naar Bali. Verbleven in een prachtig hotel, goede service en aardige mensen.

3 keer per week kun je onbeperkt eten voor nog geen 10,00 per persoon.

Wees voorzichtig met wisselen van geld. Ga altijd naar officiële wissel kantoren. Ben zelf ook opgelicht. Overal op straat staan mensen met hun auto's. De prijs voor de hele dag (bv voor een tour) mag niet meer de 25,00 kosten. Dus onderhandelen is het toverwoord. Het eten is erg goedkoop en lekker ook. Niet ver van het hotel (ongeveer 15 min lopen) wordt elke avond een markt gehouden. Er zijn heel veel eet tentjes waar je lekker kan eten voor heeeeel goedkoop. Het eten wordt vers klaar gemaakt waar je erbij staat.

Goed hotel

Prins
8-8-2018

Goed hotel naar prijs kwaliteit. Kamers zijn wel verouderd. Service is fantastisch en hotelpersoneel enorm aardig! Daarnaast is Sanur een gezellig plekje om te zitten.

Super goed

Leon
3-6-2018

Super goed hotel! Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed en uitgebreid. Het avond eten is iets duurder dan buiten het hotel maar wel van goede kwaliteit. Het strand ligt op loop afstand en elke dag kan je s'ochtends bij het hotel een gratis bedje reserveren voor bij het strand.

Het zwembad is ook heerlijk groot en genoeg ligplekken.

Wij zouden hier zeker nog een keer terug komen!

D-reizen

Zeer en Zeer goed en een mooi Hotel.

Harry
15-4-2018

Het eten was goed vooral smorgens zeer goed buffet en goed verzorgd. alleen het dinner was aan de hoge kant geprijsd.

Heerlijk genoten!

Sanne W
14-4-2018

Heel prettig hotel met eigen jacuzzi op je balkon. Het ontbijt is uitgebreid en goed.

Personeel is erg aardig en helpen direct als hst nodig is. En je zit in de leuke straat met allemaal restaurantjes.

De kamers zijn wel behoorlijk gehorig. Wij hadden gelukkig maar 2 nachten en stel met een krijs kind. Want dat hoor je gewoon goed. Gelukkig is t over t algemeen meer een koppels hotel.

Zeer centraal gelegen

Frank cock
10-3-2018

Zeer vriendelijk personeel, ruime kamer ( hadden kamer met privé plonsbad). Ligging discreet plak in centrum, WiFi perfect, ontbijt beetje basic maar lekker. 500m van strand maar via receptie gratis luxe ligbedjes met handdoek aan het strand. Kamer is proper maar poetsen kan beter. Elke dag 2 flesjes water en vrij grote koelkast, safe gratis. Hadden hier leuke vakantie een aanrader, drankjes in hotel prijzig maar wel elke dag happy hour.airco ging laatste dagen iets minder. Kamers zeer gehorig zaten vlakbij lift.zijn goede slapers😆

Gezellig hotel!

Ann
30-10-2017

We hadden een mooie ruime kamer op gelijkvloers met ons eigen privé zwembadje die netjes onderhouden werd.

Het personeel was super vriendelijk en heel behulpzaam.

Het ontbijt was lekker, alsook de thema buffetten die sommige avonden aangeboden werden.

Het zwembad is heel mooi en heel gezellig, temperatuur van het water is ideaal!

Zodra buiten het hotel heb je leuke winkeltjes, bars en eettentjes.

Zeker een aanrader!

Vrij massaal

Nathalie
6-10-2017

Centrale ligging in het centrum van Sanur. Het grote zwembad was heerlijk net als de bedjes in het water. Helaas was het soms erg druk en zat je hutje mutje met andere gasten aan het zwembad.

De kamers waren vrij klein en na een week was ons bed nog niet verschoond.

De jacuzi op het balkon was wel een groot pluspunt.

Super hotel en gunstige ligging

Tonny
16-8-2017

De kamers zijn netjes en schoon. Wel in de badkamer de kit randen zwart. Maar veder alles netjes elke dag word er schoongemaakt. Wij hadden een jacuzzi op het balkon. Het is een betonnen bak wij vinden het niet zo bijzonder 1x in gezeten. Ook ons uitzicht viel erg tegen je keek uit op een muur van de lokale bewoners. Je kan beter het zwembad zijde kiezen of helemaal bovenin zitten. Er is ook een waterkoker aanwezig met zakjes koffie en thee. Het restaurant is uitstekend ontbijt en de snacks voor tussen de middag ook erg lekker. Wij hebben niet in de avond in het hotel gegeten omdat er buiten het hotel veel keus is aan restaurantjes. Er is ook in de avond een soort van pasar malam met heerlijke eettentjes waar je voor 4 euro je buikje vol kan eten en Het is nog lekker ook Het drinken is wel duur vergeleken bij het eten. Maar naar een dichtbijzijnde super markt kan je alles kopen. Hardys is een leuk winkelcentrum. Kijk uit voor de niet verzorgde bestrating veel kuilen en ongelijke stoep

Geweldig, al 3 keer super

Nel
13-8-2017

Alles in Swiss Bel is gewoon super, personeel is supervriendelijk, kamers altijd schoon en netjes, ontbijt heerlijk. Geweldig zwembad, in een woord een geweldig hotel.

Centraal gelegen in Sanur en toch heerlijk rustig. Echt een aanrader.

Ga over een aantal weken voor de vierde keer.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.