Tijdelijk €25 aanbetaling

Swiss Belresort Watu Jimbar

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 42 reviews
+54

8.1FantastischScore uit 42 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar ligt op Bali (Indonesië). Hier overnacht je in een ruime kamer met whirlpool. De kamers zijn wel wat verouderd, maar het personeel is zeer vriendelijk. Op loopafstand van het strand, winkels en restaurants. Ook is er elke avond markt vlakbij het hotel. Gelegen op een rustiger deel van het eiland.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

42 Reviews over Swiss Belresort Watu Jimbar

• 8Fam uit Beuningen.25-09-2022

Super hotel voor herhaling vatbaar .

Super hotel heel gastvrij ,iedereen behulpzaam het voelt als thuis komen . Ligging van het hotel gewoon goed , dichtbij restaurants en strand . Personeel van het ontbijt service was super aardig , zeker wirik. Wij hadden een kamer met eigen plunge Pool zeer luxe . Als het aan ons zou liggen komen we zeker terug . In een woord gewoon super .

• 9Marieke27-10-2019

Hotel ziet er mooi uit. Niet te groot en met een mooi zwembad. Hadden alleen ontbijt en dat was erg goed. Fijne ligging ook aan een gezellige straat met winkeltjes en restaurants en de weg over en dan ben je op het strand. Kamers worden goed schoon gehouden en personeel erg vriendelijk.

• 7Leo van der Vliet03-09-2019

Super slecht geregeld Omtrent De bedjes

Gisteren, 2 september 2019, hier aangekomen na een rondreis Sumatra en Java. Dit hotel gekozen om bij te komen en Bali nog verder te verkennen. Over het eten en de kamer valt niet te klagen, is gewoon goed. Echter toen wij vanmorgen 3-9-2019 de gordijnen open deden zagen wij dat ook hier het fenomeen handdoekje leggen aan de gang was. Met pijn en moeite een bedje weten te bemachtigen na het ontbijt. Door de contact personen van touroperator was verteld dat je voor het strand een voucher bij de receptie moest halen om toegang te krijgen bij de Beachbar. Om de middag aan het strand door te brengen getracht een voucher te bemachtigen. Dit lukte niet en hadden wij voor 09.00 uur moeten halen. Vreemd. Toen wij aan het strand kwamen veel lege bedjes. Hieromheen medewerker aangesproken, Hij vertelde ons zonder voucher geen bed.. Wat ons op viel dat er veel lege bedjes stonden. Wij konden wel bedjes huren. Er waren er 30 pd voor gasten.

• 7janet lageweg11-08-2019

het kan beter

veel te veel Nederlanders volgepropt hotel ze beloven je op de site strandbedden gratis niet waar je moet smorgens half 6 je bed uit om gratis vouchers te halen voor een strand bed en ze delen er maar 20 uit en er zit een paar honderd man in het hotel en is net of je op scheveningen ligt en je kan je strandbedje dus gewoon betalen want iedere morgen zijn de vouchers op waardeloos

• 9Tamse13-07-2019

Ga zo weer terug

Fantastisch hotel, mooi en gunstig gelegen. Neem de comfort kamer en altijd zwembadside, anders is het wel wat klein. Er is geen vertier in het hotel zelf.

• 9Savitry en Henny Amsterdam08-06-2019

Prachtig

Prima hotel niet meer niet minder, goed bed, ruime kamer, prima douche veel warm water en ontbijt goed verzorgd.

• 9Frank15-04-2019

Super hotel, leuke en lieve mensen. Erg genoten, zou er weer heen gaan!

• 9Nicole25-11-2018

Het was geweldig!

Super lieve aardige mensen, maar dat is op heel Bali! Fijn hotel, mooi zwembad, ontbijt is wel oké voor Balinese standaarden. Als je het hotel uitloopt heb je leuke winkels en restaurants. Volgend jaar zeker weer...wat een geweldig land...in love.

• 8Joyce14-11-2018

Heerlijk verblijf

Prijs/kwaliteit prima. Resort wel toe aan renovatie toe. Service is helemaal goed. Goed gelegen in de stad met leuke restaurantjes. 5 minuten loop afstand naar het stand.

• 9Kim Kusters04-11-2018

Heerlijk hotel om lekker bij te komen!

Dit hotel is heerlijk als je van je rust wilt genieten. Kamers zijn lekker schoon, het eten is echt lekker en het hotel ligt gunstig als het gaat om winkeltjes, restaurants en strand. De kamers zijn ruim en voorzien van een luxe whirlpool. Bij het zwembad zijn voldoende bedjes maar sommige bedjes staan in water dus pas op je spullen! Het eten is echt lekker maar in verhouding met de restaurants buiten het hotel een stuk duurder (maar nog steeds heel betaalbaar). Drinken (ook gewoon limonade) is wel prijzig (zo'n drie keer de prijs van wat je buiten het hotel betaalt...) Jammer, want dat zorgt ervoor dat veel mensen er 's avonds op uit gaan naar een leuk eettentje in de buurt. Er zijn weinig uitgaansgelegenheden maar dan zit je eigenlijk ook echt in het verkeerde deel van Bali. Sanur is echt het rustige deel maar van hieruit kun je gemakkelijk en voordelig een excursie plannen naar de diverse bezienswaardigheden. Wij vonden het top!

Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

Het complex

• Totaal aantal kamers306

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• King size bedBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

• Adresgegevens
    99A Jalan Danau Tamblingan 99A, 80226