Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°27°
Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar
8,8

Omschrijving
Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar ligt op Bali (Indonesië). Hier overnacht je in een ruime kamer met whirlpool. De kamers zijn wel wat verouderd, maar het personeel is zeer vriendelijk. Op loopafstand van het strand, winkels en restaurants. Ook is er elke avond markt vlakbij het hotel. Gelegen op een rustiger deel van het eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Swiss Belresort Watu Jimbar voor je op een rij gezet:

Laatste review

Het was geweldig!

Nicole,
25-11-2018

Super lieve aardige mensen, maar dat is op heel Bali! Fijn hotel, mooi zwembad, ontbijt is wel oké voor Balinese standaarden. Als je het hotel uitloopt heb je leuke winkels en restaurants. Volgend jaar zeker weer...wat een geweldig land...in love.

Kenmerken

25-11-2018

Heerlijk verblijf

Joyce,
14-11-2018

Prijs/kwaliteit prima. Resort wel toe aan renovatie toe. Service is helemaal goed. Goed gelegen in de stad met leuke restaurantjes. 5 minuten loop afstand naar het stand.

Heerlijk hotel om lekker bij te komen!

Kim Kusters,
4-11-2018

Dit hotel is heerlijk als je van je rust wilt genieten. Kamers zijn lekker schoon, het eten is echt lekker en het hotel ligt gunstig als het gaat om winkeltjes, restaurants en strand. De kamers zijn ruim en voorzien van een luxe whirlpool. Bij het zwembad zijn voldoende bedjes maar sommige bedjes staan in water dus pas op je spullen! Het eten is echt lekker maar in verhouding met de restaurants buiten het hotel een stuk duurder (maar nog steeds heel betaalbaar). Drinken (ook gewoon limonade) is wel prijzig (zo'n drie keer de prijs van wat je buiten het hotel betaalt...) Jammer, want dat zorgt ervoor dat veel mensen er 's avonds op uit gaan naar een leuk eettentje in de buurt.

Er zijn weinig uitgaansgelegenheden maar dan zit je eigenlijk ook echt in het verkeerde deel van Bali. Sanur is echt het rustige deel maar van hieruit kun je gemakkelijk en voordelig een excursie plannen naar de diverse bezienswaardigheden.

Wij vonden het top!

fantastich

Perkas,
26-8-2018

Geweldige reis gehad naar Bali. Verbleven in een prachtig hotel, goede service en aardige mensen.

3 keer per week kun je onbeperkt eten voor nog geen 10,00 per persoon.

Wees voorzichtig met wisselen van geld. Ga altijd naar officiële wissel kantoren. Ben zelf ook opgelicht. Overal op straat staan mensen met hun auto's. De prijs voor de hele dag (bv voor een tour) mag niet meer de 25,00 kosten. Dus onderhandelen is het toverwoord. Het eten is erg goedkoop en lekker ook. Niet ver van het hotel (ongeveer 15 min lopen) wordt elke avond een markt gehouden. Er zijn heel veel eet tentjes waar je lekker kan eten voor heeeeel goedkoop. Het eten wordt vers klaar gemaakt waar je erbij staat.

Goed hotel

Prins,
8-8-2018

Goed hotel naar prijs kwaliteit. Kamers zijn wel verouderd. Service is fantastisch en hotelpersoneel enorm aardig! Daarnaast is Sanur een gezellig plekje om te zitten.

Super goed

Leon,
3-6-2018

Super goed hotel! Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is goed en uitgebreid. Het avond eten is iets duurder dan buiten het hotel maar wel van goede kwaliteit. Het strand ligt op loop afstand en elke dag kan je s'ochtends bij het hotel een gratis bedje reserveren voor bij het strand.

Het zwembad is ook heerlijk groot en genoeg ligplekken.

Wij zouden hier zeker nog een keer terug komen!

Zeer en Zeer goed en een mooi Hotel.

Harry,
15-4-2018

Het eten was goed vooral smorgens zeer goed buffet en goed verzorgd. alleen het dinner was aan de hoge kant geprijsd.

Heerlijk genoten!

Sanne W,
14-4-2018

Heel prettig hotel met eigen jacuzzi op je balkon. Het ontbijt is uitgebreid en goed.

Personeel is erg aardig en helpen direct als hst nodig is. En je zit in de leuke straat met allemaal restaurantjes.

De kamers zijn wel behoorlijk gehorig. Wij hadden gelukkig maar 2 nachten en stel met een krijs kind. Want dat hoor je gewoon goed. Gelukkig is t over t algemeen meer een koppels hotel.

Zeer centraal gelegen

Frank cock,
10-3-2018

Zeer vriendelijk personeel, ruime kamer ( hadden kamer met privé plonsbad). Ligging discreet plak in centrum, WiFi perfect, ontbijt beetje basic maar lekker. 500m van strand maar via receptie gratis luxe ligbedjes met handdoek aan het strand. Kamer is proper maar poetsen kan beter. Elke dag 2 flesjes water en vrij grote koelkast, safe gratis. Hadden hier leuke vakantie een aanrader, drankjes in hotel prijzig maar wel elke dag happy hour.airco ging laatste dagen iets minder. Kamers zeer gehorig zaten vlakbij lift.zijn goede slapers😆

Gezellig hotel!

Ann,
30-10-2017

We hadden een mooie ruime kamer op gelijkvloers met ons eigen privé zwembadje die netjes onderhouden werd.

Het personeel was super vriendelijk en heel behulpzaam.

Het ontbijt was lekker, alsook de thema buffetten die sommige avonden aangeboden werden.

Het zwembad is heel mooi en heel gezellig, temperatuur van het water is ideaal!

Zodra buiten het hotel heb je leuke winkeltjes, bars en eettentjes.

Zeker een aanrader!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swiss Belresort Watu Jimbar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.