Hotel Sanur Paradise Plaza

Hotel Sanur Paradise Plazasterstersterster

8.7Fantastisch

Indonesië, Bali, Sanur

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sanur Paradise Plaza voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

213 reviews over Hotel Sanur Paradise Plaza

• 2019
    9Marieke Kuiper04-07-2019

Geweldig hotel

Het was een mooi hotel vriendelijk personeel. Alleen het zwembad viel heel erg tegen omdat erover al schaduw was de hele dag. Vanuit het hotel kan je makkelijk uitstapjes om het eiland te verkennen. Als ik naar Bali terug ga ga ik zeker naar dit hotel

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    8Harry01-12-2018

prima ! Voor gezin begane grond boeken meer buiten

Prima hotel, directe omgeving saai Boulevard bereikbaar binnen 5 minuten wandelen

Gereisd met partner in november 2018

• 9Dorine Janssen01-12-2018

Hele mooie vakantie en voor herhaling vatbaar

Het hotel was erg goed. Schone kamers, vriendelijk personeel niets was te veel. Het ontbijt was ook lekker en goed verzorgd. Hele mooie Balinese tuin en zwembad. Werd allemaal goed schoongehouden. Vanaf de 2e verdieping heb je geen balkon. Het was jammer dat het niet dicht bij het centrum lag. Het lag aan een drukke weg en het was eigenlijk niet te doen om over de ongelijke stoep naar het centrum te lopen. Dus hebben we de taxi gepakt. Bijna elke avond uiteten bij Little Bird. Voor ongeveer 12 euro met 2 personen gegeten en gedronken. Was een klein restaurant maar altijd vol!

Gereisd met partner in september 2018

• 9JoVe11-11-2018

Gastvrij, mooi luxe hotel, we komen graag terug!

Zeer gastvrij personeel, goed Engels sprekend, internationaal en uitgebreid ontbijtbuffet, volop keuze.

Elke dag schoonmaak van kamer en schone handdoeken. Zwembad met prachtig aangelegde tuin en de badlakens liggen klaar 😊, geniet dan ook van de vers bereide fruitsmoothies!

Airco op de ruime slaapkamer en geen geluidsoverlast, kortom...een hotel om terug te komen! 🙂

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Maurice Driessen30-10-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Mooi hotel met net personeel. Het was er vrij rustig in deze tijd van het jaar, het schijnt dat Sanur altijd al rustiger is dan de andere badplaatsen qua uitgaan. Sanur ligt wel weer ideal om met een scooter het eiland te verkennen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Benn05-09-2018

Fantastisch.

Perfect hotel .Alles was inclusief. Airco kluisje ligbedden hotel en privé strand plus de handdoeken en brengen en halen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ingeborg01-03-2018

Fantastisch hotel met veel faciliteiten! Top!

Heerlijk hotel met een fantastisch groot zwembad. Een uitgebreid en uitstekend ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel, direct bereid je te helpen. Fantastische fitness ruimte. Verder erg schone kamers en een heerlijk bed! Verder ook fijn om met een gratis Shuttelbus naar privéstrandje en het centrum te kunnen gaan. Minpuntjes: kapotte airco en lekkage in de kamer. Dit laatste na een hevige stortbui. Gelukkig kregen we direct een andere kamer. Goedkopere kamer hebben betekent wel mega afstanden lopen naar restaurant, lounge, fitnessruimte, zwembad en uitgang. Eten en drinken bij het zwembad is best prijzig en dat is jammer. Al met al hebben we fantastische weken gehad en ook dank zij dit hotel en de behulpzame en vriendelijk personeel ! 😃

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8C.G.Vis30-01-2018

Top ontbijt met goede kamers en zeer uitgebreid

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

3Ger18-08-2017

Smerig stinkende schimmel kamers

Wij hebben de 1e 3nachten van ons verblijf in een stinkende schimmel kamer geslapen. Op dag 4 kregen wij een andere kamer, ook deze kamer stonk naar vocht en had schimmel op plaatsen in de badkamer. Het beddengoed moesten wij iedere dag controleren omdat de lakens vies waren als zij het bed gingen verschonen. De kamers ruiken naar vocht en hebben schimmel omdat je geen ramen open kan zetten ivm veiligheid zegt het hotel, dit heb je dus in alle kamers op de 1e tot de 4e verdieping. Ook de handdoeken waren vaak vies als je nieuwe kreeg. Het ontbijt is ook niet erg goed, iedere dag het zelfde. Er worden in het hotel veel grote conferenties gehouden, de focus van het hotel ligt dan op deze gasten en veel minder op de gasten die op vakantie zijn. Als er grote groepen Pakistanen zijn dan komen die met zijn allen tegelijk ontbijten en is het dus heel druk en stinkt het in de vroege ochtend enorm naar eten. Ik zou dit hotel bij niemand aanraden, veel te slechte service en hele slechte kamers!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Jaap01-08-2017

Geweldig hotel

Neem een kamer met zwembadtoegang. De kamers op de bovenverdieping zijn wat goedkoper, maar het zitje buiten is goud waard.

Het is zeer afhankelijk van de groep die op dat moment in het hotel zit of de bedjes en ruimte van het zwembad voldoende is. Wij hadden achtereenvolgens een aantal koren die in het hotel verbleven, die waren overdag weg of aan het oefenen; erg leuk en geen drukte bij het zwembad. Maar in de laatste week kwam er een grote groep Indiers die heel uitdrukkelijk aanwezig waren. Verder in het hotel veel Japanners, Koreanen (luidruchtig), Chinezen en Australiërs. En natuurlijk Nederlanders. Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt erg uitgebreid. Met ook pannenkoeken, zoals je die wil hebben, omeletjes, french toast, yoghurt, maar ook Nasi en worstjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

18 tips over Hotel Sanur Paradise Plaza

• Gijs_, 20-06-2014

Wat wij iedereen zouden aanraden is om een chauffeur in te huren die je alle bezienswaardigheden laat zien. Wij waren vijf dagen met chauffeur Komang op pad gegaan. Echt een aanrader! Naast dat Komang een chauffeur is, vertelt hij veel over het doen en laten op Bali. Hij is zeer betrouwbaar en ook goed bereikbaar via de Whats App. Hieronder de link van zijn website.

• Astrid, 09-09-2013

hotel oversteken 2e restaurantje hebben wij regelmatig lekker gegeten!

• e_adema, 26-02-2014

zoekt u een goede betrouwbare en goedkope chauffeur dan is Kadek uw man klik op de onderstaande link voor zijn website. http://baligids-kadek.webklik.nl/page/homepage

16 vragen over Hotel Sanur Paradise Plaza

• Pierre Ophelders, 26-04-2017

Tip / fooi

welke bedragen zijn gebruikelijk ?

• michel_1968, 18-09-2013

prijzen van b.v uit eten

waar moet je op rekenen wat je daar ong kwijt bent als je in avond uit eten gaat met 2 volwassenen en onze zoon van 12 wat ben je kwijt bij elkaar met een paar drankjes erbij en taxi alvast bedankt voor de info

syl, 20-09-2013

Hoi Michel, Wij zijn met z'n vieren en eten gemiddeld voor 350.000/400.000 inr. per keer, dus ca. 90.000/100.000 pp. Taxi's hebben wij in Sanur nog nooit gebruikt, omdat we altijd fietsen huren voor ca. 20.000 inr. per dag. De laatste keer in Seminyak hebben we wel een taxi gebruikt, hij gebruikte de meter, en het kostte voor drie kwartier ca. 50.000 inr. Vaak heeft men ook een starttarief, dus toen we in Canggu van de ene plek naar de andere wilden, een heel klein eindje, bleek achteraf, betaalden we ook Inr. 50.000 voor een paar minuten. Mvrgr Sylvia

Gert Schutteman, 22-09-2013

Eten is echt goedkoop op Bali. Wij waren met zijn tweeen en voor een maaltijd + 2 flesjes bier +/- 115.000 Rupia = € 8.00 Dat is dan bij de gewone restaurantjes. Ga je iets exclusiever dan betaal je +/- 200.000 Rupia = € 13.00 met zijn tweeen dus. Ben je een keer uitgegeten op rijst, nasi of bami ga dan naar Bistro Amsterdam (naast het grote warenhuis Hardy's waar je een heerlijk broodje kroket kunt eten of een portie bitterballen groter dan een pingpong bal en 6 stuks in een portie, kosten 35.000 rupia = € 2.30 per portie en ze zijn heerlijk met mosterd. Bij Flapjaks heerlijke Springrolls (loempia's) 3 stuks voor 18.000 rupia = € 1.20 per portie. En het eten is overal goed te noemen, wel zijn de porties met nasi, bami of rijst wat aan de kleine kant.

• mp.veerman, 19-02-2013

upgrade kamer

Kan iemand mij vertellen hoe veel er ongeveer gevraagd wordt voor een upgrade naar een poolviewroom? Alvast bedankt

Astrid, 09-09-2013

nee sorry kan je dat niet vragen bij de reisorganisatie? of heb je via internet geboekt? ik had upgrade naar premier kamer voor 10 euro extra bij 333 travel poolview room is wel een stuk duurder volgens mij!

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 5 minuten lopen
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna
  • Wellness behandelingenMassages