IndonesiëBaliSanurHotels SanurHotel Sanur Paradise Plaza

Hotel Sanur Paradise Plaza

IndonesiëBaliSanur

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Sanur Paradise Plaza voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 204 reviews
+292/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 204 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

213 Reviews over Sanur Paradise Plaza

• 9Marieke Kuiper04-07-2019

Geweldig hotel

Het was een mooi hotel vriendelijk personeel. Alleen het zwembad viel heel erg tegen omdat erover al schaduw was de hele dag. Vanuit het hotel kan je makkelijk uitstapjes om het eiland te verkennen. Als ik naar Bali terug ga ga ik zeker naar dit hotel

• 8Harry01-12-2018

prima ! Voor gezin begane grond boeken meer buiten

Prima hotel, directe omgeving saai Boulevard bereikbaar binnen 5 minuten wandelen

• 9Dorine Janssen01-12-2018

Hele mooie vakantie en voor herhaling vatbaar

Het hotel was erg goed. Schone kamers, vriendelijk personeel niets was te veel. Het ontbijt was ook lekker en goed verzorgd. Hele mooie Balinese tuin en zwembad. Werd allemaal goed schoongehouden. Vanaf de 2e verdieping heb je geen balkon. Het was jammer dat het niet dicht bij het centrum lag. Het lag aan een drukke weg en het was eigenlijk niet te doen om over de ongelijke stoep naar het centrum te lopen. Dus hebben we de taxi gepakt. Bijna elke avond uiteten bij Little Bird. Voor ongeveer 12 euro met 2 personen gegeten en gedronken. Was een klein restaurant maar altijd vol!

• 9JoVe11-11-2018

Gastvrij, mooi luxe hotel, we komen graag terug!

Zeer gastvrij personeel, goed Engels sprekend, internationaal en uitgebreid ontbijtbuffet, volop keuze.

Elke dag schoonmaak van kamer en schone handdoeken. Zwembad met prachtig aangelegde tuin en de badlakens liggen klaar 😊, geniet dan ook van de vers bereide fruitsmoothies!

Airco op de ruime slaapkamer en geen geluidsoverlast, kortom...een hotel om terug te komen! 🙂

• 7Maurice Driessen30-10-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Mooi hotel met net personeel. Het was er vrij rustig in deze tijd van het jaar, het schijnt dat Sanur altijd al rustiger is dan de andere badplaatsen qua uitgaan. Sanur ligt wel weer ideal om met een scooter het eiland te verkennen.

• 10Benn05-09-2018

Fantastisch.

Perfect hotel .Alles was inclusief. Airco kluisje ligbedden hotel en privé strand plus de handdoeken en brengen en halen.

• 9Ingeborg01-03-2018

Fantastisch hotel met veel faciliteiten! Top!

Heerlijk hotel met een fantastisch groot zwembad. Een uitgebreid en uitstekend ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel, direct bereid je te helpen. Fantastische fitness ruimte. Verder erg schone kamers en een heerlijk bed! Verder ook fijn om met een gratis Shuttelbus naar privéstrandje en het centrum te kunnen gaan. Minpuntjes: kapotte airco en lekkage in de kamer. Dit laatste na een hevige stortbui. Gelukkig kregen we direct een andere kamer. Goedkopere kamer hebben betekent wel mega afstanden lopen naar restaurant, lounge, fitnessruimte, zwembad en uitgang. Eten en drinken bij het zwembad is best prijzig en dat is jammer. Al met al hebben we fantastische weken gehad en ook dank zij dit hotel en de behulpzame en vriendelijk personeel ! 😃

• 8C.G.Vis30-01-2018

Top ontbijt met goede kamers en zeer uitgebreid

• 3Ger18-08-2017

Smerig stinkende schimmel kamers

Wij hebben de 1e 3nachten van ons verblijf in een stinkende schimmel kamer geslapen. Op dag 4 kregen wij een andere kamer, ook deze kamer stonk naar vocht en had schimmel op plaatsen in de badkamer. Het beddengoed moesten wij iedere dag controleren omdat de lakens vies waren als zij het bed gingen verschonen. De kamers ruiken naar vocht en hebben schimmel omdat je geen ramen open kan zetten ivm veiligheid zegt het hotel, dit heb je dus in alle kamers op de 1e tot de 4e verdieping. Ook de handdoeken waren vaak vies als je nieuwe kreeg. Het ontbijt is ook niet erg goed, iedere dag het zelfde. Er worden in het hotel veel grote conferenties gehouden, de focus van het hotel ligt dan op deze gasten en veel minder op de gasten die op vakantie zijn. Als er grote groepen Pakistanen zijn dan komen die met zijn allen tegelijk ontbijten en is het dus heel druk en stinkt het in de vroege ochtend enorm naar eten. Ik zou dit hotel bij niemand aanraden, veel te slechte service en hele slechte kamers!

• 9Jaap01-08-2017

Geweldig hotel

Neem een kamer met zwembadtoegang. De kamers op de bovenverdieping zijn wat goedkoper, maar het zitje buiten is goud waard.

Het is zeer afhankelijk van de groep die op dat moment in het hotel zit of de bedjes en ruimte van het zwembad voldoende is. Wij hadden achtereenvolgens een aantal koren die in het hotel verbleven, die waren overdag weg of aan het oefenen; erg leuk en geen drukte bij het zwembad. Maar in de laatste week kwam er een grote groep Indiers die heel uitdrukkelijk aanwezig waren. Verder in het hotel veel Japanners, Koreanen (luidruchtig), Chinezen en Australiërs. En natuurlijk Nederlanders. Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt erg uitgebreid. Met ook pannenkoeken, zoals je die wil hebben, omeletjes, french toast, yoghurt, maar ook Nasi en worstjes.

Hotel Sanur Paradise Plaza info

• LiftenBeschikbaar (8)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

Room facilities

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)

Meals