Hotel Sanur Paradise Plaza

Hotel Sanur Paradise Plaza
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sanur Paradise Plaza voor je op een rij gezet:

203 reviews over Hotel Sanur Paradise Plaza in het Nederlands

Fantastisch.

Benn
5-9-2018

Perfect hotel .Alles was inclusief. Airco kluisje ligbedden hotel en privé strand plus de handdoeken en brengen en halen.

Fantastisch hotel met veel faciliteiten! Top!

Ingeborg
1-3-2018

Heerlijk hotel met een fantastisch groot zwembad. Een uitgebreid en uitstekend ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel, direct bereid je te helpen. Fantastische fitness ruimte. Verder erg schone kamers en een heerlijk bed! Verder ook fijn om met een gratis Shuttelbus naar privéstrandje en het centrum te kunnen gaan.

Minpuntjes: kapotte airco en lekkage in de kamer. Dit laatste na een hevige stortbui. Gelukkig kregen we direct een andere kamer.

Goedkopere kamer hebben betekent wel mega afstanden lopen naar restaurant, lounge, fitnessruimte, zwembad en uitgang.

Eten en drinken bij het zwembad is best prijzig en dat is jammer.

Al met al hebben we fantastische weken gehad en ook dank zij dit hotel en de behulpzame en vriendelijk personeel ! 😃

C.G.Vis
30-1-2018

Top ontbijt met goede kamers en zeer uitgebreid

Smerig stinkende schimmel kamers

Ger
18-8-2017

Wij hebben de 1e 3nachten van ons verblijf in een stinkende schimmel kamer geslapen. Op dag 4 kregen wij een andere kamer, ook deze kamer stonk naar vocht en had schimmel op plaatsen in de badkamer. Het beddengoed moesten wij iedere dag controleren omdat de lakens vies waren als zij het bed gingen verschonen. De kamers ruiken naar vocht en hebben schimmel omdat je geen ramen open kan zetten ivm veiligheid zegt het hotel, dit heb je dus in alle kamers op de 1e tot de 4e verdieping. Ook de handdoeken waren vaak vies als je nieuwe kreeg. Het ontbijt is ook niet erg goed, iedere dag het zelfde. Er worden in het hotel veel grote conferenties gehouden, de focus van het hotel ligt dan op deze gasten en veel minder op de gasten die op vakantie zijn. Als er grote groepen Pakistanen zijn dan komen die met zijn allen tegelijk ontbijten en is het dus heel druk en stinkt het in de vroege ochtend enorm naar eten. Ik zou dit hotel bij niemand aanraden, veel te slechte service en hele slechte kamers!

Geweldig hotel

Jaap
1-8-2017

Neem een kamer met zwembadtoegang. De kamers op de bovenverdieping zijn wat goedkoper, maar het zitje buiten is goud waard.

Het is zeer afhankelijk van de groep die op dat moment in het hotel zit of de bedjes en ruimte van het zwembad voldoende is. Wij hadden achtereenvolgens een aantal koren die in het hotel verbleven, die waren overdag weg of aan het oefenen; erg leuk en geen drukte bij het zwembad. Maar in de laatste week kwam er een grote groep Indiers die heel uitdrukkelijk aanwezig waren. Verder in het hotel veel Japanners, Koreanen (luidruchtig), Chinezen en Australiërs. En natuurlijk Nederlanders.

Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt erg uitgebreid. Met ook pannenkoeken, zoals je die wil hebben, omeletjes, french toast, yoghurt, maar ook Nasi en worstjes.

Amazing, prachtig en goede service

Rajesh chinkoe
30-7-2017

Wanneer je niet in kuta wil verblijven is dit de ideale plek, centraal gelegen, kan je overal naar toe. Dicht bij het strand en heerlijk eten op het strand. Service is erg goed, wordt als koning behandeld in het hotel.

Goed maar # faciliteiten niet toereikend

Paul
28-7-2017

Vriendelijk personeel en goede, schone kamers. Wel vaak grote groepen luidruchtige Chinezen, Koreanen en Indiërs. Aantal stoelen bij zwembad en strand ontoereikend voor bezoekers. Zwembad en stoelen op het strand liggen groot deel van de dag compleet in schaduw. Zee is vies en ligt vol met gras. Jammer want als hier meer aandacht voor zou zijn is het verder een perfect 4-sterren hotel.

Tip: er zijn leuke eettentjes op het strand bij het hotel en alle taxi-chauffeurs willen je graag én voordelig het mooie eiland laten zien.

heerlijke vakantie

Yvonne
8-7-2017

goed hotel,eten prima en slaapkamer groot.

zwembad alleen weinig ligbedden.

verbleven hier 2 weken en hebben diverse excursies gedaan.

zitten vlak bij het strand en eettentjes kan je te voet en per taxi

Prima hotel

Renate Kroon
8-7-2017

Afgelopen juni twee weken in dit hotel verbleven. Hoewel de medewerkers stuk voor stuk zeer behulpzaam en vriendelijk zijn, zijn de kamers op de begane grond (aan het zwembad) echt toe aan een update. In de eerste kamer die wij toegewezen kregen, vonden we een kakkerlak bij het bed. Vervolgens kregen we een nieuwe kamer, maar de hygiëne liet echt te wensen over: veel schimmel op het plafond in de badkamer en tussen de voegen van de tegels, vieze vloer, haren in de wasbak. We kregen een derde kamer toegewezen, welke een vies dekbed bleek te hebben. Het is zonde dat ze het niet zo nauw nemen met de hygiëne, want het hotel heeft de potentie om geweldig te zijn. Mooie zwembad, goede service, etc.

Bij de zwembadkamers is een looproute die ervoor zorgt dat je privacy zou moeten hebben, echter wordt deze looproute zelfs door het personeel niet gebruikt en steken ze binnendoor, via de terrasjes van deze kamers. Dat zorgt ervoor dat je geen enkele privacy hebt op je eigen terras.

Hele leuke vakantie gehad

Bart
8-7-2017

Hele leuke vakantie gehad. Super hotel met erg vriendelijk personeel en de mogelijkheid om met een gratis shuttlebus ieder uur naar het zusterhotel te gaan (met meer faciliteiten voor kinderen), de winkelstraat of het strand. Enige minpuntje was de prijs van het eten en drinken in het hotel (bijna 4x in vergelijking met sommige restaurantjes). Dit hebben we dan ook maar een keer gedaan. Wij zijn in juni gegaan, let wel op dat het regenseizoen dan net is afgelopen (koop daar lokaal smeersels voor muggen bij de apotheek).

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanur Paradise Plaza in Sanur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanur Paradise Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.