Sorteren

Reviews over Lovina

druk en veel te zien overdag rustig in de avond

bali Express
    4-9-2017

druk overdag rustig in de avond

Natuur en rust

Simon S
    13-8-2017

Lovina is een verzamelnaam voor een rits van dorpen aan de noordkust van Bali. Circa 3 auto-uren rijden vanaf het vliegveld. Lovina is ideaal voor het spotten van dolfijnen, snorkelen op een rif voor de kust en genieten van rust en strand. Het centrum van Lovina telt een aantal restaurantjes, maar geen grote clubs o.i.d. Wij een gezin van 4 met twee kinderen denken dat een verblijf van 4 dagen voldoende moet zijn om het spannend te houden. Meer zou voor ons saai worden.

Super vakantie

Postmanator
    17-7-2017

Wat een ervaring. Verblijf in een prachtige villa in Lovina op Bali. De villa heet villa Tri Murti, en is prachtig gelegen aan het strand. Zeer vriendelijk personeel en hel behulpzaam. Lekker genoten van het heerlijke eten. Lekker gesnorkeld op Menjangan Island, wat een super ervaring. Ook dolfijnen gespot, maar dit niet weer. Met zoveel bootjes achter al die dolfijntjes aan, wel sneu. De binnenlanden ingeweest. Ook een boeddhistisch klooster bezocht en mooie watervallen. Hoop snel weer een keer een bezoek aan Bali te mogen maken. Wat een mooi eiland.

Fantastisch!

Sade
    8-7-2017

Lovina is nog een mooi, rustig dorpje. Ook wel toeristen maar niet zo druk als ubud, seminyak of kuta. Veel meer lokaal eten! Waar wij ook voor naar t mooie bali komen. Wij hebben gelogeerd in sawah lovina. Mooie oosterse inrichting en de westerse hygiëne! Alles was super netjes en je kunt er heerlijk tot rust komen! Het voelde als thuis komen! Ook het restaurantje warung wina was super lekker! Mochten wij nog ooit terug komen.. verblijven we zeker daar! Dolfijnen kijken moet je wel gezien hebben.. t is wel super druk met bootjes maar dat is ook wel grappig om te zien.

Super

keeswz8
    4-7-2017

Geweldig voor rust en met excursies voor elk wat wils

Lovina scoort een 7,8 uit 10, op basis van 350 reviews