Reviews over Lovina

Volledig in de watten gelegd

Familie Van Dijk,
    11-11-2018

Elke ochtend start met de vrolijke gezichten van de tuinman, kokkin en schoonmaakster. “Breakfast is ready!”, wordt geroepen. Wat een luxe! Tosti, gebakken ei, pannenkoek of smoothie, je kunt het de dag ervoor doorgeven. Lieve mensen die er samen met de manager Pascal alles aan doen om je in de watten te leggen. Villa Rumah Lotus is een zeer ruime woning met eigen zwembad vlakbij het strand en de restaurantjes. Snorkelen, dolfijnen spotten, naar de waterval of een tempel bezoeken? Pascal regelt alles voor je. Echt Balinees eten? Wordt thuis bezorgd. Of een heerlijke massage aan huis? Wordt geregeld! Het was een heerlijke vakantie voor het hele gezin (kids van 6 en 13 jaar) met de perfecte combinatie van luieren bij je eigen zwembad en indrukwekkende uitstapjes in de prachtige omgeving van Lovina.

Fantastisch, het echte Bali.

Rob,
    31-10-2018

Prachtige villa in het noorden van Bali, niet ver van Lovina, Singaraja en een aantal prachtige plekken. Ruim opgezet, schoon niet heel stijlvol ingericht. Het personeel (vervelend woord) is fantastisch. Ze zijn behulpzaam, heel vriendelijk en laten je binnen de kortste keren thuisvoelen. Ook de chauffeurs zijn bekwaam, behulpzaam en ontzettend aardig. Eigenlijk zoals iedereen in Noord-Bali is. Het leven rondom de villa is prachtig. Door sawa’s verlaat je de onverharde weg en kom je in het échte Balinese leven terecht. Thuis in de villa wacht een heerlijk diner, ontbijt of lunch op je en natuurlijk een heerlijk zwembad. De kamers zijn ruim en vooral beneden fijn. De airco draait boven op volle toeren, maar daar wordt het niet koel. Groot verschil in slaapkamers dus. Dat is dan ook het enige minpuntje. We zijn er normaal niet van, maar overwegen echt nog eens terug te komen. Het is nog mooier dan de foto’s je laten zien. Toptijd!

Geweldig!

Marian,
    26-10-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad! De villa is geweldig. Het personeel staat de hele dag voor je klaar, super lief en gezellig. En lekker koken kunnen ze!!!! Bali is erg mooi, we hebben veel gezien, o.a. de rijstvelden van Jatiluwih, de Sekumpul watervallen en de nodige tempels. Ook hebben we de dolfijnen gezien en hebben we gesnorkeld, prachtig! Bali en Villa Pelangi, ik raad het iedereen aan!

Onvergetelijk!

Wendy,
    23-10-2018

Wauw, wat een vakantie hebben wij gehad. Dit was gewoon een droom. Er zijn geen verrassingen, alles is perfect geregeld. Iedereen is zo vriendelijk en alles is tot in de puntjes verzorgd, van tuin, zwembad, terras, slaapkamers en vooral niet te vergeten het SUPER lekkere eten dat de dames altijd uit hun mouw toveren.

Een absolute aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!

Fantastisch en onvergetelijk :)

Helma,
    22-10-2018

We waren met een vriendengroep van 10 personen en hebben een fantastische tijd gehad. Wil je relaxen, veel zien en ook nog in de watten worden gelegd dan moet je hier zijn.

Lovina scoort een 7,8 uit 10, op basis van 351 reviews