Hotel Legian Beach

327 reviews over Hotel Legian Beach in het Nederlands

heerlijk

dirk,
27-10-2018

mooie kamers goed eten en mooi bij het strand echt super en eten is niet duur ook niet op het strand

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig!!

Caroline,
5-9-2018

Geweldig hotel.. hadden een bungalow kamer met tuinzicht. Super netjes en modern. Goede bedden en prima service..Middenin het bruisende Kuta/Legian en toch de rust en de natuur van Bali.Strand aan de overkant van de straat waar geen verkeer rijd. Erg vriendelijk personeel en zeer behulpzaam! Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met een pannekoeken en wafel station met vers fruit en slagroom of andere toppings. Restaurants bij het hotel ook prima alleen iets duurder dan als je buiten het hotel eet. Hebben super genoten en komen zeker terug!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch hotel

Tiny,
17-8-2017

Legian Beach ligt rustig door een weg gescheiden van het strand net buiten het drukke Kuta,het hotel heeft bungalows die in een mooie tuin liggen, de kamers zijn netjes en hebben een ruime badkamer en een fijn terras, het ontbijtbuffet is erg goed, je kunt binnen maar ook buiten ontbijten met uitzicht op zee, het personeel is erg aardig en behulpzaam, je kunt hier ook dineren maar er zijn zoveel leuke restaurants op loopafstand van het hotel dat we dit maar 1 x gedaan hebben.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

heerlijk hotel

toos de jong,
21-7-2017

het hotel ligt zeer centraal in Kuta maar het is er toch rustig. Er zijn geen min punten bij dit hotel

Gereisd met partner in oktober 2015

Mooi resort. Rustige ligging. Aan het strand. Goede restaurants. Top ontbijt. Goede bedden. Vriendelijk personeel.

Leuke winkelstraatjes naast het resort.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Mooie locatie.

Bianca,
27-1-2017

Je kunt je hier prima vermaken. Een relaxdagje bij het hotel aan het zwembad of aan het strand. Wij zijn er een paar dagen met een prive gids opuit getrokken. Nederlands (goed) sprekende gids. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Leuke accomedatie

Elgerard
10-11-2016

Het ligt vlak bij het strand en de winkelstraat

Je kunt vandaar uit ook tours maken wij deden dat met lokale gids en s'avonds weer gezellig aan de bar gaan zitten van het hotel.

Als ontbijt gek was het buffet heerlijk uitgebreid en iedere morgen genieten

Gereisd met partner in augustus 2016

Oase van rust in het bruisende legian

Maaike
9-10-2016

Geweldig resort, prachtige tuinen, nette bungalows en een geweldige ligging. Direct aan het strand waar je voor een leuk prijsje bedjes kunt huren. Drankjes zijn op het strand ook een stuk goedkoper dan in het hotel. Prijzen in het hotel zijn hoog. Overal komt nog belasting en service tax bij, houdt daar rekening mee!

Gereisd met partner in januari 2016

Mooi gelegen, schoon hotel met prima voorzieningen

H.Seerden
2-5-2016

Aan het strand. Mooie schone bungalows. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed eten.

Gereisd met partner in april 2016

Time to relax

Hofjes
23-7-2015

Groot resort direct aan het strand van Legian. 2 zwembaden met voldoende ruimte, meerderde restaurants allemaal goed en ondertussen kijk je over zee naar de surfers. Prima massage voor weinig geld. Kamers ruim. Kinderen sliepen beneden en ouders konden met trap naar boven naar eigen optrek. Complex bestaat verder uit bungalows. Service zoals je het graag zou willen. Geen last van drukke Kuta verkeer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Legian Beach in Kuta (Beach) / Legian, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Legian Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.