Jimbaran

We hebben een aantal aanbieders voor Jimbaran voor je op een rij gezet:

vakanties Jimbaran

We hebben een aantal aanbieders voor Jimbaran voor je op een rij gezet:

Reviews over Jimbaran

Geweldig eten op het strandtijdens zonsondergang.

Romy,
    22-1-2019

Een leuk, rustig plaatsje onder het drukker gelegen Kuta. Vanaf Kuta is het gemakkelijk te bereiken met de taxi of scooter binnen een halfuur. Je kan dus tijdens je verblijf vanaf Kuta een bezoekje hieraan brengen of verblijven in een van de vele hotels en resorts die zich direct aan het strand bevinden. Het is hier minder toeristisch en het water is stiller. Voor het surfen hoef je deze stranden dus niet te bezoeken.

Enorm aan te raden om bij een van de vele tentjes op het strand de zonsondergang te bekijken en tegelijk te genieten van de seafood specialiteiten of een Indonesische rijsttafel.

Gereisd met vrienden in september 2018

Jimbaran is rustig en met een super mooie strand!

Mari,
    29-11-2018

Jimbaran is een rustig plek op Bali. De strand is supermooi, met de mogelijkheid om surflessen te doen. Mooie hotels en resorts, en ook veel leuke visrestaurants op het strand. Elke avond verzamelen veel mensen op het strand om de zonsondergang te zien, en het is super mooi!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Heerlijke vis eten op het strand

Marina Ho,
    5-9-2014

Jimbaran is een gezellig vissersplaatsje en een goede uitvalsbasis voor het ontdekken van de Bukit Peninsula. Er zijn prachtige baaien met mooie stranden en goede restaurants. Hoogtepunt is de Kecak dance bij de Uluwatu tempel bij zonsondergang.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Aug 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima uitvalsbasis

g.gloudemans,
    6-10-2013

Perfecte uitvalsbasis voor Bali reis. 's Avonds heerlijk vis eten op het strand. Overdag heerlijk naar de mooie stranden in de omgeving. Wij zijn hier gestart en geeindigd met een scootertrip over Bali en verbleven op een geweldige locatie met perfecte service: Home Bali Home. Via Home Bali Home hebben we onze hele rondreis geregeld.

Gereisd met partner in september 2013

Prachtig

Mark,
    26-6-2013

Leuk dorpje met een prachtig in een baai gelegen strand. Dit strand wordt 's avonds omgetoverd in een groot open lucht restaurant met een gezellige sfeer en vis die niet verser kan. Absolute aanrader voor een dagje!

Gereisd met partner in februari 2011
Jimbaran scoort een 7,6 uit 10, op basis van 35 reviews