Reviews over Gianyar

Fantastische plek om tot rust te komen

Nils van grevenbroek,
    10-11-2016

Bed and breakfast met het beste ontbijd van bali

Geweldig verblijf en mooie omgeving

Jolanda,
    4-10-2016

Mooie plek en mooie kamers, geweldig ontbijt en hele gastvrije mensen.

Zij staan altijd voor je klaar.

Fantastische plek in Gianyar

Guido,
    28-9-2016

Je kunt vanuit bed and breakfast Puri Kia Ora makkelijk alle richtingen uit om het eiland te verkennen. Omdat het zeer centraal gelegen is.

Verder is de bad kamer en kamer schoon is er een airco aanwezig en kun je goed uitrusten in een goed en schoon bed.

Fantastische plek, super lieve mensen

marjolein,
    29-8-2016

Super mooie plek om Bali te ontdekken met de hulp van deze gastvrije familie.

We zijn hier een week geweest en het was geweldig.

Bedankt voor het mooie verblijf en dat we hier als gasten mochten zijn.

Ongelofelijk Goed!

Herman Oldenburger,
    5-2-2016

Ik zocht een rustige plek met veel privacy en vol pension zodat ik me volledig aan schrijven kon wijden. Dat is voor de volle 100% bewaarheid door de hosts Jaqueline & Aad van de Boogaart.

Alles wat in de overige reviews genoemd wordt over de omgeving is waar en heb ik niks aan toe te voegen anders dan dat je er lyrisch over kunt zijn vanuit mijn doel/verblijf standpunt.

Alles wat genoemd wordt over schoon en verzorgd is ook volledig waar muv een ding: alles wordt regelmatig diep geschoond met een steamcleaner en ja ook de matrassen.

Alles wat over Jaqueline & Aad wordt genoemd tav hun dienstbaarheid e voorkomendheid is ook waar en meer dan dat! Iemand merkte op dat je als gast komt en als vriend afscheid neemt. En ook dat is helemaal waar.

Helaas kan ik dus niets anders vaststellen dan dat ik alle positieve opmerkingen die eerder werden geplaatst graag zelf bedacht had............

Proficiat & Chapeau!!!

Gianyar scoort een 8,6 uit 10, op basis van 8 reviews