Denpasar

We hebben een aantal aanbieders voor Denpasar voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Denpasar voor je op een rij gezet:

Reviews over Denpasar

Villa Balianders is echt verwen "anders" vakantie!

W. Albach,
    27-8-2018

Een verblijf bij Balianders was echt "anders" !

Na een kleine advertentie in het maandblad "PLUS" kwamen we in contact met de mensen van Villa Balianders. Wij verbleven daar 14 dagen in een typische villa op het platteland in de omgeving van Denpassar niet ver van een mooi rustig strand!

We werden opgehaald door Gung onze gastheer, die alle dagen zorgde voor ons "natje en droogje" met de auto ons de mooiste, meest niet door de massa bezochte plekjes liet zien.

Hij stelt in overleg een programma vast, zoals, wil je de traditionele ambachten zien? Hij bracht je er heen!

Bijzonder momenten, bezoek aan een Balinees familie op hun kampong, met een eigen bedrijfje van kokoskoekjes, je zag hoe zo'n familie leefde, het geloof, tradities, enz. of een timmerfabriekje waar de ornamenten voor de traditionele begrafenissen werden gemaakt, alles met de hand!

En dan na een dag toeren de heerlijke maaltijden die klaar stonden! Een TOP vakantie!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Het andere Bali: een fantastische ervaring.

Jan en Christien Blei,
    2-10-2016

Balianders is uniek vanwege de persoonlijke sfeer, de twee ruime gastenverblijven (met airco), de prachtige tuin met vijver/terrassen en de heerlijke verhalen die er verteld worden.

De villa wordt gerund door een jong Balinees echtpaar (Gung en Susan) dat goed met de Nederlandse taal overweg kan. De excursies zijn op maat gesneden, bestrijken het hele eiland en worden in overleg met de gasten gepland

Vervoermiddel: een ruime Toyota met airco. Heel bijzonder zijn de bezoekjes aan 'gewone' Balinezen.

De diners zijn een zaligheid voor de tong, ze worden bereid door Sri, de Balinese kokkin, die er iedere keer weer een culinair feestje van maakt. Eigenaar Peter is een liefhebber van oude auto's en grossiert in heerlijke verhalen over zijn actieve loopbaan in Indonesië. Balianders is een oase van rust en ideaal vertrekpunt om het andere Bali te leren kennen en waarderen.

Ideaal voor vaderlanders die Azië een keertje willen aandoen.

Van harte aanbevolen.

Geen minpunten.

Gereisd met vrienden in september 2016

Prima uitvalsbasis op bali te ontdekken

jannyzondervan,
    17-9-2013

Fantastische gids en chauffeur Gung. Kokkin Sri verrast je met heerlijke afwisselende maaltijden in overleg.

Gereisd met partner in juni 2012

Fantastisch verblijf

Eric en Mireille,
    25-8-2013

We hebben een geweldige week gehad in Villa Balianders

Mede dankzij de sympathieke en aardige Gung die ons alle mooie plekjes van Bali liet zien en eigenaar Peter die `s avonds bij de heerlijke diners, bereid door Sri, boeiende verhalen vertelde over de geschiedenis van Bali.

Het huis in authentieke Balinese stijl ademt een gezellige huiselijke sfeer uit wat ons uiteraard zeer aantrok.

Dit is een aanrader voor degene die Bali op een niet toeristische manier wil ontdekken.

Gereisd met partner in juli 2013

Massaal met klasse

edoppert,
    15-7-2012

Groot hotel in het betere toeristenklasse segment. Vriendelijk, beleefd en hulpvaardig personeel. Redelijk mooie en schone kamers (ietwat gedateerd). Grandioos ontbijt, waarbij kiezen door het grote aanbod van allerlei gerechten moeilijk wordt. Het hotel beschikt over 2 zwembaden, waarvan er één lekker rustig is, vrij van kindergekrijs. The Royal Beach Seminyak is op loopafstand van het centrum van Seminyak en het uitgaansstraatje Jalan Dhyana Pura, waar je veel barretjes, cafés, dancings en eethuisjes treft. Het strand bij het hotel is super. In tegenstelling tot een aantal jaren geleden is het nu redelijk schoon met leuke trendy lounge strandtenten waar je heerlijk kunt eten en drinken. De leukste is KuDeTa (persoonlijke mening), naast het Oberoi, 10 minuten lopen langs het strand. The Royal Beach Seminyak is een heerlijk hotel waarbij je zowel de rust als de drukte op kan opzoeken. In z’n prijsklasse de beste in Seminyak!

Gereisd met partner in juni 2012
Denpasar scoort een 8,8 uit 10, op basis van 11 reviews