Canggu

We hebben een aantal aanbieders voor Canggu voor je op een rij gezet:

vakanties Canggu

We hebben een aantal aanbieders voor Canggu voor je op een rij gezet:

Reviews over Canggu

Nog een stukje puur Bali!

Heidi Vermeer,
    1-5-2016

Geweldige stranden, mooie rijstvelden. Voldoende leuke restaurants en bars, maar nog niet te toeristisch

Gereisd met partner in januari 2015

Kleinschalige B&B in het hippe Canggu!

Sander,
    22-10-2015

Goede ligging in Canggu, op loopafstand van Echo Beach en de hippe bars van Canggu. Het personeel is onwijs vriendelijk en behulpzaam, vraag ze bij aankomst altijd om tips en je krijgt precies te horen waar je op dat moment moet zijn in Canggu. De kamers zijn basic en schoon. Boekingen zijn altijd inclusief ontbijt. Je ontbijt wordt geserveerd op het dak waar je prachtig uitzicht hebt over de zee een de rijstvelden. In het midden tussen de kamers is een klein maar heerlijk verfrissend zwembad. Koop bij de receptie een koude Bintang en geniet hier van de laatste zonnestralen.

Gereisd met partner in september 2015

Je eigen Oase van rust met alle comfort!

Wim Geraets,
    12-2-2015

Grote Luxe Villa met personeel, zwembad, privacy en rust. Behulpzaam personeel.Mooi weer,

rustig gelegen maar toch overal kort bij.

Je kunt je verplaatsen te voet, met scooter of geef je over aan de taxi-chauffeur! Die weet alle mooie plekjes. Wij gaan dit najaar de 4e keer na 2009, 2011 en 2013.

Werkelijk Schitterend!

Betere kwaliteit/prijs combinatie vind je nergens anders.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Super!

mandy,
    25-5-2014

Prachtige ligging en geweldige ruime villa. Echt een top verblijf. Ook een super verzorging van de huishoudelijke hulp. Lekker ontbijt en evt avondeten. Enige kleine minpuntje is dat als je 's avonds wat wil gaan doen je altijd een taxi moet regelen. Zo de deur uitlopen is er niet bij want de restaurants en winkels liggen echt wat verder weg. Maar zou zo weer gaan.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Fantastisch verblijf

Mariet van Kaam,
    24-6-2013

Zijn de eerste keer met vrienden in Taman Perancak geweest in november 2012. Het was werkelijk een geweldige ervaring. Wat een prachtige villa, groot zwembad, overweldigende tuin en een bijzondere lieve staf. Hebben daar een scooter gehuurd, echt een aanrader. Verder is het mogelijk om een taxi met chauffeur te huren. Na een dag op pad te zijn geweest was het een verademing om weer terug te zijn op het terrein van Perancak: wat een aangename rust na al die drukte in het verkeer. Dit alles is zo goed bevallen dat we in maart 2013 weer terug zijn geweest naar Perancak en ons volgende verblijf daar is gepland in november 2013.

Gereisd met partner in januari 2013
Canggu scoort een 8 uit 10, op basis van 12 reviews