We hebben een aantal aanbieders voor Balatonfüred voor je op een rij gezet:

Reviews over Balatonfüred

Het blijft gezellig...

Fam. Killestein,
    29-6-2016

Balatonfüred zorgt ervoor dat de toerist zich in de zomermaanden goed vermaakt. Er worden verschillende dingen georganiseerd in het oude centrum, restaurantjes zorgen voor plezier, marktjes om te snuffelen, et cetera...

Ook de omgeving heeft na al die jaren nog steeds veel te bieden. Ga eens van de snelweg en stap "brutaal" eens een lokaal restaurant binnen. Staan er veel auto's? dan kun je ervan op uit gaan dat het eten goed is. Dus een avondje van te voren oriënteren waar je de volgende avond gaat eten is zeker aan te bevelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Gezellige en mooie omgeving

Fam. Atsma,
    28-7-2015

Een mooie omgeving om te fietsen. De fietspadden zijn uitstekend verzorgd. De volgende gebieden zijn absolut een aanrader:

De grot genaamd The Lóczy cave + uikijktoren bij Tamas Hill/Thomas Mountain.

De Valley of Koloska, near the famous restaurant Koloska Csarda.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Leuk stadje

Simone,
    10-3-2015

Leuk stadje om vooral s avonds even rond te wandelen,makkelijk te bereiken vanaf de camping Fured een terrasje pakken ijsje je kunt er heerlijk eten etc.ook zijn er volop winkeltjes een paar grote supermarkten en een overdekte markt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Ze hebben de toerist ontdekt

Marc,
    29-8-2014

Wij waren in het deel bij het haventje, met een winkelstraatje, en wat vertier. Nou hier hebben ze ontdekt hoe de toerist geld afhandig te maken. Onnatuurlijk toeristisch. Vriendelijk om geld te krijgen, daarna zien ze je niet meer staan. In een keer staat er een stoel bij een parkeerplaats, en mag je betalen voor het parkeren. We kregen wel een bonnetje, maar of dat allemaal legaal was...? Parkeren over het uur, betalen voor 2 uur. Ze zijn (alleen in hun eigen voordeel) nog niet helemaal bij de tijd, en moeten nog leren dat misbruik leidt tot afschikken. Nee, geen leuke ervaring, en deze plaats zal ik voortaan mijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Beetje verouderd!

Anneke,
    31-7-2014

Ik vond het een beetje saai geheel. Een boulevard(eigenliik mag het die naam niet hebben) met wat restaurantjes en souvenirwinkeltjes. Dat had je het wel gehad. Uitgaan was ook niet geweldig.Beetje in de oostblok blijven hangen.

Gereisd met vrienden in juni 2014
Balatonfüred scoort een 8,7 uit 10, op basis van 97 reviews