Sorteren

Reviews over accommodaties in Plaatsen aan het Balatonmeer

Geweldig

Jan en Aleid
    7-10-2018

Vriendelijk onthaal bij aankomst.

André is een geweldige gastvrije eigenaar waar je je meteen thuis voelt, die er echt voor is en je helpt om er een onvergetelijk verblijf van te maken.

Een kleine gezellige bar met ook Belgisch bier, er is geen restaurant maar je

kunt er wel lekker Hongaars eten.

Geniet van de gastvrijheid en het schone sanitair.

Ideale camping voor mensen die houden van rust.

De eind afrekening klopte prima.

Wij hebben er geweldig genoten.

Jan en Aleid.

Een gouden greep

Familie Visser-Cornelissen
    4-10-2018

Een heerlijke rustige terrascamping. kleinschalig. buiten het toerisme van het Balatonmeeer, maar binnen 30 minuten bereikbaar. Niet alleen prettige eigenaar, maar ook service gericht. Mogelijkheid om 3x per week tegen zeer schappelijke prijs Hongaars te eten (voortreffelijk). Sober maar schoon sanitair. Camping was prima onderhouden. zeer hoge prijs kwaliteit verhouding.

Leuke camping

Miwianya
    14-9-2018

Camping op zich was goed, mooie plaatsen, proper sanitair. Daar is niet op aan te merken. Helaas hebben wij ook geboekt omdat het een kindvriendelijke camping is maar wij hebben niet veel gemerkt van de animatie. Wij persoonlijk hebben ze maar op 1 locatie gezien en dat was vooraan bij de slagboom, daar zaten ze een praatje te maken met andere personeelsleden. Dit zijn wij anders gewoon (in bv. Italië, Nederland, België). Voor de rest is het heerlijk om even op het strand te vertoeven en eens lekker af te koelen in het meer. Wat ook jammer is is de ligging, het is toch altijd wel een eindje rijden voor je iets tegenkomt. Maar kortom toch een fijne vakantie gehad, maar volgend jaar toch op zoek naar iets anders.

Super!

Ingrid
    28-8-2018

Super leuke camping. Erg schoon! Wij zaten aan de kant van het water, geen last gehad van de trein en of circus. Prima plekken. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de animatie.

Zwembad is erg klein maar onze jongste van 6 heeft zich daar prima vermaakt. De grote kinderen hebben het zwembad niet gemist. Er kon gevist worden op de steigers.

Supercamping

Ferdinand
    25-8-2018

Fijne camping, rustig alles mag niks moet

Mooie plekken voor elk wat wils.

Voor ons het 5e jaar voor anderen al 20 jaar.

Vriendelijk personeel. Schone toiletten en douches.

Een min puntje is de sluiting van de toegangspoort tussen 1 en 3 terwijl het personeel er wel is.

Supercamping.