Plaatsen aan het Balatonmeer

We hebben een aantal aanbieders voor Plaatsen aan het Balatonmeer voor je op een rij gezet:

vakanties Plaatsen aan het Balatonmeer

Reviews over accommodaties in Plaatsen aan het Balatonmeer

Heerlijk relaxed verblijf in mooie groene omgeving

Stephan van der Kramer,
    10-1-2019

Ons verblijf in souterrainvilla nr 2 is erg goed bevallen. Ruime kamers en mooie volledige keuken. Vanuit het souterrain wandel je zo de ruime achtertuin in welke een mooi uitzicht biedt.

Kampvuurplaats centraal aanwezig in het park is ook erg fijn, een zaklamp meenemen is wel handig om het paadje door de struiken goed te verlichten.

Lekker restaurant in dorp met goed traditioneel Hongaars eten!

Tijdens ons verblijf een hardlooptocht gemaakt naar het meer, dit is prima te doen zonder langs drukke wegen te hoeven rennen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Superervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

C. van Dam,
    12-12-2018

In één woord een geweldige ervaring! We zochten afgelopen zomer een "alternatieve" vakantiebestemming en deze accommodatie in Hongarije heeft onze verwachtingen in alle opzichten overtroffen. Ten eerste is Carla een geweldige gastvrouw die alles doet om het je naar de zin te maken. Je voelt je onmiddellijk thuis. De camping is zeer ruim van opzet, met een tentenbos, twee blokhutten en je kunt zelfs in een Mongoolse yurt verblijven. Je vindt er rust en privacy, maar je kunt je 's avonds ook gezellig een drankje nuttigen, zoals palinka, eigengemaakte "Dutch killer" (likeur) of gewoon een biertje. 's Ochtends word je getrakteerd op een heerlijk ontbijt (met eigengemaakte jam!). Ook de hygiëne is super.

De service is onovertroffen: na een trip naar Boedapest waren we midden in de nacht gestrand omdat de buschauffeur ons op een verkeerde plaats had afgezet. Na een telefoontje naar Carla werden we zonder morren opgehaald (20 km v.v.!)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig

Jan en Aleid,
    7-10-2018

Vriendelijk onthaal bij aankomst.

André is een geweldige gastvrije eigenaar waar je je meteen thuis voelt, die er echt voor is en je helpt om er een onvergetelijk verblijf van te maken.

Een kleine gezellige bar met ook Belgisch bier, er is geen restaurant maar je

kunt er wel lekker Hongaars eten.

Geniet van de gastvrijheid en het schone sanitair.

Ideale camping voor mensen die houden van rust.

De eind afrekening klopte prima.

Wij hebben er geweldig genoten.

Jan en Aleid.

Gereisd met partner in september 2018

Een gouden greep

Familie Visser-Cornelissen,
    4-10-2018

Een heerlijke rustige terrascamping. kleinschalig. buiten het toerisme van het Balatonmeeer, maar binnen 30 minuten bereikbaar. Niet alleen prettige eigenaar, maar ook service gericht. Mogelijkheid om 3x per week tegen zeer schappelijke prijs Hongaars te eten (voortreffelijk). Sober maar schoon sanitair. Camping was prima onderhouden. zeer hoge prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuke camping

Miwianya,
    14-9-2018

Camping op zich was goed, mooie plaatsen, proper sanitair. Daar is niet op aan te merken. Helaas hebben wij ook geboekt omdat het een kindvriendelijke camping is maar wij hebben niet veel gemerkt van de animatie. Wij persoonlijk hebben ze maar op 1 locatie gezien en dat was vooraan bij de slagboom, daar zaten ze een praatje te maken met andere personeelsleden. Dit zijn wij anders gewoon (in bv. Italië, Nederland, België). Voor de rest is het heerlijk om even op het strand te vertoeven en eens lekker af te koelen in het meer. Wat ook jammer is is de ligging, het is toch altijd wel een eindje rijden voor je iets tegenkomt. Maar kortom toch een fijne vakantie gehad, maar volgend jaar toch op zoek naar iets anders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018