Sorteren

Reviews over accommodaties in Hongarije

Echt een fantastische ervaring

Lea
    16-11-2018

Geweldige vakantie bestemming waar veel valt te ontdekken, maar waar je ook rustig in de spa en het zwembad kan bijkomen

Fantastische B&B!

Vanessa G.
    16-11-2018

Wat een fantastische B&B is dit! Je voelt je meteen welkom bij Patrick en Anita, geen moeite is hen te veel om ervoor te zorgen dat hun gasten tevreden zijn! Heel mooi huis met prachtige tuin én een gloednieuw klein zwembad (wisten we nog niet toen we boekten) Heel goed en gevarieerd ontbijt. Je komt hier helemaal tot rust en de omgeving heeft heel wat te bieden. We komen zeker terug!

6 persoons vakantiehuis ”Diofa”

Tim en Yvonne
    14-11-2018

Samen met vrienden, 2 kinderen en baby in het 6 persoons vakantiehuis “Diofa”

geweest. Heerlijk rustig ,schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt voor en goede vakantie. Groot plus punt was de liggen van het huis tot de camping (50 mtr)en het gebruik van de faciliteiten op de camping. Wij komen zeker terug met ons gezin voor het goede weer, heerlijke sfeer en het lekkere eten. Al met al een top vakantie en vele malen goedkoper als Frankrijk en misschien nog wel mooier.

Thuiskomen !

hugo en suzan
    28-10-2018

Dit is hét perfecte vakantie adresje indien je:

- de fascinerende natuur (de poesta, het Tiszameer, enz.) en rust kan smaken

- graag logeert in een kraaknette B&B met prachtige tuin en relaxatie-bad

- graag geniet van een uitgebreid ontbijt met zelfgebakken brood, huisgemaakte confituren, cake, verse fruitsla, enz...

De uitbaters zorgen voor:

- vele tips voor leuke trips (ook fietsverhuur),

- een Hongaarse avond,

- een zeer verzorgde BBQ,

- een boottocht op het Tiszameer bij zonsondergang,

- een leuke sfeer en gezellige avonden …

wat een fijne plek!

Kokkie Vissers
    22-10-2018

Dit jaar voor het eerst gaan kamperen in Hongarije. Via via gehoord van een kleinschalige Nederlandse camping. We hadden echt een hele fijne, grote staanplaats, de oudste wou in haar eigen tentje slapen en die kon er makkelijk bij. Veel andere kinderen dus vanaf dag 1 in en uitloop van kids bij de tent. We hebben veel uitstapjes gemaakt met de tips die we van Esther kregen en genoten van de maaltijden die Henk kookt. Al met al een hele fijne eerste kennismaking met Hongarije, een aanrader voor gezinnen omdat je echt veel minder geld kwijt bent dan in bijvoorbeeld Frankrijk of Italië.