Hongarije

1.396

vakantie Hongarije

We hebben een aantal aanbieders voor Hongarije voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Hongarije

Heerlijk relaxed verblijf in mooie groene omgeving

Stephan van der Kramer,
    10-1-2019

Ons verblijf in souterrainvilla nr 2 is erg goed bevallen. Ruime kamers en mooie volledige keuken. Vanuit het souterrain wandel je zo de ruime achtertuin in welke een mooi uitzicht biedt.

Kampvuurplaats centraal aanwezig in het park is ook erg fijn, een zaklamp meenemen is wel handig om het paadje door de struiken goed te verlichten.

Lekker restaurant in dorp met goed traditioneel Hongaars eten!

Tijdens ons verblijf een hardlooptocht gemaakt naar het meer, dit is prima te doen zonder langs drukke wegen te hoeven rennen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Superervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

C. van Dam,
    12-12-2018

In één woord een geweldige ervaring! We zochten afgelopen zomer een "alternatieve" vakantiebestemming en deze accommodatie in Hongarije heeft onze verwachtingen in alle opzichten overtroffen. Ten eerste is Carla een geweldige gastvrouw die alles doet om het je naar de zin te maken. Je voelt je onmiddellijk thuis. De camping is zeer ruim van opzet, met een tentenbos, twee blokhutten en je kunt zelfs in een Mongoolse yurt verblijven. Je vindt er rust en privacy, maar je kunt je 's avonds ook gezellig een drankje nuttigen, zoals palinka, eigengemaakte "Dutch killer" (likeur) of gewoon een biertje. 's Ochtends word je getrakteerd op een heerlijk ontbijt (met eigengemaakte jam!). Ook de hygiëne is super.

De service is onovertroffen: na een trip naar Boedapest waren we midden in de nacht gestrand omdat de buschauffeur ons op een verkeerde plaats had afgezet. Na een telefoontje naar Carla werden we zonder morren opgehaald (20 km v.v.!)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Wat een bijzondere plek!

L. de Vries,
    1-12-2018

Op doorreis met de camper naar de Kroatische kust kwamen we bij Jó Napot! terecht. Tijdens de laatste kilometers rijd je door groene heuvels en denk je 'waar kom ik terecht' maar eenmaal door de poort gereden denk je alleen maar: wauw! Wat een uitzicht! We werden verwelkomd met een drankje van het huis en hoewel we pas laat in de middag aankwamen was het nog mogelijk mee te eten. Dat was boffen want Henk maakte varkenshaasjespuntjes in champignonroomsaus, smullen! Omdat onze reis al uitgestippeld was moesten we helaas na 2 nachten weer verder, een volgende keer blijven we zeker langer om ook de omgeving te verkennen!!

Gereisd met partner in april 2018

Zo ontspannen

Valerie,
    19-11-2018

Dit jaar vielen we in de vroege periode dus meteen ook maar lekker weg, weer naar Jó Napot! 3 jaar geleden waren we er al eens en na 2 jaar Tjechie en Slowakije (ook leuk maar doe ons maar Hongarije) wilden we wel weer terug maar dan in de 4-p Mongoolse Ger. Heel rustig in de bosrand gelegen, aan het eind van de camping. Heel ver hoefden we echter niet voor toilet en douche dus dat was was fijn. De afwas deden we bij de Ger dus ook dat was geen probleem. Weer hele andere dingen gezien en gedaan dan 3 jaar geleden maar natuurlijk wel weer naar onze favoriete ijstent in Balatonlelle! Op de camping weer een paar keer meegegeten, de gyros was nieuw voor ons, maar wat lekker zeg! Jó Napot! klopt gewoon, dit was niet onze laatste keer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

ideale vakantie...het kan niet beter !

Familie Vyvey,
    17-11-2018

Wij gingen nooit 2 x naar dezelfde bestemming op vakantie... tot we in Tisza Lodge terechtkwamen en er sindsdien al 8 keer verbleven, met en zonder onze volwassen kinderen. Bij Anita en Patrick logeren is verblijven bij mensen die er hun levensmotto van gemaakt hebben om mensen te verwennen, en daar slagen ze in met vlag en wimpel. Naast hun mooie en perfect onderhouden B&B, doen ze er echt alles aan om je een fantastische vakantie te bezorgen. Anita verzorgt je als geeneen en weet met kleine attenties te tonen dat ze je aanwezigheid op prijs stelt. Patrick is een “Naturalis Born “ marketeer die zijn streek kent als geen ander, en die zowel de restaurants als de toeristische trekpleisters kan aanraden en in vlekkeloos Hongaars in jouw plaats de reservaties verzorgt - ook voor massage en schoonheidsspecialiste. Reken daarbij nog een hele warme en leuke sfeer en daarbij rust en een prachtige natuur... zeg nu zelf, wat wil een mens nog meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018