We hebben een aantal aanbieders voor Balatonakali voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Balatonakali voor je op een rij gezet:

Reviews over Balatonakali

Komen hier al vele jaren met veel plezier

hilde,
    3-8-2017

Nabij gelegen supermarkt goed voorzien van alles. Vriendelijk personeel .Ook Duits sprekend. In het dorpje is een wijnboer en een winkel van sinkel. Geld pinnen in het postkantoortje Goede treinverbindingen.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

familie,
    8-8-2016

Neem waterschoenen mee ! Rustig authentiek dorpje aan Balatonmeer, nog niet helemaal overspoeld door toeristen. Prachtige routes in het achterland, heuvelachtig, goed om te fietsen. Prima eetgelegenheden in dorp zelf, goede supermarkt. Strand is schoon en er zijn allerlei activiteiten voor jongeren, zaterdagavond dit jaar live muziek van verschillende Hongaarse artiesten. Mooie bezienswaardigheden dichtbij (Tihány, Balatonfured)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Fantastisch hier!

fam van Soelen,
    28-8-2013

Balatonakali is een mooi dorp met vriendelijke inwoners. Je kan hier je dagelijkse boodschappen doen. Er zijn goede restaurants waar je heerlijk kunt eten voor weinig geld. Het strand is erg mooi en heeft fijne bomen die bescherming bieden als het te warm word en er zijn leuke tentjes aan het strand met goedkope drankjes wat wil een mens nog meer! Kom naar Balatonakali en ervaar het zelf!

Gereisd met partner in juni 2013
Balatonakali scoort een 7,5 uit 10, op basis van 5 reviews