Géén boekingskosten

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

In het kleinschalige Appartement Sea View Village op Zakynthos ontbreekt het aan niets. Het eten is goed, er is een zwembad met uitzicht op zee, een rustige ligging en vriendelijk personeel. Met het gratis taxibusje is het strand goed bereikbaar. Huur een auto om de omgeving te ontdekken. Culinair genieten doe je met een tussenstop bij een taverna.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

148 Reviews over Sea View Village

• 10A. Heemskerk01-10-2022

Super heerlijk hotel op een fantastische locatie

Wat een paradijsje is dit. Zo mooi, schoon en heerlijk rustig gelegen. Vriendelijk personeel en een geweldige eigenaresse. Zij geeft een warm gevoel en zorgt er voor dat het aan niets ontbreek. Ook het eten is fantastisch. Een uitgebreid ontbijtbuffet en iedere avond een verse griekse maaltijd, keuze uit 4 voor-, hoofd- en nagerechten bij halfpension. De kamers zijn ruim en sfeervol ingericht met heerlijke grote bedden. Alle ramen zijn voorzien van horren en zelfs de openslaande delen zijn voorzien van een schuifhor, heerlijk insectenvrij dus.

• 9Raimondo04-08-2022

Prachtige locatie voor een hele fijne vakantie

We waren in Seaview village op basis van half pension. Erg mooi kleinschalig hotel op een rustige locatie met prachtig uitzicht op zee en heuvels. Wij hadden een ruime kamer met zeezicht. Maar dat hebben alle kamers volgens mij gezien de hoge ligging. Leuk zwembad bij het hotel, prima strand met leuke strandtent, inclusief gratis transfer naar strand en weer retour. De manager Maria geeft je een gevoel van “feeling home” en je kunt bij haar bijna 24 uur per dag terecht met allerlei vragen. Zoals het huren van een auto. Ook de overige staf, zoals Dino en Alex, zijn erg vriendelijk en doen alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij zijn hier 10 dagen geweest en hebben een top tijd gehad. Hou er wel rekening mee dat de airco niet inclusief is. Dus mocht je daar gebruik van maken komen hier extra kosten voor.,

• 9Natuur
  • 10Jacoba en Joëlla26-06-2022

Geweldig

Wauw wat een prachtig uitzicht ! Hele vriendelijke mensen allemaal die daar werken. Prachtig rustig zwembad soms gewoon het hele zwembad voor jezelf. Mooi appartement met service van een hotel. Heel goed. Wij hebben ook heel van het eiland gezien.
    Om wat te zien van het eiland is het huren van een auto wel handig.

• 9Marcel&Anja18-06-2022

Super vakantie!

Oh ja, dit waren we nog vergeten om als minpunt te melden....10 euro per dag voor de airco vonden wij echt niet kunnen! Dit moet er gewoon standaard bij zitten vinden wij!

• 9Marcel&Anja17-06-2022

Fantastisch!

Net terug van deze heerlijke plek. Lief personeel, en mooie omgeving. Fijne kamers en rustig mooi zwembad. Een auto huren is wel een must om het mooie eiland te ontdekken! Zouden zo nog maar een keer terug gaan naar dit mooie hotel.

• 10Jacqueline08-06-2022

Fantastisch verblijf!!!

Wat een ongelofelijk prachtige accommodatie is dit! We werden opgevangen door Maria, de eigenaresse die iedereen vriendelijk begroet. Al het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam! Zeer schone kamer, ook de ontbijt ruimte en receptie echt brand schoon. Een auto huren is een must, een stuk goedkoper dan elke keer een taxi pakken. Maria kan dit regelen. Voor circa 35 per dag heb je al een auto. Dagelijks schone bad handdoeken op de bedjes bij het zwembad. Wij hadden een late vlucht terug maar er is een ruimte om je om te kleden, douchen etc. Ook hier wordt gezorgd voor schone handdoeken! De classificatie is deze accommodatie meer dan waard. Wil je echt bijzonder genieten op een prachtig eiland dan moet je hierheen gaan!

• 8Mike10-08-2021

heerlijke week gehad

Mooi gelegen, vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit dik in orde.Pas alleen op voor de schoonmaakster(s) zijn met zijn 3-en, gaan ook met zijn 3-en een kamer in en vinden het nodig om de kliding te passen van de vrouwelijke gasten

• 10Helena18-08-2020

Geweldig

Wat een heerlijke 2 weken hebben wij gehad ! Prachtig dorpje met een tropische uitstraling , mooi verzorgd super schoon en heerlijk eten ! Met dank aan Maria en het personeel die ervoor zorgden dat het je aan niets ontbrak in een woord geweldig ! Een auto is een must! Kun je ook bij Maria boeken ! Het eten was ook voortreffelijk met iedere avond wel iets extra 's Het ontbijt Top ,waar Soula en Maria alles wat je wilt voor je pakken nog bedankt daarvoor !!!

• 10Annemieke van der Linden21-07-2020

Fantastisch hotel met prachtig uitzicht

Na en goed verlopen vliegreis naar Zakynthos zijn we met de huurauto naar ons hotel gegaan. Als een van de eerste toeristen na de lockdown werden we met open armen ontvangen door Maria. Zij vertelde meteen over de maatregelen die het hotel heeft genomen tegen corona. Overal handgel, het personeel heeft mondkapjes, de kamer wordt schoongemaakt op uitdrukkelijk verzoek van de gasten (schoonmakers lopen dus niet zomaar de kamer in) en het uitgebreide ontbijtbuffet met iedere dag o.a. heerlijke broodjes, zelfgebakken cake, Griekse yoghurt, zelfgemaakte jams, eieren, waar je op 1,5 meter afstand kan aangeven wat je op je bord wilt, waarna het personeel alles voor je pakt. Het is even wennen, maar gezien de situatie een prima oplossing. De kamers zijn heel comfortabel en allen met zeezicht maar de suites waarnaar wij geupgrade werden zijn geweldig. Hoog plafond, veel ruimte en ruim balkon met schitterend uitzicht op zee!

• 8Jan en Mirjam Romeijn16-09-2019

Een heerlijk hotel

Hotel ligt op een mooie rustige locatie, maar een auto is wel handig om erbij te huren. Eigenaar Maria is erg vriendelijk en behulpzaam. Het overige personeel is ook erg vriendelijk. De kamers zien er goed en verzorgd uit en hebben allen zicht op zee. Het is een kleinschalig hotel/appartement met 40 kamers. Er is een mooi zwembad bij en er rijd een shuttelbus gratis naar het strand. Het ontbijt en diner (halfpension) is erg lekker en toch veel keus.

MARIA M., Manager, 20-09-2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post this review for our hotel.It makes us happy to know that you enjoyed everything here.Our nice rooms,our restaurant and our HB menu,our friendly staff and of course our amazing sea views always at your service.We hope to see you again in the future.

Kind Regards,

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar