Appartement Sea View Villagesterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

In het kleinschalige Appartement Sea View Village op Zakynthos ontbreekt het aan niets. Het eten is goed, er is een zwembad met uitzicht op zee, een rustige ligging en vriendelijk personeel. Met het gratis taxibusje is het strand goed bereikbaar. Huur een auto om de omgeving te ontdekken. Culinair genieten doe je met een tussenstop bij een taverna.

139 reviews over Appartement Sea View Village

• 2019
    8Jan en Mirjam Romeijn16-09-2019

Een heerlijk hotel

Hotel ligt op een mooie rustige locatie, maar een auto is wel handig om erbij te huren. Eigenaar Maria is erg vriendelijk en behulpzaam. Het overige personeel is ook erg vriendelijk. De kamers zien er goed en verzorgd uit en hebben allen zicht op zee. Het is een kleinschalig hotel/appartement met 40 kamers. Er is een mooi zwembad bij en er rijd een shuttelbus gratis naar het strand. Het ontbijt en diner (halfpension) is erg lekker en toch veel keus.

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post this review for our hotel.It makes us happy to know that you enjoyed everything here.Our nice rooms,our restaurant and our HB menu,our friendly staff and of course our amazing sea views always at your service.We hope to see you again in the future.

• 10H. Teunissen15-09-2019

Pareltje voor een top vakantie

Kleinschalig complex met mooie schone kamers, prachtig aangelegd met schitterend uitzicht. Fijn zwembad met poolbar. Restaurant met afwisselende kaart in een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. We heben leuke week gehad. Aanrader is een boottocht met Mario cruises vanuit Porto Roma.

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post this review for our hotel.We are glad you enjoyed our beautiful place,our great swimming pool and pool bar,the variety of our breakfast and restaurant,our clean rooms,our perfect service from our friendly staff and off course our breathtaking sea views.We hope to see you again in the future.

• 10Robbin Bonthuis10-09-2019

Heerlijke vakantie

Wauw wauw wauw! Echt een top vakantie gehad. Maria is een schat van een vrouw die haar zaakjes echt goed op orde heeft. Het Zwembad is heerlijk rustig en ontzettend schoon. Alle tips die we hebben gehad waren ontzettend de moeite waard. Het appartement ligt heerlijk gelegen. Waardoor je mooi over de zee kan uitkijken. Wij hebben ontzettend genoten.

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post this review for our hotel.We are happy to know that you had such wonderful holidays in our hotel and you enjoyed everything here.We hope to see you again in the future for more fantastic sea views.

• 8Brenda16-08-2019

Geweldige vakantie

Prachtige locatie, mooi uitzicht en rustig. Auto huren wel noodzakelijk. Kamers zijn netjes en ruim. Maria is heel vriendelijk en wil graag in contact zijn met haar gasten. Vriendelijk personeel in het bijzonder de "avond" barman (Timos(?)) bij de poolbar! We hebben een prachtige vakantie gehad. Ondanks het prima verblijf zijn er altijd een aantal kleinigheidjes: bij het ontbijt is in de basis alles aanwezig maar wat ons betreft wel wat eentonig. Je kunt prima eten bij het restaurant/poolbar maar hoeveelheid/prijs is duurder als dat je bij een Taverna verderop gaat eten. Betalen voor airco (€10 p.d.) vonden wij niet meer van deze tijd maar wel van genoten!

Wij hebben ook een cruise van Mario gedaan en was een super leuke ervaring. Daarnaast eten bij Windmill, Agnadi en Taverna Xigia, heerlijk! Strand van Porto Azurro is dichtbij en ook zeker een aanrader er zijn hier weinig stenen/kiezels en je kunt er goed snorkelen.

MARIA M., Manager, 06-09-2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post this review for our hotel.We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again in the future.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ben08-08-2019

Sea View Village is wat ons betreft een uitstekende vakantielocatie. Mooi zwembad. Goede kamer en elke morgen een ontbijt met alles er op en er aan. Prachtig uitzicht. We denken met veel plezier terug aan ons verblijf. Vriendelijk personeel dat graag een stapje extra voor je doet. Eigenaresse, Maria, spreekt goed Engels. Kan veel voor je regelen en organiseren. Vanwege de afstand tot de stranden en dorpen is het huren van een auto wel noodzakelijk.

MARIA M., Manager, 06-09-2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post this review for our hotel.We are glad to hear that you had a fantastic stay to our hotel and you enjoyed our facilities and of course our wonderful sea views.We hope to see you again in the future really soon.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Linda vleeshouwers03-08-2019

Prachtig !!

Ligt iets hoger tegen een bergwand, geweldig uitzicht, maar auto huren maakt het verblijf een stuk aangenamer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Cindy01-07-2019

Paradijs

Wat een heerlijk hotel om te verblijven. Wij hebben een studio met ontbijt geboekt. S Avonds kun je ook prima in Sea View Village eten en heerlijk zitten bij de poolbar. Maria heeft de touwtjes goed in handen en verzorgd de gasten erg goed met o.a. Zelf gemaakt gebak bij het ontbijt. Tips: op loopafstand Wind Mill restaurant, heerlijke gegrilde zalm gegeten, met Mario Cruises een hele fijne boottrip gemaakt, nax 25 personen op de boot, met glasbodem, hij neemt he mee naar diverse grotten in het water bij Keri, laat je de schildpadden zien, laat je zoveel mogelijk snorkelen en haalt zelf van alles uit het water, waardoor je ziet wat er allemaal onder water leeft. Houd je niet van massaal ga dan met hem mee. Je kunt hem boeken in Vassilikos. En het zwavelstrand bij Xiglia beach, warm en koude stromingen en er zou verjongend zijn. En alle baaitjes, elk met zijn eigen charme, soms waan je je op Hawaï... heerlijk relaxed.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Remon05-06-2019

Fantastisch relaxen hier.

We hebben genoten hier, zeer gastvrij ontvangst. Mooie accommodatie, schoon en goed onderhouden. Mooie ligging met uitzicht op zee. Zeer uitgebreid ontbijt en ook het diner is een aanrader hier. Personeel uiterst vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ivm de ligging raad ik een huur auto wel aan. Maar een heerlijk strandje aan een baai ligt evt op loop afstand. Ligging is naar onze mening in het mooiste deel van het eiland ver weg van de enclaves vol dronken Britten. Heerlijk relaxen hier.

MARIA M., Manager, 07-06-2019

Dear Guest,

Thank you for taking the time to post this review for our hotel. We are glad to hear that you enjoyed your stay in our hotel.We hope to see you in the future in our beautifull and clean location for more relaxing sea views.Rich breakfast and dinners in our restaurant with our extremelly friendly staff always at your service.Also our mini bus to take you and pick you up from the beach available for all our guests.

The Management

Gereisd met partner in juni 2019

• 9A en M11-05-2019

Heerlijk relaxen met fijne verzorging.

Zonder auto niet aan te raden.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Linda vleeshouwers29-04-2019

Zeer mooi hotel , met vriendelijk personeel

Erg mooie ligging, zeer verzorgd allemaal, lekker kleinschalig , alles fijn verzorgd . Dichtbij een kleine supermarkt en enkele restaurants waar je lekker kan eten. Wel aan te raden een auto te huren

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

27 tips over Appartement Sea View Village

• Anoniem, 10-06-2014

Dag zeilen, bootje huren en zelf naar Marathonisi eiland in de baai van Laganas varen, Blue Caves en Agios Sostis eiland met de loopbrug. Stranden: Porto Azurro , Banana beach, Agios Nicolaos, rustiger: Dafni beach (off road) Porto Roma en Porta Koukla Lekker eten: Windmill (loopafstand) Argassi: Peppermint en Ethnic

• m. van der weel-de kooning, 14-06-2014

Een huurauto is een must voor deze accomodatie.

• Gerard, 10-06-2012

Voor heerlijk traditioneel Grieks eten in een prettige atmosfeer met zeer vriendelijke bediening is aan te raden Restaurant Zorba's in Argasi op 4 kilometer afstand. Vooral voor de liefhebber van lam is het een walhalla. Je kunt er op 8 verschillende manieren bereid lamsvlees eten en elk gerecht is overheerlijk. Zeg tegen eigenaar Ioannis: "Gerard and Rosa send us" en hij verwent je extra.

12 vragen over Appartement Sea View Village

• Arvind, 07-06-2018

Appartement

Goedenavond,

Is een fohn in de kamers?

• Claudia, 07-12-2016

Hoe is het strand?

Ik ben erg benieuwd hoe het dichtstbijzijnde strand eruit ziet. Is het echt een zandstrand? Is het een fijn strand om met een kind van (bijna) 3 jaar daar te zijn?

• Camelia, 18-07-2016

Aparte slaapkamer

Wij willen weten of de aparte slaapkamer boven een aparte deur heeft die dicht kan of is die open en verbonden met de beganegrond via de trap. Op de foto's lijkt dat de kamer boven open is, dus zonder deur. Alvast bedankt! Camelia

Appartement Sea View Village info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Stomerij, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats