Appartement Sea View Village

Appartement
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
Appartement Sea View Village
8,6

In het kleinschalige Appartement Sea View Village op Zakynthos ontbreekt het aan niets. Het eten is goed, er is een zwembad met uitzicht op zee, een rustige ligging en vriendelijk personeel. Met het gratis taxibusje is het strand goed bereikbaar. Huur een auto om de omgeving te ontdekken. Culinair genieten doe je met een tussenstop bij een taverna.

118 reviews over Appartement Sea View Village in het Nederlands

fantastisch

Fam. Engelen,
11-11-2018

een mooie kleinschalige accommodatie super vriendelijk personeel. heerlijk eten. mooie kamer werd elke dag schoongemaakt incl. schone handdoeken. prachtige omgeving een auto is aan te raden, wij zouden er graag weer naartoe gaan. mooie herinneringen gemaakt!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldige vakantie

Trudy van derHoeven,
23-9-2018

Geweldige week gehad op Sea View Village. Bij aankomst bleek dat we een upgrade van ons verblijf hadden. I.p.v. studio kregen we een 2 kamer appartement met fantastisch uitzicht op zee. Zo met z'n tweeën was het appartement prima, maar als we met meerdere hier hadden gelogeerd had ik het niet zo fijn gevonden. De slaapkamer op de verdieping ligt op een vide dus open waardoor je geen privacy hebt. Het ontbijt is prima met voldoende keuze in broodjes, beleg, yoghurt en fruit. Ook hebben wij 2 keer gedineerd in het restaurant wat we ook aanraden, het eten was goed. Via de receptie hebben we een auto gehuurd wat wel aan te bevelen is als je iets van het eiland wilt zien. Wij vonden de ligging prima, geen drukte van toeristen alleen wel aan een drukke weg.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk genoten zeker voor herhaling vatbaar !!

Herman en Yvonne Visser,
11-8-2018

Prachtig en heel schoon appartementen complex. De manager Maria is echt een geweldige vrouw, ze regelt alles en staat altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden. Het personeel is ook allemaal erg vriendelijk en we hebben leuke gesprekken gehad met Timos en Christos. Het ontbijt is heel goed met veel lekkere verse producten, verschillende soorten broodjes, vers gemaakte jam, beleg, eitjes, en heerlijke Griekse Yoghurt en vers fruit voor een deel uit eigen tuin. Het diner is ook super, we hebben bijna iedere avond in het restaurant gegeten ruime keuze en prima prijs/kwaliteit ! Auto of scooter huren is wel aan te raden en dat kan je via Maria regelen. Ligging is heerlijk rustig afstand naar Argassi is ongeveer 5 a 10 min. met de auto en daar zijn veel winkeltjes en restaurantjes. Er zijn overal leuke strandjes sommige met zand en kiezel en ook een aantal met een gedeelte gras. Veel hebben leuke strandtentjes, Azzurro beach is super !

Gereisd met partner in juli 2018

FANTASTISCH!!!

Coen en Ineke Schipper,
3-8-2018

Hier is vakantie zoals vakantie bedoeld is!! Wat een gastvrijheid! Lieve en vriendelijke mensen die er voor zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Elke dag een schoon appartement en schone omgeving!! En waarom buiten de deur eten? Het lekkerst gegeten in het restaurant. De kok stopt er al zn liefde in en dat proef je! Een auto is idd een aanrader. Regel het bij Maria dat scheelt echt heel veel!! Love this place😍!!!

Gereisd met partner in juli 2018

Relaxte vakantie

Lorie,
22-7-2018

Mooie locatie, rustig en mooi uitzicht op de zee. Schone appartementen, vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt. Op loopafstand van 2 goede restaurants, verder heb je wel een auto nodig als je wat meer voor van het eiland wilt zien. Mooie stranden in de buurt zoals Banana Beach en Dafne Beach. Je kunt ook gebruik maken van de shuttle service van het appartement naar het dichtstbijzijnde strand.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een aanrader

Fam. Story,
18-7-2018

Eigenaresse Maria en haar personeel zijn heel gastvrij en vriendelijk en zorgen ervoor dat je je meteen welkom voelt. Kamers zijn netjes, bedden slapen heerlijk en uitzicht is prachtig. Tip: zorg dat je een auto boekt, kan ook via Maria.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

we zijn nu een week thuis, willen nu al weer terug

Nancy en Peter,
16-6-2018

Over Sea View Village is in onze ogen alleen postitief te schrijven. Wat een heerlijk complex op een prachtige locatie! Over het personeel niets dan lof, is uiterst vriendelijk en voor hun is niets te dol en dat is hoofdzakelijk de verdienste van Maria, zij weet waar klanten recht op hebben. Ze hebben er wat ons betreft 2 klanten bij, wij komen terug!!!

Gereisd met partner in juni 2018

Wij hebben hier een fantastische tijd gehad

Siny Wilken,
14-6-2018

Sea Vieuw Village is een geweldige locatie. Kleinschalig en zeer rustig gelegen. Iedereen wordt verwelkomd door Maria die werkelijk altijd voor je klaarstaat. Het eten is heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Lopen naar het strand is te doen maar het taxibusje(gratis) van het hotel is een uitkomst.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
maria., Manager, 17-6-2018

Thank you for taking the time to write your review of Sea View Village, your comments are very much valued. We are very happy that you enjoyed your time with us.

Fantastisch!

Magña,
11-6-2018

Prachtige locatie!! Vrijwel overal zeezicht en gelegen op een mooie berg. Gastvrouw Maria is een schat. Je voelt je direct thuis. Ook de hond Lucy is een lieverd. De omgeving is prachtig en heel rustig. Je hoort enkel de wind en een stel hanen/kippen. Je voelt je hier meteen thuis. Het zwembad is redelijk groot en s’avonds na sluiting verlicht. Ook vanuit het zwembad heb je een top uitzicht. Het ontbijt is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit. Puur genieten!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

een fantastisch hotel op een heel mooi eiland.

Kloosterman,
10-6-2018

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Maria is heel vriendelijk en behulpzaam maar ook het personeel, Christos, Timos en Kostas, zijn erg vriendelijk. het complex is zeer schoon en het eten is heerlijk. Je kunt dagelijks 2x naar het strand worden gebracht. Het ligt wel afgelegen, een auto is echt wel een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018
maria., Manager, 17-6-2018

Firstly I would like to thank you for taking the time to write a review about our property. We appreciate your positive comments about our customer service. The staff is doing their best in order to keep our customers satisfied. We are pleased to know that you had a good time in our facilities and that you enjoyed . maria

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 km, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Stomerij, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sea View Village in Vassilikos / Porto Roma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sea View Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.