Géén boekingskosten

GriekenlandZakynthosVassilikos / Porto Roma

7.2GoedScore uit 31 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

31 Reviews over Belvedere & Luxury Suites

• 7Petra17-07-2022

Het hotel is mooi. Heerlijk zwembad.

Het is een hele mooie omgeving. Wel heel afgelegen dus auto huren is wel handig als je wat van het eiland wilt zien. Het is een mooi hotel, vriendelijk personeel. Iedere dag schoonmaak. De standaard kamer heeft wat achterstallig onderhoud. Ontbijt stelt niet veel voor. Diner geen gebruik van gemaakt. Er zijn leuke restaurantjes om de hoek.

• 9Alice21-07-2019

Een echte aanrader!

Geweldig hotel! Prachtig uitzicht! Heel vriendelijk personeel! Prachtige kamer! Prachtige omgeving! Autootje huren is aan te bevelen! Heerlijk gevarieerd ontbijt! Kortom wij zijn zeer tevreden!

• 8Vera31-05-2019

Super

Zeer zeker de moeite de moeite waard. Rustig gelegen op een mooie locatie. Een goed hotel voor mensen die buiten de drukte willen verblijven. Een auto is wel aan te bevelen. Het hotel was erg prettig evenals het personeel. Ook waren de kamers en badkamer schoon. Zeer zeker een aanrader.

• 5Marleen Franken04-10-2018

Jammer. Hopenlijk wordt er in geïnvesteerd.

Hotel heeft dringend onderhoud nodig. Schoonmaak kan veel beter. Het is er niet schoon. Ook niet in de eetzaal. Eten is lauw en gasten kregen na elkaar maag en darmklachten. Geen enkele sfeer in eetzaal. Lijkt meer een kantine waar niemand durft te praten. Bij slecht weer geen gelegenheid om iets te drinken. Geen gezellig hotel. Het personeel is erg vriendelijk.

• 5B13-09-2018

Geen 4 sterren waard

Het eiland is prachtig, maar dit hotel helaas niet. Onze kamer was niet schoon (vlekken op de toiletrand, schimmel in de douchecabine, vuil op de vloer) en erg gedateerd. Helaas was het te druk om in een andere kamer te kunnen verblijven. De kwaliteit van het ontbijt laat ook te wensen over. Er is beperkt keuze, maar wat ons tegenstond was dat de etenswaren helemaal niet gekoeld waren (waaronder beleg, yoghurt en het beetje vers fruit dat er was). Kortom; absoluut geen 4 sterren hotel. Als wij dit hadden geweten, hadden wij nog even verder gezocht. De faciliteiten voor toewijzing van het aantal sterren zijn er wellicht, maar de kwaliteit is slecht.

Tip: huur een auto iets verderop in de richting van Vasilikos (op loopafstand circa 500 meter), bij de lokale markets betaal je al snel 100 euro minder voor een week autohuur t.o.v. de autohuur bij het hotel. Een erg goed (italiaans) restaurant in de buurt is Da Camillo!

• 8Ruud en Jolanda31-07-2018

Top, lekker rustig

Prima hotel , mooi centraal gelegen op een heuvel met een mooi uitzicht op zee vanuit de ontbijt/dinner zaal en van de bovenste twee verdiepingen met kamers. Wij huurden een scooter voor twee weken zodat je heerlijk mobiel bent om de leukste strandjes in de omgeving te bezoeken. Liggen allemaal op ongeveer een tot vier kilometer in de omtrek. Erg aardige receptie medewerkers ,en ander personeel. Goed ontbijt ,en heerlijke tuinvilla voor a la carte dinner.mits je geen volpension geboekt hebt. Kortom, een heerlijk hotel als je een beetje mobiel bent. Wij komen er graag nodigen eens terug.

• 7SV07-10-2017

mooie ligging, auto noodzakelijk, eten niet warm.

Ligging prima, maar zonder auto kom je nergens. Ligt afgelegen. 1e week oktober geweest, alles gaat dicht en einde seizoen is merkbaar. Personeel in het restaurant is weinig spraakzaam en hangt geen gezellige sfeer in het restaurant. Eten is niet smaakvol en altijd lauw.

• 9Tamara28-07-2017

Genieten

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. De kamer was keurig. Interieur mooi wit, lekker fris en een prachtig zicht op zee. We hadden een kamer met zeezicht geboekt. Hotel zag er netjes en vernieuwd uit.

Zwembad was prima, genoeg ligbedjes en parasols. Er is een bar waar je goed kunt lunchen. Aanrader broodje zalm.

Ontbijt ook goed. Genoeg keuze. Ik begrijp niet zo goed dat er personen zijn die hier over klagen. Je kunt elke dag iets anders nemen. Genoeg keus.

Avond eten hebben wij gedaan in de omgeving en bij het restaurant Rosa die van dezelfde eigenaar is van het hotel. Eten was daar echt heerlijk. Beter dan andere restaurants. Prijs ook goed.

Auto is handig dan kom je nog ergens.

Wij vonden het wel iets te warm. We zaten in de periode half juli.

• 9Anja Dumoulin15-09-2016

Epische plek!

Dit hotel is erg fijn: gemoedelijk, sfeervol, hele fijne lounge-tuin in naastgelegen villa rosa. Huurauto wel handig: elke dag ander strandje. Veel leuke restaurantjes in de buurt. Italiaans restaurant erg goed, wel wat prijzig.

• 8rolfbruins14-07-2016

Mooi hotel, rustig gelegen

Belvedere is een mooi hotel op een van de rustigere delen van het eiland. Je komt hier dus ook vrij weinig Engelse zuipjeugd tegen en kan lekker tot rust komen. Nadeel is dat je wel een auto oid nodig hebt om de rest van het eiland te kunnen zien.

De kamers zijn erg verschillend qua grootte en faciliteiten. We hadden een kamer met zeezicht, bad en balkon geboekt, maar we zaten in een klein kamertje op de begane grond zonder balkon en bad...(Dit kwam eigenlijk meer door slecht werk van TUI, die op het reisbureau niet goed naar onze wensen hebben geluisterd) Uiteindelijk hebben we een dubbele upgrade geregeld naar een Junior Suite (aangezien het onze huwelijksreis was). Dit was een prachtige kamer met lekker bed, zithoek, keukentje en balkon met uitzicht op zee. Let er bij het boeken dus op dat de foto's die je overal ziet, de foto's van de junior suite zijn en niet van de goedkopere opties. De overzetting van kamer was overigens (tegen een kleine meerprijs, wat het meer dan waard is) meteen geregeld.

Het hotel is verder vrij netjes. Het ontbijt en avondeten waren ook voldoende. Het was niet heel bijzonder, maar over het algemeen was het altijd goed te eten en varierend. Alleen hadden ze het wel wat gezelliger kunnen maken. Als we de keuze nog een keer zouden moeten maken, zouden we zonder avondeten boeken. Er zijn namelijk genoeg tavernes in de omgeving waar je gezellig kan eten.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Toen we aangaven dat we op huwelijksreis waren, werd er meteen een flesje wijn en fruit voor ons geregeld. Bij de receptie staan ze je meteen te hulp als je een vraag hebt. Ook de bediening was erg vriendelijk.

Zwembad was ook goed en schoon. Alleen bij drukte zijn alle bedjes bezet. Strand (Gerakas beach) is op kwartier lopen en erg mooi om af en toe een dag door te brengen. Er zijn daar ook wat tavernes, dus daar kan je dan gewoon wat eten en drinken.

De Wifi is in het hotel wat minder. Maar goed, je bent op vakantie, dus die heb je ook niet zoveel nodig. Als je even Wifi nodig had, moest je naar de ruime ruimte bij de receptie lopen (waar overigens genoeg stoelen en banken stonden om even rustig van je wifimomentje te genieten).

Aparthotel Belvedere & Luxury Suites info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne