Aparthotel Belvedere & Luxury Suites

Aparthotel Belvedere & Luxury Suitessterstersterster

7.2Goed

Griekenland, Zakynthos, Vassilikos / Porto Roma

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere & Luxury Suites voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

30 reviews over Aparthotel Belvedere & Luxury Suites

• 9Alice21-07-2019

Een echte aanrader!

Geweldig hotel! Prachtig uitzicht! Heel vriendelijk personeel! Prachtige kamer! Prachtige omgeving! Autootje huren is aan te bevelen! Heerlijk gevarieerd ontbijt! Kortom wij zijn zeer tevreden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Vera31-05-2019

Super

Zeer zeker de moeite de moeite waard. Rustig gelegen op een mooie locatie. Een goed hotel voor mensen die buiten de drukte willen verblijven. Een auto is wel aan te bevelen. Het hotel was erg prettig evenals het personeel. Ook waren de kamers en badkamer schoon. Zeer zeker een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    5Marleen Franken04-10-2018

Jammer. Hopenlijk wordt er in geïnvesteerd.

Hotel heeft dringend onderhoud nodig. Schoonmaak kan veel beter. Het is er niet schoon. Ook niet in de eetzaal. Eten is lauw en gasten kregen na elkaar maag en darmklachten. Geen enkele sfeer in eetzaal. Lijkt meer een kantine waar niemand durft te praten. Bij slecht weer geen gelegenheid om iets te drinken. Geen gezellig hotel. Het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2018

• 5B13-09-2018

Geen 4 sterren waard

Het eiland is prachtig, maar dit hotel helaas niet. Onze kamer was niet schoon (vlekken op de toiletrand, schimmel in de douchecabine, vuil op de vloer) en erg gedateerd. Helaas was het te druk om in een andere kamer te kunnen verblijven. De kwaliteit van het ontbijt laat ook te wensen over. Er is beperkt keuze, maar wat ons tegenstond was dat de etenswaren helemaal niet gekoeld waren (waaronder beleg, yoghurt en het beetje vers fruit dat er was). Kortom; absoluut geen 4 sterren hotel. Als wij dit hadden geweten, hadden wij nog even verder gezocht. De faciliteiten voor toewijzing van het aantal sterren zijn er wellicht, maar de kwaliteit is slecht.

Tip: huur een auto iets verderop in de richting van Vasilikos (op loopafstand circa 500 meter), bij de lokale markets betaal je al snel 100 euro minder voor een week autohuur t.o.v. de autohuur bij het hotel. Een erg goed (italiaans) restaurant in de buurt is Da Camillo!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Ruud en Jolanda31-07-2018

Top, lekker rustig

Prima hotel , mooi centraal gelegen op een heuvel met een mooi uitzicht op zee vanuit de ontbijt/dinner zaal en van de bovenste twee verdiepingen met kamers. Wij huurden een scooter voor twee weken zodat je heerlijk mobiel bent om de leukste strandjes in de omgeving te bezoeken. Liggen allemaal op ongeveer een tot vier kilometer in de omtrek. Erg aardige receptie medewerkers ,en ander personeel. Goed ontbijt ,en heerlijke tuinvilla voor a la carte dinner.mits je geen volpension geboekt hebt. Kortom, een heerlijk hotel als je een beetje mobiel bent. Wij komen er graag nodigen eens terug.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    7SV07-10-2017

mooie ligging, auto noodzakelijk, eten niet warm.

Ligging prima, maar zonder auto kom je nergens. Ligt afgelegen. 1e week oktober geweest, alles gaat dicht en einde seizoen is merkbaar. Personeel in het restaurant is weinig spraakzaam en hangt geen gezellige sfeer in het restaurant. Eten is niet smaakvol en altijd lauw.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Tamara28-07-2017

Genieten

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. De kamer was keurig. Interieur mooi wit, lekker fris en een prachtig zicht op zee. We hadden een kamer met zeezicht geboekt. Hotel zag er netjes en vernieuwd uit.

Zwembad was prima, genoeg ligbedjes en parasols. Er is een bar waar je goed kunt lunchen. Aanrader broodje zalm.

Ontbijt ook goed. Genoeg keuze. Ik begrijp niet zo goed dat er personen zijn die hier over klagen. Je kunt elke dag iets anders nemen. Genoeg keus.

Avond eten hebben wij gedaan in de omgeving en bij het restaurant Rosa die van dezelfde eigenaar is van het hotel. Eten was daar echt heerlijk. Beter dan andere restaurants. Prijs ook goed.

Auto is handig dan kom je nog ergens.

Wij vonden het wel iets te warm. We zaten in de periode half juli.

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9Anja Dumoulin15-09-2016

Epische plek!

Dit hotel is erg fijn: gemoedelijk, sfeervol, hele fijne lounge-tuin in naastgelegen villa rosa. Huurauto wel handig: elke dag ander strandje. Veel leuke restaurantjes in de buurt. Italiaans restaurant erg goed, wel wat prijzig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8rolfbruins14-07-2016

Mooi hotel, rustig gelegen

Belvedere is een mooi hotel op een van de rustigere delen van het eiland. Je komt hier dus ook vrij weinig Engelse zuipjeugd tegen en kan lekker tot rust komen. Nadeel is dat je wel een auto oid nodig hebt om de rest van het eiland te kunnen zien.

De kamers zijn erg verschillend qua grootte en faciliteiten. We hadden een kamer met zeezicht, bad en balkon geboekt, maar we zaten in een klein kamertje op de begane grond zonder balkon en bad...(Dit kwam eigenlijk meer door slecht werk van TUI, die op het reisbureau niet goed naar onze wensen hebben geluisterd) Uiteindelijk hebben we een dubbele upgrade geregeld naar een Junior Suite (aangezien het onze huwelijksreis was). Dit was een prachtige kamer met lekker bed, zithoek, keukentje en balkon met uitzicht op zee. Let er bij het boeken dus op dat de foto's die je overal ziet, de foto's van de junior suite zijn en niet van de goedkopere opties. De overzetting van kamer was overigens (tegen een kleine meerprijs, wat het meer dan waard is) meteen geregeld.

Het hotel is verder vrij netjes. Het ontbijt en avondeten waren ook voldoende. Het was niet heel bijzonder, maar over het algemeen was het altijd goed te eten en varierend. Alleen hadden ze het wel wat gezelliger kunnen maken. Als we de keuze nog een keer zouden moeten maken, zouden we zonder avondeten boeken. Er zijn namelijk genoeg tavernes in de omgeving waar je gezellig kan eten.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Toen we aangaven dat we op huwelijksreis waren, werd er meteen een flesje wijn en fruit voor ons geregeld. Bij de receptie staan ze je meteen te hulp als je een vraag hebt. Ook de bediening was erg vriendelijk.

Zwembad was ook goed en schoon. Alleen bij drukte zijn alle bedjes bezet. Strand (Gerakas beach) is op kwartier lopen en erg mooi om af en toe een dag door te brengen. Er zijn daar ook wat tavernes, dus daar kan je dan gewoon wat eten en drinken.

De Wifi is in het hotel wat minder. Maar goed, je bent op vakantie, dus die heb je ook niet zoveel nodig. Als je even Wifi nodig had, moest je naar de ruime ruimte bij de receptie lopen (waar overigens genoeg stoelen en banken stonden om even rustig van je wifimomentje te genieten).

Gereisd met partner in juli 2016

• 8JoenDa06-08-2015

Super vakantieplek

Wij hadden de junior suite met zeezicht geboekt en kwamen terecht in kamer 112. Heerlijk ruime kamer en verrassend koel. (Airco weinig nodig gehad bij 38 graden overdag) Uitzicht was minder spectaculair omdat we op de begane grond zaten. Het hotel bevindt zich in een vrij rustige, maar erg mooie uithoek van Zakynthos. Een huurauto is een must. Ontbijt was voldoende afwisselend, iedere ochtend meerdere soorten brood (Toast, broodjes, stokbrood), diverse soorten ei: spiegelei, gekookt ei en roerei, en afwisselende soort zoete snack (crêpes, wentelteefjes, croissants, etc.) Het personeel kwam vrij gesloten over, maakte weinig contact met gasten. Wi-Fi helaas alleen in gemeenschappelijke ruimte (zonder airco)...

We hebben een heerlijk rustige vakantie gehad. Ons favoriete strand was Dafni beach (alleen met auto bereikbaar)

Gereisd met partner in juli 2015

7 tips over Aparthotel Belvedere & Luxury Suites

• h_w_dijkstra, 16-06-2013

Ga een avondje relaxen in de tuin van Vila Rosa en laat je door Annie en George trakteren op een heerlijk drankje en/of hapje.

• Henk Dijkstra, 16-06-2013

Ga een dagje mee met Mario op zijn glasbodemboot. Te boeken bij de supermarkt van Joanna ongeveer 300 m van het hotel. Mario doet er alles aan om je schoonheid van zuid Zakynthos te laten zien. Van de zeeschildpadden tot ander zeeleven wat je niet iedere vakantie tegenkomt.

• enroc2, 18-06-2012

Laganas is shockerend lijkt wel Gersonisos, druk en héél véél jongeren er is zelfs een Mcdonalds en een Subway. Argasi is erg toeristisch en druk. Zakynthos stad is interessant en leuk om langs de haven te lopen. Tourtje naar Het Scheepswrak is ook leuk en niet duur.

5 vragen over Aparthotel Belvedere & Luxury Suites

• Geert, 07-01-2017

Uit eten?

Wat kost het uit eten in Vassilikos. Wel voor een gewoon goedkoop uit etentje.

• Esmee, 01-05-2016

Ontbijten

Tot hoe laat kan je ontbijten in het hotel?

• sannem, 18-03-2015

sport

Is er een fitnessruimte aanwezig in het hotel?

P.Vos, 15-07-2015

Ja is dagelijks geopend .

Aparthotel info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden