Hotel Zante Maris

Hotel Zante Maris

8.9Fantastisch

Griekenland, Zakynthos, Tsilivi

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.039p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

18 reviews over Hotel Zante Maris

• 2019
    9Ruud22-11-2019

Geweldig

Dit hotel is in 2018/2019 geheel vernieuwd. Alle reviews en foto’s van voor deze tijd zijn absoluut niet representatief. Adult only, niet voor kinderen. Cijfer voor kindvriendelijkheid hoog gezet, omdat anders het eindcijfer te laag zou zijn, wat niet eerlijk is. Service met hoofdletter S. Wij hebben weer geboekt voor 2020.

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

7Rina05-07-2009

Nooit meer

Het hotel ligt op een goede plek maar voor een all inclusive zeker geen 4* waard. Er was weinig variatie in het eten, veelal hetzelfde. Het personeel was wel vriendelijk vooral Bella van het terras, de dames van de beach bar waren zeer onvriendelijk. Ze zijn te beroerd om van hun stoel te komen en er is veel onderscheidt tussen de all inclusivegasten en de "betalende"gasten. Als all inclusivegast werden wij inderdaad gediscrimineerd en voor de andere vooral russische en engelse gasten kon veel meer. Wij waren met 3 nederlandse echtparen en hoorden er gewoon niet bij. De kamer was mooi maar de badkamer een drama. Als we gingen douchen liep het water het halletje in en was de boel drijfnat. Waardeloos, kortom wij gaan hier zeker nooit meer heen.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Truus van Drunen08-06-2009

all inclusive gasten worden gediscrimineerd

Wij vinden Zante Maris een leuk en vriendelijk hotel en waren er voor de tweede keer! MAAR.....ze moeten nog veel leren met de all inclusive formule!Als all inclusiver( met groen bandje) wordt je gediscrimineerd : geen bediening aan je tafel( dus zelf halen), op de terrassen plastic bierbekers waar anderen glazen pul krijgen etc.steeds het gevoel alsof je inferieure gast bent! We hebben hier vorig jaar over geklaagd en er was nu wel iets verbeterd!

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Ton Vermond26-05-2009

EEN AANRADER!

Prima hotel met vriendelijk personeel. Inderdaad veel Engelse gasten maar geen last van gehad. Uitstekend gevarieerd ontbijt. Lunch en diner in buffet vorm.

Een hotel om aan te bevelen. Wij waren er in de maand mei 2009 Temperatuur ongeveer 30 graden!

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Marijke Meyntjens08-02-2009

voor herhaling vatbaar

wij gaan nog eens terug, we waren heel tevreden van de bediening, het eten, de ligging, het weer. Jammer genoeg ben ik de kamernummer vergeten want wij hadden een heel ruime hoekkamer die heel verzorgd en netjes was. Je hoort er inderdaad veel Engels praten maar dat stoort ons niet in het minst.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 9Johan05-02-2009

Topper

Wij zijn 8 dagen naar dit Hotel geweest en het was super ! Alles klopt en wij hebben amper Engelse gezien. Voor herhaling Vatbaar !

Gereisd met partner in februari 2009

• 7Eric (B)08-09-2008

4 sterren scheppen te hoge verwachting

Dit hotel wordt bevolkt door de britse arbeidersklasse (vrachtwagenchauffeurs met tatoeages). Het hotelpersoneel is vriendelijk en overenthousiast bij het diner (bord wordt verwijderd terwijl u de laatste hap neemt). De badkamer is oud, vies en piepklein: op 2,5 vierkante meter vindt u een (1) onafgewerkte wasbak, een toilet en een half bad. De airco staat op het bed gericht wat erg hinderlijk is. De deur naar de gang heeft een 2cm kier en biedt geen geluidsisolatie. De kapper en "spa" hebben we nooit gevonden, maar de disco lijkt wel het decor voor de opnames van Borat. Op het engels ontbijt na, is het eten prima in orde. Vermijd coctails aan de bar: margarita's smaken naar bitter lemon en whiskey sour naar grenadine. Het entertainment bestaat uit bingo en aan lager wal geraakte stand-up comedians. 4 sterren voor dit hotel zijn schromelijk overdreven - 2 1/2 ster lijkt me realistisch

Gereisd met partner in september 2008

• 8myriam06-06-2008

goed hotel,direct aan het mooie strand vriendelijk personeel (behalve de dame aan de beach-bar)grote nette kamers het eten is gavarieerd en lekker en voor de vrijgezellen de baas ook heel sympathie heeft een heel mooie dochter midden de twintig en ook heel vriendelijk en lief is een goede vakantie gehad we gaan zeker nog eens terug

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Dirk en Sophie(B)02-10-2007

Mooi hotel met een uitstekende ligging,direct aan zee.Ligstoelen aan het strand te betalen 3€ per dag.Gratis handdoeken te verkrijgen voor aan het zwembad.Vriendelijk en behulpzaam personeel.Onbijt ok avondmaal goed en gevarieerd.Elke avond animatie niet te luid en rond 24 uur gedaan.Kortom goed hotel voor zijn prijs kwaliteit

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9Ad en Ineke Jansen28-07-2006

Hotel Zante maris is een superhotel. Wij hebben er erg genoten. De kamer was erg ruim en goed ingericht. Werd elke dag schoongemaakt en van schone handdoeken voorzien. Personeel bijzonder vriendelijk, vooral de blonde receptioniste was erg lief! Er waren wel veel Engelsen in het hotel, maar we hebben dat niet als negatief ervaren. Het eten, in buffetvorm, was zeer goed, volop keus, voor iedereen wel wat. Kortom, voor ons voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in juli 2006

Hotel Zante Maris info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Adults onlyJa