Hotel Zante Maris

15 reviews over Hotel Zante Maris in het Nederlands

Nooit meer

Rina
5-7-2009

Het hotel ligt op een goede plek maar voor een all inclusive zeker geen 4* waard.

Er was weinig variatie in het eten, veelal hetzelfde.

Het personeel was wel vriendelijk vooral Bella van het terras, de dames van de beach bar waren zeer onvriendelijk. Ze zijn te beroerd om van hun stoel te komen en er is veel onderscheidt tussen de all inclusivegasten en de "betalende"gasten. Als all inclusivegast werden wij inderdaad gediscrimineerd en voor de andere vooral russische en engelse gasten kon veel meer. Wij waren met 3 nederlandse echtparen en hoorden er gewoon niet bij. De kamer was mooi maar de badkamer een drama. Als we gingen douchen liep het water het halletje in en was de boel drijfnat. Waardeloos, kortom wij gaan hier zeker nooit meer heen.

all inclusive gasten worden gediscrimineerd

Truus van Drunen
8-6-2009

Wij vinden Zante Maris een leuk en vriendelijk hotel en waren er voor de tweede keer!

MAAR.....ze moeten nog veel leren met de all inclusive formule!Als all inclusiver( met groen bandje) wordt je gediscrimineerd : geen bediening aan je tafel( dus zelf halen), op de terrassen plastic bierbekers waar anderen glazen pul krijgen etc.steeds het gevoel alsof je inferieure gast bent! We hebben hier vorig jaar over geklaagd en er was nu wel iets verbeterd!

EEN AANRADER!

Ton Vermond
26-5-2009

Prima hotel met vriendelijk personeel.

Inderdaad veel Engelse gasten maar geen last van gehad. Uitstekend gevarieerd ontbijt. Lunch en diner in buffet vorm.

Een hotel om aan te bevelen.

Wij waren er in de maand mei 2009

Temperatuur ongeveer 30 graden!

voor herhaling vatbaar

Marijke Meyntjens
8-2-2009

wij gaan nog eens terug, we waren heel tevreden van de bediening, het eten, de ligging, het weer.

Jammer genoeg ben ik de kamernummer vergeten want wij hadden een heel ruime hoekkamer die heel verzorgd en netjes was. Je hoort er inderdaad veel Engels praten maar dat stoort ons niet in het minst.

Topper

Johan
5-2-2009

Wij zijn 8 dagen naar dit Hotel geweest en het was super !

Alles klopt en wij hebben amper Engelse gezien.

Voor herhaling Vatbaar !

2008

4 sterren scheppen te hoge verwachting

Eric (B)
8-9-2008

Dit hotel wordt bevolkt door de britse arbeidersklasse (vrachtwagenchauffeurs met tatoeages). Het hotelpersoneel is vriendelijk en overenthousiast bij het diner (bord wordt verwijderd terwijl u de laatste hap neemt). De badkamer is oud, vies en piepklein: op 2,5 vierkante meter vindt u een (1) onafgewerkte wasbak, een toilet en een half bad. De airco staat op het bed gericht wat erg hinderlijk is. De deur naar de gang heeft een 2cm kier en biedt geen geluidsisolatie. De kapper en "spa" hebben we nooit gevonden, maar de disco lijkt wel het decor voor de opnames van Borat. Op het engels ontbijt na, is het eten prima in orde. Vermijd coctails aan de bar: margarita's smaken naar bitter lemon en whiskey sour naar grenadine. Het entertainment bestaat uit bingo en aan lager wal geraakte stand-up comedians. 4 sterren voor dit hotel zijn schromelijk overdreven - 2 1/2 ster lijkt me realistisch

goed hotel,direct aan het mooie strand vriendelijk personeel (behalve de dame aan de beach-bar)grote nette kamers het eten is gavarieerd en lekker en voor de vrijgezellen de baas ook heel sympathie heeft een heel mooie dochter midden de twintig en ook heel vriendelijk en lief is

een goede vakantie gehad we gaan zeker nog eens terug

2007

Mooi hotel met een uitstekende ligging,direct aan zee

Dirk en Sophie(B)
2-10-2007

Mooi hotel met een uitstekende ligging,direct aan zee.Ligstoelen aan het strand te betalen 3€ per dag.Gratis handdoeken te verkrijgen voor aan het zwembad.Vriendelijk en behulpzaam personeel.Onbijt ok avondmaal goed en gevarieerd.Elke avond animatie niet te luid en rond 24 uur gedaan.Kortom goed hotel voor zijn prijs kwaliteit

2006

Hotel Zante maris is een superhotel

Ad en Ineke Jansen
28-7-2006

Hotel Zante maris is een superhotel. Wij hebben er erg genoten. De kamer was erg ruim en goed ingericht. Werd elke dag schoongemaakt en van schone handdoeken voorzien. Personeel bijzonder vriendelijk, vooral de blonde receptioniste was erg lief! Er waren wel veel Engelsen in het hotel, maar we hebben dat niet als negatief ervaren. Het eten, in buffetvorm, was zeer goed, volop keus, voor iedereen wel wat.

Kortom, voor ons voor herhaling vatbaar!!!

Mooi hotel, met goed geëquipeerde kamers, gelegen aan een prachtig strand. Vriendelijk personeel.

Buffet 's avonds is beter en meer gevarieerder dan het buffet 's morgens.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zante Maris in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zante Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.