Villa Paliokaliva Village

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag30°18°
Villa Paliokaliva Village
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Paliokaliva Village voor je op een rij gezet:

77 reviews over Villa Paliokaliva Village in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prachtig resort!

Willemijn Bruining
12-9-2018

Het is een heerlijk resort voor een stel of gezin met jonge kinderen. De accommodaties zijn top! voor kleine kinderen is er een knutselhoekje en klein zwembadje. ook zijn er een aantal hangmatten waar ze zich kunnen vermaken. Naast het zwembad is een bar/restaurant waar je tegen hele schappelijke prijzen kan ontbijten, lunchen en dineren. Elena en Anastasia zijn bijzonder gastvrij en doen alles om je verblijf een succes te maken. Je hebt alleen wel echt een auto nodig om iets van het eiland te zien, want langs de wegen lopen is niet aan te raden. Als je langer dan een week op het eiland verblijft, dan is dat wel beetje lang. Want er zijn weinig leuke dorpjes waar je naartoe kan gaan en ook moet je zoeken naar de idyllische strandjes, want die zijn er haast niet ( of vol met toeristen). Tip: huur een zeilboot met kapitein met een aantal gezinnen. Prachtige ervaring. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad!

Bijzonder sfeervol!

Fred
17-6-2018

Een heel leuk sfeervol park. Zeer gastvrije ontvangst. Hotelservice in je villa wat wil je nog meer. Prima zwembad met voldoende ligplaatsen. Op het park zit ook een gezellig restaurant met regelmatig lokale gerechten. Park ligt wel iets verder van het strand, maar wij hadden een huurauto en hebben vanuit hier het hele eiland bezocht. Een aanrader voor wie rust zoekt in een gezellige sfeervolle omgeveving

Gewéldig authentiek rustig park

Anja Buter
16-6-2018

Verliefd op dit parkje❤️.. authentiek , rust sfeer het is meer dan geweldig ! We waren er voor de tweede keer en het was wederom super..Anastasia en Elena zijn 2 schatten die alles er voor doen om het je naar de zin te maken. Heerlijk zwembad, heerlijk eten bij het restaurant . Rustig park waar stilte en rust heersen, ‘s morgens ontwaken door het geluid van vogeltjes. En ‘s avonds steken ze kaarsjes aan in de lantaarntjes die in de olijfbomen hangen. Huisjes zijn authentiek ingericht en dat hoort bij het sfeertje van het park Elke dag word alles schoongemaakt en schone handdoeken. En dan nog onze grootste vriend Zorro, het hondje van het park..zo lief niet normaal. Huur wel een auto, anders kom je niet ver.

Wil je rust,sfeer en genieten van je vakantie dan is dit het juiste park!

Fantastisch romantisch

A van Dam
24-5-2018

Super! Erg romantisch. Eigen patio. Mogelijkheid om zelf te koken. Koelkast aanwezig. Douche was niet altijd warm maar als je a-ritmisch gaat dan meestal wel. Ontbijt was heerlijk uirgebreid

geweldig

Patricia
15-8-2017

Paliokaliva is een super sfeervolle accommodatie. Het is kleinschalig en er is aandacht en tijd voor alle gasten. Anastasia en Elena zijn altijd bereid om je te helpen of vragen te beantwoorden. Het eten is echt fantastisch, met name het diner. Ontbijt wordt ook verzorgd als je dat wilt. Leuke, gezellige huisjes en er wordt goed schoon gemaakt iedere dag. Heel geschikt voor jonge kinderen. Een auto huren is wel een aanrader, want het ligt iets afgelegen (de auto kan worden gebracht en gehaald op het park, echt top!). Wij hebben enorm genoten!

Absolute aanrader!

W.Titawano
17-5-2017

De eerste keer dat de foto's op het internet overeenkomen met de realiteit.

Een oase aan rust net ver genoeg van het centrum van Tsilivi, maar toch weer dichtbij genoeg om naar toe te lopen (15 min). Kleinschalig opgezet met 12 huisjes die een sfeervolle, relaxte en authentiek getinte Griekse sfeer creeren. Vriendelijk personeel, schoon, lekker en betaalbaar eten, kindvriendelijk en er wordt alles aan gedaan om het de gast naar zijn zin te maken.

Minpunten: zwembad is wat aan de kleine kant en het water is koud (ook kinderbadje). In ons huisje nummer 11 kwamen in drie vertrekken kabels uit de vloer waar geen stroom meer op staat, maar wat beter weggewerkt had moeten zijn. Als je voor een gril gerecht gaat van te voren reserveren, omdat ze een kleine grilplaat hebben en hier bij veel thuis eters rekening mee gehouden kan worden.

Prachtige plek, absolute aanrader

Fam. Raaijmakers
1-5-2017

Paliokaliva is een onovertroffen vakantieverblijf in Zakynthos. 15 mooie huisjes rondom een prachtige tuin. Een heerlijk zwembad, een geweldig goed restaurant waar je elke avond heerlijk kunt eten voor weinig geld. Heerlijke ontbijtjes. Warme eigenaresse Anastacia, die zorgt voor ECHTE gastvrijheid. Haar personeel is ongelooflijk gastvrij en behulpzaam. Alles aan dit parkje klopt en is fantastisch. Daarom komen we er al aantal jaar achter elkaar.... wat ons betreft het beste adres in Griekenland. Aanrader, zeker met jonge kinderen tot jaar of 12.

Meer dan fantastisch!

Schueler
11-10-2016

Alles vonden we goed. Vooral de gastvrijheid. We hebben ons nergens zo welkom gevoeld als in Paliokaliva. Niet alleen door Anastasia en Alexandra maar ook door alle medewerkers.

Een fantastisch paradijs!!

Cecile van Hoof
25-7-2016

Prachtige villa's in een mooie, goed onderhouden tuin.

Alles zeer sfeervol, vooral 's avonds. De villa's zijn prachtig authentiek ingericht.

Ongeveer kwartier lopen naar strand en centrum.

Zeer vriendelijk personeel.

Een echte ambiance accommodatie.

Aanrader: auto huren vooraf in Nederland(is veel goedkoper) want er valt zo veel te zien op Zakynthos!!

Gewoon boeken!!

Mark stobbelaar
12-7-2016

Absoluut een fantastische plek om te verblijven. Super vriendelijke mensen, geweldige huisjes!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Paliokaliva Village in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Paliokaliva Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.