8,7

7 reviews over Hotel Admiral Tsilivi in het Nederlands

Touroperator adverteert dat de kamers compleet gerenoveerd zijn, bij aankomst werden we echter in een soort bezemkast gepropt waar de stopcontacten uit de muur hingen, badkamer erg gedateerd. Klacht ingediend ter plaatse bij reisleidster van touroperator. Zij zou er werk van maken. Volgende dag helaas nog niets vernomen, ook klacht ingediend bij receptie van het hotel, zij konden helaas niets voor ons betekenen daar ze niet verantwoordelijk waren voor de manier waarop touroperator adverteerd. Reisleidster Romy weer gebeld, ze was echter niet bereikbaar. Spoedlijn van touroperator gebeld, klacht verteld en deze meneer zou er voor zorgen dat Romy contact met ons zou opnemen. Vlgd. morgen excursie geboekt met touroperator om schildpadden te spotten, géén schildpad gezien maar Romy was wel aanwezig was, aangegeven dat we géén nacht meer in deze kamer zouden verblijven. Na veel zeuren eindelijk 3e dag een andere nieuwe kamer gekregen: deze was gloednieuw en supermooi!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Ina,
9-7-2018

Goede, schone kamers. Geen 2 maar 3 zwembaden. Wij hadden een luxe kamer die direct aan het zwembad grensde ( letterlijk vanuit je bed het zwembad in) Rustig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Andere gasten waren vooral Nederlands en Pools. Geen geschreeuw, gezuip en overvolle borden bij het buffet. Genoeg ligbedden aan het zwembad en een leuk zongedeelte met uitzicht op de zee. Dichtbij het strand en leuke winkeltjes, terrasjes. Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2018

Zeer goed

Miranda,
10-5-2018

Goede ligging, vriendelijke mensen, goede service en zeer goed eten. Schone kamers. Leuke entertainment voor kinderen zoals waterpolo en kinderdisco. Daarom ‘s avond wel wat massaal en gehorig.

Minder goed is A

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

D-reizen

Dit Hotel voor ons niet meer....

hipeboog
18-8-2014

Net terug uit Griekenland ligging is prima, bij wat winkels, restaurantjes en barretjes en vlakbij het strand. Iets verder lopen en je hebt een breder strand. Hotel kamer was groot maar oud (kamer 302 c) de badkamer is echt aan vernieuwing toe bruine toiletpot en een stinkend putje. Bedden zijn hard en het 2 persoonsbed is model twijfelaar. Weinig nederlanders voornamelijk, polen, tjechen echt een "oostblokhotel". Met die mensen heb je niet veel contact zijn wel nette mensen. Het eten was in dit hotel slecht, gelukkig mochten wij ook eten in Planos Bay aan de overkant, het eten was hier vele malen beter. Had niet veel met Griekenland te maken dat heb ik Griekenland wel anders meegemaakt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

rond uit slecht

G Verdonk
1-10-2013

Het eten stond er zoekt naar uit elke dag bijna het zelfde . Alleen het bier was koel de rest meer ijs klontjes dan frisdrank. Alles heel onpersoonlijk . Zeker geen aanrader was echt een tegenvaller

Gereisd met partner in september 2013

goede locatie, nog werk aan kamers en buffet

bouquiaux jerro
27-8-2013

geen slechte vactantie maar... Positief 1) goede locatie 2) winkels in de buurt voor dringende zaken 3) ze hebben goede entertainment (vooral voor kinderen) 4) zwembad goed onderhouden 5) goede hygiëne in kamers lobby eetzaal,.... 6) veel te doen in de buurt (uitstap naar stad met bus,boottocht,.....) negatieve punten 1) hier zou in de kamers alles aanwezig zijn maar ... a) haardroger aanwezig maar defect (konden ze niets aan doen) b) koelkast werkte niet (konden ze niets aan doen) c) airco werkte niet 100% (hing los en koelde bijna niet maar kon niets aan gedaan worden) d)hangers,toiletbril, douchegordijn,... hing gewoon los e) televisietoestel werkt niet f) afvoer wastafel verstopt (buizen afvoer zijn klein aangelegd maar mas eens ontstopt worden) 2) tafels aan zwembad en eetzaal staan los 3) buffet eetbaar maar vaak zelfde ( ook smaakloos, en nergens plaatselijke gerechten te bespeuren) 4) frisdrank en bieren van B kwaliteit

Gereisd met partner in januari 2013

gezellig familiehotel

E. Hebels
17-6-2013

Gezellig familiehotel met super aardig personeel, dat zijn uiterste best deed om aan onze wensen te voldoen. Strand dichtbij, leuke restaurantjes en barretjes in de omgeving en een paar touristenwinkeltjes. Het hotel was volgeboekt, maar er waren weinig West-Europeanen (4 Hollanders, 4 Engelsen en 4 Finnen). De populatie bestond vooral uit Poolse en Tsjechische gezinnen en ook wat Russen. Maar die waren zonder uitzondering allemaal heel aardig en beleefd. De sfeer was super. Van de "indianenverhalen" over overlast e.d., hebben we hier niets gemerkt. Minpuntje vond ik het formaat van de hotelkamer. Die waren wel schoon en fris opgeknapt met goede bedden, maar veel te klein om je comfortabel in te kunnen bewegen. Het balkon was wel ruim. Het eten was kwalitatief prima, met veel typisch Griekse gerechten, maar wel wat weinig variatie en de drankjes waren helaas van een B-kwaliteit.

Gereisd anders in juni 2013

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Admiral Tsilivi in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Admiral Tsilivi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.