Hotel Admiral Tsilivi

25 reviews over Hotel Admiral Tsilivi

• 2019
    6Danique21-08-2019

Meer van verwacht

Wij zaten in blok A. Dit is nog niet gerenoveerd en daarom leek het in eerste instantie een prima kamer voor met zijn tweeën. Badkamer erg klein. We kwamen er achter dat de douche kapot was, dit is gelijk gerepareerd. Ligging was prima, vlak bij de zee. Helaas het stuk waar de ligbedden waren erg onverzorgd. Service was prima, in en uit - checken ging erg vlot. De prijs / kwaliteit verhouding vonden wij echt bagger. Regelmatig koud eten, niet erg divers. Voor kinderen een leuk animatie team, maar weinig Nederlanders. Prima zwembad om in af te koelen, helaas moet je sochtends vroeg wel de handdoeken neerleggen om je plaats te 'reserveren'.

Absoluut geen 4* hotel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Koster19-08-2019

Meer van verwacht, geen 4*, teveel betaald

Wij (2volw/2kind) verbleven in appartement B op de tweede verdieping. Onze kamer was heel erg klein, oud, het was meer een appartement voor 3 personen dan voor 4 (lees: je kon er je kont niet keren!). Dit hebben we ter plaatse aangegeven bij touroperator, zij heeft het nagevraagd, maar er was gezien het hoogseizoen niets anders beschikbaar. Eenmaal thuis hebben wij uiteraard de klacht(en) bij het reisbureau neergelegd, maar nog geen antwoord mogen ontvangen.

Inmiddels lijkt de site van touroperator aangepast, maar: - ijsjes alleen beschikbaar tijdens lunch & avondeten - geen showcooking, je ziet de kok wel bezig, maar je krijgt dit niet rechtstreeks op je bord. Hij doet het in warmhoudschalen en pas bij een lege schaal komt er een 'nieuwe' - het complex bestaat uit meerdere blokken, oude én nieuwe. Blok G zijn swim-up kamers. Ons blok B duidelijk aan renovatie toe! - thema-avond is Griekse gerechten als diner - animatie is gewoon leuk - Engelsen :(

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Willems09-08-2019

Ligging is goed maar kamer aan renovatie toe

We zaten in het a gedeelte. Het is oud. Badkamer is klein en nodig aan vervanging toe. Het is zeker geen 4 viersterren waard. Animatie is goed. Eten redelijk. Ligging is goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Marian13-07-2019

Gezellig hotel, veel beter dan verwacht

Waren erg benieuwd hoe t zou zijn door sommige reviews, maar echt prima hotel! Heerlijke vakantie gehad. Lekker eten, goed drinken, ook gezonde snacks tussendoor, apart zonneterras bij de zee, mooie baai. Personeel werkt hard, je ziet dat t hotel veel beter is geworden sinds het van de keten suneoclub is. Allerlei nationaliteiten, van jong tot oud, gemoedelijk. Verlichting in de kamers zou gezelliger mogen, verder prima!

Gereisd met partner in juli 2019

• 4Vakantie ganger10-06-2019

Never nooit meer

Matig hotel. Badkamer zeer slecht .je kan je kont niet keren. Douche kop blijft niet hangen dus vast houden. Eten matig tot slecht. Balie medewerkers zijn niet zo slim. Manager verschrikkelijke man. Echt geen touroperator hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 7Janssen05-04-2019

Schildpadden:taxi naar Laganas, daar bootje huren

Touroperator adverteert dat de kamers compleet gerenoveerd zijn, bij aankomst werden we echter in een soort bezemkast gepropt waar de stopcontacten uit de muur hingen, badkamer erg gedateerd. Klacht ingediend ter plaatse bij reisleidster van touroperator. Zij zou er werk van maken. Volgende dag helaas nog niets vernomen, ook klacht ingediend bij receptie van het hotel, zij konden helaas niets voor ons betekenen daar ze niet verantwoordelijk waren voor de manier waarop touroperator adverteerd. Reisleidster Romy weer gebeld, ze was echter niet bereikbaar. Spoedlijn van touroperator gebeld, klacht verteld en deze meneer zou er voor zorgen dat Romy contact met ons zou opnemen. Vlgd. morgen excursie geboekt met touroperator om schildpadden te spotten, géén schildpad gezien maar Romy was wel aanwezig was, aangegeven dat we géén nacht meer in deze kamer zouden verblijven. Na veel zeuren eindelijk 3e dag een andere nieuwe kamer gekregen: deze was gloednieuw en supermooi!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    9Ina09-07-2018

Goede, schone kamers. Geen 2 maar 3 zwembaden. Wij hadden een luxe kamer die direct aan het zwembad grensde ( letterlijk vanuit je bed het zwembad in) Rustig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Andere gasten waren vooral Nederlands en Pools. Geen geschreeuw, gezuip en overvolle borden bij het buffet. Genoeg ligbedden aan het zwembad en een leuk zongedeelte met uitzicht op de zee. Dichtbij het strand en leuke winkeltjes, terrasjes. Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Miranda10-05-2018

Zeer goed

Goede ligging, vriendelijke mensen, goede service en zeer goed eten. Schone kamers. Leuke entertainment voor kinderen zoals waterpolo en kinderdisco. Daarom ‘s avond wel wat massaal en gehorig.

Minder goed is A

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

6hipeboog18-08-2014

Dit Hotel voor ons niet meer....

Net terug uit Griekenland ligging is prima, bij wat winkels, restaurantjes en barretjes en vlakbij het strand. Iets verder lopen en je hebt een breder strand. Hotel kamer was groot maar oud (kamer 302 c) de badkamer is echt aan vernieuwing toe bruine toiletpot en een stinkend putje. Bedden zijn hard en het 2 persoonsbed is model twijfelaar. Weinig nederlanders voornamelijk, polen, tjechen echt een "oostblokhotel". Met die mensen heb je niet veel contact zijn wel nette mensen. Het eten was in dit hotel slecht, gelukkig mochten wij ook eten in Planos Bay aan de overkant, het eten was hier vele malen beter. Had niet veel met Griekenland te maken dat heb ik Griekenland wel anders meegemaakt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 4G Verdonk01-10-2013

rond uit slecht

Het eten stond er zoekt naar uit elke dag bijna het zelfde . Alleen het bier was koel de rest meer ijs klontjes dan frisdrank. Alles heel onpersoonlijk . Zeker geen aanrader was echt een tegenvaller

Gereisd met partner in september 2013

1 tip over Hotel Admiral Tsilivi

• hipeboog, 18-08-2014

Strand op rechts af daar zit een Beachclub met heerlijke bedjes, met matrassen. (€ 3 per bedje per dag) Autohuren kun je in de hoofdstraat hier kun je ook je tochtjes boeken.

1 vraag over Hotel Admiral Tsilivi

• Corrie, 15-05-2019

Handdoekenservice

Weet iemand of er handdoekenservice is in het hotel?

Hotel Admiral Tsilivi info

• Aantal sterrenstersterster