Hotel Aqua Bay (Splashworld)

Hotel Aqua Bay (Splashworld)stersterstersterster

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

Hotel Splashworld Aqua Bay is opgedeeld in verschillende blokken. Ieder blok heeft een eigen zwembad waar je zo induikt vanaf je eigen terras. Naast het buffet kun je eten in a-la-carte restaurants. Ook snacks kunnen besteld worden. Dit kleinschalige hotel is gelegen op Zakynthos en direct naast een waterpark. Op 300 meter van het strand.

93 reviews over Hotel Aqua Bay (Splashworld)

• 2019
    9Roos16-11-2019

Ontzettend genoten!

Wij hebben een maand of 3 voordat we gingen (1e week oktober 2019) dit hotel geboekt. Ondertussen hebben we best wat negatieve reviews over dit hotel gelezen. Eenmaal ter plekke konden we ons daar totaal niet in vinden! Wij waren op vakantie als stel met 1 kindje van 4 jaar oud. Omdat onze vlucht vertraagd was kwamen we pas laat in de avond aan, het hotel hield het buffet in de avond open voor ons zodat we toch nog konden eten. Het hotel heeft accommodatie op de benedenverdieping of op de 1e etage en je zit altijd dichtbij een zwembad. Het personeel was, ondanks dat het voor hun einde seizoen was, super vriendelijk! We hebben gedurende alle 8 dagen van ons verblijf ontzettend genoten. Enige nadeel is dat er niet echt animatie was. Kamers waren ietwat klein maar super schoon. Tip: huur een dag een auto en huur een boot bij LuxurE private cruises aan de overkant van entree hotel! Wij hebben zelf gevaren en dat was top. Al met al: 👍🏻

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Ruben Ottevanger06-10-2019

Aqua Bay Suites is een aanrader!

Let op, er is een verschil tussen Aqua Bay (familiehotel) en Aqua Bay Suites. Wij hadden Aqua Bay Suites geboekt, dit hotel is luxer. Wij hadden kamer 201 op de 1e verdieping. De kamer is heel netjes, heerlijke bedden, mooie badkamer en je maakt gratis gebruik van het kluisje en de airco. 2x per dag schone handdoeken. Onze zoon van bijna drie sliep op een slaapbed, dit was voor hem prima. Voor kinderen van 10 of ouder zou dit wellicht anders zijn vanwege de lengte van het bed. Als gast van dit hotel mag je gebruik maken van het waterpark en de faciliteiten van zowel Aqua Bay als Aqua Bay Suites, dit is fijn. Je hebt 2 a la carte restaurants, te weten de Italiaan en Elias Restaurant, echt heerlijk gegeten. Bij buffetrestaurant El Fresco was er genoeg keuze iedere dag, voor ieder wat wils. Speciale dank aan Peter en Katrin, geweldig hoe jullie zorgen voor de kids en ouders! Kortom, heerlijk verblijf gehad en het hotel is een aanrader!

• 9Janssen06-10-2019

Zeer goed!

Heerlijke vakantie gehad! Erg mooi hotel, allemaal laagbouw, doet daardoor kleinschalig aan. Ontbijt, lunch en diner zeer goed, genoeg keuze, alles werd bijtijds aangevuld. Snacks in het waterpark waren goed, ook daar voldoende keus, yoghurt, fruit, broodjes, pizza etc. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij konden vanuit onze kamer, zo het zwembad in, inclusief kinderbad. Ideaal voor ons zoontje van 3! Het waterpark was erg leuk, alleen de badmeesters waren, anders dan in de hotelomschrijving benoemd wordt, niet zo oplettend. Misschien omdat het seizoen op het einde liep en niet meer zo druk was? Tip: neem een taxi als je ergens naar toe wil, de bus kan erg lang op zich laten wachten, of zelfs helemaal niet komen.

• 9Sijtsma30-09-2019

Wat een heerlijke plek

Dit is echt thuiskomen vanaf minuut 1. Zwembad naast de deur, dochter van 1,5 kon prima op de kamer slapen. Wij heerlijk aan het zwembad liggen. Super gastvrije medewerkers die ook alle aandacht hebben voor de kleintjes. Uitstekend en uitgebreid ontbijt, lunch en avondeten.

Het waterpark wat ernaast ligt is leuk om wat rond te neuzen. Voor onze dochter was het nog wel wat te maar voor papa waren de glijbanen wel weer leuk.

Kortom een heerlijke plek in een leuke omgeving. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen!!

• 9Hessel Meun28-09-2019

Geweldig...top super.

Oke waar zal ik beginnen. Dit is een prachtige accommodatie/ hotel. All in. Toen wij laat in de avond aankwamen zo rond half 10 hadden we natuurlijk wel trek ergens in. Keuken zat officieel al dicht maar dat maakte niet uit ze hadden nog een heerlijke maaltijd voor ons. Super vriendelijk natuurlijk. Het personeel is heel vriendelijk en werkt keihard om het je naar de zin te maken. Wij hadden een appartement beneden. Smorgens de schuifpui open en je stapt zo je bad in heerlijk. Het was al eind september maar toch nog 28 graden. In de reacties las ik voor onze reis dat het dorpje een paar passen verderop niet zo groot was en niet zo veel te doen... Nou ik weet het niet maar daar kan je je savonds prima vermaken. Van alles te doen . O ja wil je een auto huren ga dan naar tsilivi dat dorpje waar ik het over had. Daar zit Alpha auto verhuur. Een zeer aardige man waar je zonder problemen je auto kan huren tegen een goedkope prijs .

Gereisd met partner in september 2019

• 8Erikvb24-09-2019

AquaBay Suites zijn super!!

Wij hebben geboekt voor de Aquabay Suites (let op, er is wel degelijk een verschil met het familie hotel). Het gedeelte met de Suites is echt ontzettend netjes en luxe. Mooie zwembaden, super vriendelijk personeel en heerlijk rustig en dat is zeker fijn voor de kids. Qua eten zit je ook echt goed. Hele mooie buffet aanbod, 1x per week van de kaart eten en er is ook nog een pizza restaurant waar je 2x per week mag eten. Het all in aanbod in de Suites is veel groter dan in het familie hotel en in het splashpark. Dat is iets om rekening mee te houden.

Er is ook animatie op het Splashpark. Wij ging alleen naar de minidisco en dat was prima. Het programma daarna was behoorlijk schreeuwerig en veelal gericht op de Engelse gasten.

Super goed bevallen, wij bevelen dit hotel zeker aan!!

• 9Jan Van Kleef20-09-2019

Fantastisch!

Aqua bay is een super net hotel, met een pracht waterpark. Het personeel is super vriendelijk (vooral naar kinderen).

• 6Lizet18-09-2019

Matig hotel, niet 5 sterren waard.

Het hotel ligt aan de rand van tsilivi. Fijn dat het op een rustige plek ligt, maar houdt er rekening mee dat je ongeveer 1,5 kilometer moet lopen tot je de barretjes en winkeltjes bereikt. Het hotel is netjes en schoon. De 2 pers. Kamers zijn erg klein. Te weinig ruimte om al je spullen kwijt te kunnen. 'S avonds is er weinig sfeer in het hotel. Avondprogramma is erg triest en sfeerloos. Na 23.00 vertrekt iedereen naar zijn kamer of trekt de stad in, waardoor er na 23.00 niets meer in het hotel te doen is. Het eten is kwalitatief goed, echter is er weinig keuze en is het veelal hetzelfde. Het brood is standaard droog. Zwembaden zijn prima en een groot pluspunt voor dit hotel. De drankjes voor de all incl. Zijn allemaal van het namaak merk 'brizz'. Smaakt niet naar echte cola sinas, 7up, etc. Wij kozen dit hotel omdat we dachten dat het de beste prijs kwaliteit had. Dat is niet zo. Ik zou voor 1 van de naastgelegen hotels gaan!!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Jacqueline02-09-2019

Geweldig hotel, prachtig eiland!

Eind augustus met zn 3en (man en dochter van 11) geweest. Echt een geweldige vakantie gehad. Eten is uitstekend, heel veel keuze en ook heel veel gezonde keuzes! Heel vriendelijke medewerkers in de bars en bij de balie. Je kunt de handdoeken voor bij het zwembad zo vaak als je wilt voor schone omwisselen en voor de handdoeken in de badkamer komen ze 2 keer per dag kijken of je nieuwe nodig hebt. Glijbanen in het waterpark zijn echt superleuk en er wordt door heel veel mensen voor de veiligheid gezorgd. Alles is keurig schoon. Ik weet echt niks negatiefs te bedenken. Wij hebben een auto gehuurd in het dorp en dat is heel erg goed bevallen. Ontzettend aardige mensen en geen verborgen kosten of gekke dingen. Auto wordt bij het hotel gebracht en weer opgehaald. Ga zeker snorkelen bij Cameo island met de Caretta schildpadden, een ervaring om nooit meer te vergeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Brenda31-08-2019

Voor ons niet meer.

Aqua bay is een mooi park. Eten is prima. Alleen de all-in vonden wij tegen vallen. Geen cake of koek in de na middag, alleen patat, pizza en fruit. Ook voor het lokale biertje mythos moet je bij betalen en als je een donut wil moet je ook 3 euro betalen. Wij hadden een kamer aan de buitenkant, zeer gehorig ( ‘ s morgens om 5 uur blaffende honden en een haan , ‘ s avond de auto’s ). Onze bedden waren goed, maar de slaapbankjes van de kinderen waren erg hard. Onze televisie deed het ook niet, gemeld bij de receptie ,die waren wel geweest maar helaas geen verbetering. Ook overal haren, dus de schoonmaak liet ook wat te wensen over. De dames van de receptie waren overigens wel zeer vriendelijk. De animatie stelde overdag ook niks voor. ( waren ook niet Nederlands ). Opzicht wel een mooie vakantie gehad, maar voor het geld wat wij er voor betaald hebben, viel het erg tegen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

16 tips over Hotel Aqua Bay (Splashworld)

• Voorburg, 02-06-2014

Als je naar zakynthos stad wil, neem een taxi. Het is maar 10 euro en je zit er zo.

• Lianne Groot, 10-05-2014

Ter plekke uitjes boeken veel goedkoper dan bij reisorganisatie.

• gerine, 16-06-2014

Kamer 205 en 206 hebben extra groot balkon op 1e etage! :) En als je een excursie wil doen, ga naar Alba Travel! Vooral de schilpadden-boottocht is erg aan te raden!.

35 vragen over Hotel Aqua Bay (Splashworld)

• isabel, 07-02-2019

kamernummer

wij zijn vorig jaar naar aqua bay geweest en willen er graag nog een keer heen, weet iemand welk kamer nummer het laatst huisje richting het waterpark heeft?

• Antoinette, 09-07-2018

gebuik zwembaden

Ik vraag mij af of er een tijd is waarop de kleine zwembaden sluiten of mag je er 's avonds om bijv. 22.00 uur ook nog gewoon in?

Antoinette, 26-07-2018

Officieel is zelfs 19.00 uur sluiting maar daar houdt niemand zich aan. Over het algemeen doen ze rond 22.00 uur het onderhoud van het water. Wij zaten wel in New Aqua maar dat zou geen verschil mogen zijn.

• van Beveren, 25-06-2018

Bijboeken kamer laatste dag

Wij gaan hier eind juli heen met twee kids van 8 en 2 jaar. De terugreis is 21 uur savonds en nu vroegen wij ons af of er op de laatste dag (uitchecken 10 uur) ook een mogelijkheid is om je om te kleden/slaapruimte voor de kleine aan het einde vd dag.

Antoinette, 26-07-2018

Je kunt een late checkout boeken voor 30 euro. Dan heb je de kamer tot 18.00 uur.

Hotel Aqua Bay (Splashworld) info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag