KinderhotelWeer vandaag19°11°
Hotel Aqua Bay (Splashworld)

Hotel Splashworld Aqua Bay is opgedeeld in verschillende blokken. Ieder blok heeft een eigen zwembad waar je zo induikt vanaf je eigen terras. Naast het buffet kun je eten in a-la-carte restaurants. Ook snacks kunnen besteld worden. Dit kleinschalige hotel is gelegen op Zakynthos en direct naast een waterpark. Op 300 meter van het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Bay (Splashworld) voor je op een rij gezet:

74 reviews over Hotel Aqua Bay (Splashworld) in het Nederlands

Nooit meer

Westerhuis,
16-10-2018

De accomodatie is slecht, het eten vonden wij niet 5 sterren waardig, de kamers hadden zwarte kitnaden van de schimmel, douche werkte slecht, amper iemand sprak een beetje Engels. Het viel ons zwaar tegen dat deze accomodatie 5 sterren mag dragen en zulke prijzen rekent. Hebben expres niet geklaagd omdat wij het er het beste van wilde maken. Maar nu er om gevraagd word... zulke mooie recenties op de site hebben ons in de maling genomen. Klopten van geen kanten.!! Hebben geen een dag gedineerd op de accomodatie, wel voor betaald. Hebben er het beste van gemaakt, maar t was om te huilen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke vakantie gehad!

PaulA,
13-10-2018

Super mooi hotel! Wij waren op vakantie met 2 baby’s en hadden een kamer beneden aan het zwembad naast het restaurant! Dat was er fijn. Kamers zijn schoon en worden elke dag schoon gemaakt. Eten was goed en gevarieerd. We hebben ook gebruik gemaakt van de het restaurant bij de aqua park. Erg mooi en vriendelijk personeel. Alle personeelsleden super vriendelijk en zeer behulpzaam.. water van de zwembaden was wel koud. Dat was wel jammer, maar dat was dan ook het enige minpuntje:) Voor de rest super hotel, fijn personeel, schone kamers en heerlijke overal zwembaden +aqua world.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Tony,
19-9-2018

Zeer vriendelijk personeel, verfijnde keuken, recente accommodatie. Slechte ligging, kleine kamer, All Inn tot 23u, met snacks op bestelling.

Gereisd met partner in september 2018

Solfly

Fantastisch! Genieten! Kindvriendelijk op en top!

Lennart van Moerkerk,
16-9-2018

Heerlijk hotel, van je terras zo het zwembad in, nette kamers, gratis kluisje, WiFi en strand handdoeken. Qua eten ontzettend veel keuze, van buffet tot a la carte tot thema avonden. Altijd bedjes vrij, veel zwembaden, en super vriendelijk personeel. We hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Fantastisch, echte aanrader op Zakynthos!

Kevin Waltené,
5-9-2018

Afgelopen maandag teruggekomen van een 8 daags verblijf op dit prachtige, moderne resort. We kwamen vrij laat aan (rond 21:15 uur), dus officieel was er geen avondbuffet meer. Echter voor de aankomers bleef deze langer open, wat zeer welkom en netjes was. Al met al een heerlijke week gehad. Zeer vriendelijk personeel, kamer was helemaal top, goede airco en iedere dag netjes schoongemaakt.

Horeca was ook prima, eten was meer dan goed en er was altijd voldoende van aanwezig (nooit mis gegrepen). 2 buffetrestaurants, 1 a la carte (aanrader!) en een aantal bars. Van allen gebruik gemaakt en allemaal top. Personeel sprak niet allemaal even goed Engels, maar ook dat had wel z'n charme. Aquapark ook erg leuk en netjes onderhouden.

Als ik dan toch 1 puntje van verbetering op zou mogen geven: de mensen van de animatie waren verre van enthousiast helaas...

Al met al een topweek gehad, mooi resort en personeel dat echt hun best voor je doet!

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch, gaan graag weer terug.

PJ,
5-9-2018

Mooi hotel, gebouwd in verschillende blokken met allemaal eigen zwembad voor de deur en prachtige kamers, doet totaal niet massaal aan, ook ontbijt/diner gedeelte zeer mooi ingericht en altijd plek. Je loopt vanaf het hotel zo het waterpark op waar de all inclusive ook gewoon geldt. Auto gehuurd op vliegveld en voor de deur parkeren. Alles perfect.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat hebben wij 8 dagen genoten in dit hotel! Wij hebben een dochtertje van bijna 3jr welke nog lang slaapt 's middags, dus voor ons was de kamer aan het zwembad ideaal. De bar met snacks op bestelling was dichtbij, dus een ultiem relaxmomentje. Het buffet was beperkt, maar goed en de restaurants waar je voor kan reserveren waren ook een aanrader. Kamers zijn schoon, maar kunnen op sommige punten beter schoongemaakt worden. Splashworld is erg leuk voor jong en oud. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er staat een bordje 'to the beach', maar met een buggy was deze klim vrij pittig en niet aan te raden. Leuk strand is nabij hotel 'Zanta Maris', paar minuten met de taxi ( € 6,-) en heerlijk breed strand en weinig kiezels in het water. Al met al zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

!!!Waste of Money!!!

Falcon,
22-8-2018

!!!Health & Safety issues!!!

Dit hotel heeft een serieus probleem als het gaat om de kwaliteit van de kamers (schimmel in de badkamer), houten planken bij het zwembad doorgerot en ondanks meerdere melding was het probleem pas na drie dagen verholpen. Temperatuur van de buffetten was zwaar onder de maat de buffetten halen géén van alle de minimaal geldende HACCP serveertemperatuur waardoor je diarree krijgt.

Hotelinformatie die NIET overeenkomt met de daadwerkelijke informatie waardoor je je kinderen moet teleurstellen!

Schade die door slechte controle vanuit het hotel aan je privé eigendommen wordt veroorzaakt, wordt niet vergoed want dat ik hun beleid terwijl je als gast de dupe wordt van hun tekortkoming!

Klachten worden niet serieus genomen vanuit het management van het hotel je moet zelf met oplossingen komen.

Volgens mij draait het er in de hospitality om dat de GAST centraal staat. Dit is hier absoluut niet het geval.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super vakantie !!

fam Bazendijk,
11-8-2018

Net terug van onze vakantie bij Aqua Bay, we hebben genoten. Zaten in kamer 138. Tegenover het buffet restaurant en bij één van de zwembaden. Dus vanuit je kamer zo het zwembad in. Dit concept zorgde voor een heel ontspannen sfeer. Personeel allemaal super vriendelijk en behulpzaam. Behalve het buffet restaurant kon je onbeperkt bij de Italiaan reserveren en bij de thema buffet avonden. Verder is het restaurant boven bij de Italiaan(mag je eens per week heen, wel reserveren, echt super lekker) de snacks waren soms wat lauw maar als je dat aangaf dat werd dit gelijk geregeld. Tussen de olijfbomen door kon je links naar een strandje lopen, heerlijk grasveld daar. De bedjes kan je gratis op liggen er wordt alleen verwacht dat je daar wat te drinken neemt, prijzen zijn normaal dus zeker de moeite waard. Bij dat zelfde strandje heb je Abra Waterfun, daar kan je een waterfiets of andere dingen huren, heel vriendelijke mensen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi complex, maar 5*??

Pascalle Vreeker,
31-7-2018

Een mooi en schoon hotel met voor de kids een fijn aqua park direct naast het complex gelegen. Verder is er voor onze kinderen van 7 en 10 weinig te doen of je moet voor de activiteiten en spellen betalen. Het buffetrestaurant is gevarieerd en prima, maar de snacks zijn van matige tot slechte kwaliteit en het all-in concept in het aqua park is zeer beperkt, niet zoals wordt omschreven vooraf. De kamers zijn erg klein. Dit zijn geen familiekamers, maar Een 4 persoonskamer met een schuifwandje ertussen. Voor ons in iedergeval geen 5* waardig.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand< 100 km
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenBadminton, Basketbal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Bay (Splashworld) in Planos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Bay (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.