Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Ben je opzoek naar een vakantie vol waterpret? Dan is het moderne 5-sterren Splashworld Aqua Bay Hotel op Zakynthos perfect voor jou! Het waterpark van dit hotel is beoordeeld met splashfactor 9 en garandeert eindeloos vermaak voor jong en oud! Het verrassende waterpark in combinatie met moderne kamers en lekker eten maken dit hotel tot een favoriet voor velen!

De ligging

Splashworld Aqua Bay Hotel is gelegen in het plaatsje Tsilivi op het eiland Zakynthos. Het eiland staat onder andere bekend door de grotten onder water, Navagio beach (het schipbreuk strand) en de broedplaatsen van schildpadden. Uiteraard kan je op Zakynthos ook heerlijk genieten op de vele stranden en van de Griekse keuken. Na een rit van ongeveer 11 kilometer vanaf het vliegveld, kom je aan in de plaats Tsilivi. Het centrum ligt slechts een korte wandeling van 1 kilometer verderop, maar je kan natuurlijk ook de bus pakken op 200 meter afstand van het hotel. Het dichtstbijzijnde strand ligt op 300 meter afstand van het hotel.

Het hotel en faciliteiten

Splashworld Aqua Bay Hotel is een modern vijfsterrenhotel. Het voelt altijd alsof je thuis komt in dit hotel door de strakke en frisse uitstraling. Het vriendelijke personeel staat je graag te woord bij de receptie. Ook kan je in het hele hotel gebruikmaken van gratis WiFi. Op het terrein van het hotel vind je een mooie tuin en een speelplaats voor de kinderen. Tegen betaling kan je gebruik maken van de kleding wasservice en de kinderoppas.

De kamers

Het hotel heeft een aantal verschillende kamers, die allemaal beschikken over airconditioning, een telefoon, gratis WiFi, een televisie, dvd-speler en een gratis kluisje. Daarnaast kan je gebruik maken van een koelkast en koffie- & theezetfaciliteiten. De kamers beschikken over een badkamer met bad of douche, föhn, badjas, badslippers en een toilet. Alle kamers hebben een balkon of terras met zitje, zodat je in alle privacy tot rust kan komen in de Griekse zon.Het verschil in kamersDe tweepersoonskamer is geschikt voor twee tot drie personen. Qua slaapplaatsen is er 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoons sofabed. Op aanvraag bij de receptie is er een playstation 3 aanwezig.De 4-persoonskamer Familiesuite is geschikt voor twee tot vier personen. In de kamer vind je 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoons sofabedden. Deze kamers zijn ruimer dan de tweepersoonskamers. Door een schuifwand ontstaat er een aparte slaapkamer. De schuifwand is niet volledig geluidsdicht. Op aanvraag bij de receptie is er een playstation 3 aanwezig. Van deze kamer is ook een voordeel variant beschikbaar.

Sport en entertainment

Bij dit hotel zijn er genoeg mogelijkheden om af te koelen op de hete dagen. Er zijn in totaal vijf verschillende buitenbaden en er is een speciaal kinderbad. Na je duik kan je opdrogen op je ligstoel onder een parasol op het zonneterras. Gasten hebben gratis toegang tot het aquapark. Je vindt hier onder anderen kronkelglijbanen, een multi-lane glijbaan, een trechter glijbaan, een golfslagbad en een waterspuitpark en miniglijbanenpark voor de jongste bezoekers. Genoeg variatie voor eindeloos waterplezier!Naast het waterpark zijn er andere sportieve opties, zoals een fitness-studio, tafeltennis, biljart en darten. Overdag en 's avonds is er een activiteitenprogramma. Zo is er regelmatig livemuziek aanwezig.

Eten en drinken

Je kan bij Splashworld Aqua Bay Hotel verblijven op basis van all inclusive verzorging. Het ontbijt, lunch en diner zijn dan inbegrepen. Verder zijn er gedurende de dag verschillende snacks beschikbaar. Er is een ruime keuze aan alcoholische en non-alcoholische dranken. Het hotel heeft een buffetrestaurant, een à la carte restaurant, twee bars en een snackbar.

Goed om te weten

Op verzoek zijn er babybedjes aanwezig.Als extra entertainment op de kamer huur je een dvd-speler en Playstation bij de receptie, gratis per 2 dagen (op basis van beschikbaarheid).Mannen zijn verplicht om tijdens het diner een lange broek te dragen. Voor sommige delen van het waterpark moeten kinderen verplicht een zwemdiploma hebben. Voor sommige glijbanen in het waterpark geldt een minimumlengte van 1.25 m, 1.35 m of 1.40 m.Sommige snacks in het waterpark zijn inbegrepen in de all inclusive formule.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

106 Reviews over Aqua Bay (Splashworld)

• 9Anita03-10-2022

Super hotel ! Geweldig voor kids !

Wat een super vakantie hebben wij gehad! Vooral voor kinderen is er enorm veel te doen. Vele zwembaden en een aquapark waar je de hele dag plezier kunt hebben. Ook voor de allerkleinsten! Ons zoontje van 21 maanden heeft zich erg vermaakt. Ideaal dat wanneer hij in de middag op bed lag, wij voor ons hotel kamer bij het zwembad konden liggen. Eten was erg goed en het personeel doet er alles aan om je een mooie vakantie te geven. Als ik 1 minpuntje moet bedenken is dat de kamers iets wat gehorig waren en de bedden iets wat aan de harde kant, maar dat is ook maar net wat je gewend bent. Wij komen zeker nog eens terug!

• 9Marieke14-08-2022

Echt een aanrader!

Geweldig! Hele mooie locatie met mooie kamers, veel leuke kleine zwembaden en genoeg ligbedden voor iedereen. Kinderen konden zo het waterpark op met vele toffe glijbanen. Eten is heel goed, genoeg variatie, vers en goed warm. Accommodatie is schoon. Heerlijk relax verblijf. Enige minpunt dat ik kan bedenken is schimmel rand in de badkamer. Schoonmaak is verder heel goed. Heel vriendelijk personeel. Alles kan en mag. ‘s Avonds nog een cocktail meer naar de slaapkamer, zodat je nog even op balkon kan nagenieten!

• 8SR30-06-2022

Prettig hotel

Super fijn hotel, met goede ligging. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten kan wel beter, weinig keuze.. Maar net buiten het hotel allemaal leuke restaurantjes! ;)

• 8Familie Roche29-05-2022

Een heerlijke familievakantie

Een heerlijk verblijf in Aqua Bay. Leuk appartement met een zwembad ervoor.

Alles schoon en goed onderhouden. Overal dichtbij. Splashworld aan het park vast op loopafstand. Kids genoten. Water nog wel koud in deze periode. Cocktailbar aan het zwembad top. Voor de kids speciale drankjes Mickey Mouse- Spiderman. All-inn. Veel keuze. Lunch in het waterpark ook goed. Frietjes- salades- broodjes.

Animatie aan het zwembad. Aquafitness en zwembad. Avondanimatie ook prima. Quiz, karaoke etc.

Buffet restaurant prima. Autohuur 2 dagen was echt leuk. Veel gezien.

Tip: port limnionas, banana bay beach, shipwreck bezoeken, een boot huren bij Calypso aan Keri Beach. Centrum ligt net wat ver om te lopen dus combineer dat met je huurauto.

Mooie herrinneringen!

• 7Marion Bontje03-10-2021

Na moeizame start hebben we het leuk gehad

Van een vijfsterrenhotel hadden we meer verwacht. De kamer die wij kregen was niet schoon. We hadden een beschimmelde badkamer, het dekbed bestond uit plukken vulling en de vloer was vies. We hebben een andere kamer gevraagd bij de receptie en ook gekregen. (De huishouding gaf aan dat alle dekbedden waren zoals die wij hadden) Deze kamer was iets beter maar nog steeds niet heel schoon. Sophie van TUI bood ons een excursie aan. Het is allemaal naar tevredenheid opgelost maar het hotel mag wel wat aan het achterstallige onderhoud doen. Het eten was lekker en de medewerkers waren over het algemeen vriendelijk. Aquapark was leuk!

• 10Marina01-09-2021

Erg net schoon hotel Mensen erg aardig All inn perfect met t opscheppen Eten goed

• 8Tamar24-08-2021

Mooi modern hotel

Wij waren lovend toen we de foto's zagen, maar de revieuws op zoover maakten ons sceptisch. Maar in tegendeel, het hotel is prachtig en modern, en niet gedateerd zoals de meeste griekse hotels wel zijn. Kamers en bedden waren super! Zwembaden en aquapark Prima, wel streng en norse badmeesters. Eten was prima, en wordt voor je opgeschept, waar wij vooraf erg van baalden, maar uiteindelijk was dit helemaal prima en snel. Wel was de doorstroom niet helemaal corona proof. Enigste puntje van kritiek waren de voegen in de badkamer, verder werd de kamer goed schoongemaakt en kreeg je ook lekkere en goede producten voor het baden. Drankjes waren niet de allerbeste (aangelengd) maar wel heel veel cocktails inclusief en dit heb ben wij nog niet eerder meegemaakt. Kortom: een aanrader wie van een modern hotel houdt.

• 7Philip DS21-07-2021

Goed maar geen 5 sterren

Mooi hotel, mooie kamers, leuke zwembaden en waterpark is een meerwaarde Keuken is minder en samen met de beperkte toegangsuren van het waterpark zorgt het ervoor dat dit geen vijfsterren hotel is. Heel weinig vis op het menu : 12 vleesgerechten tegenover 1 vis gerecht, soms geen vis. Geen enkel vleesvervangend product. Weinig variatie, erg beperkte keuze in dessert en fruitsoorten. Waterpark is open van 10 tot 17 , glijbanen gaan pas open om 11 u en sluiten om 16 u Glijbanen zijn ook niet doorlopend open, de grootste glijbaan is slechts 1,5 u geopend.

• 9Sandra19-06-2021

Leuke vakantie!

Wij een gezin met 4 kinderen (14,12,10,8 jr) hebben hier een leuke vakantie gehad, genoeg zwemplezier. Wij hadden de Swim Up kamers met een eigen zwembadje erbij. Kamers hadden een tussen schuifdeur waardoor toch nog een beetje privacy. Op het park liggen verspreid een aantal zwembaden waar ook een bar bij is. Het eten is prima, gewoon goed. Overdag ook patat, pizza's, tosti, hotdog, hamburgers, salade's (alles vers gemaakt) en drinken te verkrijgen op het Aqua Park (hoort bij de all inclusief) Personeel is erg vriendelijk, spreken redelijk goed engels. Kamers worden elke dag schoon gemaakt en elke dag nieuwe handdoeken. Het zwempark is ook schoon en ruim opgezet met veel gras/groen/bloemen. Vlakbij een mooi strandje met een leuke stand tent (AbraCatAbra) met geweldig uitzicht. Aan de overkant van het aqua park zit een winkeltje met van alles, van zonnebrand tot zwembanden. Binnen 10 minuten lopen zijn er (souvenir) winkels en kantoor.

• 8Jorien07-06-2021

Goed!

Supervriendelijk personeel (terwijl ze keihard werken met mondkapje op) iedere dag schoonmaken van de kamer, echt een top resort om met kinderen naar toe te gaan!

Hotel Aqua Bay (Splashworld) info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (8)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar