We hebben een aantal aanbieders voor Planos voor je op een rij gezet:

Reviews over Planos

leuk stadje

evelien van hemert,
    20-9-2014

niet erg veel schokkends te doen met een kindje van 16 maanden, al was er wel een midgetgolfbaan en een babywinkel waar je baby/kindartiklen kunt huren/kopen. mensen zijn wel erg vriendelijk en spreken een mondje engels.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Sep 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zakynthos is een beetje vergane glorie

gerine,
    16-6-2014

Op de boottochtjes naar het scheepswrak, blue caves, keri-caves en schilppadden na, straalt Zakynthos een gevoel uit van vergane glorie. Stadjes zijn gezellig, vooral met alle Engelse pubs, maar er is weinig cultuur en een hoop leegstand. De vele olijfboomgaarden zijn wel erg mooi. En sommige strandjes zijn adembenemend, terwijl andere weer erg klein en druk zijn. Zakynthos is een leuk eiland, maar meer ook niet!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Leuk om naar toe te gaan

miranda van Helderen,
    10-8-2013

Het uitgaansleven is minder omdat er geen disco's zijn. Hiervoor zou je het beste naar Laganas kunnen gaan. Daar vind je disco's in overvloed. Wij hebben dit eigenlijk niet nodig en hebben ons dan ook prima vermaakt in de cafeetjes. Het strand is niet erg veel bijzonder hiervoor moet je naar vasilicos. Dit is met de auto erg goed te doen en zeker ook de moeite waard. De stranden zijn daar prachtig en het water is er erg helder.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leuke plaats

Chris ,
    5-6-2013

Planos is niet heel speciaal. Er zijn een paar uitgaansstraten met veel bars dat nogal op Engelsen is toegespitst. Geen zuipende jongeren maar gezellige gasten. Veel winkeltjes en een bezoek in de avond is het zeker waard. Strand is goed bereikbaar. Vanaf Aqua Bay hotel waar wij zaten is het wel even lopen (15 a 20 minuten).

Gereisd met vrienden in Tue May 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De moeite waard!

Vanlommel Hild,
    29-5-2013

Prachtig omwille van de kleurrijke flora. Zeer aantrekkelijk voor mensen die graag shoppen maar eveneens houden van rust en stilte, die je kan vinden langs de vele wandelpaden tussen talloze olijfgaarden. Beslist de moeite vonden wij een wandeling naar het fort van Zakinthos en een strandwandeling Kalemaki naar Langana. Zakinthos stad heeft ook heel wat te bieden, doch het drukke verkeer vonden we erg storend, men houdt weinig rekening met voetgangers.

Gereisd met partner in mei 2013
Planos scoort een 7,5 uit 10, op basis van 30 reviews