Hotel Zante Park

Hotel Zante Park
7,8

248 reviews over Hotel Zante Park in het Nederlands

Ligging is prima : strand met leuke tentjes om de hoek en restaurantjes en andere uitgaansmogelijkheden ook binnen handbereik .

Kleinschalig hotel, goed onderhouden, kamers keurig.

Ongezellige lounge , maar in de avond prima buiten op het terras te zitten.

Het eten is goed: vergeet niet dat je in Griekenland bent op een relatief klein eiland, het AI-concept staat nog in de kinderschoenen . Dat heeft echt z’n charme .

Maar verwacht geen grootse buffetten. Ga voor de echte Griekse keuken eens eten bij Panos of bij Mambo aan het strand !

Belangrijk is te weten dat Zakynthos tot ca eerste week mei nog “ slaapt”: er wordt hard gewerkt alles klaar te maken/zetten voor het seizoen: er is dan niks te doen. Stranden heerlijk verlaten, dat wel.

Voor ons geen Zante park hotel meer.

Blankenstein
27-4-2018

In de periode dat wij hier waren (18/4 tot en met 25/4) was het hotel de dependance aan de overkant van de weg aan het renoveren het geen zeer ernstige geluidsoverlast gaf, want de ligweide met zonnebedden was dus 20 meter van de bouwplaats. Ook werd die week geen vuilnis opgehaald zodat de stapel met vuilniszakken van het hotel een penetrante lucht naar ons toe blies. De kamer waar wij overnachten had een twee persoons bed van de afmeting 190x190 waardoor je voeten buiten board hingen. Alles was wel elke dag zeer schoon.

Het eten was elke dag hetzelfde met een flauwe smaak en zeker niet warm genoeg. Al met al een zeer teleurstellende week voor ons. Let wel, Zakynthos is een schitterend eiland. Bij boeking wel nadenken dat pas alles in de 2e week mei daar open gaat.

Opgave van het hotel 5 sterren voor ons 3.5 ster

Geweldig!

Martine
21-5-2017

Een super tijd gehad in het hotel. Mooie kamers, lekker eten, vriendelijk personeel en tussendoor zijn er altijd verse sandwiches en cakejes om te eten. Een klein maar heel erg fijn hotel. Zeker de moeite waard en we gaan graag terug!

voortreffelijk

viviane
23-8-2015

Het hotel ligt in de buurt van een uitgaansbuurt maar aan de rand ervan en in onze kamer hadden wij er totaal geen hinder van! Het is vlakbij een beschermd gebied waar zeeschildpadden hun nesten maken op het strand wat een pluspunt was.De kamers zijn mooi,nette badkamer,goede bedden en zeer proper! Een heel mooi zwembad met meer dan genoeg ligbedden, handdoeken leggen was zeker niet nodig! Het eten is voortreffelijk , alle dagen verschillend en ook van van goede kwaliteit ,ook enkele malen een thema-avond , Grieks,Oosters maar telkens ook andere gerechten, voor elk wat wils! Wij hadden half pension en waren zeer tevreden. Het personeel was ook zeer vriendelijk !Als ik terug zou gaan naar Zakynthos zou ik zeker terug naar ZANTE PARK gaan!!!

Leuke vakantie

Leonie
27-7-2015

Wij verbleven deze vakantie op Zante park in Laganas, Zakynthos. We hebben het als een super leuke vakantie ervaren. Wij verbleven in het hoofdgebouw, waar de kamers erg netjes waren. Wij zaten vaak bij het zwembad. Ondanks het hotel volgeboekt was en het hoogseizoen was, was het altijd nog rustig bij het zwembad. Er waren altijd ligbedden beschikbaar, en in het zwembad was het ook te doen. De cocktails waren erg lekker, en er was veel keus.

Het eten in het restaurant was een flinke minpunt van het hotel. Het buffet was klein, en vaak dezelfde dingen, waardoor je het eind van de vakantie erg zat was. Het eten was wel altijd warm, en er werd snel bijgevuld. Wij vonden zelf het ontbijt altijd het lekkerst.

Ook waren er veel russen in het hotel die af en toe wat vervelend waren tijdens het eten. (veel opscheppen, voordringen etc.)

Het personeel was erg vriendelijk, en werkte hard in het hotel.

Wij hebben het als een leuke vakantie ervaren!!

een aanrader

Anita
26-6-2015

Net terug van een super vakantie. We (4 personen) verbleven 12 dagen. Super vriendelijk en hard werkend personeel. Eten goed en gevarieerd ( niet te vergelijken met all inclusieve in Turkey).

Mooie kamers.(in het hoofdgebouw) Goede bedden. We komen zeer zeker nog eens terug. 1 tip, voor degene die een vroege vlucht hebben, koop zelf de daags van te voren wat eten. Het bestelde vroeg ontbijt stelt niets voor (droog brood met een likje jam). klein minpuntje

Uitstekend Hotel

Juan de la Esquina
17-6-2015

Hotel Zante Park is een prima Hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel is ongeschikt voor vakantiegangers die slecht ter been zijn (veel trappen) en voor kinderen die niet kunnen zwemmen (geen kinderbad en diepte 1,70 - 2,75 mtr). Kamers keurig netjes, goed schoongemaakt, elke dag nieuwe handdoeken. Gelukkig geen handdoeken terreur op de ligbedden die er meer dan genoeg rondom het zwembad staan. Maaltijden uitstekend, genoeg keus, warm en afwisselend. Met 5 minuten lopen vanaf het strand een prima ligging. Wil je stappen, je bent zo op de strip. All inclusive prima bevallen, zeker de heerlijke cocktails.

Zeer netjes hotel, vlakbij het centrum en de zee

Arianne Kros
21-5-2015

Wij zijn in mei naar Zante Park Hotel geweest. Super nette kamers, de kamer wordt elke dag schoon gemaakt en handdoeken worden elke dag vervangen. Het personeel was erg vriendelijk! Het zwembad was prima (wel erg diep: 2,75m op zijn diepst). Altijd voldoende ligbedden.

Het buffet was prima. Genoeg keuze, eten was goed warm. Ook voldoende dranken om uit te kiezen.

Het hotel is niet kindvriendelijk. Het zwembad is erg diep, dus niet geschikt voor kinderen. Wij vonden het ook jammer dat er geen vermaak was in de avond. De bar en de lounge was open maar vaak erg rustig. Voor gezelligheid 's avonds kun je beter Laganas in gaan.

Het hotel ligt erg centraal. Je bent binnen 5 minuten op het strand, en binnen 10 minuten in het centrum (lopend).

Een aanrader!

Lekker hotel

Rick
30-3-2015

Hotel Zante park in Laganas heeft een goede ligging. Even de straat uit lopen en je bent op het strand. Genoeg winkels in de buurt. Perfect hotel voor mensen die centrum en strand dichtbij willen hebben.

Het is een hotel in Griekenland dus van het eten kan je niet veel verwachten. Op het ontbijt niks aan te merken overigens. In het hoogseizoen wel een aantal luide Britse jongeren maar 's nachts heb je daar geen last van.

Het hotel heeft 2 delen. Wij werden in een bij-gebouw aan de overkant van de weg gestopt. Dat was in het begin even schrikken maar achteraf gezien was dat totaal niet erg. Het is daar zelfs veel rustiger dan een kamer aan het zwembad in het hoofdgebouw.

Vakantie zelf maken

joke
17-9-2014

Wij gingen met 3 meisjes van 18, 19 en 19 in september 2014. Toen we aankwamen regende het pijpenstelen en moesten onze valiezen de trap opdragen, onze kamer was niet in orde en zonder touroperator te verwittigen hebben ze ons in het hotel een straat er tegenover 'Canadian', een geensterren hotel/motel. Weer de trappen af in de regen. We kregen wel een goede compensatie van touroperator (excursie) en van het hotel (kluis, handdoeken, wijn) en hielden er de sfeer toch in. Voor de rest van het verblijf hebben we ons goed geamuseerd, mooi groot zwembad en wel vlak aan de straat. Dicht bij het strand en voor ons zeer belangrijk, bij de Main Street. Het eten was ok, geen 4sterren waard, vonden wel altijd iets wat we lekker vonden. Kortom geweldige vakantie gehad al kwam dit niet door het hotel;) pas ook op voor de barman Avijol, hij palmt iedereen zo in en wordt extreem jaloers :D Voor de mooie omgeving moet je het ook niet doen, in Laganas is niets te zien buiten natuurlijk de Mainstreet.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zante Park in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zante Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.