Hotel Poseidon Beach

Hotel Poseidon Beach
7,4

236 reviews over Hotel Poseidon Beach in het Nederlands

Vreselijk hotel! Ga niet!

Litza Moulakis
9-6-2018

Nog nooit zo'n slecht hotel gehad. 4 sterren van touroperator zijn volkomen onterecht. Oude smerige kamers met smoezelig badkamertje. Eten is echt niet te doen en ik ben echt niet moeilijk! Alle drankjes zelf tappen in plastic bekertjes (water was zout!) Schoonmakers beginnen om 7:00 uur hard pratend met de deuren te slaan. Snacks tussen de maaltijden geef je nog niet aan een hond! Totaal geen contact met personeel, nog geen goedemorgen! Alleen dames achter receptie geven de indruk dat ze je willen helpen maar erg 'nagemaakt' en ze kunnen je niks bieden omdat het allemaal niks is!!

Niet doen!

Anoniem
29-5-2018

Ik dacht na het lezen van de recensies dat het niet zo erg kon zijn aangezien dit hotel met 4 sterren op de website van touroperator staat. Al snel bleek dat dit hotel dat absoluut niet waard is, op een aantal andere sites staan dan ook maar 3 sterren vermeld. Maar ook dat was het niet waard. De kamer was veel te klein voor 2 volwassenen en een baby. Mini badkamertje met bad maar zonder stop. (Die krijg je ook niet als je erom vraagt) Het was er viezig en heel erg gehorig. Mijn vriend hield er een leuk souverniertje aan over, rode bulten over zijn hele lichaam, bedwantsen! Het eten was helemaal te erg, niet gaar, brood hard, zout water uit de postmix, geen vers fruit, koud! Er waren zelfs mensen die hun eten gingen opwarmen in de (vieze) magnetron. Het personeel moest hierom lachen. Het zwembad is best lekker maar veel te klein voor het aantal gasten en een berg opblaasbedden en mega unicorns waardoor zwemmen onmogelijk is.

Perfecte locatie en goed hotel

Mirjam
5-1-2018

Het hotel ziet er goed uit voor de prijs. Kamers waren prima en worden elke dag goed schoongemaakt.

Locatie was perfect en overal dichtbij. Het hotel zit direct aan het strand. Je mag zelfs het drinken van het hotel meenemen naar het strand. Service in het hotel is wel erg goed. Het enige minpuntje is het eten dat niet divers is. En we misten het echte Griekse eten in het hotel. Daarvoor zijn we een paar keer buiten de deur gaan eten.

Cameo island is een echte aanrader! Daar vind je ook de meeste schildpadden. Wij zijn met touroperator naar Zakynthos gereisd en vanuit hun kon je excursies boeken. Dit zou ik gewoon lokaal in Laganas centrum boeken, want dat is veel goedkoper voor precies hetzelfde. Het enige wat er anders is, is dat als je lokaal boekt er geen Nederlandse gids bij zit. Voor ons was dit geen probleem. De excursies zijn ook echt de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Poseidon Beach voor je op een rij gezet:

Super mooi hotel maar eten is matig

Glen
4-1-2018

Het is een super mooie accomodatie met super vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon en ziet er netjes uit. Nadeel in het hoogseizoen is dat je moet zoeken naar een tafel tijdens avondeten. Ook is het niet heel lekker. We zijn dan ook een paar avonden uit eten geweest. Het is wel een toplocatie met mooi uitzicht op de zee.

Ook zitten er in het hoogseizoen veel polen en russen. Die zijn wel gezellig maar ook luidruchtig. Ik moet wel zeggen dat we hier geen last van hadden in de kamer.

Nooit meer

Jeannet
13-9-2017

Animatie team deed hun best maar was in de avonduren onvoldoende aanwezig.

Het eten vonden wij ronduit slecht, brood altijd uitgedroogd, vlees, vis of kip lag altijd in onherkenbare saus, geen variatie in salade's, meloen komt na 13 dagen je oren uit.

Douche te klein.

Veel geluidsoverlast in de nacht door buurt hotels. Te harde muziek bij het zwembad.

Ondanks betaling zeer slechte wifi ontvangst.

Al het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Kamers werden elke dag verzorgt en we kregen voldoende handdoeken.

fantastisch!

Judith
4-9-2017

Een geweldige vakantie gehad! Vriendelijk, en behulpzaam personeel. Schoon. Heerlijk, gevarieerd eten iedere dag. De kamer was klein voor 3 personen maar oké. De ligging van dit hotel is prachtig. Alles op loopafstand.

Ondanks dat er op aanplakbiljetten in het hotel stond dat er geen handdoeken gelegd mogen worden werd dit massaal gedaan, en daar werd niet op gecontroleerd dus dat was jammer.

In de tuin van het hotel was het prima zonnen alleen jammer dat de muziek van de beachclub ernaast de hele dag hoorbaar was.

Ondanks deze kleine minpuntjes een aanrader!

leuke vakantie

Sheila
3-9-2017

Minder goed: wij kregen met vier personen een piepkleine kamer. Er waren drie slaapplaatsen en er kon echt met geen mogelijkheid nog een babybedje bij. Mini badkamer en balkon. Ik klaag niet snel maar dit kon echt niet. Bij de receptie zei men eerst dat er geen groteren kamers waren in het hotel maar de touroperator biedt wel grotere kamers aan dus dat leek mij niet kloppen. Na enig soebatten toch de volgende dag in het gebouw tegenover het hotel een grote kamer gekregen.

Schoonmaak: zeer matig. Buffet: eenzijdig, lauw eten en smakeloos. Animatie: nauwelijks. Vind ik niet erg maar als je er van houdt dan moet je niet hier zijn. Ligbedden bij het zwembad: geen gebruik van kunnen maken want er zijn er weinig en allemaal bezet door "handdoekje leggen". Tegen betaling ligstoelen verkrijgbaar op het strand.

Wel goed: de ligging, vriendelijk personeel, veel handdoeken per dag, veel supermarkten om de hoek en restaurantjes, clubs en bars, tegen het strand aan.

Heerlijke vakantie gehad!!

Claudia
1-9-2017

Wat een gemoedelijk hotel, vriendelijk personeel, prachtige ligging, heerlijk eten en voor herhaling vatbaar!!!

gewoon goed hotel

patger
30-8-2017

locatie is super aan het strand ,en binnen 5 minuten in het uitgaansgebied

eten niet heel uitgebreid ,maar wel lekker

kamers een beetje gedateerd en vooral de douche erg klein,maar dat went snel

Leuk en mooi Hotel. Zeker een aanrader

Richan van Mourik
15-8-2017

Bij aankomst in het Hotel was mijn hotelkamer nog niet klaar voor gebruik. Dat was pas om half1 in de middag. Veder zijn daar de mensen van het Hotel erg vriendelijk en behulpzaam. Veder vond ik het eten in het Hotel prima tedoen en het was ook wel redelijk warm. Het Hotel ligt op een mooie locatie en direct bij het strand. Ik heb ook een Eiland Tour gedaan langs het super mooie Eiland Zakynthos (Echt een aanrader). 1 Tip als je deze Tour of een andere Tour wilt gaan doen raad ik Uw aan om dit tedoen bij lokaal bureau dat zit rechts aan het eind van de straat meteen aan de rechter kant daar is het namelijk veel Goedkoper. Er zijn genoeg lig bedjes bij het Zwembad en ook bij op het grasveld waar je ook prima kunt Zonnen. Soms moet je er wel snel erbij zijn als je een mooi plekje in de Zon wilt hebben. Voor de rest raad ik dit hotel wel aan. Ik was er vanaf Zaterdag t/m Zaterdag en het weer was maximaal 37 graden🌞

We hebben een aantal aanbieders voor Poseidon Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poseidon Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poseidon Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Poseidon Beach scoort een 7.37 uit 10 op basis van 238 reviews.