Hotel Poseidon Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

Hotel Poseidon Beach op het zonnige Zakynthos is een ideale uitvalsbasis voor feestgangers. Ga je graag op stap tot in de vroege uurtjes en verblijf je overdag het liefst op het strand of aan het zwembad? Dan is dit hotel echt iets voor jou. Poseidon Beach wordt vooral bezocht door jongeren en is in het bijzonder in trek bij de Engelse jeugd. Dus als je juist houdt van een rustig verblijf, dan is dit hotel niet zo geschikt voor jou. Wil je meer weten over dit hotel? Lees dan verder.

De reviews over de accommodaties van Poseidon Beach Zakynthos zijn wisselend. De hotelkamers zijn basic ingericht en sommige hotelgasten merken op dat de kamers wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. Over het algemeen vinden jullie de kamers gedateerd en wat aan de kleine kant. Reviewer Hanneke is wel tevreden en schrijft: ‘De kamers zijn groot genoeg alleen de badkamer inderdaad aan de kleine kant. Er wordt elke dag schoongemaakt.’ Ook geven hotelgasten aan dat de kamers erg gehorig zijn.

Bij Poseidon Beach Zakynthos kun je prima ontbijten en ook de lunch valt in de smaak. Als opmerking over het avondeten schrijven jullie vooral dat het vaak te koud wordt geserveerd. Sommige reviewers geven aan dat de maaltijden wat meer variatie zouden mogen hebben. Ook missen jullie typisch Griekse gerechten. Reviewer Els is wel helemaal tevreden over de all-inclusive formule: ‘All-in concept prima; zelf bier, wijn en frisdrank tappen (dus geen lange rijen) bij 2 bars rondom het zwembad. Cocktails bij de barkeeper. Hele dag snacks verkrijgbaar, broodje hamburger, knakworsten, diverse broodjes, zelf ijs scheppen.’

Het zwembad van Poseidon Beach is mooi aangelegd en zeer schoon. Heerlijk voor een frisse ochtendduik als je moeite hebt met wakker worden. Wel vinden jullie het formaat van het zwembad wat klein voor de hoeveelheid gasten in het hotel. Sommige reviewers geven daarnaast aan last te hebben van luidruchtige jeugd en harde muziek bij het zwembad. Jullie zouden meer toezicht van hotelmedewerkers wel op prijs stellen. Qua animatie worden er allerlei activiteiten georganiseerd om het de gasten naar de zin te maken. ’s Avonds kun je een kansje wagen met de bingo of meedoen met de karaoke.

Ligging

De ligging van Hotel Poseidon Beach vinden jullie een grote troef van het hotel. Poseidon Beach ligt meteen aan het zandstrand van Laganas en op loopafstand van het bruisende centrum van Zakynthos-stad. Hier vind je leuke winkeltjes, hippe uitgaansgelegenheden en gezellige Griekse restaurants. Vanaf het strand heb je een schitterend uitzicht op Turtle Island. Reviewer Jessica is ook enthousiast over de ligging: ‘Overdag heerlijk luieren aan de zee die bijna in de achtertuin lag, en in de avond entertainment bij ons hotel. En daarna natuurlijk de stad in! Perfecte vakantie!’

Als je meer wilt ontdekken van de omgeving van Zakynthos dan raden jullie zeker de boottocht naar het schildpaddeneiland en de mooie jeepsafari aan.

Wil je ook graag vakantie vieren met andere jongeren op Zakynthos? Boek dan je verblijf bij Poseidon Beach Zakynthos.

253 reviews over Hotel Poseidon Beach

• 2019
    8Jolanda ter veer vd graaf29-09-2019

Heerlijk

Waren voor t 4 de jaar bij posseidon geweest voelde bij aankomt weer als ern warm bad de meisjes vd receptie en alle andere medewerkers warennzeer gastvrij .behuplzaam . Zelfs de directie van het hotel mengde zich elke dag heel sociaal tussen de gasten de hele dag eten en drinken zelfs de coctails horen bij t allin gebeuren Fati de jonge man die t animati team leid heeft zelf een fakirshow neergezet en is ook zeer sociaal op n hele leuke manier . De prijs kwaliteit is goed van dit hotel zonder twijfel .t strand direct aan t hotel vast en de zee zo mooi helder zie je m niet gauw en t loopt langzaam af naar t diepere gedeelte . . Alles bij de hand voor n heerlijk rellaxe vakantie .

Gereisd met partner in september 2019

• 8riet17-05-2019

prima vakantie gehad

weekje met zoon en neef we waren vroeg in het seizoen weer was niet zo geweldig al was dat plaatselijk verschillend hotel goed verwacht geen hoogstandje eten goed soms eentonig veel Engelse veel oudere en Russen handjevol Nederlanders zwembad en zee ijskoud Aandachtspunt let op de opstappen en trappen ze zijn niet gemankeerd vooral bij zwembad zijn er menige onderuit gegaan veel klachten ingediend hoop dat ze er wat aan doen!! tripjes geboekt bij lokaal bureau Nederlandse goedkoop geef goede informatie zeker 'n auto huren eiland is niet zo groot maar heel mooi boottochtje carata carata prachtig tocht bij lokaal bureau € 15 bij de reisorganisator €35 Zakatos leuk stad winkelstraat soort pc Hooftstraat lan ganas zelf veel souvernieswinkels bars mensen zijn erg vriendelijk niet op dringend ze komen wel naar je toe maar als je zeg kijk even is prima lokaalbureau zit kleine 10min van hotel links aan houden dan rechts

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 6Sanne 08-01-2019

Opzich oké hotel, maar niet te veel van verwachten

Opzich een prima hotel. Hadden vooraf wat reviews gelezen met negatieve punten zoals het eten en luidruchtige Engelse jeugd, maar nemen die vaak met een korreltje zout. Echter bleek hier wel een kern van waarheid in te zitten. Ontbijt en lunch was prima, maar het avondeten was vaak koud, zag er onsmakelijk uit en was ook vaak niet erg lekker. We zijn geen moeilijke eters, maar zijn toch vaak ergens anders wezen eten vanwege het karige aanbod van het hotel zelf. Inderdaad ook veel luidruchtige Engelse jeugd die 's avonds/'s nachts uit gaan in Laganas. Het zwembad is eigenlijk te klein voor de hoeveelheid gasten. Kamers waren prima en worden goed schoongehouden. Er ligt op Zakynthos helaas veel afval (in ieder geval in de omgeving van het hotel), maar als je een boottocht doet of een jeepsafari ontdek je wel dat het een mooi eiland is. Ligging van het hotel is erg mooi, aan het strand en uitzicht op ''turtle island''.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2018
    8Jessica de Cloe27-11-2018

Perfecte vakantie!

Het verblijf was heerlijk! We zaten in hotel Poseidon Beach, en wat een top hotel was dat. In de ochtend een heerlijk ontbijt, middag en avond eten vrijwel hetzelfde. Overdag heerlijk luieren aan de zee die in de bijna in de achtertuin lag, en in de avond entertainment bij ons hotel. En daarna natuurlijk de stad in! Perfecte vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Polman05-11-2018

Prima hotel wanneer je niet te veel verwacht.

Leuk hotel met een goede ligging. Direct aan het super mooie zandstrand en dicht bij leuke restaurants. Het eten in het hotel zelf was prima, niet te veel van verwachten en dan is het ontbijt en de lunch goed te doen. Het avond eten viel ons wel tegen maar wij gaan sowieso graag uit eten in de avond dus dat maakte ons niets uit. De kamers waren wel extreem gehorig. Helaas waren omsteeks 8.00 alle ligbedjes bezet om het zwembad en in de tuin waardoor je praktisch verplicht op het strand moest liggen als je op een bedje wil liggen en 6 euro per dag moest betalen, erg jammer dat het hotel hier niet strenger in was. In de avonden erg leuke dingen in het hotel te doen zoals bingo, karaoke of entertainment. Het eiland zelf is prachtig en het hotel ligt erg centraal! Wij hebben een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Anet10-10-2018

Met onze dochter van 2 jaar hebben wij 11 dagen een top tijd gehad in dit mooie hotel. Wij hadden een kamer met een prive zwembad super gaaf, maar wij vonden dit wel gevaarlijk ivm onze dochter. Eenmaal aangegeven bij de receptie begrepen ze dit meteen en kregen we een andere kamer. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en heeft zelfs geholpen met de koffers naar de andere kamer te brengen. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en iedere dag ook nieuwe handdoeken. Het eten was iedere dag net wat anders, kortom hebben wij een top tijd gehad hier. Wij komen zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Hanneke29-09-2018

Prima hotel

2de helft september 11 dagen in dit hotel verbleven en wij zijn tevreden. Het is een prima hotel, het ligt perfect aan een heerlijk zandstrand. Het personeel is erg vriendelijk, het eten is niks mis mee. De kamers zijn groot genoeg alleen de badkamer inderdaad aan de kleine kant. Er wordt elke dag schoongemaakt. Wat wel belangrijk is om te weten dat in hoogseizoen Laganas overspoeld wordt met engelse jeugd die nogal luidruchtig kunnen zijn en dat kan overlast bezorgen (wij hebben hier niks van gemerkt ivm naseizoen maar dit werd ons verteld door de reisleiding).

Gereisd met partner in september 2018

• 8viviane17-07-2018

goed maar druk hotel

lekker eten, dicht aan mooi zandstrand.Kamers nogal oubollig en de badkamer veel te klein!s avonds en s nachts ook veel lawaai!wifi betalend en werkt niet goed

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Els06-07-2018

Goed hotel maar héél veel groepen Engelse jongeren

Prima hotel, eten smakelijk gepresenteerd in een sfeervol restaurant. Ook veel tafels om lekker buiten te kunnen eten. All in concept prima; zelf bier, wijn en frisdrank tappen (dus geen lange rijen) bij 2 bars rondom het zwembad. Cocktails bij de barkeeper. Hele dag snacks verkrijgbaar, broodje hamburger, knakworsten, diverse broodjes, zelf ijs scheppen. Elke avond (buiten)entertainment voor jong en oud. Veel ligbedden in de tuin(en). Redelijk ruim zwembad met kinderbad(je). Ligbedje op het strand 3 euro (incl. parasol) Geweldig strand en langzaam aflopend in zee. In de directe omgeving wat barretjes en (souvenirs) winkels en BARstreet verderop doet zijn naam echt eer aan. Kamer in de 500 nummers vragen, zijn nieuwe appartementen aan de overkant; geweldige kamers met zéér ruime badkamer. Mooie excursies; Eilandtour /schildpaddentour per boot prachtig! Wel veel, héél veel groepen luidruchtige Engelse jongeren. RolstoelONvriendelijk!!

Gereisd met partner in juni 2018

• 4Ria05-07-2018

Nooit meer..

Vreselijk hotel. Nooit meer voor ons. Eten was vaak lauw zelfs koud. Kamer was verouderd maar wel netjes, badkamer erg klein. Enorm luidruchtige Engelse jeugd en dat waren er erg veel. Omgeving om en rond het hotel vonden wij niets aan, enorm veel vuil op straat . Via het strand loop je langs gezellige restaurants. Auto gehuurd en veel mooie dingen gezien dus raad dat aan omdat te gaan doen. Maar voor ons nooit meer dit hotel en plaatsje Laganas

Gereisd met partner in juni 2018

27 tips over Hotel Poseidon Beach

• Manouk126, 26-07-2012

Een echte aanrader om te doen is een schildpadden tocht van ongeveer 3uur lang. Je wordt dan bij een hotel opgepikt, en gaat naar het haventje. Daar zit je met alle Nederlanders op een bootje en ga je op schildpadden tocht, daarna ook langs de grotten en 2x een zwem stop erg leuk!

• Martin, 16-09-2013

Eilandboottocht, schildpaddenboot aanrader

• Yolande, 19-09-2013

Klein grieks familie restaurant Mudos,3 minuten rechts loopafstand,vanaf de entree van het hotel,gezellig,prima eten en heel betaalbaar.Strandtent Driftwood links pal naast het hotel,uitstekende lunch,heel vriendelijk engels personeel.

16 vragen over Hotel Poseidon Beach

• Hester, 13-10-2017

drankjes

Hallo, Zijn alcoholische drankjes ook bij de all inclusive inbegrepen? En tot welke tijd zijn deze dan te bestellen? Groetjes

• Ria, 23-01-2017

Studio

Hoe zien de studio,s er uit. Hebben die ook een balkon of terras? Heeft iemand hier ook een foto van?

• Bob, 07-06-2015

Badhanddoeken service bij zwembad

Kan iemand aangeven of er een badhanddoeken-service bij het zwembad is (betaling/borg/omruiling) of dat het aan te raden is badhanddoeken mee te nemen naar Poseidon Beach?

Nic, 30-06-2015

Je moet je eigen badhanddoeken meenemen.

Hotel Poseidon Beach info

• Aantal sterrenstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën