Hotel Poseidon Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°7°
Hotel Poseidon Beach

Omschrijving
Poseidon Beach Hotel op Zakynthos is een populaire plek onder Engelse jongeren. Houd hier rekening mee wanneer je niet komt om te feesten. De kamers zijn wat gedateerd en krap. Poseidon Beach ligt aan een breed zandstrand, er is ook een zwembad. Het hotel is gelegen in bruisend Laganas. Bij het hotel vind je direct restaurants en bars.

246 reviews over Hotel Poseidon Beach in het Nederlands

Perfecte vakantie!

Jessica de Cloe,
27-11-2018

Het verblijf was heerlijk! We zaten in hotel Poseidon Beach, en wat een top hotel was dat. In de ochtend een heerlijk ontbijt, middag en avond eten vrijwel hetzelfde. Overdag heerlijk luieren aan de zee die in de bijna in de achtertuin lag, en in de avond entertainment bij ons hotel. En daarna natuurlijk de stad in!

Perfecte vakantie!

Leuk hotel met een goede ligging. Direct aan het super mooie zandstrand en dicht bij leuke restaurants. Het eten in het hotel zelf was prima, niet te veel van verwachten en dan is het ontbijt en de lunch goed te doen. Het avond eten viel ons wel tegen maar wij gaan sowieso graag uit eten in de avond dus dat maakte ons niets uit. De kamers waren wel extreem gehorig. Helaas waren omsteeks 8.00 alle ligbedjes bezet om het zwembad en in de tuin waardoor je praktisch verplicht op het strand moest liggen als je op een bedje wil liggen en 6 euro per dag moest betalen, erg jammer dat het hotel hier niet strenger in was. In de avonden erg leuke dingen in het hotel te doen zoals bingo, karaoke of entertainment.

Het eiland zelf is prachtig en het hotel ligt erg centraal! Wij hebben een super vakantie gehad!

Anet,
      10-10-2018

Met onze dochter van 2 jaar hebben wij 11 dagen een top tijd gehad in dit mooie hotel. Wij hadden een kamer met een prive zwembad super gaaf, maar wij vonden dit wel gevaarlijk ivm onze dochter. Eenmaal aangegeven bij de receptie begrepen ze dit meteen en kregen we een andere kamer. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en heeft zelfs geholpen met de koffers naar de andere kamer te brengen. De kamers werden dagelijks schoongemaakt en iedere dag ook nieuwe handdoeken. Het eten was iedere dag net wat anders, kortom hebben wij een top tijd gehad hier. Wij komen zeker terug!!

Prima hotel

Hanneke,
      29-9-2018

2de helft september 11 dagen in dit hotel verbleven en wij zijn tevreden. Het is een prima hotel, het ligt perfect aan een heerlijk zandstrand. Het personeel is erg vriendelijk, het eten is niks mis mee. De kamers zijn groot genoeg alleen de badkamer inderdaad aan de kleine kant. Er wordt elke dag schoongemaakt. Wat wel belangrijk is om te weten dat in hoogseizoen Laganas overspoeld wordt met engelse jeugd die nogal luidruchtig kunnen zijn en dat kan overlast bezorgen (wij hebben hier niks van gemerkt ivm naseizoen maar dit werd ons verteld door de reisleiding).

goed maar druk hotel

viviane,
      17-7-2018

lekker eten, dicht aan mooi zandstrand.Kamers nogal oubollig en de badkamer veel te klein!s avonds en s nachts ook veel lawaai!wifi betalend en werkt niet goed

Prima hotel, eten smakelijk gepresenteerd in een sfeervol restaurant. Ook veel tafels om lekker buiten te kunnen eten. All in concept prima; zelf bier, wijn en frisdrank tappen (dus geen lange rijen) bij 2 bars rondom het zwembad. Cocktails bij de barkeeper. Hele dag snacks verkrijgbaar, broodje hamburger, knakworsten, diverse broodjes, zelf ijs scheppen. Elke avond (buiten)entertainment voor jong en oud. Veel ligbedden in de tuin(en). Redelijk ruim zwembad met kinderbad(je). Ligbedje op het strand 3 euro (incl. parasol) Geweldig strand en langzaam aflopend in zee. In de directe omgeving wat barretjes en (souvenirs) winkels en BARstreet verderop doet zijn naam echt eer aan. Kamer in de 500 nummers vragen, zijn nieuwe appartementen aan de overkant; geweldige kamers met zéér ruime badkamer. Mooie excursies; Eilandtour /schildpaddentour per boot prachtig! Wel veel, héél veel groepen luidruchtige Engelse jongeren. RolstoelONvriendelijk!!

Nooit meer..

Ria,
      5-7-2018

Vreselijk hotel. Nooit meer voor ons. Eten was vaak lauw zelfs koud. Kamer was verouderd maar wel netjes, badkamer erg klein. Enorm luidruchtige Engelse jeugd en dat waren er erg veel. Omgeving om en rond het hotel vonden wij niets aan, enorm veel

vuil op straat . Via het strand loop je langs gezellige restaurants. Auto gehuurd en veel mooie dingen gezien dus raad dat aan omdat te gaan doen. Maar voor ons nooit meer dit hotel en plaatsje Laganas

nooit meer

van driel,
      1-7-2018

nooit meer wat een druk hotel en veroudert alleen maar Engelse jeugd die in de nacht over de gangen schreeuwde.Bij zwembad kon je niet liggen veel te veel herrie van alle jeugd en muziek.Eten was lauw en onze kamer een ramp.Zeker wel gemeld kreeg andere kamer nog erger.Bedden met losse bodems badceldeiren uitgezaagd omdat ze anders niet langs wastafel kunnen.vrienden van ons 2x kits op balkon van Engelse bovenburen.Dus al met al een rot vakantie.

Nooit meer

Diana de Haas,
      25-6-2018

Op dit moment is het vuilnis op zakynthos een groot probleem overal op straat ligt vuilnis wat stankoverlast geeft. Het hotel zelf heeft een prachtige ligging direct aan het strand. Ook de kamers zijn netjes en schoon. Helaas waren er veel Engelse jongeren die de nodige overlast gaven. S'nachts hierdoor slecht geslapen door knallende kamer deuren en nachtelijke zwempartijen (wij zaten aan de zwembadkant) . Ook namen ze hun drankjes mee het zwembad in wat mij de nodige ergenis heeft bezorgd. Er wordt geen enkele toezicht op gehouden. Dit hotel kan beter aangemerkt worden als jongere hotel. Voor mij nooit meer ik wil meer als 4 uurtjes nachtrust kunnen genieten

Vreselijk hotel! Ga niet!

Litza Moulakis,
      9-6-2018

Nog nooit zo'n slecht hotel gehad. 4 sterren van touroperator zijn volkomen onterecht. Oude smerige kamers met smoezelig badkamertje. Eten is echt niet te doen en ik ben echt niet moeilijk! Alle drankjes zelf tappen in plastic bekertjes (water was zout!) Schoonmakers beginnen om 7:00 uur hard pratend met de deuren te slaan. Snacks tussen de maaltijden geef je nog niet aan een hond! Totaal geen contact met personeel, nog geen goedemorgen! Alleen dames achter receptie geven de indruk dat ze je willen helpen maar erg 'nagemaakt' en ze kunnen je niks bieden omdat het allemaal niks is!!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poseidon Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poseidon Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.