Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°8°
7,2

Omschrijving
Direct aan het strand van Laganas ligt Hotel Mediterranean Beach Resort op Zakynthos. Er is een zwembad, kinderzwembad en sauna. Het ontbijt is prima, alles is schoon en het personeel verleent goede service. ‘s Avonds eten is vooral gezellig in het centrum van Laganas. Maak een excursie naar Navagio beach, de blue caves of de caretta schildpadden.

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean Beach Resort voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel Mediterranean Beach Resort in het Nederlands

Zeer slecht hotel

Joke,
7-1-2019

Dit is een zeer slecht hotel word als 4 sterren verkocht is echter een 1 ster hotel elke avond koud eten en 1 sterren kamers. Hoop is oud en versleten boek je een kamer met als comfort een slaapbank krijg je een krakkemikkig tafeltje en een stoel. Als je reclameerde bij de receptie werd je gewoon uitgelachen

Gereisd alleenreizend in september 2018

Paradise

Irma,
13-11-2018

Prachtig hotel, 2x per dag kwamen ze schoonmaken. Heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Receptioniste spreekt Nederlands. Gelegen direct aan het strand van Laganas. Aanrader om te gaan eten is Restaurant Horizon, eveneens gelegen aan het strand. Excursies kan je boeken in het dorp zelf, goedkoper dan wanneer je het doet via de reisorganisatie. Kan je de helft schelen. Mooi eiland. Boek je een excursie naar Navagio beach, denk dan aan waterschoenen. Het is namelijk een kiezelstrand. Wij hebben 2 excursies geboekt. 1 eilandtour (met een bus) en 1x eilandtour over het water met als bestemmingen Navagio beach, blue caves en de caretta schildpadden. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Topvakantie!

Jessica,
2-10-2018

Super fijn hotel! Wij zaten in het bijgebouw en de kamer was simpel, maar helemaal prima en het belangrijkste super schoon! Ligging is absoluut top, dichterbij het strand kan niet en heel veel leuke eettentjes, zeker Red Pepper hebben wij heel lekker gegeten, maar keuze genoeg!

Het ontbijt vond ik okay, maar niet geweldig. Verder hebben wij 1 avond gedineerd in het hotel, dat vind ik geen aanrader. Het eten was van matige kwaliteit en niet enorm veel keuze. Ook is het niet de meest sfeervolle eetzaal, het heeft veel weg van een kantine. Gelukkig hadden wij het avondeten er niet bij gedaan, dus andere avonden heerlijk gegeten!

Kortom echt een topvakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2018

Super

Esther,
16-6-2018

Super hotel! vriendelijk personeel, eten was heel lekker en niet iedere dag hetzelfde. Ook was alles super schoon. De spa is ook zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Zeer mooie ligging, maar kil hotel

René,
21-7-2017

Ligging is zeer mooi, direct aan km's lang strand, vlak bij centrum, maar toch rustig. Hotel is kil, heeft geen uitstraling, wat je van Griekenland gewend bent. Personeel straalt niets uit. Ontbijt zelf is goed. De ontbijtruimte is bedroevend. Op tweede verdieping: ongezellige kale ruimte met kleine ramen, waar ook nog rolgordijnen voor zitten. Hier is ook 's avonds diner, wat ik niemand aan zou raden, in zo'n ruimte. Zeker niet, omdat er voldoende restaurants direct aan het strand zijn op 100 mrt afstand waar je heerlijk en gevarieerd kunt eten.Ontbijt is slechts vanaf 7.30 uur en zeker niet eerder. Wel vroeg ontbijt mogelijk aan de bar: twee kleine crackers, plakje cake, twee koekjes en 2 broodpinnetjes met schaaltje jam. Zeer karig. Kamers op begane grond zeer donker,met zeer kleine ramen. Op terras geen privacy. Begane grond met zeezicht (wat niet heus is): pal aan zwembad. 'S avonds is er niets te doen. Poolbar is om 18.00 uur gesloten.

Gereisd met partner in juni 2017

Goed Hotel,gezien prijs en kwaliteit

Willy
5-10-2016

lekker ontbijt,diner was goed verzorgd en wat douche betreft gewoon de douche knop open draaien,had je een flinke straal.Kamer vond ik wat minder was donker

Gereisd met partner in september 2016

Mooi hotel, prachtige locatie

Karin
19-9-2016

Prima hotel alleen geen 4,5/5 sterren waard. Receptie dames erg vriendelijk en 1 dame spreekt nederlands. Kamers zijn schoon en netjes, wel wat gedateerd echt grieks. Wel na ons inziens het mooiste hotel qua locatie en service. Handoeken service en kluissleutel met borg. Wifi prima en gratis. Zwembad niet heel groot maar voldoende, Eten bij het zwembad erg lekker. Strand en zee vlak voor het hotel mooi schoon, totdat er een storm kwam toen veel zeewier maar na een paar dagen werd alles weer opgeruimd. Enige minpunt vonden wij het avond eten. Erg eentonig, niet smaakvol en erg saai . Eetzaal op de 2e verdieping. Saaie, bijna kantine achtige ruimte. En.... wat wij heel erg vervelend vonden dat er geen mogelijkheid is om buiten te kunnen eten. Voor zowel het ontbijt als avondeten.

Gereisd met vrienden in september 2016

Prima hotel,mooie ruime en schone kamer.Douchen in het bad met klein straaltje water, wat dan weer koud en warm is,is wat minder. Ontbijt ,soep,voorgerecht en toetje goed, maar hoofdgerecht teveel italiaans en verder niet veel keus,maar wat er ligt is goed. Heerlijk zwembad met uitstekende poolbar voor eten en drinken. Prachtig zandstrand met veel restaurantjes en barretjes. In het hotel s'avonds niks te doen en geen sfeer.Vriendelijk personeel.Het hotel ligt op ong. 200 m. van de drukte van Laganas, geen last van. Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2016

Mooi en schoon hotel

Noortje
25-8-2016

Het hotel is erg mooi. Ruime en schone kamers! De badkamer is helaas wat minder. De douche (in het bad) geeft niet veel water. Ook veranderd het water steeds van temperatuur. Bij ons in de kamer konden we geen gebruik maken van het bad. Want de hoeveelheid water kon de afvoer niet aan.... De complete badkamer + gang van het hotel kwam vol te liggen met water. We moesten het water maar een beetje tegen houden met handdoeken vertelde ze ons bij de receptie... Dat noem ik geen service! Wat wij ook jammer vonden is de openingstijd van de poolbar (11 tot 6). Bij missen van het ontbijt kun je pas laat bij de poolbar terecht en juist 's avonds is het gezellig om nog even wat te kunnen drinken.

De ligging van het hotel is perfect. Recht aan het strand en restaurantjes op loopafstand. Het zwembad is ook mooi. Altijd wel een bedje vrij. Kortom: mooi en schoon hotel met een perfecte ligging. Aan sfeer en service ontbrak het soms. Die hebben we opgezocht bij andere plekken ;)

Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekend hotel

Maarten
10-8-2016

Erg mooi hotel. Nette kamers, die erg goed en netjes worden schoongemaakt. De airco werkt erg goed, dus de kamer was lekker koel. Leuk balkon om ’s avonds als het is afgekoeld te zitten. Verbeterpunt is de douche: douchen in het ligbad en de temperatuur/hoeveelheid water was niet geweldig. Erg vriendelijke service in de receptie en het restaurant. Ontbijt en avondeten waren prime en uitgebreid, maar kwalitatief niet altijd 5-sterren waard. Zwembad was erg mooi, voldoende ligbedden zowel in de zon als in de schaduw. Het eten en drinken bij de poolbar was echt heerlijk! Hotel ligt in het rustige gedeelte van Laganas, geen last gehad van dronken jongeren. Heerlijke 9-daagse vakantie gehad, en het hotel is een absolute aanrader voor iedereen die op vakantie naar Zakynthos gaat!

Gereisd met partner in augustus 2016

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterranean Beach Resort in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterranean Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.