Hotel Astir Beach

8 reviews over Hotel Astir Beach in het Nederlands

Geen tweede keer meer

Luc,
6-9-2018

Kleine kamer met harde bedden en een kleine badkamer. Werd wel elke dag goed schoongemaakt alleen stonden ze soms om half9 al op je deur te bonken. Receptie zeer onvriendelijk . Ligging is goed lekker aan het strand (bedjes 6 euro per 2) . Gebleven op basis van logies en ontbijt (gelukkig) want hebben gehoord dat het eten zeer slecht is en dat het wordt gerecycled van de vorige avond. Geen last van hangjongeren of dronken engelsen. Supermarkt zit om de hoek en restaurant Horizon aan het strand is een aanbeveling , goed ontvangst en als je hier meerdere malen komt wordt het echt leuk. Airco kost 3 euro per dag als je niet in juli of augustus bent en een koelkast 16 euro per week wat ik zeer beschamend vind want dit wordt nergens vermeld. Tv is niks . Ik zou hier niet meer terug komen , het naast gelegen hotel Poseidon Beach zag er vele malen beter uit.

Gereisd met partner in augustus 2018

vind dit niet all-inclusive

elly
20-8-2013

Je moet zelf binnen de drankjes halen. De bar op het terras hoort er niet bij. Het strand hoort er niet bij, dus de stoelen daar moet je huren. Je mag ook geen drankjes meenemen naar het strand. Handdoeken 10,00 borg, 9,00 terug. Coctails horen niet bij de all-inclusive. Als je aankomt gaat de all-inclusive pas in om 12.00 uur en als je vertrekt houdt het op om 12.00 uur. Douches zijn zeer klein.

Gereisd met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed hotel

H Bakker
26-7-2009

Heerlijke vakantie gehad in astir beach. Kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Vriendelijk personeel en een aardige en behulpzame barkeeper. Uitgaansgelegenheden genoeg op loopafstand en het strand naast de deur. Geen geluidsoverlast van de op voornamelijk Engelse jongeren gerichte clubs en bars. Veel verschillende nationaliteiten ............Prima bevallen !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Tjingo

leuk voor een weekje relaxen

Inge
18-7-2009

Wat aftands maar zeer schoon hotel met vriendelijk personeel. Pretentieloos ontbijt, maar voldoende. Ruim voldoende bedjes bij het zwembad (1,50 per bedje), direct aan het strand met grote hoeveelheid restaurants waar het zeer goed en goedkoop eten is. Absolute aanrader: restaurant Seaside. Drukke hoofdstraat met veel winkeltjes, disco's etc. vooral voor Engelse jeugd, leuk om te kijken, gemakkelijk via strand te bereiken (500 meter). Airco gratis, koelkastje 16 euro per week. Supermarktjes vlakbij.

Gereisd met partner in juli 2009
2006

Wij zijn van 22 t/m 29 juli 2006 hier geweest

Christine Lubbers
4-8-2006

Wij zijn van 22 t/m 29 juli 2006 hier geweest. Hotel is 5-10 minuten vanaf het vliegveld (geen last van overvliegende vliegtuigen). Goed en rustig hotel, prima kamer, alleen erg harde matrassen. 3 euro per dag: 2 bedjes met parasol. Ruimte zat. Aan het strand kost dit meer. Heerlijk zwembad qua temperatuur. Ontbijt was voldoende (3 soorten brood, 2 soorten cake, 2 soorten fruit, yoghurt, kaas, worst, jam, honing, muesli). Elke avond uit eten geweest in restaurantjes aan het strand (20-35 euro voor hoofdgerecht en eventueel nagerecht). Twee keer waterfiets gehuurd (15 euro per uur) en allebeide keren caretta caretta schildpadden gezien, moet je gewoon een heel stuk uit de kust gaan varen! Erg leuke ervaring!! Kust loopt heel langzaam af. Wat ik ook leuk vond, was dat er zoveel verschillende nationaliteiten waren, ik heb namelijk niet veel nederlanders gehoord. Ik zou er zo weer heen gaan.

Gereisd anders in Fri Aug 04 2006 13:14:06 GMT+0000 (UTC)
2005

ik ben naar het hotel in september 2004 gegaan.het eten was verzorgd en voortreffelijk. De ligging is zeer goed omdat je kan wandelen op de lange boulevard. Iets minder was de trage bediening aan de bar.

Gereisd anders in Wed Apr 13 2005 15:14:08 GMT+0000 (UTC)

Hotel is prima erg netjes

Juud
7-4-2005

Hotel is prima erg netjes. Ligging perfect direct op het strand hotel leuk stadje veel restaurantjes en uitgaansgelegenheden

Gereisd anders in april 2005
2004

Voor het geld een goed hotel

willy
19-1-2004

Voor het geld een goed hotel. Ontbijt redelijk. Voor diner langs het strand legio restaurants aanwezig. Betalen voor ligbedden en parasol bij het zwembad, stond in 2003 niet in de brochure, slechte zaak. Receptie behulpzaam.

Gereisd anders in Mon Jan 19 2004 15:50:26 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astir Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astir Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.