Hotel Zakantha Beach

7Goed

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

Zakantha Beach op Zakynthos biedt over het algemeen een goede prijs-kwaliteit verhouding, waardoor je een fijne vakantie aan zee hebt. De meeste reviewers kwamen hier met vrienden of hun partner en waren tevreden over de kamers en de ligging. Je zit direct aan het strand en in een gezellige straat met goede restaurants. Voor een zonvakantie aan zee zit je hier dus zeker goed.

Hotel Zakantha Beach is geen vijfsterren hotel, maar heeft voor een driesterren hotel een goede service. De kamers zijn niet groot, maar wel voldoende voor wie toch veel aan het zwembad of op het strand te vinden is. De meeste gasten zijn tevreden over de schoonmaak, een enkeling heeft helaas een wat minder schone kamer aangetroffen. Fijn is dat je vanaf Hotel Zakantha Beach zo het strand op loopt. Wel zit je ook aan een drukke weg, maar hier hadden de meeste vakantiegangers weinig last van. Wie liever niet in de zee zwemt, kan ook terecht bij het zwembad van Zakantha Beach. Die is simpel, maar goed voor een verfrissende duik.

Eten

Over het ontbijt zijn de gasten van Hotel Zakantha Beach positief, het avondeten is wat minder. De meesten raden aan om lekker uit eten te gaan in de straat van het hotel. Hier vind je namelijk veel restaurantjes die niet al te duur zijn, maar waar je wel lekker kunt eten. Er hangt ook een gezellige sfeer en op de terrassen kijk je uit over de zee. Onder andere Mariska heeft zo haar vakantie doorgebracht: ‘Toplocatie, en een mooi hotel. Lekker aan het zwembad liggen en af en toe een duik in de zee nemen. In de straat van het hotel zitten veel restaurant en winkels dit is ‘s avonds erg gezellig.’

Ligging

De meeste vakantiegangers kiezen Zakantha Beach op Zakynthos voor een ontspannen strandvakantie. Maar voor wie wil is er ook wat te ondernemen. Bregje vertelt: ‘Hotel was goed, fijne ligging en centraal op het eiland. Je kon vele excursies boeken vanuit Argassi. Het hotel had verder een fijne ligging direct aan zee! Als je van water houdt is Argassi/Zakynthos zeker een aanrader.’ Je hoeft tijdens je vakantie in Hotel Zakantha Beach dus niet alleen maar op het strand of aan het zwembad te liggen, want er zijn voldoende leuke excursies te boeken. Ga zeker eens mee met een boottocht of bezoek het waterpark op het eiland. Een andere tip is om een jeep te huren en zo Zakynthos te verkennen.

39 reviews over Hotel Zakantha Beach

• 2018
    8Enthoven06-10-2018

Zakynthos was leuk voor 1 keer

Net hotel, schoon en vriendelijk personeel bij halfpension avondeten slecht karig en lauw ,ontbijt redelijk geen binnenzwembad, fitness, schoonheidssalon, animatie eind september strand stelt niks voor, in de hoofdstraat restaurants genoeg voor goede prijs geen 4 sterren waard eiland smoezelig veel zwerfafval , zwerfhonden en katten verpauperde huizen aanrader in de hoofdstraat bistro Elia erg goed en voor lekkere koffie en verse broodjes moet je bij After zijn, als je een auto huurt bezoek taverne Lofos in Meso Gerakari prachtig uitzicht en rust.

• 8Mariska24-08-2018

Top vakantie

Top locatie, en een mooi hotel. Lekker aan het zwembad liggen en af en toe een duik in de zee nemen. In de straat van het hotel zitten veel restaurant en winkels dit is ‘s avonds erg gezellig. Helaas hotelkamer aan de kant van de drukke weg maar als de deur dicht is hoor je dit nauwlijks. Voor de rest was alles goed voor elkaar en dat maakt dan al veel goed. Veel excursies te boeken en ook erg leuk om het eiland te ontdekken. Top vakantie gehad!

• 5Anoniem24-08-2018

Agrassi leuk plaatsje, Zakantha beach minder hotel

Agrassi is een leuk plaatsje! Veel te doen en lekkere eettentjes! Zakantha Beach valt tegen, aan de straat kan erg veel lawaai van de weg. En de kamers worden slecht schoongemaakt, mijn haren uit de badkamer worden gewoon in het hoekje geveegd achter de deur.. wel elke dag schone handdoeken! Verder zijn de kamers niet al te groot maar prima voor 2 personen als je er niet vaak bent.

• 9Bregje12-06-2018

Geweldige vakantie

Hotel was goed, fijne ligging en centraal op het eiland. Je kon vele excursies boeken vanuit Agassi. Het hotel had verder een fijne ligging direct aan zee! Als je van water houdt is Agassi/Zakynthos zeker een aanrader. Ik was samen met een vriendin op vakantie (beiden begin 20 jaar) En hebben alleen maar genoten. Ontbijt was ook goed en savonds hebben we heerlijk gegeten bij verschillende restaurantjes in Argassi.

Met vrienden

• 8Eva20-02-2018

Super!

Mooie plek. Schone kamers en behulpzaam personeel.

• 2017
    7Elly10-10-2017

Goed hotel

Bedden waren goed, hygiëne was redelijk, ontbijt was goed. Zwembad was te koud, straatkant hotel té lawaaierig.

• 8Eline&Martijn21-08-2017

Perfect hotel om het eiland te verkennen

Aangezien wij veel op pad waren overdag was dit het perfecte hotel voor ons. Schone slaapkamers, schone ruimtes, prima ontbijt en een heerlijk uitzicht. Het personeel is vriendelijk en je bent op loopafstand van verschillende restaurants.

Kortom een heerlijke vakantie gehad mede door dit hotel.

• 10Milena van Schijndel07-08-2017

Ontzettend leuke vakantie gehad!

Hotel Zakantha Beach ligt aan een hele mooie plek langs de kust. Je kan vanuit het hotel zo de zee in springen. Ideaal! Erg vriendelijk personeel die je vakantie zo goed mogelijk soepel laten verlopen. In de straat waar het hotel zich bevindt zijn er volop winkeltjes, kroegjes en restaurantjes. Er is genoeg te doen en je zult je er niet vervelen. Het was een fantastische vakantie!

Met vrienden

• 8Frans V09-07-2017

Fantastische vakantie en geweldige griekse mensen

Geniet van je vakantie. Ook hier zijn er wel eens mindere dagen maar de volgende dag komt dat ook wel weer goed. Soms is de bediening, bij grote drukte, wat minder snel. zo wat ! En bedenk : ook de bediening heeft het warm. Maar als het gerecht of drankje komt dat kun je er ook volop van genieten. Als het daarna wat rustiger wordt hebben ze wel tijd om even met je te kletsen en je het een en ander te vertellen over hun eiland.

Met oudere kinderen

• 6Nelleke van der Tang19-06-2017

Simpel hotel, netjes maar eenvoudig

Eenvoudig hotel met vriendelijk personeel. Ligging direct aan het strand, waar je voor de bedjes 6 euro per dag betaald. Bij het zwembad zijn ze gratis. Ontbijt is simpel met oud brood, maar er ligt ook brood dat je kunt roosteren. Beleg eenvoudig, kaas en worst dat er al een beetje verpieterd uitziet. Kamers klein en zeer! gehorig, als de buren hun haar föhnen is het alsof ze naast je staan, badkamer erg klein, alles gedateerd, vuil douchegordijn. Verder wordt alles wel iedere dag schoon gemaakt. Bedden zijn prima, gelukkig 1 tweepersoonsbed, dat is fijn. Verder erg weinig kastruimte, vooral als dat extra dekens inliggen die je dan weer ergens anders in de kleine kamer kwijt moet. Voor de kluis, koelkast en airco moet je apart betalen. Er staat een bordje op de balie dat ze 8,4 scoren maar dat is echte niet terecht. Ik zou een 7 ok vinden.

8 tips over Hotel Zakantha Beach

• Gerard M. de Lange, 05-06-2014

Wat onze vakantie heeft gered is het gebruikmaken van de faciliteiten van een iets verder aan de kust gelegen zwembad/restaurant/cocktail bar met gratis ligbedden - een keurig schoon gehouden complex genaamd Dimitrios gerund door een familie bestaande uit een moeder (Mira), een dochter (Emily) en enkele familieleden. Je moet wel wat besteden maar dan is het overige gratis - zeer aan te bevelen!

• MP, 26-06-2014

Restaurants: Ethnic qua sfeer, gezelligheid en als je niet Grieks wilt eten & Zorba's qua eten, Griekse sfeer en authenticiteit. Sowieso vonden wij de restaurants aan de hoofdweg veel beter dan de restaurants de heuvel op.

Let op: - Boottocht op "piratenboot" is mooi, maar de zee is erg ruw (er werden mensen zeeziek) - Boek waterpark in Argassi, niet via travelagency (dan zit vervoer erbij) - Huur een Jeep, rij het eiland rond! - Zakynthos stad stelt niet veel voor, wel lekker eten, leuke haven

• Fam. Nolman, 02-06-2014

Als je er zit, even verderop zit Dimitrios, 100 mtr over het strand. Gratis zwembad, gratis ligbedden, voor eerder toegankelijk, gratis vriendelijk personeel en prima eten.

2 vragen over Hotel Zakantha Beach

• Mathijn, 04-01-2017

Fitnessruimte Zakantha Beach

Er staat bij de faciliteiten dat er ook een fitnessruimte aanwezig is, zijn dit bijvoorbeeld alleen maar cardio apparaten of zijn er ook wat machines voor krachtraining en dumbells?

• Katja Joosten, 28-06-2014

betalen strandbed

Ik lees verschillende informatie over de kosten van de ligbedjes op het strand. Kan iemand mij vertellen of hiervoor betaalt dient te worden? Zo ja hoeveel?

Dankje!

Mandy, 23-07-2014

Ja dit vroeg ik mij ook af! Wij gaan à.s. zaterdag

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad