Aparthotel Papillon

8.8Fantastisch

Aparthotel info

Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Aparthotel Papillon op Zakynthos heeft ruime kamers en comfortabele badkamers. Het zwembad is groot, waardoor er altijd een plekje is. ‘s Ochtends geniet je van een uitgebreid ontbijt. Ook in het restaurant van het hotel is het eten lekker. Wie er graag op uit wil is binnen 10 minuten in Zakynthos-stad. Vanaf het hotel kun je lopen naar het strand.

38 reviews over Aparthotel Papillon

• 2019
    10Petra v kan02-10-2019

Fantastisch gerenoveerd hotel, een aanrader!!!!!!!

Ten eerste vind ik het jammer dat op deze site oude foto’s worden gebruikt, het hotel is prachtig gerenoveerd, daar zie je op de foto’s niks van terug. Bij aankomst in dit hotel werden we ontzettend vriendelijk ontvangen. Dat is de hele vakantie zo gebleven, iedereen was ontzettend vriendelijk!! Van kamermeisje tot barman Oddi ( een topper) tot het meisje bij het ontbijt, iedereen is vriendelijk. Het ontbijt is prima, als er mensen zeggen dat er weinig variatie in zit, vraag ik mij altijd af wat ze thuis zelf eten. De kamers waren echt top, prachtige regendouche, mooi gerenoveerd. De bedden voor ons iets te hard, dag erna aan de receptie een topper gevraagd, dat werd meteen geregeld, echt perfect. Geen handdoekje leggen gelukkig, voldoende bedjes aan het zwembad. Het hotel ligt in het centrum maar daar hebben wij totaal geen last van gehad, geen geluidsoverlast, we hebben heerlijk kunnen slapen. In de buurt liggen heel veel restaurantje

Gereisd met partner in september 2019

• 9Dinand en Astrid22-08-2019

Aanrader, gastvrij en prachtige uitzichten.

Al vanaf binnenkomst bij receptie voelt dit hotel goed. Kamer voldeed aan de opgegeven voorkeur (advies: kamer serie 200 of 300). Airco must op kamer(€7,00pd). Ontbijt, simpel, maar goed. Koffie (?), wij kozen voor thee. Zwembad inpandig tussen de hotelmuren, dus warm. Weken daarom uit naar Remezzo Argasie(200mtr) met gratis ligbedden op gras en zwembad aan zee (heerlijk windje)t.o. nuttigen consumpties. Paar dagen met de Bananabus naar Banabeach (ca.9.50u) is een aanrader, heerlijk strand met ligbedden (€7,50pp) de bus gratis, retour is vroeg (15u) dus met localbus retour b.v. 18.00u is €1,80pp. Zakyntos Stad leuk voor een dagdeel. Excurs.naar Sheepwreck was een afknapper. Organisaties stouwen boot vol en droppen je op strand. Griekse avond niet goed bevallen (vreetschuurmodel), dansjes beginnen snel te vervelen, onpersoonlijk. Dinnertip: Restaurant Peppermint of Charlie Chaplin of GreenFrog (allen in Argassi).Autohuur aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Henk Wilms12-08-2019

Prima hotel!

Begin Augustus waren wij in hotel papillon in Zakynthos. Prima hotel met mooie gerenoveerde kamers. Pluspunten aan het hotel vond ik: - Mooie kamers - Mooi zwembad met ruimte - Kamers relatief schoon

Minpunten: - 1 grote handdoek en 1 kleine handdoek voor 3 dagen - Ontbijt vond ik wat aan de karige kant/weinig variatie - Betalen voor airco (7 euro per dag) schijnt wel normaal te zijn voor Griekenland overigens.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Esmee28-07-2019

Geweldig!😍

Pappilon apart hotel in een woord geweldig! Fijne mooie gerenoveerde kamers fijne schone badkamer. Van 13.00-16.00 happy hour 2 coicktails voor 7 euro. Ontbijt is van 7.30-10.00 eenvoudig maar lekker. Het hotel ligt midden in het centrum van argassi wij hadden geen last van geluidsoverlast. Om de hoek zit de magik een nachtclub van deze eigenaar als het hotel. In de avond bij de poolbar staat oddi wat een geweldige man! Wij hebben veel gegeten bij waves dat ligt naast de zee. En ook tegen over het hotel waren wij vaak te vinden. Enigste minpuntje is dat je voor de airco 7 euro per dag betaald en je geen wifi op de kamer zelf hebt , op het balkon/terras doet hij het prima. Genoeg zonnebedjes aanwezig bij het fijne zwembad. We zijn erg tevreden en mochten wij ooit nog terugkomen kiezen wij zeker voor dit hotel 😍 dankjewel alle lieve medewerkers en goeie schoonmakera die elke daf alles perfect schoonmaakte!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Janny06-07-2019

Mooi eiland!

We hebben het hier goed naar ons zin gehad. Personeel allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Na een dag eiland verkennen lekker zwemmen in het fijne zwembad. Van de drukte of geluid buiten het hotel heb je echt geen last. Ontbijt goed geregeld. Wij hebben een auto gehuurd bij Olympic voor een goede prijs. Er zijn verschillende restaurantjes waar je heerlijk Grieks kunt eten. Wij vonden Zorbas het beste vd Griekse specialiteiten, maar het is zeker leuk om wat restaurantjes uit te proberen. Doordat wij een auto hadden, zijn wij verschillende strandjes afgeweest. Er zijn een aantal strandjes met rotsen waar je heerlijk kunt snorkelen. Natuurlijk hebben we de schildpadden met een korte boottocht gezien maar het scheepswrak vanaf het eiland zelf met de auto bezocht, waar je hem vanaf een hoge kustlijn prachtig kunt zien liggen. Zakynthos is een mooi groen eiland, waar wij ons prima vermaakt hebben!

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Suzan Lusink04-04-2019

Beste vakantie tot nu toe!

Mooi hotel, recent gerenoveerd en zeker niet 'typisch grieks' qua inrichting, maar erg modern. Het personeel is er erg vriendelijk en zeggen je altijd goedendag. Goed vermaakt aan de poolbar waar ze heerlijke cocktails schenken voor weinig, en een leuke mix van gasten te vinden is. Erg leuke barman ook! (Christos) Argassi is voor toeristen een leuk dorpje met veel verschillende eettentjes en souvenir winkeltjes. Op een paar minuten rijden zit je in Zakynthos stad waar het ook tot laat gezellig is. Hier kun je echter niet heen lopen, vanwege het gebrek aan stoep. Auto huren moet je echt doen! Zoveel moois te zien. Onze favorieten waren Keri Beach, Porto Limnionas en xigia Beach. Prachtig! Dit was mijn eerste keer in Griekenland en denk dat dit moeilijk te evenaren wordt aankomend jaar met de vakantie!

• 10Dénise09-03-2019

Geweldig!

Erg mooi gerenoveerd hotel! Hele nette bad/slaapkamer, het zag er allemaal heel nieuw uit. We werden erg vriendelijk ontvangen en aardig personeel, deed echt de moeite om ons zo goed mogelijk te helpen. Ontbijt was goed te doen als je niet heel luxe gewend bent. Ligt midden in het centrum, niet erg veel winkels maar leuke souvenirs en je kan heel lekker eten bij verschillende restaurants. Via het hotel kan je een taxi regelen en die brengt je binnen 15/20 minuten bij Zakynthos-stad voor nog geen 10 euro. Een aanrader is om een scooter te huren zodat je meer van het eiland kan zien. Strand in Argassi is niet veel aan maar er stopt een gratis bus voor het hotel die je brengt naar een groot zandstrand met ligbedden en parasols (7 euro per dag) ook kan je eind van de dag weer mee terug (met de consumptie) dus je hoeft geen taxi te regelen, dat was erg ideaal! Wij hebben een geweldige vakantie gehad en raden dit hotel zeker aan bij anderen!

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    8Rob van Straaten08-10-2018

Toppie!

Een prima hotel, erg schoon, kamers werden goed schoon gehouden en schone handdoeken. Goed ontbijt. Mag wel een sterretje meer.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Yvonne22-09-2018

Hele fijne accommodatie middenin Argassi

Fijne accommodatie middenin Argassi. Gelegen in een zijstraat in het midden van het centrum. Wij zaten in het gebouw achter de receptie en hebben geen geluidsoverlast gehad van de hoofdstraat, sliepen zelfs met balkondeur open. Zeer aardige en gastvrije mensen die er werken! Ontbijt is ook prima, boterhammen, toaster, eieren, bacon, worstjes, bonen, kaas, vleeswaren en wat jam. Ook is een nog fruit en kwark aanwezig. Kamers zijn ook prima en modern. Enige minpunt is dat de bedden echt hard zijn.

Argassi zelf bestaat uit verhuurbedrijven voor auto’s, toeristenwinkels en restaurants. Keuze genoeg om uit eten te gaan.

• 9Carlo18-09-2018

Mooi en fijn hotel met prima personeel

konden 7 sept begin van de middag gelijk de kamer (311) in. Zeer vriendelijk personeel, die voor alle vragen open staan. Mooie kamer en ontbijt ook prima. Zwembad en bijbehorende bar met overdekt terras is ook meer dan goed. 2x happy our en je kan er ook wat eten. Ligging van het hotel in 'het centrum" en op 4 km van Zante stad is ook handig. Ja, (stille) airco en kluisje is extra en kost dus geld, maar dat weet je. Het hotel is dus echt de moeite waard. Hebben versch restaurants geprobeerd. Kwamen 3x bij het restaurant met dezelfde naam. Jammer dat het strand van Argassi waardeloos is, maar de omliggende stranden via de bus (Porto Zoro en Banana Beach) zijn zeker de moeite waard. De bustijden zijn wel een ramp, echt niet meer van deze tijd. Hou rekening met het feit dat de bus (erg)vroeg of juist (veel) later dan volgens schema komt.

5 tips over Aparthotel Papillon

• Patricia Van Hove, 28-08-2012

Met het toeristisch treintje kan je de stad Zakynthos bezoeken. Het vertrekt meerdere keren per dag, dicht bij het hotel. Het is een leuke rit die +- een kwartiertje duurt en waarbij je mooie plekjes ziet.

• Van Hove Patricia, 22-10-2014

Dimitra en Nico kunnen leuke plekjes op Zakynthos aanbevelen die zeker een bezoekje waard zijn

• Petra, 09-10-2017

Een auto huren is eigenlijk wel een must voor dit eiland. Zo kun je het eiland op eigen gemak verkennen. Vraag het personeel van het hotel naar bijzondere plekjes op het eiland! Ga heerlijk eten bij restaurant Gyropolis(echt Grieks en echt niet duur) of bij restaurant Peppermint. Neem het treintje naar Zakynthos stad bijvoorbeeld op een avond. 6 euro pp(retourtje). Dan kun je 3 uren lang je ding doen en gaat het treintje weer terug naar Argassi.

1 vraag over Aparthotel Papillon

• Lisa, 14-05-2018

Renovatie

Zijn er al foto’s van na de verbouwing/renovatie

Aparthotel Papillon info

• Aantal sterrensterster