Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Aparthotel Papillon op Zakynthos heeft ruime kamers en comfortabele badkamers. Het zwembad is groot, waardoor er altijd een plekje is. ‘s Ochtends geniet je van een uitgebreid ontbijt. Ook in het restaurant van het hotel is het eten lekker. Wie er graag op uit wil is binnen 10 minuten in Zakynthos-stad. Vanaf het hotel kun je lopen naar het strand.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

42 Reviews over Papillon

• 8Ellen12-09-2022

Genoeg te doen, 2 weken genoten

Overal dichtbij. Groot zwembad vergeleken in de omgeving. Lekker cocktails vriendelijk personeel. Dicht bij een nachtclub. Dicht bij het uitgaans leven. Veel restaurants. Gemiddeld met z’n vieren (ouders en 2 pubers van 15 en 17) inclusief wijn en drank €80 kwijt. De m de hoek kan je auto’s huren Quats/ scooters. Advies om een boot te huren, is veel leuker dan op een boot die vol met toeristen zit. Bij het strand zijn er jetskies etc.

• 8Martine de Gooijer19-06-2022

Fijn hotel Incl ontbijt, centraal gelegen

Hotelkamer was ruim en modern. Groot zwembad met gratis liggelden. Ontbijt was redelijk, wel veel hetzelfde maar uitgebreid genoeg om te kiezen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 10Monique08-07-2021

Echt een geweldig mooi schoon hotel vriendelijke mensen alles heerlijk dichtbij echt top

• 9Daisy21-09-2020

Geweldige plek als je er graag op uit gaat!

Dit hotel is volledig gerenoveerd en de kamers zijn dan ook eenvoudig maar prachtig.

Het ligt aan een toeristische straat, maar hier merk je werkelijk niets van zodra je de poort doorgelopen bent. Het zwembad was groter dan verwacht en het personeel was behulpzaam.

Door de coronamaatregelen werd het ontbijt voor je opgeschept door het (zeer vriendelijke) personeel, maar je mocht wel zelf kiezen wat je wilde hebben en hoeveel.

Ik ben vaker in griekenland geweest en weet dat ik hier niet te veel van het ontbijt moet verwachten, echter viel het wel tegen dat er nooit een broodje of croissantje te vinden was. Elke dag was er toast; wit of bruin. Desondanks hebben we elke dag gebruik gemaakt van het ontbijt, omdat het een prima simpele start van je dag is. Helemaal niet erg als je wat plek overhoudt voor een uitgebreide griekse lunch ;)

Er is een parkeerplaats aanwezig voor je huurauto welke we ook zeker aanraden!

• 10Petra v kan02-10-2019

Fantastisch gerenoveerd hotel, een aanrader!!!!!!!

Ten eerste vind ik het jammer dat op deze site oude foto’s worden gebruikt, het hotel is prachtig gerenoveerd, daar zie je op de foto’s niks van terug. Bij aankomst in dit hotel werden we ontzettend vriendelijk ontvangen. Dat is de hele vakantie zo gebleven, iedereen was ontzettend vriendelijk!! Van kamermeisje tot barman Oddi ( een topper) tot het meisje bij het ontbijt, iedereen is vriendelijk. Het ontbijt is prima, als er mensen zeggen dat er weinig variatie in zit, vraag ik mij altijd af wat ze thuis zelf eten. De kamers waren echt top, prachtige regendouche, mooi gerenoveerd. De bedden voor ons iets te hard, dag erna aan de receptie een topper gevraagd, dat werd meteen geregeld, echt perfect. Geen handdoekje leggen gelukkig, voldoende bedjes aan het zwembad. Het hotel ligt in het centrum maar daar hebben wij totaal geen last van gehad, geen geluidsoverlast, we hebben heerlijk kunnen slapen. In de buurt liggen heel veel restaurantje

• 9Dinand en Astrid22-08-2019

Aanrader, gastvrij en prachtige uitzichten.

Al vanaf binnenkomst bij receptie voelt dit hotel goed. Kamer voldeed aan de opgegeven voorkeur (advies: kamer serie 200 of 300). Airco must op kamer(€7,00pd). Ontbijt, simpel, maar goed. Koffie (?), wij kozen voor thee. Zwembad inpandig tussen de hotelmuren, dus warm. Weken daarom uit naar Remezzo Argasie(200mtr) met gratis ligbedden op gras en zwembad aan zee (heerlijk windje)t.o. nuttigen consumpties. Paar dagen met de Bananabus naar Banabeach (ca.9.50u) is een aanrader, heerlijk strand met ligbedden (€7,50pp) de bus gratis, retour is vroeg (15u) dus met localbus retour b.v. 18.00u is €1,80pp. Zakyntos Stad leuk voor een dagdeel. Excurs.naar Sheepwreck was een afknapper. Organisaties stouwen boot vol en droppen je op strand. Griekse avond niet goed bevallen (vreetschuurmodel), dansjes beginnen snel te vervelen, onpersoonlijk. Dinnertip: Restaurant Peppermint of Charlie Chaplin of GreenFrog (allen in Argassi).Autohuur aanrader.

• 7Henk Wilms12-08-2019

Prima hotel!

Begin Augustus waren wij in hotel papillon in Zakynthos. Prima hotel met mooie gerenoveerde kamers. Pluspunten aan het hotel vond ik: - Mooie kamers - Mooi zwembad met ruimte - Kamers relatief schoon

Minpunten: - 1 grote handdoek en 1 kleine handdoek voor 3 dagen - Ontbijt vond ik wat aan de karige kant/weinig variatie - Betalen voor airco (7 euro per dag) schijnt wel normaal te zijn voor Griekenland overigens.

• 10Esmee28-07-2019

Geweldig!😍

Pappilon apart hotel in een woord geweldig! Fijne mooie gerenoveerde kamers fijne schone badkamer. Van 13.00-16.00 happy hour 2 coicktails voor 7 euro. Ontbijt is van 7.30-10.00 eenvoudig maar lekker. Het hotel ligt midden in het centrum van argassi wij hadden geen last van geluidsoverlast. Om de hoek zit de magik een nachtclub van deze eigenaar als het hotel. In de avond bij de poolbar staat oddi wat een geweldige man! Wij hebben veel gegeten bij waves dat ligt naast de zee. En ook tegen over het hotel waren wij vaak te vinden. Enigste minpuntje is dat je voor de airco 7 euro per dag betaald en je geen wifi op de kamer zelf hebt , op het balkon/terras doet hij het prima. Genoeg zonnebedjes aanwezig bij het fijne zwembad. We zijn erg tevreden en mochten wij ooit nog terugkomen kiezen wij zeker voor dit hotel 😍 dankjewel alle lieve medewerkers en goeie schoonmakera die elke daf alles perfect schoonmaakte!

• 9Janny06-07-2019

Mooi eiland!

We hebben het hier goed naar ons zin gehad. Personeel allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Na een dag eiland verkennen lekker zwemmen in het fijne zwembad. Van de drukte of geluid buiten het hotel heb je echt geen last. Ontbijt goed geregeld. Wij hebben een auto gehuurd bij Olympic voor een goede prijs. Er zijn verschillende restaurantjes waar je heerlijk Grieks kunt eten. Wij vonden Zorbas het beste vd Griekse specialiteiten, maar het is zeker leuk om wat restaurantjes uit te proberen. Doordat wij een auto hadden, zijn wij verschillende strandjes afgeweest. Er zijn een aantal strandjes met rotsen waar je heerlijk kunt snorkelen. Natuurlijk hebben we de schildpadden met een korte boottocht gezien maar het scheepswrak vanaf het eiland zelf met de auto bezocht, waar je hem vanaf een hoge kustlijn prachtig kunt zien liggen. Zakynthos is een mooi groen eiland, waar wij ons prima vermaakt hebben!

• 9Suzan Lusink04-04-2019

Beste vakantie tot nu toe!

Mooi hotel, recent gerenoveerd en zeker niet 'typisch grieks' qua inrichting, maar erg modern. Het personeel is er erg vriendelijk en zeggen je altijd goedendag. Goed vermaakt aan de poolbar waar ze heerlijke cocktails schenken voor weinig, en een leuke mix van gasten te vinden is. Erg leuke barman ook! (Christos) Argassi is voor toeristen een leuk dorpje met veel verschillende eettentjes en souvenir winkeltjes. Op een paar minuten rijden zit je in Zakynthos stad waar het ook tot laat gezellig is. Hier kun je echter niet heen lopen, vanwege het gebrek aan stoep. Auto huren moet je echt doen! Zoveel moois te zien. Onze favorieten waren Keri Beach, Porto Limnionas en xigia Beach. Prachtig! Dit was mijn eerste keer in Griekenland en denk dat dit moeilijk te evenaren wordt aankomend jaar met de vakantie!

Aparthotel Papillon info

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Stadscentrum0.05 km