118 reviews over Hotel Katarina Palace in het Nederlands

Geweldig

Gosens,
21-8-2018

Ontzettend gastvrij hotel met veel aandacht voor de kinderen. Argassi als plaats is gezellig en druk genoeg voor gezinnen. Alleen voor stand liefhebbers is Argassi minder geschikt. Er gaan wel continu bussen naar mooiere stranden.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke vakantie!

isabel,
15-8-2018

Ik weet niet wat je precies mag verwachten van de Griekse hotels, heb er geen ervaring mee. Het hotel was niet luxe, wel oke. Het had 2 zwembaden waar je ook al wil je niet, je handdoek op tijd neer moet leggen anders kun je het vergeten, het lijkt echt nergens op. De bar bij het zwembad is goed voor een lekker drankje en hapje. Theodore en de jonge dame zijn prettige mensen. Onze kamer werd geen dag overgeslagen, dat was prima in orde. Paar keer s' nachts overlast van dronken mensen, helaas. Gelukkig was er wel een nachtportier die in actie kwam. De ontbijtzaal is echt niet zo geweldig maar we hebben ons gered. Het hotel ligt mooi centraal in een levendige omgeving, niet voor rustzoekers, alleen voor het strand kun/moet je met de gratis bus naar bananabeach ( 10 km en het enige minpuntje van Argassi voor mij, wel goed te doen trouwens. Het hotel deed goed haar best het de gasten naar de zin te maken. Veel engelsen op het complex.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

nooit meer is te veel gezegd

René,
19-5-2018

hotel is op zich prima.ik heb alleen een plek nodig waar ik kan slapen en ontbijten voor de rest ben ik niet zo heel veel eisend.wat ik wel miste is een droog rekje op het balkon nu hangt het goed te drogen over de balkon rand.wat me ook opviel in de deur naar het balkon steekt een metalen pennetje omhoog uit de vloer om de louvre deuren vast te zetten als je naar binnen/buiten loopt kan dit leiden tot verwondingen aan de voet.de bedden waren zo hard dat je er bij wijze van spreken een spijker op recht kon slaan. voor de rest zou een renovatie niet verkeerd zijn.

Gereisd alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tjingo

Zeker aanrader prijs kwaliteit verhouding prima,

Marja,
8-5-2018

Prima hotel, iets te veel chloor in het zwembad

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

nooiy meer

nelleke,
      15-10-2017

Er wordt vermeld dat het aan zee ligt wat inderdaad waar is. Helaas is er bij die zee geen strand en moet er elke dag gereisd worden om bij een strand te komen.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel en personeel is fantastisch!

Jim&Roos,
      15-7-2017

Zojuist terug gekomen van een vakantie met twee kanten. 7 dagen fantastisch gehad. Goed hotel, perfecte ligging en vooral fantastisch personeel! Na een zwaar quad ongeluk hebben ze ons zo goed geholpen en gesteund. Het personeel maakte het zo fijn voor ons. Als wij ooit terug gaan naar Zakynthos gaan komen wij hier zeker weer terug. Wij raden het hotel aan iedereen aan!

Gereisd met partner in juli 2017

ontbijt sober maar prima ,wij aten altijd elders bij de snack academy om de hoek, heerlijk klimaat prachtig rustig strandje gevonden met gratis strandbedjes en een aardige Albanees die ons in de watten legde. Dit jaar ook een excursie gemaakt van 4 uur over het eiland maar uiteindelijk 11 uur duurde met een enthousiaste chaffeur die er zin in had en ons ook echt alles van het eiland heeft laten zien en dat voor 20€ pp !!!!. Eten Etnic was altijd goed maar zijn te groot geworden het intieme is eraf helaas. Hebben veel bij Zorba's gegeten vriendelijke mensen en alles is mogelijk. Ben een kleine eter dus het werd voor mij tot een acceptabel portie aangepast en wat denk je prijs werd ook aangepast TOP . Al met al we gaan weer boeken voor volgend jaar Mei.

Gereisd met partner in mei 2017

Top vakantie!

Didi,
      10-5-2017

Wat een heerlijke vakantie hebben mijn zus en ik gehad! Als je niet in de drukte tussen de Engelsen wilt zitten, is dit hotel perfect! Gelegen in een rustig plaatsje maar er is genoeg te doen! Kamers waren ruim met een ruim balkon en het werd iedere dag wel schoongemaakt. Het ontbijt was goed en werd volop aangevuld! Er is geen kinderanimatie aanwezig en er waren weinig tot geen kinderen in het hotel maar dat was juist heerlijk!! Er is altijd wel een ligbedje vrij en het zwembad is prima! Je bent zo in de winkelstraat en daar zitten veel leuke barretjes en restaurants! Ga voor bij Zorba's eten, dat is een must!!! En als je een auto huurt (hebben mijn zus en ik gedaan voor 2 dagen) kan je het hele eiland rondrijden en naar alle toeristische plekjes en niet toeristische plekjes gaan. Vanuit een excursie zie je niet hoe mooi dit eiland is!!

Gereisd anders in juli 2016

Hotel was prima alleen de eetzaal was erg klein vooral daar ik met rollator loop. Vreselijk behulpzaam personeel mij route wijzen waar ik makkelijk kon lopen met rollator,toppie Netjes schoon,wij hebben het naar onze zin gehad

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima hotel midden in Argassi, ligging is perfect. Kamers zijn schoon, dagelijks bijgehouden, zelfs lakens worden dagelijks verschoond als je dat wil. Het complex bestaat uit meerdere gebouwen, ruime kamers welke bijna allemaal een balkon hebben met uitzicht op het binnen terrein en zwembad (tenzij je op bgg zit, deze hebben slecht uitzicht). Airco (€5,-) & Koelkastje (€3,-) moeten na de vakantie apart afgerekend worden als je deze wilt gebruiken. De mensen die hier werken zijn echt vriendelijk, conciërge, receptie, bediening. Behalve de man die 's avonds bij de poolbar staat, hij is soms een tikkie chagrijnig. Bij het zwembad worden helaas bedjes gereserveerd (ook hier ja...) door mensen die rond 07:00u opstaan, en vervolgens pas rond 15u plaats nemen, maar dat is op heel veel plekken.Biertje bij de poolbar is goedkoop, en je kan ook een tosti, broodjes of andere maaltijden bestellen. Ontbijt is niet echt super, maar gemiddeld voor Griekenland denk ik. Om de hoek bij 24/7Chillout kan je prima ontbijten voor een paar euro, en ook hier aardige mensen, incl. gratis wifi !

Gereisd met partner in augustus 2016

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Katarina Palace in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Katarina Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.