Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

121 Reviews over Katarina Palace

• 8Angela19-07-2019

Heerlijk hotel, prachtige kamer, aan winkelstraat

Dit hotelcomplex is verspreid over 4 gebouwen. Vorige jaar gerenoveerd en het was een prachtige kamer. Mooie grote inloopdouche, brede onderkast met wastafel, grote spiegel, föhn. Lekker bed, fauteuil, lange muurtafel met stoel en balkon met tafel en 2 stoelen. Het hotel heeft alleen ontbijt. Maar dat is ook geen ramp want er zijn meer dan genoeg restaurants in de directe omgeving. Het ontbijt is wel Engels gericht met dagelijks de bekende witte bonen in tomatensaus, worstjes en gebakken champignons. Ook elke dag kaas, ham en soms cervelaat. Verder jam, chocoladepasta, fruit, yoghurt, muesli, vers gekookte eitjes, broodjes, brood om te snijden, toastbrood en crackers. Elke dag een ander warm gerecht erbij. Bv, omelet, gebakken ei, warm geroosterd brood met kaas en tomaat, pannenkoek, roerei. Katarina zelf verwelkomde ons alsof we er al jaren kwamen, hartelijke vrouw net als het andere personeel. Het zwembad is niet echt verkoelend.

• 9Hedwig14-07-2019

Super hotel!

Prachtig gerenoveerde kamer met fijne bedden en mooie badkamer. Gratis kluisje en klein koelkastje aanwezig. Vriendelijk personeel. De ontbijtzaal mag wel wat moderner worden ingericht. Airco zou daar wel fijn zijn. Het was er om 8 uur al bloedheet. Ontbijt was voldoende maar niet geweldig. Het zwembad is netjes en gezellig met een bar erbij. Argassi is een gezellig plaatsje waar je op veel plekken heerlijk kunt eten. (Zorba’s, Red Wine en Papillon)

• 8M&P02-07-2019

We hebben een leuke week gehad

We zijn hier een week geweest We hadden een kamer met zwembad was echt top Het ontbijt vonden wij wel een minpunt weinig keuze en echt engels gericht En wij vonden het echt enorm warm in de eetzaal Vriendelijk personeel en goede service

• 9Amber18-06-2019

Wij zeggen : DOEN!

Het hotel is super! We kwamen binnen lopen en we dachten al "Waaw", We hadden al gehoord dat het hotel vernieuwd was maar wisten niet of alle Kamers gerenoveerd waren. Dat is het dus wel! Het bed, de inrichting, de badkamer, allemaal zo hip! Dikke 10 😍

De 2 zwembaden en de bar zijn erg gezellig met vriendelijk personeel. Genoeg bedjes en parasols.

Het ontbijt, ja wat moeten we daar van zeggen.. hmm beetje standaard. Vind het niet super maar ook niet slecht. Gelukkig zitten er genoeg winkeltjes in de buurt om broodjes te halen naar keuze.

Je komt het kleine straatje uitlopen waar het hotel aan ligt en je loopt recht op alle restaurantjes en gezelligheid af. Ideaal voor een stel zoals ons.

Om de hoek kun je gratis heen en weer met de gele banana bus om naar banana beach te gaan. Erg mooi strand! Ook kun je overal leuke activiteiten boeken! Ga dat ook doen.

Al met al een hele gezellige vakantie! En zal ik het zeker aanraden.

• 9Joost12-05-2019

Mooie gerenoveerde (2019) kamers

Hotelkamers gerenoveerd eind 2018-2019. Wij kwamen in een nieuwe kamer, badkamer, nieuw bed etc. Zeer service vriendelijk personeel. Hotel met ontbijt, ivm de vele Engelsen hier ( Argasi is populair bij de Engelsen!) een Engels ontbijt, maar volstaat. Zwembad prima, bar met snacks naast zwembad. Ligging hotel gunstig in dorp, je kunt alle kanten op voor eiland rondrijden. Autoverhuur onderaan hotel aan de doorgaande straat, 25 euro per dag, goed tarief voor prima auto. Restaurants op loop afstand. Kortom hotel kan ik aanbevelen.

• 10Eric van de Rijdt11-05-2019

Geweldig !

1e gasten in het volledig gerenoveerde hotel. 2 badkamers in de familiesuite, perfect ! Super vriendelijk personeel en eigenaresse. Het hotel bestaat 26 jaar hebben wij begrepen maar is nu inwendig gloednieuw. Gratis kluisje in tegenstelling tot wat op de site van touroperator staat. Onze zoon was jarig in de vakantie. Is er ook een bakker waar taart te koop is ? Regelen wij ! Kost dat ? Regelen wij, niets dus. Taart gegeten bij het zwembad; kom je terug in de kamer....versierd !! Superservice en aandacht !

• 10Gosens21-08-2018

Geweldig

Ontzettend gastvrij hotel met veel aandacht voor de kinderen. Argassi als plaats is gezellig en druk genoeg voor gezinnen. Alleen voor stand liefhebbers is Argassi minder geschikt. Er gaan wel continu bussen naar mooiere stranden.

• 7isabel15-08-2018

Leuke vakantie!

Ik weet niet wat je precies mag verwachten van de Griekse hotels, heb er geen ervaring mee. Het hotel was niet luxe, wel oke. Het had 2 zwembaden waar je ook al wil je niet, je handdoek op tijd neer moet leggen anders kun je het vergeten, het lijkt echt nergens op. De bar bij het zwembad is goed voor een lekker drankje en hapje. Theodore en de jonge dame zijn prettige mensen. Onze kamer werd geen dag overgeslagen, dat was prima in orde. Paar keer s' nachts overlast van dronken mensen, helaas. Gelukkig was er wel een nachtportier die in actie kwam. De ontbijtzaal is echt niet zo geweldig maar we hebben ons gered. Het hotel ligt mooi centraal in een levendige omgeving, niet voor rustzoekers, alleen voor het strand kun/moet je met de gratis bus naar bananabeach ( 10 km en het enige minpuntje van Argassi voor mij, wel goed te doen trouwens. Het hotel deed goed haar best het de gasten naar de zin te maken. Veel engelsen op het complex.

• 7René19-05-2018

nooit meer is te veel gezegd

hotel is op zich prima.ik heb alleen een plek nodig waar ik kan slapen en ontbijten voor de rest ben ik niet zo heel veel eisend.wat ik wel miste is een droog rekje op het balkon nu hangt het goed te drogen over de balkon rand.wat me ook opviel in de deur naar het balkon steekt een metalen pennetje omhoog uit de vloer om de louvre deuren vast te zetten als je naar binnen/buiten loopt kan dit leiden tot verwondingen aan de voet.de bedden waren zo hard dat je er bij wijze van spreken een spijker op recht kon slaan. voor de rest zou een renovatie niet verkeerd zijn.

• 7Marja08-05-2018

Zeker aanrader prijs kwaliteit verhouding prima,

Prima hotel, iets te veel chloor in het zwembad

Hotel Katarina Palace info

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar