Hotel Contessa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°14°
Hotel Contessa
8,4

Gezelligheid in Hotel Contessa op Zakynthos. Schuif aan bij de Griekse avond of barbecueavond. Al is het eten hier elke dag gevarieerd en goed. De kamers zijn in 2016 gerenoveerd. Wil je gebruik maken van de airco en koelkast dan moet je hiervoor betalen. Zonnen kan aan het zwembad. Gelegen in Argassi waar je gezellige restaurants en bars vindt.

54 reviews over Hotel Contessa in het Nederlands

Geweldig Hotel Contessa

Flo v Egmond,
15-10-2018

Contessa is een prima hotel, schoon, heerlijk ontbijt buffet, vriendelijk personeel...top dus. Zakynthos is prachtig groen met prachtige plekjes die niet toeristisch zijn ...Eiland toer gemaakt met lokaal bureau in een kleine bus die overal kan komen. Mooie Mytho-Geschiedenis ver het eiland.

Argassi is een plaats aan de Oost kant van het eiland. Geen oud centrum zoals Kosstad maar een drukke straat met veel restaurantjes en winkeltjes waar je heerlijk kan eten en shoppen. Argassi heeft geen boulevard waar je kan flaneren maar wel een aantal Tavernes aan zee met zwembad en gratis ligbedden aan de zee.....geen stranden meer sinds zo,n jaar of 10.
Al met al , een heerlijk relaxte vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Petra,
15-10-2018

Leuk familie hotel, vriendelijk personeel en heerlijk eten bij de poolbar alleen grote porties dus je kan gewoon samen delen. En een auto huren en het Eiland verkennen echt een aanrader .

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch verblijf gehad, zeker een aanrader!

Danique Schrijver,
21-9-2018

Super hotel, vriendelijk personeel. Mooi zwembad met buitenrestaurant waar je lekkere drankjes en gerechten kunt bestellen. Nette, schone kamer. Airco en koelkast zitten niet bij de prijs in. Ontbijtbuffet was goed. Argassi zelf is een leuk en gezellig stadje maar wil je echt uitgaan of naar mooie stranden dan moet je een taxi of bus nemen. Er gaat een gratis bus naar banana beach iets verder op. Ik raad dit hotel zeker aan!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Solfly

Fijn niet grootschalig hotel net buiten het centrum van Argassi. Een centrale ligging om van hieruit Zakynthos te ontdekken. Zeer vriendelijk personeel. Wij hadden halfpension geboekt, maar op loopafstand zijn er voldoende en leuke restaurantjes. Argassi heeft zelf niet echt stranden, daarvoor moet je verderop zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima plek en voor herhaling vatbaar.

Winny,
1-8-2018

Super schoon hotel en goede schoonmaak. Ontbijt was prima in orde zo ook de kamer. Jammer dat er betaald moet worden voor airco, koelkast en kussens op de ligbedden bij het zwembad. Bij een verblijf van 2 weken loopt dat aardig op naar de 170 euro. Als je de kamer wil upgraden naar zeezicht Kan er nog aardig wat bij komen. misschien de prijs aanpassen zodat je vantevoren weet waar je aan toe bent. Richting juli was het handoekje leggen. Bij klagen daarover werden de handdoeken verwijderd. Verder voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super hotel

Engbert Van der Vaart,
17-7-2018

Super vriendelijk personeel, maar jammer genoeg moesten we huur betalen voor koelkast

Geweldig

paul,
7-7-2018

Een uitstekend hotel! Perfecte ligging, vriendelijk mensen, mooie kamers met lekkere bedden. Argassi heeft een bruisend centrum, drukke straat en veel lekkere eet tenten. Zorba's was zeker de lekkerste (vaak mensen wachtend op een tafel). Waves Bar en castello beach kan je lekker zitten bij de zee met een mooie uitzicht over de baai bij zante town Ontbijt bij contessa was verassend uitgebreid. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

Heel fijn en schoon hotel!

Henkelman,
1-7-2018

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel. Ontzettend schoon en goede service, wij hebben hier met veel plezier 12 dagen verbleven.

Voor herhalingvatbaar

Esther,
25-6-2018

Centraal gelegen hotel in zijstraat van het centrum van Argassi.Hotel is heel schoon met dagelijkse wissel van handdoeken. Kamer ruim genoeg en badkamer voor ons groot genoeg. Bedden prima en kussens uitstekend! Ontbijt buffet voor elk wat wils. Prachtig uitzicht vanaf het terras van de eetzaal. Vriendelijk personeel! De Zakynthos avond was goed verzorgd en dan eet je voor 12,- pp. Lunch gerecht met frisdrank of bier bij het zwembad voorgemiddeld 7,- op.Geen hotel voor rustzoekers, omgeving is erg lawaaierig(Was voor ons geen probleem). Airco gehuurd voor 5,- per dag en dan kunnen de balkon deuren dicht blijven, dat scheelt aanzienlijk aan geluid. Aanrader: huur een auto en je ziet veel van het eiland. Banana beach perfect om lekker aan het strand te liggen. Je betaald 10,- voor 2 heerlijke bedden en parasol. Drinken en eten wordt geserveerd....ideaal. Leuke restaurants: Zorba, Papillon,Agnadi op de weg naar Vasilkos.

Geweldig hotel!

Carola van Megen,
15-6-2018

Een heel fijn hotel, op een prima locatie. Met ontzettend vriendelijke medewerkers. Toen ik mijn enkel brak tijdens een boottocht waren ze ontzettend behulpzaam, andere kamer, rolstoel geregeld, kamer langer mogen houden etc. Fantastisch gewoon!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Contessa in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Contessa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.