Hotel Zante Village

248 reviews over Hotel Zante Village

• 2018
    5Ronny,Peggy,Tessa en Lars01-09-2018

Niks voor Belgen

Ik heb hier geen andere Belg , Nederlander , Italiaan of Duitser , zelfs niemand van de touroperator gezien. Reden : het eten was echt niet te doen zelfs het ontbijt was niks. Drank in heel kleine bekertjes en de echte cola moet je betalen. Ik heb op mijn vele vakanties al wat gezien , maar dit sloeg alles zelfs de vissticks waren niet te eten. Wij hebben meer goedkoop en lekker gegeten buiten het hotel dan erin! Ik heb nog nooit één negatieve beoordeling geschreven maar dit wilde ik jullie niet onthouden! Laat dit hotel maar voor de Polen en schrap het maar voor al de anderen uit het aanbod!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

6cj16-10-2017

Zatte, luidruchtige en opgeblaasde Polen

Hotel is veroudert maar personeel doet zijn best om alles netjes te houden, deze zijn uiterst vriendelijk en zeker hét pluspunt van het hotel. Het is vervelend als je altijd moet opboksen tegen arrogante Polen, het verblijf was gewoon van hen, luidruchtig en dronken tot 4u 's morgens om dan een ganse dag met een dikke kater aan het zwembad te liggen. Volgens het personeel betalen zij hun loon dus zwijgen is de boodschap. Wij Belgen konden niet liggen aan het zwembad waar wij wouden, nee nee dat werd door hen bepaald. Het eten was in buffetvorm, als het uur daar was waren zij de eerste die opdringerig aanschoven, om dan hun borden de helft achter te laten.Het eten was lekker maar weinig variatie. Wij hebben een auto gehuurd in de aanpalende straat van het hotel, terug vriendelijke mensen, veel op ons eigen ritme gezien van het eiland die trouwens prachtig was. Nog een woordje over de vlucht, in onder aanneming van touroperator, gewoon de beste vlucht ever. Geen pluim voor touroperator bij wie we geboekt hadden, juist bij aankomst aan de luchthaven iemand gezien, voor de rest moest je uwe plan trekken, dus volgende keer ander agentschap!!!

Gereisd met partner in september 2017

• 7vdWeert27-08-2015

Leuk hotel

Vorige week teruggekomen van een verblijf van 2 wk in dit hotel. Op zich een goed hotel, schone ruime kamers, goede schoonmaak. Het eten is goed, altijd warm echter erg weinig keuze. Vooral voor kinderen die niet van pasta houden is er weinig keuze, je zag veel kinderen brood eten s avonds (bijv nooit patat). Mooi ruim zwembad met altijd , zelfs dus in hoogseizoen, lege ligbedden. Via een kleine wandeling zit je zo in het centrum en het strand is een kwartiertje lopen. Wat ons echter tegenviel is dat het hotel voor 95 procent bezet wordt door Polen. Wij waren het enige Nederlandse gezin. Hierdoor is de animatie ook in het Pools en wordt er niks in het Engels gedaan. Het personeel van bijv de bar is hierdoor ook erg stug omdat ze gewend zijn aan het Poolse volk. Dus wil je wat gezelligheid van wat Nederlanders om je heen dan moet je hier dus echt niet heengaan. Ga je voor rust en een schoon ruim hotel, dan is het een goede keuze.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8anita wuestenberg09-09-2013

Goede verhouding prijs-kwaliteit

De beoordelingen over dit hotel leken ons niet zo goed . Voor een all-in hotel was de prijs prima en we hebben het er toch maar op gewaagd. Tot onze verrassing viel alles heel goed mee: lekker eten ( we hebben wél af en toe elders gegeten omdat we een uitstap maakten), een mooie ruime kamer, een gezellige eetruimte. Bij onze aankomst was de Griekse avond meteen een leuke ervaring.We waren snel onze favoriete drankjes aan de bar gewoon. Enkele kleine minpuntjes: water uit het putje op de vloer van de badkamer als je doucht, een geit die één nacht mekkerde en geen droogrekje op het balkon om je natte spullen te drogen en de hygiëne bij het schepijs leek ons niet denderend.. Het personeel was vriendelijk . De andere toeristen, vaak met kleine kindjes, waren rustig en genoten net zoals wij van het mooie zwembad. We huurden een autootje, we maakten een boot trip en hebben zo de mooiste plekjes van het eiland verkend. We hadden een heerlijke week.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6Anne en Ronny16-08-2012

zozo

Heel goed gelegen om uitstappen te doen. Te weinig personeel. Water is bij het avondeten gratis maar omdat er maar 1 afruimer is beschik je niet over een glas om water te nemen. Je kan zelf je tafel afruimen. Het bad konden we niet gebruiken omdat het water langs het putje naar boven kwam tot in de slaapkamer. We gebruikten een handdoek (we hadden geen badmatje!) om het toch een beetje droog te krijgen. Ondanks het feit dat we de handdoek op de grond gelegd hadden moesten we 3 dagen wachten op een nieuwe handdoek en kregen we uiteindelijk ook een badmatje.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Tom13-08-2012

prijs kwaliteit in orde

een weekje in zante village gezeten. kamers waren in orde, vrij grote kamer, maar wel een beetje verouderd. ontbijt was in orde. avond buffet was vrij beperkt. wat je kreeg was wel lekker maar weinig keuze. 2 soorten vlees , 1 vissoort , 1 soort groenten , een pasta , en een aardappel bereiding. Soep en koude groeten waren ook aanwezig. Zakynthos zelf heeft ook winig te bieden. voor wie rust wil is dit zeker aan te raden. wie wat wil bezichtigen moet hier wegblijven. busje van hoten naar zee was een pluspunt. aan zee is het rustiger en aangenamer om te liggen in het zonnetje. pas op ...was hadden dik 45 graden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 6marian pieters12-08-2012

Redelijk hotel, geen luxe.

Hotel ligt in een mooie omgeving, dicht bij het centrum van Alikanas, strand lopend 15-20 min. met busje 5 min. Busje gaat om 10.00 11.00 13.00 14.30 en 17.30. Eten in dit hotel is beneden de maat, weinig keuze geen vers fruit bij ontbijt. Warme maaltijden vaal lauw en friet slap en klef. Restaurant is niet gezellig en personeel niet vriendelijk. Personeel bar/receptie wel heel vriendelijk. Wel mooi zwembad met voldoende ligbedden, ruime kamers met airco, hotel is wel wat gedateerd. Al met al hebben wij hier wel een heel goede vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7stientje17-07-2012

Een goede middenklassehotel

Dit jaar komen wij daar voor de tiende keer in dit hotel. Het is wel zo dat het in de jaren verminderd is van kwaliteit, maar je moer er niet zo letten op de etikette, het gaat er gemoedelijk aan toe, heel relax, en ja 'savonds wat teveel lawaai,maar dan ga je toch eens wandelen. We zijn best tevreden met onze keuze, het grootste zwembad van alle hotels in de buurt

Gereisd met partner in januari 2012

• 3Evie & Dolf13-07-2012

Teleurgesteld

Wij gaan 2x per jaar op vakantie, meestal in Europa en af en toe nr. Azie, maar het is voor de 1ste keer dat wij niet tevreden zijn over het hotel i.h. algemeen, maar vooral het Buffet. Het is geen 4 waard, meer een 2. Om de 2 dagen kregen wij bijna dezelfde gerechten bij het Buffet. De wijn kwam uit plastic flessen, niet te drinken, het bier was wel goed. Gelukkig hebben wij nooit All-in maar de meeste gasten 99.5% hadden All-in en men at en dronk de hel dag. Hadden deze gasten geen smaak? Of was het omdat alles gratis was en dat zij dit als een "luxe" ervaarden? De gasten 99.5% kwamen allemaal uit Oost Europa (Polen) men kreeg geen contact men hen, omdat zij alleen hun taal spraken. Zelfs het animatieteam waren meisjes uit Oost Europa, zij spraken tenminste nog Engels, wij dachten dat wij in Polen waren. Wij hopen, dat de touroperators het in hun folders vermelden, dat dit hotel alleen "bevolkt" wordt door gasten uit Oost Europa, jammer, ondanks alles een leuk hotel en personeel.

Gereisd met partner in juni 2012

• 7karin11-07-2012

goed genoeg

Het hotel opzich is niks mis mee. De kamers zijn goed, en worden goed bijgehouden. Het personeel is vriendelijk en de sfeer is er prima. Ver wacht alleen niet teveel in dit hotel. Het eten vonden wij niet geweldig, maar goed genoeg (ben allang blij dat ik niet zelf hoef te koken op vakantie!)Het hotel zit vlakbij een dorpje met wat winkeltjes en op 15 min lopen zit het strand. Er is dus in alykanas niet veel te beleven.. Wij gingen om lekker bij te komen, zon te hebben en heerlijk aan het zwembad te liggen. Daar is dit hotel prima voor!! Maar zoek je vermaak en een geweldig hotel waar je je ogen uitkijkt, dan is dit niet het hotel waar je heen moet gaan. Wij vonden het een heerlijke vakantie, door onze eigen instelling en dingen die we ondernomen hebben, maar uiteindelijk maakt het niet uit in welk hotel je zit, je zal het toch zelf moeten doen!

Gereisd met vrienden in juni 2012

Hotel Zante Village info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel