Hotel Zante Sun

KinderhotelWeer vandaag15°10°
Hotel Zante Sun
8,5

Omschrijving
Op Zakynthos (Griekenland) vind je het kindvriendelijke Hotel Zante Sun. Je vindt hier maar liefst 2 kinderbaden en een kinderspeelplaats. Maar ook luxe en comfort staan bij dit hotel hoog in het vaandel. Neem een kijkje bij een van de monumenten op het eiland of wandel op het prachtige strand van Agios Sostis.

370 reviews over Hotel Zante Sun in het Nederlands

Helemaal top

Demi van Lierop,
19-1-2019

Zo'n mooi hotel! Eerste keer alleen op vakantie en we hebben echt geluk gehad. Heel mooi zwembad, lief personeel, lekker eten, schone kamers, mooi handdoekje gevouwen bij aankomst. Fijne ligging, zakynthos is een prachtig eiland met genoeg te zien. Al met al een top vakantie gehad, mede dankzij het hotel! Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Mooi hotel..vrij nieuw, mooi zwembad fijne grote kamers Als je met 3 bent met grote bovenverdieping.

Bedden prima, kamers schoon en netjes.

Eten super lekker en...warm door sluitende serveerbakken.

Plaats genoeg bij zwembaden.

Hotel moet nog sfeer krijgen, maar daar waren ze harrd aan't werken. Obers en receptie waren vriendelijk. Geluid in poolbar mag minder s'avonds en sfeerlicht ook beter....

Omgeving 1 winkeltje en 1 eetgelegenheid.

Lopen naar dorpje Agios Sostis leuk...maar weinig te beleven. Wel een vrij strand voor te zwemmen.

Huur een auto maar let op de kuilen in de dorpjes ..in de bergen zijn de wegen goed begaanbaar.

Of ga met de boot en zwem door de blauwe grotten. Zo mooi😍

Ga je naar het scheepswrak neem waterschoenen mee de kiezel is erg scherp en pijnlijk aan de voeten. Ga naar de grootste vlag🇬🇷 en mast kijken...en het uitzicht bij t restaurant. Bekijk het scheepswrak van bovenaf of vanaf de boot🏊

Een mooi eiland 🌞

Prima hotel

Mrs,
20-11-2018

Zante Sun is een mooi gerenoveerd hotel. Toen wij arriveerde waren de kamers nog niet klaar. Wij werden toen goed opgevangen bij de bar naast het zwembad en konden gelijk gebruik maken van het snack uurtje.

De kamers zijn mooi en schoon. De douche was niet goed afgekit dus we hadden wel elke dag een privé zwembad in de badkamer. Verder is de service en het kwaliteit van eten uitstekend. Tijdens het snack uurtje kon je kiezen tussen 2 soorten snacks, dat mag wel gevarieerder. Ook miste ik animatie in de avonduren.

Gereisd met partner in september 2018

D-reizen

100% kwaliteit voor lage kosten , geweldig !!

marinus,
8-11-2018

Luxe kamers , zeer goed eten en drinken !!! Vriendelijk personeel .

Nieuw hotel en erg hygienisch , ruime kamers en fijne bedden , en 3 zeer grote zwembaden met ruim voldoende ligbedjes

Gereisd met partner in oktober 2018

Prachtig eiland waar genoeg te doen is voor een week, prachtige baaien en bergen en leuke strandjes. Omdat wij er in de een na laatste week van het seizoen waren was het dichtbijzijndse stadje vrijwel dicht en ook de strandtentjes dus niet veel te beleven. ‘s avonds dus voornamelijk in het hotel zelf vermaak maken want geen entertainment. Voor ons geen probleem omdat we dit zo aan het eind van het seizoen verwachten. Heel leuk om te doen is een bootje huren voor een hele dag. Fantastische grotten en natuurlijk aanleggen op schildpadden eiland. Een bezoek aan de hoofdstad zeker een aanrader en voor 1 dag een auto huren zeker een must om de bergen in te kunnen gaan. Onze dochters hebben drie uur paard gereden, fantastisch ! Het hotel zelf en het personeel waren super! Eten heerlijk en warm! Genoeg ligbedden bij de zwembaden. Aanrader!

Geweldig

Esmee,
2-11-2018

Geweldig hotel, vriendelijk personeel, goed eten. zou zeker nog een keer terug gaan

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastisch begin, schokkend einde.

Irma van der Linden,
30-10-2018

Het hotel is fantastisch en het personeel legt je echt in de watten. Waar je wel even rekening mee moet houden voor je kiest voor de Griekse eilanden, is het feit dat ze op een breuklijn liggen. Wij hadden ons daar van tevoren niet in verdiept en troffen de aardbeving op Zakynthos die ons vakantieplezier toch wel redelijk heeft bedorven.

Het hotel heeft hier verder geen schuld aan en is ruim, prettig en licht ingericht. Grote zwembaden, maar verder weinig voorzieningen voor kinderen. De griekse sfeer is hier ook grotendeels verdwenen evenals in de omliggende plaatsjes. Dat is jammer en hebben wij als een gemis ervaren. Verder wel prachtige baaien, leuke uitstapjes met o.a. bootjes en een prachtige natuur. Met een auto het eiland een dag over is een aanrader.

Aanrader!!

Janine B,
30-10-2018

Dit hotel was echt top!

De kamers zijn super schoon, het hotel zelf ziet er erg netjes en schoon uit en er is vriendelijk personeel die er alles aan zal doen om je een fijn verblijf te geven en we hadden een mooi uitzicht vanuit onze kamer.

Er zijn 3 zwembaden dus je kunt zelf kiezen waar je wil gaan liggen en er is dus genoeg plek. Zakynthos zelf is ook erg mooi, vooraf hadden we natuurlijk wel foto's gezien maar tegenwoordig is alles bewerkt dus je gaat er niet van uit dat het echt zo mooi is en jahoor het water is zo helder en alles eromheen is echt zo mooi als op de foto's!! Normaal gesproken zou ik nooit terug gaan op dezelfde plek waar ik al eens geweest ben maar hier willen we zeker nog eens terug! Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

Super Hotel!

Joke van Ree,
28-10-2018

Sante Sun hotel op Zakynthos is gelegen op een prachtige locatie in Agio Sostis.

Alles wordt met aandacht en betrokkenheid gedaan door het personeel voor de hotel gasten.

Maaltijden iedere dag een feestje, vers en lekker bereid, kamers dagelijks schoongemaakt. Laatste dag van onze vakantie verstapte ik me en moest er van alles geregeld worden om te kunnen vertrekken, de receptie hielp fantastisch en regelde allerlei zaken zodat we rustig konden vertrekken.

Enige minpunt was het onverwarmde zwembad in Oktober wat dan niet prettig is om in te zwemmen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

fantastisch maar niet in oktober

familie Ten Napel,
26-10-2018

half oktober naar door hotel geweest. mooi vernieuwd hotel. eten was erg goed en wisselend. bediening erg vriendelijk. het hotel is helemaal vernieuwd en was hartstikke prima qwa prijs kwaliteit verhouding. veel Nederlandse gasten wat wij zelf erg leuk vinden.geen animatie maar dat vonden wij heerlijk. geen muziek de hele dag bij je zwembad maar lekker rustig.

zakynthos zelf daar in tegen is ons erg tegen gevallen. alles in de omgeving was al dicht. de meeste hotels en restaurants waren gesloten. ook uitgaan is dan niet met een de orde. we waren 1 van de weinigen die nog op het eiland waren de rest was al weer naar het vaste land.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zante Sun in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zante Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.