Hotel Zante Sunsterstersterster

Tonen op kaart

Contact

447 reviews over Hotel Zante Sun

• 7Dustin13-01-2020

Hygiënisch hotel, gevarieerd eten en fijne service

Wij zijn begin mei 8 dagen naar het Zante Sun Hotel geweest. Het hotel was zeer schoon, fijne service en lekker eten (niet heel gevarieerd en beperkte keuze). Echter zou ik zelf niet meer in Mei gaan i.v.m. het weer (het werd vaak pas in de namiddag, rond 15:00 uur, een beetje warm, zo'n 25 graden). Ook was er in deze periode geen animatie of vermaak in de late uurtjes. In het dorpje zijn er wat winkels en is het mogelijk om wat plekken te bezoeken, maar een echt strand om lekker te zonnen is niet in de buurt.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2019
    9Heijmans26-10-2019

Geweldig hotel schoon en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Marissa17-10-2019

Ook na 6 keer nog geweldig!

Gister teruggekomen van een wederom heerlijke week in Zante Sun Resort. Voor ons was dit de 6e keer in dit hotel en het blijft top!

Het hotel is superschoon en hier wordt ook alles aan gedaan. Elke dag schone handdoeken en elke dag wordt de kamer grondig schoongemaakt. Ook het zwembad wordt dagelijks gereinigd.

Het eten is prima! Er is ruim voldoende keus en is ook afwisselend. Voor iedereen is er wel iets; groot saladebuffet, meerdere soorten vlees en vis, pasta en altijd keus uit zo'n 8 soorten desserts.

Ondanks dat het seizoen op zijn einde loopt is het personeel altijd vriendelijk en staat iedereen voor je klaar.

Wij zijn op woensdagmorgen aangekomen en vertrokken een week later op woensdagavond. Uitchecken is om 12 uur 's middags, maar we mochten ons all-inclusice bandje gewoon om houden zodat we nog tot vertrek gebruik konden maken van al het eten en drinken.

Al met al weer een topvakantie! Tot volgend jaar!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Trudi van Hees Stehouwer10-10-2019

Zante Sun is een mooi en schoon hotel. Wij waren er voor de derde keer en zaten in het oude gedeelte met zwembad. De kamers zijn mooi gerenoveerd en super schoon. Kregen iedere dag schone handdoeken en het bed werd regelmatig verschoond. Heerlijke bedden. Het personeel is geweldig en doet alles voor je en zijn ook heel vriendelijk. Het eten was heerlijk. Voor ieder wat wils en heel veel keuze. Het avondeten was ook goed warm en dat vind je bijna nergens in Griekenland. Mensen die hier durven te klagen over het eten moeten zich kapot schamen! Ik vraag me af wat ze dan thuis gewend zijn. Het nieuwe gedeelte van het hotel is heel modern met twee prachtige zwembaden waar het niet nodig is om ‘s morgens vroeg een handdoek te leggen. Er is ruimte genoeg. Er is geen animatie en wij vonden dit heerlijk. Lekker rustig ‘s avonds. Voor ons is dit hotel een aanrader en we hopen er nog een keer terug te gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 6Marieke07-10-2019

Nooit meer.

In september 2019 zijn wij 8 dagen naar het hotel Zante Sun geweest. Als je van een goede hygiëne houdt, dan is dit hotel zeker aan te raden. Het is erg schoon. Echter zouden wij absoluut niet nog een keer naar dit hotel gaan, omdat de all inclusive drankjes en cocktails niet lekker waren en het hotel is erg modern en heeft totaal geen sfeer. Wij hadden niet het gevoel dat we op vakantie waren in Griekenland. Dit vonden we erg jammer. Hiernaast was het ook erg moeilijk om een praatje aan te knopen met de medewerkers van het hotel. De service was goed, maar het leek wel of wilden ze liever niet met de toeristen praten. Het eten was goed, maar wij hadden nog wel iets meer van het echte Griekse eten willen genieten. Hiernaast was er 's avonds niks te doen in het hotel. De plaatjes van het hotel die op de website staan komen overeen met wat er geboden wordt. Vooral door het gebrek van sfeer gaan wij hier niet nog een keer naar toe.

• 9O.V06-10-2019

Heerlijk hotel om even uit te rusten !

Super schoon hotel met zeer vriendelijk personeel. Kamers zijn mooi en van alle gemakken voorzien.

• 8Joyce30-09-2019

Leuke ervaring voor 1 keer.

Het eten viel ons wat tegen. Veelal hetzelfde en de laatste dagen was het eten ook niet erg warm. Personeel was voornamelijk erg beleefd richting de 'oudere' maar tegen ons als jong koppel werd er alleen hoi en doei gezegd. Ik mistte de persoonlijk touch. Wij zijn dan echter ook geen all inclusive gewend.. wellicht komt het hierdoor.

Openbare ruimtes erg schoon. Kamers ook redelijk. Puntje van kritiek is dat wij in de 8 dagen dat we er waren, eenmaal schone handdoeken hebben gehad en geen schoon beddengoed. Dit was te merken aan het zand wat er in bed lag.

We hadden een kamer in het oude gedeelte, een stukje lopen maar dat hadden wij er zeker voor over. Lekker rustig en uitzicht over de zee. Beter dan uitzicht over het drukke nieuwe zwembad. Bij het oude zwembad was het ook een stuk rustiger en scheen de zon langer. De meeste mensen lagen aan het nieuwe zwembad waardoor wij genoeg plek hadden bij het oude zwembad.

• 10Bart29-09-2019

Het was een geweldig!!

Het was hier fantastisch!!we zullen dan ook zeer snel terug komen! Het was er schoon schoon en nog eens schoon. Service was zeer goed. We hadden een standaard kamer geboekt maar die was er niet meer dus werden we geüpgrade naar een masionet ( 2 verdiepingen) met dakterras en jacuzzi( die dan 50 euro per dag kost) . Eten was erg lekker altijd goed op temperatuur. Alleen jammer dat het ontbijt desondanks dat het zo goed was vooral veel al bestond uit en Engels ontbijt. Kamers werden netjes schoongemaakt elke dag. Ik heb zelfs nog Een klein ongelukje gehad bij het zwembad. En ik werd door het hotel bijzonder goed bijgestaan. op dit eiland is een auto een must een quad kan ook maar een airco is wel lekker hoor als je een uur in de auto zit . De lokale mensen zijn niet al vriendelijk na mijn beleving. Maar al met al een prachtige vakantie gehad

• 9Ria Hollander28-09-2019

Genoten!

Mooi hotel, met voortreffelijk eten, vriendelijk personeel! We hadden een kamer in het oude gerenoveerde gedeelte met uitzicht op het Schildpadden eiland! De badkamer was niet groot, douche en toilet, de wastafel in de kamer maar dat is geen probleem. 1 kast in de kamer met 1 plank en een roede, er zouden meer planken in mogen zodat de kluis ook hoger kan staan (staat nu op de grond) een laatje zou ook fijn zijn. Er zijn 3 zwembaden met voldoende ligbedden. We hebben een fijne vakantie gehad

• 9Petra26-09-2019

Netjes, schoon, gemoedelijk, modern

Rustig plekje, met binnen een half uur lopen drukte en vertier.

39 tips over Hotel Zante Sun

• jkoullen, 13-06-2014

Voor een meer dan geslaagde excursie moet men bij Manthos zijn!

• Peter Bogaards, 15-05-2014

Een excursie met een rondrit over het eiland is aan te bevelen. Dit geeft een goede indruk van Zakynthos.

• marja, 08-09-2013

Wij zijn met een grote speedboot (halve dag ) de zee op geweest, naar scheepswrak, echt een aanrader!!! het is in het echt nog mooier dan de folders.

40 vragen over Hotel Zante Sun

• Dea, 24-09-2019

Openbaar vervoer in de buurt?

Rijdt er een bus in Afrika Sostis heen/terug naar centrum van Laganas en Zakynthos stad? Of alleen maar taxi? Wij huren nooit een auto (heeft een reden).

• Dea, 15-09-2019

Begin oktober nog wat te beleven daar?

2e week van oktober daar nog wat beleven rondom hotel of op boulevard savonds? Is vroeg donker daar maar van hotel naar haven of boulevard veilig te bereiken?

• Greetje Doornkamp, 24-05-2019

handdoekenservice

Wat wordt hieronder verstaan?

• VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen