Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Het Zante Sun Resort is dé plek voor een ontspannen strandvakantie. De prachtige, recent gerenoveerde hotel is rustig gelegen in het charmante Agios Sostis. Daarbij ligt het strand aan de mooie baai van Laganas, een ideale plek om je vakantie op Zakynthos door te brengen. Tel daar de comfortabele kamers, het vriendelijke personeel en de uitstekende all inclusive formule bij op en je begrijpt waarom het Zante Sun Resort een geliefde keuze is onder vakantiegangers.

De ligging

Het Zante Sun Resort ligt op slechts 700 meter vanaf het centrum van Agios Sostis. Daarbij ligt het zandstrand van Agios Sostis op slechts 200 meter afstand, hoe ideaal is dat? In de omgeving van het hotel vind je op loopafstand verschillende bars en restaurants. Ook is er een bushalte aanwezig op ongeveer 800 meter vanaf het hotel. Het centrum van de badplaats Laganas is ook gemakkelijk te bereiken en ligt op slechts 3 kilometer afstand. Daarbij is je transfer naar het hotel ook lekker kort, de luchthaven van Zakynthos ligt op slechts 9 kilometer vanaf het Zante Sun Resort.

Hotel en faciliteiten

Het Zante Sun Resort heeft een charmante opzet. Het resort bestaat uit maar liefst 7 gebouwen met maximaal 2 verdiepingen waardoor het hotel een gemoedelijke uitstraling heeft. Niet elk gebouw beschikt over een lift, mocht je slecht ter been zijn dan is het handig om dit door te geven. Het vriendelijke personeel van de receptie staat 24 uur per dag voor de gasten klaar. Ook is er een lobby en bagageruimte aanwezig. In het hotel kan je ook gratis gebruik maken van WiFi. Op basis van beschikbaarheid biedt het hotel ook privé parkeergelegenheid aan. Tegen betaling is er een doktersservice en was- en droog service aanwezig. Voor een verkoelende duik kan je terecht in één van de twee buitenbaden. Rondom de baden staan ligbedden en parasols voor de gasten klaar. De badhanddoekenservice is tegen betaling. Speciaal voor de kleine vakantiegangers zijn er twee kinderbaden aanwezig.

De kamers

In het Zante Sun Resort verblijf je in comfortabele kamers beschikt voor 1-3 personen. De kamers zijn voorzien van de standaard faciliteiten. Zo is er een televisie, telefoon, koelkastje en airconditioning aanwezig. Tegen betaling kan je gebruik maken van het kluisje. De badkamer is voorzien van een douche, toilet en föhn. Je kunt ook een frisse neus halen op het balkon of terras met zitje. De kamers zijn comfortabel ingericht en vormen een ideale plek om lekker te ontspannen.Verschil in de kamersHet Zante Sun Resort biedt ook familiekamers aan. Deze kamers zijn voorzien van de bovengenoemde faciliteiten maar zijn wat groter. Dit kamertype is geschikt voor 2 volwassen en 2 kinderen. Er is een slaapkamer op de boven- en benedenverdieping aanwezig.

Sport en entertainment

In het Zante Sun Resort blijf je in vorm dankzij de fitnessfaciliteiten. Voor wat ontspanning maak je gebruik van de verschillende spafaciliteiten. Zo kan je genieten van een heerlijke massage, schoonheidsbehandeling of een ontspan momentje in de sauna of jacuzzi (allen tegen betaling). Voor de kinderen is er ook een speeltuintje aanwezig bij het hotel.

Eten en drinken

In het Zante Sun Resort verblijf je op basis van all inclusive verzorging. Je geniet van lekkere maaltijden bij het buffet restaurant. Heb je zin in een verkoelend drankje? Dan kan je terecht bij één van de drie bars in het resort. Bij de all inclusive formule geniet je tussen 07:30-10:00 van het ontbijt. Na een tijdje lekker zonnen aan het zwembad is het alweer tijd voor de lunch tussen 12:30-14:00. Het diner wordt geserveerd tussen 19:00-21:00. Heb je gedurende de dag trek gekregen? Dan kan je tussen 10:30-11:30 en 15:30-16:30 genieten van verschillende snacks. Bij de bar kan je tussen 10:00-23:00 genieten van alle door het hotel geselecteerde dranken. De Skyfall Bar is tegen betaling en biedt verschillende premium drankjes aan waaronder cognac, champagne en cocktails. Alle drankjes na 23:00, warme chocolademelk, speciale theesoorten en roomservice zijn tegen betaling.

Goed om te weten

Bedekkende kleding is verplicht in het restaurant, dus gelieve niet in je badkleding het restaurant betreden. Daarbij vraagt het Zante Sun Resort of gasten tijdens het diner geen sportkleding en badslippers kunnen dragen.Toeristenbelasting is niet bij de prijs van je vakantie inbegrepen en dient ter plekke voldaan te worden.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

486 Reviews over Zante Sun

• 9Anoniem18-10-2022

Fantastisch!

Superfijn hotel. Kamer goed schoon gemaakt, lekker eten met genoeg keus voor iedereen , zeer vriendelijk personeel. Fijn zwembad met genoeg ligbedden. Komen zeker nog een keer terug!

• 10Rosita Van Tongeren.07-10-2022

Het was weer geweldig en perfect .

Het is gewoon thuis komen heerlijk. En dat gezeur over het eten is slecht of niet afwisselend genoeg......................hou daar mee op , ben benieuwd wat deze zeur kousen thuis op tafel hebben staan met In de Ochtend ,Middag , avond eten . Huur een fiets en ga heerlijk over het eiland fietsen zo mooi. Wij komen er nu al 4 jaar en gaan zeker weer terug .

• 9Stolzenbach02-10-2022

Heerlijk hotel

Gisteren thuis gekomen van dit heerlijke eiland en hotel! Wat hebben we het goed gehad in dit hotel kamers super schoon luxe en heerlijke bedden. Het eten is fantastisch en overal is het brandschoon en zeer vriendelijk personeel. Als we volgend jaar weer naar Zakynthos gaan komen we zeker weer terug naar dit hotel.

• 8J&R24-09-2022

Goed rustig Hotel uitstekende service

Wij verbleven hier in september 2022.Zeer vriendelijk personeel zowel aan de balie als in restaurant.Werden goed begeleid bij de buffetkeuze ivm lactose intolerantie de manager en chef kok gaven goed advies en werden verwend met een uitzonderlijk dessert.Uitstekende appartementen goed onderhouden.Verder een auto gehuurd om het mooie eiland te verkennen oa boottocht in het noorden zelf geregeld (goedkoper) schitterende panaroma’s waaronder de Blue Caves. Minpunten verblijf: vele rokende gasten bij zwembad en bar/restaurant..de niet roker werd hierdoor weggejaagd. Verder niets te beleven geen entertainment. In directe omgeving nagenoeg niets te doen op een enkele beachbar na..

• 5R.Nijsten13-09-2022

Absoluut geen kindvriendelijk hotel!

Schoon en mooi hotel. Wij gaan alleen nooit meer terug! Niets te doen. De kinderen mogen niet in het water springen en er is helemaal niets te doen voor ze. Eigenlijk was er voor niemand wat te doen in het hotel in de avond. Als de kinderen iets te enthousiast waren, werden ze streng aangesproken. Eten was prima, maar veel hetzelfde.

• 10Rodger Nievelstein26-08-2022

geweldig

We zijn hier samen met een bevriend stel geweest. Wat een goed hotel, het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. de all inn formule is wat je kunt verwachten. De dames waren tevreden over de coctails en het eten was gevarieerd en kwalitatief goed. Ik heb zelden een hotel meegemaakt waar zoveel aandacht was voor hygiene. De zwembaden en de kamers zijn superschoon. Ook wat betreft de ligging je kunt er alle kanten op. Wij hadden er voor gekozen om een auto te huren voor 4 dagen en hebben echt het hele eiland gezien. Een aanrader is er rond de 24e augustus te gaan en in de avond naar Zakhynthos stad te gaan voor de viering van het feest van de heilige Dionysios. Al met al een geweldige vakantie gehad.

• 5C. van Diedenhoven18-08-2022

ERG SAAI, geen echte drank, alles extra betalen

Net hotel, erg saai en in verhouding erg duur hotel. Bij aankomst, nette ontvangst, medewerkers zijn allemaal wel vriendelijk. Kamer is prima, modern, airco en lekkere douche. Zwembad met bedjes, op zich ook oké. Maar wil je handdoeken bij het bedje -> betalen, wil je een kluisje -> betalen. Wil je geen gore postmix met nep drank wat niet eens lijkt op de 'echte' drankjes (ik bestelde een Malibu cola, smaakte naar nix, niet te drinken -> betalen a 6 euro per glas. Ik heb mij er over verbaasd dat mensen dit gewoon pikken. Er is totaal geen vermaak in het hotel. Super saai. Om 23 uur gaat het licht uit. Geen muziek geen enkele avond iets van entertainment. Overdag hetzelfde muziekbandje de gehele dag. Wij waren met 3 opgeschoten kids en die wilden wel even wat leuks, dus zijn we buiten het hotel (waar ook niets is, je moet eerst 15 min lopen voordat je überhaupt bij een strandje bent) ons vermaak gaan zoeken en 1500 euro lichter (extra)

• 10Georgette30-07-2022

Fantastisch hotel

Locatie is perfect. Binnen 5 minuten ben je op het zandstrand. Waar je bedjes en parasols kunt huren. 2 bedjes en een parasol € 8,00 p.d. Op 5 minuten lopen ben je bij de haven waar je al je trips kunt boeken. Het Comeo eiland loop je zo heen € 5,00 voor toegang. Laganas is 20 minuten lopen maar is kroeg na kroeg het Chresonisos van Zakyntos. Met de taxi ben je € 10 euro kwijt. Het plaatsje zelf is klein dat heb je na 1x wel gezien. Het hotel is super schoon, mooie (3) zwembaden het eten was super. De kamers zijn ook erg mooi.

• 10Danny Lion08-07-2022

Perfecte vakantie!

Wij zijn hier 12 dagen geweest en ik moet zeggen dat het je nergens aan ontbreekt hier. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het personeel was gek op onze dochtertje van bijna 3 en zij met hun. Kregen altijd een lach en een dolletje met haar, heel fijn om te zien. Het hotel was een schoon, je zag ze van smorgens tot savonds alles netjes bijhouden. Ook het eten was erg goed, het was iedere dag een feest om langs het buffet te lopen. De zwembaden waren heerlijk, het water was perfect op temperatuur. De zee was erg dichtbij, wij lagen bij een strandbar waar de bedjes gratis waren als je er een consumptie nam. Overal een heerlijke vakantie gehad die ik iedereen zou aanraden die graag op vakantie naar Zakythos zou willen!

• 10Rodney Mulder26-06-2022

Zo goed volgend jaar weer

Het hotel was super we zaten volgens mij in het oudere gedeelte wat gerenoveerd was en dit was erg netjes de zwembaden waren erg lekker en er was genoeg ruimte om te liggen. In het restaurant ,bar en snackbar werden we netjes en erg vriendelijk geholpen en alles was van super kwaliteit.het is dicht bij het strand

Hotel Zante Sun info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)