Hotel Zante Sun

KinderhotelWeer vandaag19°13°
Hotel Zante Sun
8,5

367 reviews over Hotel Zante Sun in het Nederlands

100% kwaliteit voor lage kosten , geweldig !!

marinus
8-11-2018

Luxe kamers , zeer goed eten en drinken !!! Vriendelijk personeel .

Nieuw hotel en erg hygienisch , ruime kamers en fijne bedden , en 3 zeer grote zwembaden met ruim voldoende ligbedjes

Prachtig eiland waar genoeg te doen is voor een week, prachtige baaien en bergen en leuke strandjes. Omdat wij er in de een na laatste week van het seizoen waren was het dichtbijzijndse stadje vrijwel dicht en ook de strandtentjes dus niet veel te beleven. ‘s avonds dus voornamelijk in het hotel zelf vermaak maken want geen entertainment. Voor ons geen probleem omdat we dit zo aan het eind van het seizoen verwachten. Heel leuk om te doen is een bootje huren voor een hele dag. Fantastische grotten en natuurlijk aanleggen op schildpadden eiland. Een bezoek aan de hoofdstad zeker een aanrader en voor 1 dag een auto huren zeker een must om de bergen in te kunnen gaan. Onze dochters hebben drie uur paard gereden, fantastisch ! Het hotel zelf en het personeel waren super! Eten heerlijk en warm! Genoeg ligbedden bij de zwembaden. Aanrader!

Geweldig

Esmee
2-11-2018

Geweldig hotel, vriendelijk personeel, goed eten. zou zeker nog een keer terug gaan

Stip Reizen

Fantastisch begin, schokkend einde.

Irma van der Linden
30-10-2018

Het hotel is fantastisch en het personeel legt je echt in de watten. Waar je wel even rekening mee moet houden voor je kiest voor de Griekse eilanden, is het feit dat ze op een breuklijn liggen. Wij hadden ons daar van tevoren niet in verdiept en troffen de aardbeving op Zakynthos die ons vakantieplezier toch wel redelijk heeft bedorven.

Het hotel heeft hier verder geen schuld aan en is ruim, prettig en licht ingericht. Grote zwembaden, maar verder weinig voorzieningen voor kinderen. De griekse sfeer is hier ook grotendeels verdwenen evenals in de omliggende plaatsjes. Dat is jammer en hebben wij als een gemis ervaren. Verder wel prachtige baaien, leuke uitstapjes met o.a. bootjes en een prachtige natuur. Met een auto het eiland een dag over is een aanrader.

Aanrader!!

Janine B
30-10-2018

Dit hotel was echt top!

De kamers zijn super schoon, het hotel zelf ziet er erg netjes en schoon uit en er is vriendelijk personeel die er alles aan zal doen om je een fijn verblijf te geven en we hadden een mooi uitzicht vanuit onze kamer.

Er zijn 3 zwembaden dus je kunt zelf kiezen waar je wil gaan liggen en er is dus genoeg plek. Zakynthos zelf is ook erg mooi, vooraf hadden we natuurlijk wel foto's gezien maar tegenwoordig is alles bewerkt dus je gaat er niet van uit dat het echt zo mooi is en jahoor het water is zo helder en alles eromheen is echt zo mooi als op de foto's!! Normaal gesproken zou ik nooit terug gaan op dezelfde plek waar ik al eens geweest ben maar hier willen we zeker nog eens terug! Echt een aanrader!

Super Hotel!

Joke van Ree
28-10-2018

Sante Sun hotel op Zakynthos is gelegen op een prachtige locatie in Agio Sostis.

Alles wordt met aandacht en betrokkenheid gedaan door het personeel voor de hotel gasten.

Maaltijden iedere dag een feestje, vers en lekker bereid, kamers dagelijks schoongemaakt. Laatste dag van onze vakantie verstapte ik me en moest er van alles geregeld worden om te kunnen vertrekken, de receptie hielp fantastisch en regelde allerlei zaken zodat we rustig konden vertrekken.

Enige minpunt was het onverwarmde zwembad in Oktober wat dan niet prettig is om in te zwemmen.

fantastisch maar niet in oktober

familie Ten Napel
26-10-2018

half oktober naar door hotel geweest. mooi vernieuwd hotel. eten was erg goed en wisselend. bediening erg vriendelijk. het hotel is helemaal vernieuwd en was hartstikke prima qwa prijs kwaliteit verhouding. veel Nederlandse gasten wat wij zelf erg leuk vinden.geen animatie maar dat vonden wij heerlijk. geen muziek de hele dag bij je zwembad maar lekker rustig.

zakynthos zelf daar in tegen is ons erg tegen gevallen. alles in de omgeving was al dicht. de meeste hotels en restaurants waren gesloten. ook uitgaan is dan niet met een de orde. we waren 1 van de weinigen die nog op het eiland waren de rest was al weer naar het vaste land.

zeer goed resoort super

hans van zuijlen
24-10-2018

zeer goed resort schoon en personeel super vriendelijk eten gewoon goed niet echt grieks maar dat stond ook vermeld mooi gerenoveerd goede zwembaden en leuke bars voor herhaling vatbaar

Prettig verblijf in naseizoen

Margriet
24-10-2018

Prima, luxe uitziende hotel! Mensen achter de receptie zijn erg behulpzaam en het eten was goed. Soms een beetje koud, maar voldoende afwisseling.

Jammer dat het twee losse bedden zijn die ‘s nachts constant uit elkaar schuiven.

In de buurt heb je twee dorpjes met wat restaurantjes en souvenirwinkeltjes. Omdat wij niet in het hoogseizoen waren, was met name Laganas erg verlaten en leek het bijna een spookstad.

Al met al een enorm prettig verblijf gehad!

Mooi, nieuw en schoon hotel

Jorg
21-10-2018

Prachtig nieuw hotel, in de buurt is er niet veel te doen, waardoor een auto huren een aanrader is. Personeel is vriendelijk, kamers nieuw, ruim en worden goed schoongemaakt, evenals het zwembad. Spa en welness werd druk aan gewerkt. Bij het eten is voldoende variatie voor iedereen, al was het eten niet altijd warm. Wij zagen dat het nieuwe/verse eten regelmatig bovenop het oude werd gegooid en vervolgens door elkaar geroerd werd. Dit kan beter. Voor een excursie kun je een lunchpakket vragen, TOP! Er was geen animatie aanwezig, wat zeker een tip is voor het hotel. Daarom is het aan te raden om 's avonds een spelletje mee te nemen. Er zijn ook vele Nederlanders in het hotel, dus een praatje maken 's avonds is ook altijd leuk! Transfer vanaf het vliegveld is lekker kort en Zakynthos is verder een prachtig eiland! Jammer van onze laatste dagen (eind september) was het niet zo'n mooi weer, waardoor je het vermaak echt zelf moet zoeken.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zante Sun in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zante Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.