Skiathos

Reviews over Skiathos

Geweldig!

Charlotte
    6-11-2018

Vorig jaar voor de derde keer op dit eiland geweest en dat is niet voor niks! Het is zo’n geweldige plek om op vakantie te gaan! Ongerepte natuur, mooie stranden, helder water, gastvrije mensen, mooie haven en heeeeerlijk eten! Huur een scooter of auto (of pak voor €2,- de bus) en bezoek alle stranden, vaar mee met de Eleni boot en kom op plekken waar je alleen met de boot kunt komen. Het is gewoon een magische plek die niet alleen bij mij, maar ook bij vrienden én partner (die is vorig jaar voor het eerst geweest) een speciaal plekje heeft. Wij gaan volgend jaar weer! Je komt gegarandeerd ontspannen en gelukkig weer thuis :-)

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig, ga er zeker nog een keer terug

jolanda
    26-7-2018

skiathos is een heerlijk rustig eiland. Stranden zijn goed en er zijn op het eiland hele goede restaurants. Wil je echter eten tussen 21:00 -22:00 dan is reserveren bij veel restaurants noodzakelijk, zelfs voor 2 personen. ga je vroeg eten dan is er meestal nog wel een plaatsje voor 2 te vinden. Skiathos stad is overdag gezellig druk, maar s'avonds vonden wij het te druk. Leuke winkeltjes, maar stond verbaasd over de prijzen in de kledingwinkels, zo duur. Verder ook de standaard souvenierswinkeltjes. Ook leuke restaurantjes als je net even iets verder richting het vliegveld loopt. Wil je naar de openluchtbioscoop, reserveer dan ruim van te voren. Wij konden niet meer reserveren omdat het al 4 dagen vol zat (op de midnight voorstelling na, maar die vonden wij iets te laat). Je kan dan naar boven naar het kerkje lopen. vandaar uit heb je uitzicht op de bioscoop, geluid is natuurlijk wel wat minder :-),

Gereisd Met partner in juli 2018

Heerlijk eiland

Natalie
    14-4-2018

Fantastisch klein, gezellig, knus eiland. Niet TE toeristisch maar ook niet te rustig. Leuke, lekkere restaurantjes en hele mooie stranden ! Waarvan heel veel kleine strandjes zodat het niet zo druk en massaal is !

Gereisd Met partner in juni 2016

hele romantische vakantie!

marianne
    6-3-2018

Eigenlijk alles was goed! De excursies, de appartementen en de overtochten. Ook erg fijn personeel van touroperator. Leuke reisagent, Frank. Het weer zat ook nog eens mee, en dat voor begin mei. Ben ook nog ten huwelijk gevraagd op het mamma mia eiland, hoe romantisch!

Gereisd Met partner in mei 2017

Aanrader voor een heerlijke vakantie

Lucinda
    5-12-2017

Wij hebben Skiathos als een heel leuk eiland ervaren. Wij werden heel gastvrij ontvangen bij Anastasia villa. We voelden ons er meteen thuis. Het appartement was ook heel schoon en alles er omheen goed verzorgd. Bij vragen waren ze bereid ons vriendelijk te helpen en zelfs als het nodig was iets te regelen voor ons. Appartementen liggen zodanig mooi dat er prachtig uitzicht is op zee. Ook skiathos zelf is leuk om te verkennen met een scooter of quad. Zo kun je de prachtige strandjes bezoeken en de leukste plekjes op het eiland.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Skiathos scoort een 8,1 uit 10, op basis van 144 reviews