Reviews over accommodaties in Sporaden

Echt een aanrader!

Leonie Lanting,
    6-10-2018

Echt een aanrader. De receptioniste was enorm aardig en behulpzaam. De schoonmakers kwamen elke dag met schone handdoeken en deden soms zelfs de afwas, zo lief! Locatie is top, tien minuutjes langs het water lopen naar het leukste stadje van het eiland. Heerlijke restaurantjes en vooral 's avonds erg gezellig! Bij het hotel ernaast (Aeolos) kun je voor €5,- aanschuiven bij het ontbijt. Het strand is heel dichtbij maar dat is niet echt een mooi strand om te relaxen, scooters huren is aan te raden. Wifi was slecht, maar dat hebben we niet zo erg gemist. Helaas hadden we twee eenpersoonsbedden in plaats van één tweepersoonsbed. Verder was alles aan de accommodatie prima in orde, lekker balkonnetje, airco deed het goed en prima faciliteiten om eventueel zelf te koken.

Manager Marina Provia, ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ, 28-11-2018

Hello from Sunrise Village Hotel!!!!

Thank you very much for this nice review!

We are very pleased that you have enjoyed your stay at our hotel!

The Sunrise Village Hotel is famous for the nice location next to the sea and close to the town of Skopelos also is famous for its beautiful island atmosphere!!

Our staff is always high rated for hospitallity and service.

We hope to welcome you again at Sunrise Village Hotel!!!!!!!!!

Topper!

Stephan N.,
    1-10-2018

Goed hotel, vriendelijk personeel, schoon, en van alle gemakken voorzien. Zeker zijn klasse waard. Ontbijt perfect. Diner hebben we niet genomen, er zijn langs de kust voldoende taverne waar je lekker kunt eten, ook met zicht op zee. Ik persoonlijk vind het geen hotel voor kinderen. Er is wel speelgelegenheid. Gemiddelde leeftijd schat ik in onze periode wel boven de 55 jaar. Met openbaar vervoer is de stad goed te bereiken. Bus stopt bij het hotel. Minder vind ik de zoutwater zwembaden bij het hotel. Een zoetwaterbad zou fijner zijn.

Prima appartement met prachtig uitzicht.

Fam. Rossenaar,
    26-9-2018

Net terug van 2 weken verblijf in Palmyra. Maria, de eigenaresse, was geweldig. Een erg lieve vrouw die duidelijk heel graag voor je wilt zorgen en zeer gastvrij is . De ligging is t.o.v. Skiathos Stad en het strand uitstekend. Echter, de drukke hoofdweg vlak aan het appartementencomplex vonden wij echt storend en jammer en dan waren wij nog in het na seizoen. Het uitzicht vanaf alle kamers is en zwembad is prachtig. De schoonmaak is fantastisch. Dagelijks worden de bedden opgemaakt en gepoetst en wordt de afwas voor je gedaan. Ook de handdoeken worden heel vaak verschoond. De inrichting van het appartement is prima maar eenvoudig. Zeker niet luxe. Er is in de keuken zeer weinig aanwezig. Zo ontbreekt alleen al iets simpels als een snijplank. Dat vinden wij echt een minpunt. De douchecabine is fijn maar lekte. Skiathos is klein maar fijn met gezellige stad. Palmyra is eenvoudig maar prima met Maria als top gastvrouw!

Onvergetelijke romantische vakantie gehad!

Anna Honing,
    22-9-2018

Een prachtig rustig gelegen hotel op prima te belopen afstand van de strandjes, de haven, de bushalte. De kamer, badkamer en het balkon zijn echt groot en worden dagelijks superschoon gemaakt. Het personeel is zo lief, gastvrij, behulpzaam, geïnteresseerd en weet veel van het eiland. Ze kennen iedereen en geven goede tips.

Je kunt zwembad en strandhanddoeken kosteloos bij de receptie vragen. Ideaal.

Op onze vertrekdag werden we al om 6 uur opgehaald en kregen we de avond ervoor een tas mee met een ontbijtje. Wederom topservice!

De omgeving is adembenemend mooi, de baaien met diverse stranden en taveernes idilisch gelegen waar je voor heel weinig echt Grieks kunt eten. De gehele locale bevolking is gastvrij, behulpzaam en superrelax en ondanks hun harde werken hebben ze alle tijd voor je.

Er heerst op het eiland een rust en tevredenheid, heel bijzonder. Geen criminaliteit, geen geschreeuw en geen grote resorts.

Nooit meer

Eva,
    19-8-2018

Kamers zijn netjes en schoon, schoonmakers erg vriendelijk. Mooi uitzicht op de zee vanuit Superior Zeezicht kamer.

Ik raad deze plek alleen niet aan aan ouders met jonge kinderen. Ze hebben slechts 1 babybedje en geen tweede (voor onze dochter van 5). Terwijl we voor een reisgezelschap van 4 geboekt hebben. Baby ligt nu tussen ons in in het tweepersoonsbed. We moesten er steeds zelf achteraan gaan of er al een tweede bedje gevonden is. Vandaag op dag 3 gehoord dat ze het niet hebben.

Gasten komen hier voor hun rust en ondanks dat er een kinderzwembad is, wordt een pleziermakend kind niet op prijs gesteld.