• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over accommodaties in Sporaden

Fantastisch hotel, aanrader!

Anitra, 13-10-2017

Het ligt op een perfecte locatie, net buiten het centrum aan de zee. Wel kamer met zeezicht nemen. Dan heb je mooi uitzicht op zowel de zee, als de stad. De kamers zijn netjes, schoon en de bedden slapen prima. De douchecabine is krap, maar ach... Wifi heb je alleen in de lobby en bij het zwembad, maar dat is tegenwoordig minder relevant. Het ontbijt alleen al is reden om terug te gaan. Het personeel is heel vriendelijk. Skopelos is fantastisch. Zo mooi en een heerlijke relaxe sfeer. Ga zeker eten bij Muses. Goed eten en aardige mensen.

Wat ik jammer vind is dat er niet iets gedaan wordt aan het strandje voor het hotel. Als dat mooi zou zijn met bedjes, dan zou het helemaal top zijn. Wij namen elke dag de strandbus naar elke dag een ander strandje, dat was ook heel leuk. Een scooter huren kan ook, maar dan kun je geen wijntje bij de lunch nemen. :-)

Fantastische vakantie

Sanne, 3-8-2017
    Erg mooi hotel. Een kamer met zeezicht is een aanrader! Je krijgt zeker waar voor je geld. Erg vriendelijk personeel en goede service. Ontbijt is simpel maar goed en je kan er heerlijk lunchen. Het zwembad en het uitzicht vanaf het zwembad is geweldig. De locatie is ook perfect. Je zit op loopafstand van het centrum en op loopafstand van het strand. Zeker een aanrader!

Echte aanrader

Peter van Lent, 17-7-2017

We hebben heel erg genoten in het hotel.

Het was erg goed verzorgd!

Elke dag werd er schoongemaakt en om de dag kregen we nieuwe handdoeken.

Het ontbijt was erg uitgebreid en ook de lunch en het diner waren heerlijk, alles uit eigen tuin en zelf gemaakt.

Prachtig uitzicht en een groot zwembad met genoeg ligbedden.

Via een klein trappetje was je in 5 minuten bij de haven, alleen naar boven was bergopwaarts, maar dit was voor ons geen probleem.

Met een huur auto of scooter is het erg goed te doen voor mensen die wat minder ter been zijn.

De eigenaren waren super gastvrij en behulpzaam!

Kortom: reden genoeg om nog een keer terug te gaan!

Sporaden scoort een 8,6 uit 10, op basis van 329 reviews