Sorteren

Reviews over accommodaties in Sporaden

Nooit meer

Eva
    19-8-2018

Kamers zijn netjes en schoon, schoonmakers erg vriendelijk. Mooi uitzicht op de zee vanuit Superior Zeezicht kamer.

Ik raad deze plek alleen niet aan aan ouders met jonge kinderen. Ze hebben slechts 1 babybedje en geen tweede (voor onze dochter van 5). Terwijl we voor een reisgezelschap van 4 geboekt hebben. Baby ligt nu tussen ons in in het tweepersoonsbed. We moesten er steeds zelf achteraan gaan of er al een tweede bedje gevonden is. Vandaag op dag 3 gehoord dat ze het niet hebben.

Gasten komen hier voor hun rust en ondanks dat er een kinderzwembad is, wordt een pleziermakend kind niet op prijs gesteld.

Super service in mooi gelegen complex

Familie Koenders
    16-8-2018

Mooi complex, top ligging, schoon, lekker eten en drinken en vooral hele aardige mensen. Bushalte voor de deur en op loopafstand naar 4+ prachtige stranden en veel restaurantjes + supermarkt. Kleinschalig, mooi zwembad met leuke poolbar en prima restaurant. Mensen die je met een oprechte glimlach verwelkomen. Enige minpunt zijn de kleine oudere badkamers, waarbij je benen in de douche moeten als je op de WC zit, en de iets te harde bedden. Omdat alles zo goed schoon werd gehouden prima te doen. En als je je boeken vergeten bent - er is een volwaardige bibliotheek waar je gebruik van kan maken. Wij vonden Muses top.

geweldig, ga er zeker nog een keer terug

jolanda
    26-7-2018

heerlijk appartement. Ligt langs een weg, maar daar hebben wij geen last van gehad. met de deuren dicht vanwege de airco hoor je niet veel, ook omdat het s'avonds niet druk is met het verkeer. Bedden zijn goed (met geplastificeerd beschermhoes: jammer maar wel hygienisch). Douche is wat aan de krappe kant, maar een goede douchestraal. Geen stopcontact in de douche ruimte. elektrisch kookplaatje 2x en magnetron. waterkoker heeft alleen geen stop, dus blijft doorkoken. Verder is het noodzakelijke bestek/borden en pannen aanwezig. Er wordt goed schoongemaakt . Gezellig klein zwembad en ook Maria is heel gezellig. Je kan alles aan haar vragen. Om er te komen, moet je een klein stukje langs de weg lopen. Weg oversteken en je zit op het strand, waar leuke strandtenten zitten en je s'avonds heerlijk kunt eten ( wel van te voren reserveren, wil je verzekerd zijn van een plekje)