Sorteren

Reviews over accommodaties in Sporaden

Deze plek Doen!

T & W uit Castrucum Holland.
    16-7-2018

Een Geweldige plek om te verblijven. Voelt heerlijk er te zijn. Alles schoon, ruim, helder. heerlijk zwembad!.Dagelijks schoone handdoeken en kamer onderhoud. Zeer vriendelijk personeel!. leuk wandelen langs 't water naar het stadje/ 400 m.

Doen!!.

Prima hotel op mooi Grieks eiland

Ineke
    16-6-2018

Goed hotel. Mooie schone kamers. Uitstekend ontbijtbuffet.

Vriendelijk en gastvrij personeel.

Hotel ligt op loopafstand van het gezellige centrum van Skopelos stad.

Enige minpuntje is dat door de ligging van het hotel het in de (na) middag veel te warm is om op je balkon of terras te zitten.

Een parasol voor op ieder balkon zou een oplossing kunnen zijn.

Thuiskomgevoel !

Annemarie Rekmans
    23-2-2018

Alkyon is gerenoveerd ziet er mooi uit de attractie blijft het uitzicht vanaf ontbijtterras.Het personeel is vriendelijk klantgericht ze kennen zelfs je naam nog iedere keer als je terugkomt thuiskomgevoel!Het heeft een perfecte ligging om alles te kunnen bereiken .Om de hoek bushalte om de fantastische stranden te bezoeken.Ook is het een proper hotel er wordt hard gewerkt door de interieurverzorgsters.Ook ideaal het hotel heeft een was service wel tegen betaling maar wordt tiptop afgeleverd dezelfde avond nog als je het s'morgens meegeeft.Ook mogen er gelukkig geen handdoeken meer gelegd worden bij het zwembad.Zodat iedereen kans heeft op een bedje.Ook de contacten met andere gasten zijn leuk soms kom je mensen tegen die er ook al eerder waren.Enigste minpuntje het is gehorig maar daarvoor neem ik mijn oordopjes mee!Het is zeker een aanrader!