Reviews over accommodaties in Sporaden

Fantastisch en onvergetelijke !

Claudine, 14-10-2017

Zeer verzorgd en goed uitgerust hotel. Heerlijke keuken, vriendelijke host en personeel, zeer nette en verzorgde kamers. Je hebt wel een auto nodig om de ' Chora' te bereiken.

Hoewel het dicht aan de weg gelegen is, heb je geen geluidshinder.

Fantastisch hotel, aanrader!

Anitra, 13-10-2017

Het ligt op een perfecte locatie, net buiten het centrum aan de zee. Wel kamer met zeezicht nemen. Dan heb je mooi uitzicht op zowel de zee, als de stad. De kamers zijn netjes, schoon en de bedden slapen prima. De douchecabine is krap, maar ach... Wifi heb je alleen in de lobby en bij het zwembad, maar dat is tegenwoordig minder relevant. Het ontbijt alleen al is reden om terug te gaan. Het personeel is heel vriendelijk. Skopelos is fantastisch. Zo mooi en een heerlijke relaxe sfeer. Ga zeker eten bij Muses. Goed eten en aardige mensen.

Wat ik jammer vind is dat er niet iets gedaan wordt aan het strandje voor het hotel. Als dat mooi zou zijn met bedjes, dan zou het helemaal top zijn. Wij namen elke dag de strandbus naar elke dag een ander strandje, dat was ook heel leuk. Een scooter huren kan ook, maar dan kun je geen wijntje bij de lunch nemen. :-)

prima

relax, 21-7-2017
    Heerlijk rustig, maar dat hangt ook van de rest van de huurders af, je hoort bovenburen wel lopen. Ligging fantastisch mits je een auto hebt of goed ter been bent, de helling is echt wel pittig. Maar geeft ook gevoel van rust bovenop de heuvel. Miste wel een zitje op de kamer, wij hadden maar 1 luie stoel dus 1 moest op tuinstoel of bed zitten, zeker met een dag slecht weer is dat echt vervelend.Kunnen hier en daar wat plankjes of haakjes bij, zeker in de badkamer. Schoonmaak was super. Gastvrouw was vriendelijk hoewel we haar maar weinig zagen en bij uitchecken sleutel maar op bureau in kantoortje gelegd want buiten de schoonmaak was er verder niemand te herkennen, receptie was nog niet open, was wel netjes geweest als dat de dag ervoor even aandacht aan was gegeven of in ieder geval even je gasten gedag gezegd had. Uitzicht is prachtig, strandje op loop afstand, wel even helling af en trap met zestig treden maar voor ons geen probleem. restaurantje bij skiathos diamonds is echt een aanrader, vriendelijke mensen, gastvrij en heerlijk en goedkoop eten. Supermarkt dichtbij. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad
Sporaden scoort een 8,6 uit 10, op basis van 331 reviews