Sorteren

Reviews over accommodaties in Sporaden

Prachtige wandelvakantie op Skyros

Heirweg Luc
    15-10-2017
    Het hotel ligt zéér centraal gelegen, heeft een supermarkt op 50 meter lopen en een heerlijke taverne op 150 meter. De eigenaars Roos en Nicos zijn super vriendelijk en zeer behulpzaam. Het is een prachtig wandeleiland waar men minstens 14 mooie wandelingen kan maken. Het is voor sommige wandelingen noodzakelijk om een auto te hebben. Voor de op korte afstand bij het hotel gelegen wandelingen kan men aan Nikos vragen u te brengen naar het beginpunt van de wandelingen, dit tegen een kleine vergoeding wetende dat de brandstof op het eiland wel tamelijk duur is.Het hotel zelf heeft 25 mooie kamers met een gerenoveerde badkamer, er zijn ook 3 persoonskamers die wel ruimer zijn. Het ontbijt is in buffetvorm en bestaat uit: brood, beschuit, ham, kaas, gekookte eieren, boter, honing, jam, versgemaakte cake en soms seizoensfruit uit eigen boomgaard of een specialiteit van oma. Verder is er koffie, thee en jus d´orange. Mochten er gasten een omelet, tosti of yoghurt willen, dan kan dat.

Fantastisch en onvergetelijke !

Claudine
    14-10-2017

Zeer verzorgd en goed uitgerust hotel. Heerlijke keuken, vriendelijke host en personeel, zeer nette en verzorgde kamers. Je hebt wel een auto nodig om de ' Chora' te bereiken.

Hoewel het dicht aan de weg gelegen is, heb je geen geluidshinder.

Super mooie locatie, wel steile klim

Cruijsen
    21-9-2017
    Elke dag schone handdoeken en schoonmaak in app. Je hebt vanaf je app. een prachtig uitzicht over het strand en de zee. Enig nadeel is de steile klim als je naar het zwembad, strand wil. Het openbaar vervoer (bus) is ideaal. Er is maar 1 buslijn (1,60 naar het centrum) en die rijdt om het kwartier. Bij de bar van het zwembad ligt en menu kaart van het restaurant Olive Thea. Dit is een restaurant boven op de berg. De eigenaar komt je gratis halen en terug brengen na je bezoek. Je hebt vanaf dit restaurant en prachtig uitzicht over Skiathos. Het eten is er geweldig. Je betaald iets meer dan elders, maar daar krijg je wel een geweldige service voor. Vanaf het strand gaat ook een watertaxi naar het centrum (2,70). De mooiste afgelegen strandjes liggen in het westen van het eiland. Dat heb je wel een jeep of quad voor nodig. Er zijn indd ook mensen die er met een gewone auto rond rijden, maar dan ben je niet verzekerd en kun je soms vast komen te zitten.
Sporaden scoort een 8,6 uit 10, op basis van 332 reviews