• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

Reviews over accommodaties in Sporaden

Deze plek Doen!

T & W uit Castrucum Holland.
    16-7-2018

Een Geweldige plek om te verblijven. Voelt heerlijk er te zijn. Alles schoon, ruim, helder. heerlijk zwembad!.Dagelijks schoone handdoeken en kamer onderhoud. Zeer vriendelijk personeel!. leuk wandelen langs 't water naar het stadje/ 400 m.

Doen!!.

Thuiskomgevoel !

Annemarie Rekmans
    23-2-2018

Alkyon is gerenoveerd ziet er mooi uit de attractie blijft het uitzicht vanaf ontbijtterras.Het personeel is vriendelijk klantgericht ze kennen zelfs je naam nog iedere keer als je terugkomt thuiskomgevoel!Het heeft een perfecte ligging om alles te kunnen bereiken .Om de hoek bushalte om de fantastische stranden te bezoeken.Ook is het een proper hotel er wordt hard gewerkt door de interieurverzorgsters.Ook ideaal het hotel heeft een was service wel tegen betaling maar wordt tiptop afgeleverd dezelfde avond nog als je het s'morgens meegeeft.Ook mogen er gelukkig geen handdoeken meer gelegd worden bij het zwembad.Zodat iedereen kans heeft op een bedje.Ook de contacten met andere gasten zijn leuk soms kom je mensen tegen die er ook al eerder waren.Enigste minpuntje het is gehorig maar daarvoor neem ik mijn oordopjes mee!Het is zeker een aanrader!

Prachtige wandelvakantie op Skyros

Heirweg Luc
    15-10-2017

Het hotel ligt zéér centraal gelegen, heeft een supermarkt op 50 meter lopen en een heerlijke taverne op 150 meter. De eigenaars Roos en Nicos zijn super vriendelijk en zeer behulpzaam. Het is een prachtig wandeleiland waar men minstens 14 mooie wandelingen kan maken. Het is voor sommige wandelingen noodzakelijk om een auto te hebben. Voor de op korte afstand bij het hotel gelegen wandelingen kan men aan Nikos vragen u te brengen naar het beginpunt van de wandelingen, dit tegen een kleine vergoeding wetende dat de brandstof op het eiland wel tamelijk duur is.Het hotel zelf heeft 25 mooie kamers met een gerenoveerde badkamer, er zijn ook 3 persoonskamers die wel ruimer zijn. Het ontbijt is in buffetvorm en bestaat uit: brood, beschuit, ham, kaas, gekookte eieren, boter, honing, jam, versgemaakte cake en soms seizoensfruit uit eigen boomgaard of een specialiteit van oma. Verder is er koffie, thee en jus d´orange. Mochten er gasten een omelet, tosti of yoghurt willen, dan kan dat.

Sporaden scoort een 8,6 uit 10, op basis van 334 reviews