Appartement Anthemis

Meer appartementinfo

100 reviews over Appartement Anthemis

• 9Jolanda en Sjef19-09-2019

Geweldig

Het 2-kamerappertement (nummer 3) wat wij hadden was onlangs gerenoveerd en zag er schitterend uit. Alles nieuw en alles wat je nodig hebt tijdens een verblijf was aanwezig. Het uitzicht op het grote balkon was in één woord GEWELDIG. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, daar waar nodig werd je goed geholpen. Om naar Samos-Stad te lopen moet je wel goed ter been zijn, naar het begin van de boulevard was ongeveer 20 minuten en terug is het licht hellend. Samos-Stad is leuk maar is half september erg rustig, Samos eiland is een groen eiland met een aantal leuke plaatsen zoals Pythagoreio en Kokkari. Beiden kan je goedkoop met de bus bereiekn, maar een auto huren is aan te bevelen om nog meer leuke dorpjes en kloosters en dergelijke te bezoeken. Al bij een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug.

• 10F. Vredenburg19-08-2019

Uitmuntend

Een zalige vakantie gehad in het prachtige Anthemis appartementen. Heel netjes en schoon. Lieve mensen die alles voor je doen. We hadden een heel mooi ruim, schoon en nieuw appartement. Heel modern en fijn verblijf. Goede bedden en ruim balkon.

• 10Johan Bosman20-07-2019

Zeer goed verblijf gehad

Zeer prettig verblijf mooie appartementen ( Superior) schoon, rustige omgeving. Het zwembad en de kamers dagelijks op en top schoongemaakt. Staf uiterst behulpzaam , let wel er is geen lift en er moeten wat hoogte verschillen worden genomen. Ontbijt ook lekker op de veranda elke dag weer een nieuwe traktatie.

Met jonge kinderen

• 10Leo12-07-2019

Buitengewoon fantastisch, volgend jaar weer.

We zijn al diverse malen op Samos geweest maar dit was de eerste maal in Anthemis. Geweldig, hadden we veel eerder moeten doen. Mooie ruime studio met grote badkamer, groot terras met fantastisch uitzicht en een geweldige verzorging. Je moet wel goed ter been zijn i.v.m. hoogte verschillen.

• 8Henk19-05-2019

Aanrader!

Eenvoudig maar sfeervol. Eigenaars doen alles om de gasten een fijn verblijf te bieden. Gezellig terras, prima eten. Huur een auto om eiland te verkennen! Vooral de kust is schitterend. Nabijgelegen Pythagorion is zeer de moeite waard.

• 2018
    8marianne visser-poot30-11-2018

Genieten!!

We komen hier al vele jaren. Speciaal om te wandelen op Samos. Anthemis is onze thuis basis. Een warm welkom...Lekker ruim, schoon, zwembad, een baai met strandje om de hoek. Ik kijk al uit naar mei 2019..we hebben alweer geboekt!!!

Alleenreizend

• 8Linda09-11-2018

Een aanrader voor iedereen!

Hou je van rust, maar wil je de gemoedelijke drukte wel opzoeken (1 km lopen naar het centrum) dan is dit appartementencomplex echt een aanrader! Het complex is op een heuvel gebouwd dus wel veel stenen trappen maar daar krijg je ook veel voor terug zoals een fraai uitzicht over de baai van Samos stad. De appartementen zijn ruim en schoon en recent gerenoveerd dus geen oude troep. Ontvangst van de eigenaren is hartelijk en je kan tegen een leuk prijsje bij ze ontbijten. Een supermarktje om de hoek (5min.lopen) dus je komt niet van de honger om. Wij hebben genoten van het Anthemis complex en van Samos in z'n geheel, een aanrader voor iedereen die gewoon een gezellige vakantie willen.

• 10Natasja07-05-2018

Super!

Terwijl ik deze recensie schrijf, zit ik heerlijk buiten op het terras te ontbijten. Een heerlijk ontbijt met iedere ochtend 2 of 3 verrassingen. Vaak Griekse delicatessen. Het complex is trapsgewijs opgebouwd. Wij zitten in appartement 34. 100 treden omhoog, maar wat een uitzicht! Het appartement is zeer ruim, met een groot balkon. Het wordt elke dag schoongemaakt, bedden opgemaakt en regelmatig schone handdoeken. Het complex wordt gerund door een zeer vriendelijke dame Vivian en een even zo vriendelijke jongeman. Ze zijn allebei heel behulpzaam en Vivian vertelt je graag over het eiland. Vraag haar tips, dan kom je op speciale plekjes!

Huur een auto en verken het eiland. Elke dag een ander plekje, dorpje en strandje. Ga naar Kokkari... gezellig eten en op het strand liggen bij Meltemi. Een aanrader!

Samos is het mooist in dit jaargetijde omdat dan nog alles in bloei staat.

• 2017
    9Martijn de Valk18-09-2017

Je voelt je direct op je gemak.

Bij aankomst valt direct op hoe aardig en behulpzaam het personeel is, mede hierdoor voelde ik mij direct welkom. Het appartementencomplex wordt goed onderhouden en de appartementen worden erg goed schoongemaakt. De appartementen zijn zoals heel Samos-stad tegen een helling opgebouwd en dus zijn er wat trappen. Je kijkt vanaf het complex prachtig uit over de diepe baai die Vathy heet. Het zwembad heeft een klein gedeelte voor kinderen, je kunt handdoeken van het personeel krijgen en er is ook een bar zodat je wat kunt eten of drinken bij het zwembad.

Je kunt vanaf Anthemis naar toeristische plaatjes als Kokkari of Pythagorion rijden deze plaatsen liggen op zo'n 20 minuten afstand.

Op zo'n 15 minuten lopen heb je Samos-stad, Anthemis ligt dus net buiten het centrum het is er om die reden ook heerlijk rustig. Op ongeveer 5 minuten afstand heb je een heerlijk strandje Gagou Beach het is een kiezelstrand waar je heerlijk kunt zwemmen, de bedjes kosten 2 euro per stuk en je kunt worden bedient terwijl je aan het strand ligt.

Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad en zouden hier zo weer naartoe gaan!

Met jonge kinderen

• 10Thijs25-07-2017

Uitstekende appartement en erg goed ontbijt

Rustige plek grote appartementen met een groot balkon zwembad(je) voor de deur. Prima schoonmaak. Een erg goed ontbijt met elke dag een zelf gemaakte specialiteit. Vlak bij standje Potami beach (5 minuten lopen) met tegen betaling bedjes met schone handdoeken en een goed restaurant Vergina. Zon zee strand en een lekker windje en lekker eten. En dit alles op loopafstand van Samos stad. Iets om naar terug te keren of zoals ze daar zeggen als je komt ben je een klant als je vaker komt ben je familie. Dit alles gecompleteerd met een gastvrouw Vivian die je precies verteld waar je wanneer naar toe kunt een auto moet huren enz enz.

8 tips over Appartement Anthemis

• Herma, 28-06-2014

Er zijn veel trappen , maar je hebt daardoor een grandioos uitzicht over de baai van samos. Het beste kun je samos verkennen door een auto te huren , dit kan bij het appartement en voor een goeie prijs.

• Sybelle, 16-07-2014

restaurant the steps is een absolute aanrader om heerlijk te eten op een mooie plek met een super uitzicht over de stad en zee.\ Iets achter de boulevard duidelijk aangeven....!!! Auto huren bij de supermarkt echt top 25 euro per dag.

• leoniejan, 07-09-2013

Het is goed om bij een reservering zeeuitzicht te vragen. Vanaf het balcon heb je dan een mooi overzicht over de baai van Samos-Stad.

5 vragen over Appartement Anthemis

• Jeroen, 13-07-2014

Eten

Hoe is het eten gesteld bij de accomodatie zelf? Kan je 's middags ook een lekker hapje halen daar bijvoorbeeld? (afgezien van snacks, maar griekse salade etc)

Charles, 06-09-2014

Dat kan, anders is er vlak bij aan het strand een leuke gelgenheid

• Laura, 10-01-2014

Vraag over afstand tot centrum

Heeft iemand ervaring met de afstand van het appartement tot het centrum? Is dit goed te doen of eigenlijk net te veel? En ervaringen met bus naar Kokkari of Pythagoron? Bedankt!

Marianne, 11-05-2014

Vanaf Anthemis is het ongeveer 20 minuten lopen. De bus aansluiting is prima. Vraag bij het busstation een time-table. De receptie heeft deze ook.

• Tom, 07-11-2013

Moet er nog worden betaald?

Hallo,

Moet er nog worden bijbetaald voor de airco en/of koelkast? Ik kan dit nergens terugvinden.

Marianne, 11-05-2014

Nee, Hier hoeft men niet voor te betalen. Uitrusting van de keuken is zeer eenvoudig.

Appartement info

• De staf spreektDuits, Engels