Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

100 Reviews over Anthemis

• 8Rolf26-10-2022

Value for Money

Wij verbleven 1 week in een studio van Anthemis Apartments gedurende het naseizoen (oktober). Compacte kamer met comfortabel bed, airco, tv en miniem keukenblokje incl. apparatuur. Moderne badkamer met regendouche. Eigen terras van 10 m2. Mooi zwembad met voldoende ligbedjes. De buitenbar was helaas al gesloten. Gevarieerd ontbijtbuffet met verse, locale ingredienten. Vriendelijk en behulpzame staf. Anthemis ligt op 15-20 minuten wandelen naar de haven waar een keur aan restaurants liggen.

• 8Ruimte
  • 9Rick28-09-2022

Fantastisch😍 wij gaan zeker nog een keer terug!

Wat een mooie vakantie hebben ik en mijn vriendin gehad! Hele vriendelijke mensen en hele mooie en schone appartementen net als het mooie uitzicht. Ook Samos stad is erg leuk vooral in de avond wanneer de mensen wat meer tot leven komen. Het eten en de prijzen op het eiland samos vallen ook reuze mee. Het was een mooie en geweldige vakantie, hier komen wij zeker een keer terug😃

• 9Natuur
  • 9Thes03-08-2022

Geweldige plek

Geweldige plek om te verblijven. Mooi en schoon appartement, goede bedden, prachtig uitzicht! Zeer vriendelijk personeel!

• 8Natuur
  • 9Danielle24-08-2021

In één woord fantastisch

Mooi gerenoveerd hotel met een prachtig uitzicht, mooi groot appartement, vriendelijk personeel en een fantastisch ontbijt met zelfgemaakte verse producten.

• 9Chris10-08-2021

Super mooi complex en lkkr eten.

Het complex is volledig gerenoveerd. Rondom t zwembad is alles opgeknapt. Nieuwe 'zitjes' en fijne ligbeddenKamer is ruim. Keukenblok. Goede schoonmaak.Vriendelijk personeel. Samos stad is het minder druk dan bijv Kokkari. Maar heb het er graag voor over omdat dit een geweldig mooi complex is.Taxi naar Kokkari is €15,-.Huur gewoon paar dgn lkkr een auto en stippel de route uit.

• 9Jolanda en Sjef19-09-2019

Geweldig

Het 2-kamerappertement (nummer 3) wat wij hadden was onlangs gerenoveerd en zag er schitterend uit. Alles nieuw en alles wat je nodig hebt tijdens een verblijf was aanwezig. Het uitzicht op het grote balkon was in één woord GEWELDIG. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, daar waar nodig werd je goed geholpen. Om naar Samos-Stad te lopen moet je wel goed ter been zijn, naar het begin van de boulevard was ongeveer 20 minuten en terug is het licht hellend. Samos-Stad is leuk maar is half september erg rustig, Samos eiland is een groen eiland met een aantal leuke plaatsen zoals Pythagoreio en Kokkari. Beiden kan je goedkoop met de bus bereiekn, maar een auto huren is aan te bevelen om nog meer leuke dorpjes en kloosters en dergelijke te bezoeken. Al bij een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug.

• 10F. Vredenburg19-08-2019

Uitmuntend

Een zalige vakantie gehad in het prachtige Anthemis appartementen. Heel netjes en schoon. Lieve mensen die alles voor je doen. We hadden een heel mooi ruim, schoon en nieuw appartement. Heel modern en fijn verblijf. Goede bedden en ruim balkon.

• 10Johan Bosman20-07-2019

Zeer goed verblijf gehad

Zeer prettig verblijf mooie appartementen ( Superior) schoon, rustige omgeving. Het zwembad en de kamers dagelijks op en top schoongemaakt. Staf uiterst behulpzaam , let wel er is geen lift en er moeten wat hoogte verschillen worden genomen. Ontbijt ook lekker op de veranda elke dag weer een nieuwe traktatie.

• 10Leo12-07-2019

Buitengewoon fantastisch, volgend jaar weer.

We zijn al diverse malen op Samos geweest maar dit was de eerste maal in Anthemis. Geweldig, hadden we veel eerder moeten doen. Mooie ruime studio met grote badkamer, groot terras met fantastisch uitzicht en een geweldige verzorging. Je moet wel goed ter been zijn i.v.m. hoogte verschillen.

• 9John van Slooten20-05-2019

We love Samos

We went last week for one week holidays. Great clean Appartments, great beds to sleep on and great badroom with shower and great view from the terrace. Very clean pool.

Great management. You need a car to see the lovely Island Samos.

Appartement Anthemis info

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• KiezelstrandBeschikbaar